Eet-Lokaal in Zevenaar

== PROEF REGIO DE LIEMERS - DE HELE DAG DOOR ==

Na 19:00 Gratis op Masiusplein of Didamsestraat. 2 minuten lopen. Op aanvraag valet parking.

Trein vanuit Doetinchem en Arnhem 4 minuten lopen.

Welkom op de site van Eet-Lokaal Zevenaar.

Het vernieuwde café en restaurant in het centrum van Zevenaar en aangrenzend aan het Landgoed Huis Sevenaer is per 1 januari 2018 gedeeltelijk in nieuwe handen.

Eigenaar en kok Hertzog E. Olivier werkt sinds 1 januari samen met mede-eigenaren Linda Hogerhorst en Pablo van Dick. Samen zetten zij Eet-Lokaal Zevenaar voort met een vernieuwd interieur en uitgebreide menukaart.
Veelal regionale producten zijn verkrijgbaar, want bij Eet-Lokaal Zevenaar proef je echt regio de Liemers.

Koffie / thee met zelfgemaakt gebak, een heerlijke lunch, diner of borrel, een zakelijke bespreking, feest in één van de zalen op de bovenverdieping, of heerlijk ontspannen een spelletje spelen aan de stamtafel in ons café. Het kan hier allemaal.
Daarbij hebben wij een waanzinnig mooie binnentuin/terras.

Tevens exposeren er altijd 2 kunstenaars een deel van hun collectie. De twee nieuwe collecties zijn vanaf nu bekijken.
Het veelzijdige bedrijf staat garant voor kwaliteit, regionale producten en gezelligheid...

Kom eens langs en bekijk de kunst, speel een spelletje en proef de regio.
We hopen je snel een keer bij ons te mogen ontvangen.

Parkeren kan simpel en goed in de parkeergarage Masiusplein. Vandaar is het 2 minuten lopen naar de Wittenburgstraat / Markt 25.

Met gastvrije groet,

1472832044 88
1501953752 89
1509719541 89
1519426777 89

1. Bijzonder leuke setting met verschillende ruimtes, zodat het niet massaal wordt. Lokale ingrediënten, altijd sympathiek. Beperkte kaart, dus alles vers! We hebben heerlijk gegeten: de vegetarische ravioli waren voortreffelijk van smaak, de eendenborst heerlijk mals. Bediening is informeel, maar to-the-point. Voldoende open wijnen om te kiezen. Aanrader: prijs/kwaliteit is heel goed!

2. Menippus

3. We hebben heerlijk gegeten bij Eet-Lokaal. De gerechten waren fijn en ook echt lokaal wat iets extra's toevoegt aan het diner. Ik eet glutenvrij en daar werd heel goed rekening mee gehouden. Wij komen graag nog eens terug.

4. Heerlijk gegeten in een fijne sfeer met een super service.

5. Mooi concept en prachtig pand. Vriendelijk personeel, leuk dat producten uit eigen streek komen. Vers en lekker.

6. Jesse Holdijk

7. Heerlijk gegeten een aanrader, de wijn is lekker.

8. Een gezellige avond met heerlijk eten op tafel en een prettige bediening. We voelden ons thuis.

9. Voorgerecht (verschillende hapjes) was heerlijk, hoofdmaaltijd zeer grote porties, alleen het rundvlees was droog. Het restaurant was zeer rumoerig, slechte akoestiek, betere stoelen als bij vorige eigenaar. Zeer vriendelijke nieuwe eigenaar.

10. Super fijne bediening. Erg sfeervol in dit monument. Goede keuken. Echt een wat beter restaurant voor Zevenaarse begrippen en toch zeker niet prijzig. Voor herhaling vatbaar.

11. Thea Derksen

We hebben heerlijk gegeten en komen hier zeker terug.

12. Recent is het restaurant gedeeltelijk van eigenaar gewisseld. Nu zijn naast het "Eet Lokaal" menu ook à la carte mogelijkheden. Alles is zeer smaakvol en met zorg klaargemaakt. Ruime porties en groentes in vele variaties. De twee ons groente p.p. norm wordt hier makkelijk gehaald. De combinatie van een heerlijk diner, een vlotte en vriendelijke service en goed meubilair in een eeuwenoud pand staat garant voor een gezellige avond.

13. John Cornelissen

Heerlijk gegeten met kerst. De gerechten en bijpassende wijnen waren voortreffelijk!
    We komen zeker nog eens terug.

