1. Het eten was goed tot het rustig werd, toen werd er geen vlees meer gebakken. En het toetjes buffet niet meer bijgevuld. Jammer als je pas om 19.00 gaat eten.

Wij gaan hier niet weer eten.

1. Beste Familie Looper,

Een recensie schrijven is een goed recht in deze tijd. Een recensie kan voor een restaurant soms goed uitvallen en soms minder. Persoonlijk had ik liever gezien dat u de klacht op de avond zelf aangeeft. U hebt hier meer dan eens de kans voor gehad. Afgelopen zaterdag kan ik mij uw bezoek nog prima herinneren. Wij hadden een mooie hoge tafel voor twee personen voor u gereserveerd. Het was een drukke avond met meer dan 100 bezoekers in het restaurant. Toen u wilde starten met het buffet was onze verse huisgemaakte tomatensoep net op. Deze hebben wij in de keuken op reserve staan, dus binnen 2 minuten waren beide soepen weer op voorraad in het restaurant. Toen ik u later vroeg of de soep had gesmaakt, had u besloten helemaal geen soep te nemen.
    Tijdens uw bezoek ben ik meermaals bij u aan tafel geweest met de vraag of alles naar wens was. Hierop antwoordde u positief en heb ik geen enkele klacht van u ontvangen.

Op een gegeven ogenblik wilde u biefstuk hebben. Er lag biefstuk klaar welke de kok net 3 minuten hiervoor gebakken had. Deze biefstuk wilde u niet hebben. Vervolgens hebben we speciaal voor u nieuwe biefstuk gebakken en hebt u deze aan tafel ontvangen. Het feit dat u zegt dat het buffet niet bijgevuld wordt kunnen wij slecht verkroppen. Het is simpelweg niet op de waarheid gebaseerd. Wanneer het rustiger wordt bij het buffet, dan moet u kunnen begrijpen dat er niet meer van elk soort vlees een kilo wordt voorgebakken. We zorgen ervoor dat er van elk soort voldoende ligt en mocht u meer wensen, dan bakt de kok dit direct voor u bij. Een logische gang van zaken als je het mij vraagt.
    U kunt bij ons het complete buffet eten, tot op het moment dat u naar huis gaat. Natuurlijk raakt er wel eens iets op, maar zoals dat bij een buffet het geval is, wordt er ook weer bijgevuld.

Vervolgens was u aan het dessertbuffet. Een collega verteld mij dat u graag wilt dat zij het dessert bij u aan tafel komt brengen. Dit hadden wij nog niet eerder meegemaakt. U vond dat het buffet niet meer voldoende gevuld was. Het dessertbuffet is toen nogmaals compleet voor u bijgevuld, tot een dessertbuffet geschikt voor 35 personen. Ook hierin kan ik mij geen klacht meer voorstellen.
    Na het dessert hebt u afgerekend. U hebt via eet.nu gereserveerd, maar gedeeltelijk met een Old Dutch dinerbon betaald. Tijdens het afrekenen heb ik u nogmaals gevraagd naar uw mening. Helaas hebt u toen niet de moed gehad ons te vertellen waar het aan schort.
    Zoals ik in het begin al zei. Een recensie schrijven is een goed recht, maar het is sterker wanneer u ons direct van uw klachten had voorzien. Dan kunnen we er nog iets mee doen.