Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zwaagwesteinde verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Zwaagwesteinde

Familie S

Helaas was onze ervaring minder bij dit restaurant. Mijn man en ik gingen voor het lopend buffet, maar toen we net 20 minuten zaten en alleen soep hadden gegeten werd ons aangevraagd of we het ijs al wouden (Dit zit niet bij het lopend buffet in) Het eten viel erg tegen en er was zeer weinig keus. Er was nog een grote groep aanwezig waardoor het eten gelijk op was. We zijn eerder weg gegaan en moesten over het lopend buffet de soep apart afrekenen zodat je alsnog een flink bedrag kwijt bent. Helaas een tegen valler voor ons niet weer!

Harrie Joosten

Goede sfeer en leuke aardige personeelsleden. Het eten was goed, veel keuze en lekker.

miranda Banga

was gezellige sfeer en het eten was goed

In begin viel het zeker goed in de smaak. Laatste vijf keer, N.B. vier keer een foute bestelling ondanks dubbelcheck. Weinig vertrouwen om nog terug te komen om waar voor je geld te krijgen. Er wordt geen enkele interesse getoond naar de keuze van klant bij opnemen bestelling. Ze geven je gewoon wat zij denken dat het zal zijn. Jammer.

L van Houten

Goed restaurant, alleen jammer dat je zelf moest vragen om bijv. bij het toetjesbuffet om de slagroom die op was, maar dat werd snel geregeld.

Het eten was goed tot het rustig werd, toen werd er geen vlees meer gebakken. En het toetjes buffet niet meer bijgevuld. Jammer als je pas om 19.00 gaat eten.

Wij gaan hier niet weer eten.

Beste kipschnitzels.

Heerlijk eten en vriendelijk personeel

Prima eten. Schone frituur olie. Vriendelijk personeel. Goede service.

Heerlijke kibbeling! Altijd vriendelijk personeel! Toiletten schoon. Mooie kinderhoek en ruimte om je kind te verschonen.

Zijn goede snacks bij, zoals de hamburger en de kipschnitzel. Maar de frituurolie heeft een rare nasmaak.

Rinze is heel zuinig, weegt je kibbeling af en met patat oorlog altijd dezelfde truc: bakje vol mayo en klein drupje pinda uitgesmeerd boven op de mayo, zodat het lijkt of het half om half is.

We waren er 1e kerstdag en het eten was heerlijk, goede service en gezellige sfeer!

2e kerstdag heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij en we hadden een prachtige plek om te zitten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Erg mooi en sfeervol restaurant. We hebben er heerlijk gegeten! Personeel erg vriendelijk. Wij komen zeker terug!

Onze ervaring bij de Old dutch is meer dan goed, heerlijk eten en top service. Prijs en kwaliteit een 10. Voor kerst volgend jaar wederom naar de Westreen

2e kerstdag lopend buffet. Helaas koud vlees. Taai biefstuk. Erg jammer een dikke tegenvaller. We zijn er eerder geweest toen hebben we er wel prima gegeten. Wij komen niet weer terug.

Chantal Spanjer

Normaal gesproken schrijf ik geen recensies maar ik vind dat dit restaurant een goede vermelding verdiend. Wij hebben hier met een groep gegeten. Iedereen was enthousiast. Het eten was voldoende, lekker warm en smaakte echt goed. De bediening was keurig en service gericht. De entourage is passend bij een restaurant wat de Hollandse pot serveert. Kortom; een gezellig restaurant waar je voor een goede prijs lekker kunt eten.

Goed en lekker eten.

20. Chinees-Indisch Zwaagwesteinde

Zeer slecht eten, ze gebruiken slaolie om nasi te maken. Smerig vet, bah. Pindasaus was vermengd met oude pindasaus. 1/2 kip besteld, maar kreeg 2 pootjes drijvend in een vette saus. Grote nasi besteld bleek net genoeg voor een kindermaaltijd. Te weinig dus.

Glaasje kraanwater moest betaald worden. Ook nog nooit meegemaakt.

Ik kom hier dus nooit meer

Heerlijk gegeten voor een hele mooie prijs

22. Chinees-Indisch Zwaagwesteinde

Niels Wildschut

Het eten is van zeer goede kwaliteit. Je kan proeven dat alle producten vers bereid worden. De mensen die er werken zijn heel open en gastvrij. Een aanrader!

Dirk

24. Chinees-Indisch Zwaagwesteinde

Gisteren voor het eerst gegeten in dit restaurant. We hebben nog nooit zo lekker gegeten. Het is echt met liefde gemaakt het eten. Ze maken alles zelf klaar. We hebben ook een drankje van het huis gekregen. De chinese vrouw die ons bediende was erg mooi en bijzonder gekleed. In het nieuwjaar gaan we hier weer eten.

Met 22 personen van een heerlijk buffet genoten, vriendelijke bediening en als afsluiter het spel hou van holland. Dit was de slagroom op de koffie. Wij komen zeker terug. Voordeel van deze geweldige avond was de all inn prijs. Deze horecagelegenheid is niet alleen voor grote groepen mensen maar ook voor een klein gezelschap. Top zaak. Een aanrader.

Vooral heel lekker. Eerlijk simpel eten voor een goede tot lage prijs en een hele vriendelijke ober. Echt een aanrader. Van suus en geer een dikke tien!

Annie

De beste kipschnitzels!

Gezellig en sfeervol restaurant met gastvrij personeel. Bij binnenkomst word je direct goed opgevangen. Wij waren hier voor de eerste keer en we kregen een duidelijke uitleg over de gang van zaken.

Jammer dat wij wat later op de avond waren. Volgende keer gaan we wat eerder. We hebben genoten van het eten.
    Eten van de grill werd aan tafel bezorgd als we er even op moesten wachten. Regelmatig wordt even gevraagd of het eten smaakt.

Goede ervaring.

christiaan

Saus er niet bij. Speciaal bij de patat besteld, dus ik bellen. Ja kun je het ophalen. Gezegd dan is mijn patat toch koud als ik weer terug kom. Ja dan maar volgende keer de saus gratis er bij. Dus nu moet ik maar mijn patat zonder saus eten. Service van niks!

Lekker authentieke gastvrijheid. Klant is koning en zo voelt het ook. Indien je je eten op een andere manier wenst dan wordt het gewoon voor je bereid zonder moeite. We hebben hier gezellig gegeten voor mijn verjaardag met het hele gezin voor weinig geld. Eten en drinken all in. Aanrader! Zeker ook benieuwd naar de thema feesten. We hebben een folder meegenomen om eens terug te komen.