14. Kim Hammink

Heel geslaagde, lekkere en fijne avond gehad. Bedankt voor de goede zorgen!

15. Zelf hebben wij al eens eerder hier gegeten. 1e kerstdag 2017 om 17.00 uur gegeten Eet-Lokaal, samen met mijn echtgenoot en ouders. Een heerlijk kerstdiner werd ons voorgeschoteld. Iedere gang was weer fantastisch anders! Mooi gedecoreerd en geserveerd; dit geldt voor alles wat wij voorgeschoteld kregen; de amuse, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Culinair en een streling voor de tong. Dit alles met een bijpassende wijn als je dit wilde.
    Hier komen wij zeker nog eens terug!

16. Voor de 2e keer hier gegeten. Was het net zo goed als de eerste keer bijna een jaar geleden?
    Ja! Heerlijke smaken met mooie, eerlijke ingrediënten. We hadden allemaal het menu met drie gangen, mooie porties, precies goed. Leuke interactie met de chef-kok die zelf antwoord gaf op onze vragen. Als dank nog een heerlijk, eigengemaakt worstje voor mee naar huis.
    Mooi pand en rustige ambiance, gelukkig geen 'herrie-galm-tent' zoals helaas zo vaak.
    Echt een aanrader!

17. Edwin Pelkman

Verrassende combinaties van lekkere plaatselijke producten.
    Heerlijk gegeten zonder poespas!

18. Marlijn de Vreede

Wij hebben heerlijk genoten van het lunchplankje met allerlei verse lekkernijen. De service was prima, de sfeer was gemoedelijk en het pand was netjes en in passende stijl ingericht.

19. joke verweerd

Door de weersomstandigheden te weinig tijd… dus enkel een hoofdgerecht kunnen gebruiken, maar dat was heerlijk. Vriendelijke bediening, die rekening hielden met ons tijdslimiet. We komen nog eens terug!

20. W. Ouwehand

Vriendelijke bediening, voorgerecht(plankje met diverse gerechtjes) was verrassend en uitstekend. hoofdgerecht erg lekker. Bezoek aan het Eetlokaal is erg goed bevallen, we maken zeker een nieuwe afspraak.

21. Willem Schut

Ruim 2 uur lang een hightea gehad. Van hartig naar zoet met verschillende smaakrichtingen en lekkere combinaties. Een aanrader.

22. Jolanda Bakker

Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening. Enige minpuntje: twee grotere groepen die nadrukkelijk aanwezig waren. Opgelost door naar andere ruimte te verhuizen, maar dat was waarschijnlijk meer de lunchruimte en had dus ook wat andere sfeer. Misschien groepen juist aparte ruimte geven?

23. Tineke Hoeve

Heerlijk gegeten. Lekkere streekproducten. Aardige bediening. We komen zeker nog eens terug. ..

24. Altijd weer genieten! Heerlijk eten en drinken. Goede sfeer en goed/leuk personeel

25. Heerlijk gegeten en top bediening.
    Super vriendelijk

26. Heerlijk gegeten in een prachtig sfeervol restaurant!

27. Anne te Wierik

Het was een heerlijke, kleurige maaltijd met veel verse groente en een heel aardige bediening! Zeker voor herhaling vatbaar. Mooie zaal en prettige sfeer!

28. We hadden gekozen voor een combi-aanbieding met het filmhuis. Hoofdgerecht consumptie + fimkaartje. Toch maar het extra voorgerecht erbij genomen. Eten was fantastisch, ontzettend lekkere en verrassende gerechten. Wij gaan binnenkort weer.

29. Lekker eten en vriendelijke bediening. Prijs vind ik vrij pittig.

30. Heerlijk eten, goede service en niet te duur. Zeker een aanrader!

31. Piet Brugman

We hebben onze burendag afgesloten met het verrassingsmenu;
    dit was prima verzorgd en voor herhaling vatbaar;
    bij vragen kwam de kok tekst en uitleg geven over hetgeen geserveerd werd.
    Een aanrader!

32. Het was wederom een erg prettige ervaring heerlijk geluncht met heerlijke streekproducten en een enthousiast bediening. Kortom genieten!

33. We waren met 4 volwassen uit eten, het smaakte erg goed, verrassingsmenu is zeker aan te raden! Verder was de sfeer en de bediening ook uitstekend.

