Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Alblasserdam verdeeld zijn.

1. A van Rijswijk

Kom hier inmiddels 10 jaar, kwaliteit is altijd goed en contstant gebleven. Aardig personeel, het enige puntje van kritiek is dat je er nog steeds niet kan pinnen, verder goede zaak!

2. Pannenkoekenhuis Alblasserdam

Jannie en Bert Lodonk

Op Hemelvaartdag rond 12.00 uur bij deze mooi gelegen locatie aan De Alblas aangeland en geprobeerd daar koffie te drinken en wat te eten. Er liep slechts 1 bediende, die net deze dag daar begonnen was en totaal niet wist waar hij mee bezig was. Van de leiding ontbrak elk spoor. Na een half uur eindelijk koffie en maar gelijk wat te eten besteld van de redelijk uitgebreide kaart. Na 10 minuten kwam de jongeman terug met de mededeling dat wij alleen maar pannenkoeken konden bestellen. Tussentijds was er een groep Japanners binnengekomen, die met de fluisterboot naar de molens zouden gaan. Boot kapot en men heeft toen tevergeefs geprobeerd deze mensen in een kano te stoppen. Wat een reclame voor het tourisme! Wat verschrikkelijk zonde dat een zo op het oog leuke tent op deze manier naar de knoppen geholpen wordt!!

4,1
  3. Chinees-Indisch Alblasserdam

Lotje

Afgelopen zaterdag weer eens hier wezen eten. Soep was heerlijk, zoals gewoonlijk. Als tussendoortje kregen we kleine loempia's, deze waren ook heerlijk. Hierna had ik Mihoen met kip en mijn man Babi pangang met mihoen. De Babi pangang was goed, maar de mihoen leek wel te lang gekookt. Droog en het leek of je een bal met meel in je mond had. Was niet lekker.

4. Vellekoop

Wij vierden er onze 50 jarige bruiloft met een BBQ buffet. Het overtrof onze verwachtingen, wat een keus en wat was alles heerlijk. De bediening verdient ook een dikke 10, onopvallend liepen ze rond maar ze wisten precies wie wat besteld had. Ook onze gasten waren blij verrast.
    Vanwege het weer konden we niet op het terras, maar door de heaters bleef het warm onder de overkapping.
    Ook voor mensen met een dieet was er keus in overvloed en de kinderen konden lekker in de tuin spelen.
    Wij kunnen dit restaurant iedereen aanbevelen die een feest te vieren heeft.

We komen zeker terug voor een diner voor 2 in het restaurant.

5. Een leuk restaurant, maar veel te duur! Een soepje voor € 9,50 is gewoonweg belachelijk, zeker gezien de kleine hoeveelheid. En € 4,75 laten betalen voor een borrel, is bizar. Leuk om er een keertje geweest te zijn, maar een tweede bezoek is uitermate twijfelachtig.

6. gabrielle

7. Hele slechte service! Ik had een telefonische bestelling, mijn vriend belt er nog een bestelling achteraan en hij krijgt een hele uitbrander! Hij dacht dat wij nog een keer belde omdat wij het misschien te lang vonden duren, maar mijn vriend belde alleen om er wat bij te bestellen! Echt een overspannen persoon! Nooit daarheen gaan!

8. Altijd heerlijke friet en veel keuze. Prettige service en altijd tijd voor een praatje. Kortom een hele goede tent.

9. Chinees-Indisch Alblasserdam

Wij zijn er twee keer in korte tijd wezen eten en het eten is echt super goed!! De mensen die er werken doen heel erg hun best en zijn ook super vriendelijk. Ik snap de slechte recensies echt niet. Top eten en goede prijs!!!

10. Chinees-Indisch Alblasserdam

Maarten

Ronde tafel gereserveerd
    - van de kaart voor 9 personen besteld
    - vlotte bediening alles tiptop geregeld
    - heerlijk getafeld
    - echt een aanrader.

11. Chinees-Indisch Alblasserdam

alblasserdam

De China Town in Alblasserdam is een goede en lekkere Chinees om uit eten te gaan. De bediening is goed en het eten en drinken is goed bereid en bezorgd. Het is er totaal niet duur. Echt een aanrader om te gaan eten.

12. Chinees-Indisch Alblasserdam

Niet meer dan het voorheen was. Gereserveerd; geen welkom, zelf jassen maar opgehangen, wachten bij de afhaalbalie. Moesten lang wachten op de menukaart (er waren er niet genoeg...)

Voorgerecht en hoofdgerecht besteld. Na een kwartier nog geen voorgerecht; vergeten. Inmiddels was het schaaltje kroepoek leeg. Nog maar een wijntje. We hadden trek. De tomatensoep was niet echt warm, maar smaakte redelijk.
    Het hoofdgerecht kwam op tijd. Helaas werd de tipan mixed sate niet goed geflambeerd; aanstekers werkten niet! Wat restte een smeulend vuurtje, verbrande stokjes overgoten met een grote hoeveelheid saus. Jammer, want de verwachtingen waren hoog gespannen. De bijgeleverde mihoen en nasi waren smakeloos en net als het tipan gerecht niet warm. Evenals de borden. Kortom, geen zin om nog langer te blijven. Na het afrekenen vraagt een van de serveerters of we nog een wit warm doekje willen. Mosterd na de maaltijd.

