ma Gesloten

vr vanaf 17:00
za vanaf 15:00
zo vanaf 15:00

1. Ontevreden klant

Nog nooit in mijn leven ben ik zo onvriendelijk behandeld geweest als hier! Ik wou bellen om een reservatie te boeken en ik had de vraag of wij uitsluitend tapas konden eten zonder daarbij een hoofdgerecht te nemen (aangezien in vele Spaanse zaken je ook verplicht bent een hoofdgerecht te nemen). Het antwoord op mijn vraag was: "mevrouw natuurlijk verkopen wij tapas wij zijn een tapasbar" (dit op een zeer minachtende en lacherige toon), waardoor ik mij al direct zeer dom voelde. Mijn antwoord erop was "ja maar mevrouw u verkoopt ook Spaanse hoofdgerechten, dus het kon toch zijn dat we verplicht waren ook een hoofdgerecht te nemen?" waarop haar antwoord was: "Ja mevrouw inderdaad, wij verkopen Spaanse gerechten en geen Chinese hé", waarop ze weer begon te lachen.
    Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik ben nog nooit zo onvriendelijk behandeld geweest als vandaag en er heeft mij nog niemand zo dom laten voelen als deze dame.
    Over het eten of de service in de zaak kan ik geen slechte dingen schrijven, aangezien ik absoluut geen zin meer had om hier te reserveren!

2. Hier komen we voornamelijk voor de voortreffelijke, onovertroffen witte sangria. Goddelijk. De rest van de bar mag er trouwens ook zijn. Hoewel in de toeristenfuik houdt Tapabar z'n roots in ere en z'n naam hoog. Maar daar moet je wel voor betalen.