34. Superleuk en lekker gegeten! Een echte aanrader, ik kom er zeker terug!

35. Het was, zoals altijd, weer heerlijk, gezellig, met prima bediening en prima prijs-kwaliteit verhouding. Tot de volgende keer !!!

36. G. Rutgers

Mooie authentieke locatie. Prima en lekker lokaal eten. Vriendelijke service. Een aanrader!

37. Uit eten met gezin, 2 volwassenen en 2 pubers, was voor iedereen uitstekend. Verrassingsmenu was prima. Goede uitleg en bediening, gingen met goed gevoel naar huis.

38. Bedrijfsetentje met 14 man was fantastisch! Sfeer eten en bediening goed!

39. alain van de haar

Geweldige belevenis om in historische kasteelboerderij biologisch te eten. Heerlijk eten, goede sfeer, uitgeserveerd door de kok zelf. Een herhalingsbezoek zeker waard!

40. N vd Heide

Wij waren met vijf volwassenen.
    5 Gangen verassingsmenu gekozen met voor 2 personen wijnarrangement met 3 glazen.
    Heerlijk gegeten.
    5 Glazen leek ons wat teveel (bij elk gercht dus 1 glas), er werd vermeld dat het ook met 3 glazen geen probleem was. Vandaar onze keuze.
    Helaas vonden we de wijnen bij de maaltijd niet heel bijzonder bijpassend.
    Bij het toetje overigens was de wijn wel erg lekker.
    Prijs verhouding wijnarrangement of per glas bestellen… niet gelijkwaardig.
    Had meer van combinatie verwacht. Naar verhouding dan prijzig.
    Wel verder echt een prima avond gehad.
    Komen zeker terug.

41. Bernadet Lichtenberg

Sfeervol, lekker gegeten met onze kinderen van 11 en 13 jaar. Vonden het leuk om andere dingen te proeven.

42. Gerard Werter

Wij hebben heerlijk gegeten! Het voorgerecht met al die verschillende hapjes was een smulpartijtje. En heel goed op elkaar afgestemd.
    Onze hoofdgerechten waren ook zeer goed bereid en erg smakelijk.
    Het kaasplankje beviel ook bijzonder goed.
    Wij hebben er van genoten en komen vast een keertje terug.

43. Zoals altijd was het eten heel smakelijk, de bediening attent en goed. Wel even wennen aan andere koffie dan standaard met likeur. We hebben genoten en komen zeker terug

44. William Swaters

Verworden tot de beste lokale eetgelegenheid met de meest plezante biefstuk van het westelijk halfrond!

45. Neem de tijd om lokale producten de smaakpapillen te laten verwennen.

Als voorgerecht het' Plankje' met diverse zintuigelijke verwennerij heeft mij voor het eerst mijn vooroordeel over zult weggenomen. Een aanrader!
    Het hoofdgerecht Vis, Vlees of Vegetarisch maakt voor de niet vegetariër moeilijk een keuze te maken. Laat u adviseren door 1 van 2 eigenaren. Het nagerecht zoet of kaanus neemt u beiden. Tenminste als u niet alleen dineert. Heerlijke kazen van lokale boederijen. Verrukkeluk!
    De wijnkaart kent ook buitenlandse biologische wijnen. De Chileense rode wijn is ook een aanrader.

In deze omgeving op het landgoed Sevenaer kunt u aangenaam verpozen. Geen opdringerige bediening en continu de vraag of alles naar wens is.
    Bij mooi weer kunt u op het ommuurde terras bijvoorbeeld de biologische bieren uit eigen brouwerij proeven.

Wij komen zeker terug!

Tip: Schakel uw mobiel uit!

46. Marga Bouwman

Heerlijk gegeten en gedronken vooraf plankje met allemaal kleine gerechten, gezellig en heerlijk om van alles wat te proeven. Hoofdgerecht vis / vlees, prima klaar gemaakt, en mooi gepresenteerd. Nagerecht keuze uit kaas of zoet, allemaal voor zoet gekozen, weer verschillende kleine gerechten, kortom een heeerlijke proeverij. De bediening was erg goed ; vlot en gezellig. Wijn was heerlijk zowel de bubbel als witte en rode. Kortom wij komen graag een keer terug!