Conclusie: sinds de nieuwe eigenaar is het sterk achteruit gegaan. Voorlopig dus geen Chinatown meer en zeker niet op Valentijnsdag! Na zelf de jassen weer van de kapstok te hebben gepakt lopen we zonder enige begroeting of bedankje van het personeel naar buiten.

Tips voor de nieuwe eigenaar: Ga op een cursus klantvriendelijkheid. Instrueer je personeel goed. Nu lopen ze knullig door elkaar en weten ze niet van elkaar wat ze doen.

13. Gerrit Strijbosch

Wij hebben gisteren uitstekend gegeten bij de Wachter. We zijn volledig in de watten gelegd. Het bedienend personeel is voortreffelijk. De uitleg bij alle gerechten was prima. De kwaliteit van de gerechten was zeer goed. Er is geen punt van kritiek te bedenken. Waarom heb ik dit restaurant nu pas via een VVV dinercheque ontdekt, terwijl we op ca 20 km afstand wonen. Wij gaan deze ervaring zeker aan onze vrienden en bekenden doorgeven.

14. Chinees-Indisch Alblasserdam

Adrienne Dijk

Ik kwam eten afhalen, ik heb ruim een half uur moeten wachten omdat de telefonische bestellingen allemaal voorgaan. Ze houden liever de bel klanten te vriend dan de mensen die de moeite nemen om eerst naar de zaak te komen en daar hun bestelling te plaatsen. Dat vind ik een groot minpunt. Ik zal er ook niet snel meer heen gaan.

15. Matig, we hebben het eten laten bezorgen ze kwamen netjes op tijd, het eten was goed. Nadelen: na een handige babbel en wat gerommel zie ik als de deur dicht valt dat meneer zoals gewoonlijk te weinig geld terug heeft gegeven, is maar een euro maar toch.. Het was veels te weinig voor te veel geld, die schotel zat zo achter mijn kiezen, toen ben ik met mn vrouw der schotel verder gegaan. Kortom: laatste keer dat ik daar eten bestel.

5,1
  16. ik kom al 35 jaar en nooit geen klachten gehad. Het is een van de weinige snackbars waar ik een broodje tartaar durft te eten.

17. De beste caferaria van Alblasserdam. Altijd snel geholpen en lekkere patat.

18. Op een Dinsdagavond gegeten met vrouw en 2 kinderen 13/16 jaar, smaak van de gerechten prima, bediening kan beter, serveerster is gehaast en gestrest, laat meerdere keren bestek vallen, kan het schijnbaar niet aan, terwijl in mijn beleving met minder druk gedoe, net zoveel resultaat gehaald wordt. Frietjes en gebakken aardappeltjes staan nadat ze boven gebracht zijn koud te worden. Totdat de "oude" baas maar eens gaat vragen voor wie die zijn bestemd. Vissoorten uit pannetje idem, goed van smaak, maar veel te koud. Voor de rest prima, maar dit kan echt stukken beter.

19. Na lange tijd hier weer eens gaan eten. Het eten is nog steeds lekker. Maar lang wachten hierop, niet normaal. Na 1 uur hadden we alleen de soep. Daar is nog steeds niets in verandert. En er loopt nog steeds een meisje die ik per direct eruit zou gooien. Maar nogmaals het eten is lekker.

20. Chinees-Indisch Alblasserdam

Super service, afhaal menu's gehaald bij thuiskomst miste we een gerecht. Na een telefoontje werd diit gelijk thuis bezorgd. En we wonen niet naast de deur! Niets dan lof en het eten was zoals altijd weer prima! We blijven klant!!!

21. Vreselijk. In de avond veel hangende pubers. Veel troep op de grond. Friet was koud en er zat een kilo zout op. Niet de kwaliteit die wij gewend zijn van de Mac.

22. Mac is mac. Je hoeft echt niet te verwachten dat het schoon is. Het is tenslotte een junkfood toko. Geen 5 sterren restaurant. Het is vette troep maar wel lekker. Ga vaak voor de big tasty.

5,3
  23. Overheerlijk eten in het gezellige restaurant. Wel aan de dure kant. Over de service zal ik mijn mond houden.

24. Chinees-Indisch Alblasserdam

Kom je zomers via de achterkant naar binnen, zie je de keukendeur open staan.. Dan heb je het gevoel alsof je eten van de vloer krijgt. Dan de nieuwe baas.. Heel erg chagrijnig. Vraagt je om je legitimatie omdat die denkt dat je ouder bent en dan geen kinderprijs krijgt. Eten is desondanks wel lekker en altijd gezellig.

25. Lekkere friet. Maar hygiene niet om te pruimen...

26. Ga altijd voor de heerlijke spaggeti. Op dinsdag maar 6 euro. Je word ook redelijk snel geholpen.

27. Patat is hard en droog. Heel erg duur. Chagerijnige mensen. Zeer kanslooze tent.

1,8
  28. Jammer dat de patat vaak veel te hard gebakken is. Ga er wel graag heen voor een lekker broodje, is ook goed betaalbaar.

29. Chinees-Indisch Alblasserdam

Al jaren onze vaste wekelijkse Chinees! Prima eten, ruime porties en doen niet mee aan prijsverhogingen.

30. Chinees-Indisch Alblasserdam