Op dit adres zit nu: Trivio

1. Nog nooit zo slecht gegeten voor zo’n onrealistische prijs! Het zal echter wel aan mijn onderontwikkelde smaakpapillen liggen, want ik was absoluut de eerste ontevreden klant.
    Achttien euro kostte mijn Mexicaanse empenada die bestond uit twee smaakloze mini pasteitjes die bij de toko niet meer dan 1,50 per stuk kosten. Op de rest van mijn bord lagen al lang en breed overleden stukjes mais en uitgekauwde sla. Oja, er waren ook nog twee worteltjes die fier overeind stonden tussen al deze ellende en drie spuugjes salsa. De chef deed na mijn beklag nog een armzalige poging zich te excuseren en gaf toe dat zijn collega’s waren vergeten kaas toe te voegen aan die smaakloze deegklompen. Alsof kaas ook maar iets verbeterd zou hebben en de absurd hoge prijs zou verklaren..? Het bier was wel lekker.

2,2