47. Mooie locatie en goede bediening.
    Prima eten.
    In het hoofdgerecht zat dezelfde smaken als in het voorgerecht

48. 4 Gangen verrassingsmenu gehad met entrecote als hoofdgerecht.
    Het vlees was heerlijk mals, ik heb nog nooit eerder zo'n mooi stukje vlees gegeten.
    Warme bediening, mooi terras. Heerlijk!

49. Iedere keer weer een verrassing wat er op tafel komt. Dit keer hebben we ons met z'n vieren heerlijk laten verwennen met een 5 gangen verrassings- menu. We kregen meer dan genoeg en je proeft gewoon dat de gerechten met zorg en liefde gemaakt zijn. We verheugen ons al weer op de volgende keer. In ieder geval in september, maar misschien ook wel nog een keer tussen door. Voor ons is het een half uur rijden maar dat is het meer dan waard.

50. Fam van Haren

Wij komen met veel plezier eten bij Eet-Lokaal.
    Deze keer het verrassingsmenu genomen en deze was absoluut geweldig lekker.
    Een combi van 4 gangen waarbij men zeker niet kan spreken van een standaard restaurant menu.
    Absoluut voor herhaling vatbaar.

51. Jacqueline

We hebben een zeer verzorgde lunch genoten met 11 personen. Bediening is zeer vriendelijk en de gerechten zijn erg smaakvol en komen uit de regio. Omdat het mooi weer was hebben we heerlijk in de tuin kunnen eten waarbij je uitkijkt op het mooie oude gerestaureerde gebouw waar eet-lokaal in is gevestigd. We komen zeker nog een keer terug!

52. Gerrit Woerts

Wij zijn ter gelegenheid van ons 12,5 jarig huwelijk gaan eten bij Eet-Lokaal. Een mooie avond die ook bijzonder fijn was. De gerechten waren verrassend en kwalitatief zeer goed. Ik ken geen restaurant in de buurt waar we zo lekker kunnen eten. De sfeer en service was uitstekend. We komen heel graag terug.

53. G.Philipsen

Heerlijk gegeten van de landgoed producten in een prachtige ambiance

54. Eten was erg goed , ook leuk opgemaakt .
    Ook goed dat er streekproducten in verwerkt worden , daar sta ik achter .

Wel wat jammer dat je aan een menu vast zit , als je alleen een hoofdgerecht wil hebben of een ander dessert , viel dat buiten de vaste mogelijkheden .
    En moest er meer onderhandeld worden .

55. Annelieke Hekman

We hebben heerlijke gegeten. Het is een leuke manier je te laten verrassen. Alleen het toetje viel wat tegen, dat was jammer. Verder uitstekende bediening en een hele sfeervolle omgeving.

56. W de Rijder

Hebben er voor de 2e keer heerlijk gegeten. Leuke ambiance . Een echte aanrader. Komen zeker nog een keer terug.

57. Wederom heerlijk gegeten, vooral buiten heerlijk zitten.
    Vernieuwing in het plankje voorgerecht zou wel mogen.

58. Op een mooie plek in de stad, lekker buiten, heerlijk gegeten. Bijzondere gerechten en ook een mooi idee dat alle producten uit de omgeving komen en dat alles duurzaam geproduceerd wordt. Zeer vriendelijke bediening.

59. José en Henri

Heerlijk gegeten. Mooi gerechten, pure smaken en prachtig gepresenteerd. Dankzij het mooie weer buiten op het gezellige terras gezeten. Een echte aanrader.

60. Lisette

Ontzettend heerlijk geluncht en gedineerd. De gerechten zien er prachtig uit, de ingrediënten zijn vers en de porties ruim voldoende. Het personeel is vriendelijk en het restaurant zelf is ook mooi. Fijn dat ze bij mooi weer ook een leuk terras hebben! Kortom, een echte aanrader!

61. Als vanouds weer heerlijk gegeten. Ook wordt er goed rekening gehouden met allergiën. Hebben dit keer weer een zelfgemaakte worst mee naar huis genomen. Kortom wij genieten elke keer weer van alle bijzondere gerechten en de grote gastvrijheid.

62. Mooie locatie, vriendelijk personeel en lekker eten van lokale leveranciers. Top!

63. Frans de Zwart

Voor de 3e keer een succes, maar nu dankzij het mooie weer op het terras kunnen eten. Eet-Lokaal is een blijvertje voor mooie momenten.

64. Godelinde Gubbels

Het eten is echt heerlijk. Bediening heel erg vriendelijk en correct. Aanrader!

65. Hr. de Vries

Fijne bediening en eten van een uitmuntende kwaliteit. Nog dagen nagenoten van de prettige avond.
    Een pallet aan smaken. Uitgebreide uitleg bij de gerechten. Zo is eten een beleving. Hartelijke mensen.

66. Lineke Dusseljee

Wij hebben enorm genoten van het heerlijke eten, de geweldige sfeer en de hartelijke mensen bij het Eet-Lokaal. Alleen maar lof voor de verse brunch-gerechten die met aandacht gemaakt waren. De kok kwam persoonlijk vragen hoe het ons smaakte en een voorstel doen voor extra gerechten. Bij het afrekenen konden we ons niet voorstellen dat we voor dit zeer aantrekkelijke bedrag zo uitgebreid hebben genoten! Nogmaals onze complimenten!!

67. Freek Nijbacker

Afgelopen weekend er voor de tweede keer gegeten en wederom was het heerlijk, Gelukkig gekozen om ipv elk een voorproefplateau te nemen er een samen te delen. Heerlijke smaken ontdekt en weer een aanrader.

68. Heerlijk eten, verrassende maaltijden en een goede service.

69. Eric Beele

Enthousiast team, voor en achter! Alles lokaal, het vlees, de groentes, de kaas en het bier uit Zevenaar en zelfs de vis uit Pannerden. Attente bediening, niet opdringerig, kundig. Authentieke locatie.

70. Ans Schlepers

Vanavond weer een super avond gehad. Lekker eten en drinken en een super mooie ambiance. Het personeel krijgt van ons een 10 echt klant vriendelijk en super aardig. Zo door gaan jongens P.s. Alle complimenten ook voor jullie kok.

71. Toplocatie in de Liemers. Je proeft en voelt de fijne energie van de gastheer/vrouw.

72. Linda bekker

Super lekker en bijzonder gegeten.
    Was de prijs echt waard.

73. Heerlijk gegeten en goed kunnen bijkletsen. Doordat er geen menukaart is kan je meteen bijkletsen zonder eerst de menukaart te moeten bestuderen. Het voorgerecht was een proeverij van allerlei bijzondere vlees-, vis- en vegetarische gerechtjes. Het hoofdgerecht was erg smakelijk en ruim voldoende! Bovendien was het zoete grand dessert een fijne afsluiting van een zeer geslaagde avond.

74. Anneke Bakker

Geweldig, wie verwacht een top lokaal in Zevenaar? Iedereen die zich verdiept in koken met lokale producten! Wil laten koken vanuit het hart! én zich durft te laten verrassen met een proeverij van zéker 8 gerechten! En dan mag kiezen uit een vlees-, vis of vega-hoofdgerecht! Tot slot de keuze tussen zoet of kaasdessert, smullen!! Binnenkort ook een paar vaste gerechten op het menu hoorden we. Wat een warmte in een geweldig gerestaureerd pand waar je droomt van het landgoed waar deze plek toe behoort; in Zevenaar... GA

75. Marianne Goorhuis

Eten in het eet-lokaal is een geweldige ervaring. De sfeer van het historische gebouw en de hele ambiance zijn al een ervaring op zich. Mooie, sfeervolle aankleding. We voelden ons meteen thuis. Er was geen menukaart ( dit gaat veranderen), maar het 3-gangen menu voor €32,50 was een ware smaakexplosie. Je kunt wel aangeven of je vlees, vis of vegetarisch wil eten en ook het nagerecht kan naar wens hartig of zoet zijn. Wij hebben gesmuld, al het eten is met lokale producten bereid. En hier wordt niets weggegooid, op het eten wat je zelf op je bord laat liggen na. Maar er is geen enkele reden om iets op je bord te laten liggen.

76. Heerlijk eten met aandacht bereid en geserveerd. Mooie historische entourage!

77. Een hartelijk ontvangst. En wat een bijzonder lekkere gerechten. Alles vers bereid en dat proef je ook.
    Drank een beetje aan de dure kant.
    Maar dit restaurant is voor herhaling vatbaar.

78. Jan de Ruiter

Niet alleen goede sfeer en heerlijke streekproducten, tevens een unieke locatie. Ook voor vergaderen, kleine feestjes, exposities etc. aanrader!

79. Wat was het weer heerlijk én een lust voor het oog, al die kleine bakjes met heerlijkheden uit de omgeving, die door de bijzondere bereiding stuk voor stuk een tongstrelende verrassing waren. Daarbij een fijne omgeving, plezierige bediening en prima uitleg. Hier wordt met liefde gewerkt!! We komen natuurlijk weer terug!

80. Monique Nicolaij

Weer top gegeten in Eet Lokaal. Vriendelijk personeel en zeer gezellig.

81. Heerlijk genoten! Fantastische witte Rioja en een super 5 gangen diner! (Vers-lokaal-heerlijk bereid) de sfeer en de service waren redelijk.

82. Het eten was prima. Gebruik maken van lokale producten is top. Enige punt van commentaar, voor ons als regelmatige gasten, is de wat permanente menukaart. Verder allemaal prima.

83. coby stokman

Heerlijk gegeten van de totaalplank. Lekker brood en lekkere gerechtjes voor een betaalbare prijs.

84. M. Groot Nibbelink

Heerlijk gegeten, heel prettige sfeer. Voor herhaling vatbaar!

85. We hebben genoten, het eten was heerlijk veel variatie op het plankje.

Ook de persoonlijke aandacht van de chef. We komen zeker nog eens terug echt top .

86. The Nomad Company

We hebben met ons team van 14 personen op donderdag 22 december jl heerlijk gegeten bij Eet Lokaal in Zevenaar. Het was precies zoals we gewenst hadden. Bij elkaar zijn in een huiselijke sfeer, vriendelijke bediening, lekker eten en veel gezelligheid. Echt top.

87. Monique Dictus

Goede kwaliteit, lekker bereid, niet te duur. Wat weinig keus bij de lunch, maar we konden allemaal iets naar gading vinden. Erg lekker glutenvrij broodje voor de gast met coeliakie.
    Een beetje uit de loop, we moesten even zoeken. We komen graag nog eens!

88. Zoals iedere keer weer geweldig genoten. Mooie gerechten van streekproducten voor een eerlijke prijs. Weer veel persoonlijke aandacht, ook van de Chef. Eenzame hoogte in Zevenaar!

89. Yvonne Derde

Een hele prettige ervaring. Het eten was heerlijk. Zeer zeker een aanrader. Wij komen zeker terug.

90. (H)eerlijk gegeten. Super vers en met aandacht bereid. Absoluut een aanrader!!

91. Lekker gegeten, producten uit de streek. Heerlijke gerechten zowel vlees, vis als vegetarisch.
    Bediening zeer vriendelijk en zoon mocht mee kijken in de keuken.

92. Wederom fantastisch gegeten. Voorgerechten supervers, verrassend en lekker. Als hoofdgerecht konden we eigenlijk niet tussen vlees en vis kiezen, vandaar dat de bediening en kok besloten dat we beide dan maar moesten krijgen, top! Vervolgens ook nog beste biefstuk ooit gegeten.

93. Onze streek heeft zoveel heerlijke producten te bieden, een goeie kok maakt er fantastisch eten van. Eerlijk eten, creatief gebracht zonder te gek te doen. Prettige bediening, mooie accommodatie.

94. Jan van Bree

Gisteren met 7 volwassenen en 3 kinderen heerlijk gebruncht bij het Eet-lokaal. Was buitengewoon, heerlijk brood, verse sap, producten uit de streek van erg goede kwaliteit en meer dan voldoende. En dat voor een zeer redelijke prijs, kinderen (3,4 en 7) eten niet zoveel en krijgen een aangepast menuutje (ook wat de prijs betreft) en aandacht van de bediening. Echt heel goed.
    Gaan we vaker doen. Leuke locatie trouwens.

95. Met onze collega's heerlijk gegeten. Bediening was top, het eten was fantastisch. Fijn dat ze gebruik maken van streekproducten. Zeer gezellige avond gehad. Een aanrader!

96. Rebecca Stokman

Vorige week voor het eerst daar geluncht. Vriendelijke bediening, leuk ingericht, heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

97. Els van Kerkhoff

Heerlijk gegeten in n huiselijke sfeer. Het eten was bijzonder leuk geserveerd en lekker. Miss iets meer groenten...Maar dat is persoonlijk.

98. Dona Strijboach

Geweldig lekker gegeten met alleen maar streek producten. Super vriendelijk bediend😘

99. Esther koning

Met 4 vrouwen wezen lunchen op zondagmiddag. Was heerlijk. Lekkere producten. Was erg gezellig.

Volgende pagina