's Avonds gratis parkeren op Masiusplein of Didamsestraat op 2 minuten loopafstand.

• OV

Station Zevenaar, waar de stoptreinen vanuit Arnhem, Doetinchem en Düsseldorf stoppen is 5 minuten lopen.

Bezorgrestaurants in de buurt van Eet-Lokaal

Online eten bestellen

1459232012 87
1610621987 90
1657203518 90

1. Carro kuster

Alles perfect! Heel erg attent mbt mijn allergie voor schaal en schelpdieren en mijn sulfietintollerantie.

2. J.Arends

Wederom fantastisch gegeten bij het Eetlokaal. Prettige bediening in een sfeervolle tuin.
    Ik ben hier meerdere keren geweest, maar als er iemand jarig is wordt er keihard door de gastheer het lang zal ze leven ingezet. Met de bedoeling dat we allemaal meezingen. Ik vind dat, met de hoogstaande kwaliteit en aanzien van dit restaurant, dit een erg storende gebeurtenis en dat zou niet moeten kunnen. Hier jaag je gasten mee weg. Mensen achter ons hoorden we ook opmerkingen maken. We komen bij het Eetlokaal voor een culinaire ervaring en niet op een verjaardagsfeestje. Het zal beslist goed bedoeld zijn maar het past echt niet bij ambiance en uitstraling van het Eetlokaal.

3. Fam Boorsma

Met veel plezier ons 25-jarig huwelijk gevierd.
    Diner zoals we gewend zijn: verse gerechten, heerlijke smaken, mooi opgemaakt.
    Er was nog een feest maar ondanks dat was het alsof we privé waren. Ze zijn snel, vriendelijk en gastvrij.
    Het jonge team blijft lachen en gastvrij.
    Aanrader!
    P.W. Boorsma.

4. Helemaal geweldig, moederdag cadeau van mijn zoon, heerlijke hapjes en toetjes, bediening is top, de eigenaar super vriendelijk, mooi warme plekje, net of dat je in de tuin zit, helemaal super… iedereen bedankt voor jullie lieve service… vr gr maaike.

5. Uitstekend gegeten op een mooie locatie en konden zelfs buiten eten door de zonnige avond begin mei. Leuke kaart met voldoende keuze en vooral: Lokaal!
    Het drie-gangen voor ons. Met de proeverij / eet-lokaal plank vooraf was een mooie start, vooral de worst en de zalmsalade waren uitstekend.
    Het hoofdgerecht van het prachtige rundvlees ging vergezeld van pastinaak, wortel, asperge, zalige selderij puree en crème plus een mooie jus. Mooie smaken en kleurcombinaties op het bord. Grove frites in de schil erbij. Kortom helemaal goed.
    Het zoete dessert plankje was niet uitzonderlijk maar zeker wel ok. Bediening was vlot en toegankelijk met goede toelichting waar nodig of waar gevraagd. De jongste bediende was nog wat onwennig maar volledig toegewijd aan zijn taak.
    Absoluut een aanrader. Ik ben niet vaak in de buurt van Zevenaar, maar wie dat wel is: gewoon hier gaan eten en genieten!

6. We hadden onverwacht een avondje vrij en besloten spontaan weer eens bij t Eetlokaal te gaan eten. Ondanks dat het een half uur rijden is. Heel vriendelijke ontvangst, super aardige bediening en geweldig lekker eten weer. Wat hebben we genoten. Er was heel veel zorg aan besteed, ook aan het opdienen. En meer dan voldoende. We komen graag terug.

7. Charlotte van Zuylen

Heerlijk eten uit de regio. Ook een lekker biertje uit de regio. Ken je het biertje niet, dan kan je het gewoon even proeven. Vakkundige en prettige bediening.
    Binnen en buiten ziet het er gezellig uit; een plek om vaker te komen eten.

8. Wij hebben op een prachtige locatie in een heerlijke ongedwongen sfeer gegeten. Wij moesten helaas door ziekte van een van onze familieleden eerder opstappen. Door het personeel werd van alle kanten begrip getoond voor onze situatie, werd er mee gedacht en kregen wij spullen mee voor de terugreis zodat er in de auto geen ongelukjes konden gebeuren. Wij komen zeker nog eens terug om van jullie gastvrijheid en kookkunsten gebruik te maken. Hartelijk dank aan iedereen voor alle goede zorgen.

9. Els van Kerkhoff

Heerlijk met ons gezin gegeten bij Eetlokaal, goede kwaliteit. We werden ontvangen met n fles champ. Ivm onze 45jr trouwdag. Persoonlijke benadering en hartelijke ontvangst. Chapeau. We hebben een gezellige avond gehad.

10. WJ Rutgers en Jfr.E.Rutgers-Munnik

Historische omgeving geeft nog meer smaak aan het toch al heerlijke eten.
    Ondanks de volle bezetting uitstekend geholpen en de bediening was haast van butler niveau, attent, behulpzaam zonder te aanwezig te zijn.
    Een fantastische keuze van mijn vrouw, om haar dubbele feest te vieren.

11. Marc & Lonja

Prachtige trouwlocatie! We hebben hier genoten met onze gasten. Wat een gastvrijheid. Een heerlijk samenzijn. Meer dan een aanrader.

12. Mariella & Erwin

Pareltje van Zevenaar wat ons betreft.
    We komen regelmatig bij het Eet-Lokaal. Om te eten maar ook om te borrelen. Fijne medewerkers, altijd vriendelijk. Hele fijne sfeer, heerlijk eten en goede wijn. In de zomer zit je fijn in de binnentuin en voelt het even alsof je in het buitenland bent. En dat midden in de stad. Niet meer weg te denken.

13. Marjolein

Heerlijke high-tea!! Zoals het hoort te zijn!!

14. Met een groep gekke hysterische meiden highwine/highbeer gedaan. Mooie lekker biertjes, heerlijke fijne wijnen, fantastisch eten!
    Personeel ook top, niks is te gek, kletsen lekker, fijne service. Wat een mooie gezellige fijne avond hebben wij gehad. Thanks!

15. Heerlijke avond uit eten. Vier gangen verassingsmenu. Heerlijk van smaak. Uitstekende bediening, en gedreven, vriendelijke gastheren en gastvrouw. Porties mogen best iets minder, ruim voldoende.
    Komen zeker terug!

16. Saskia de Kort

Heerlijk gegeten en een prachtige locatie. Complimenten voor het personeel en de keuken! Zeker voor herhaling vatbaar.

17. Hanneke Huberts

Alles was perfect, heerlijk eten, goede en enthousiaste bediening, heerlijk terras. Kortom een lokatie om vaak te bezoeken.

18. Rob Vinke

19. Alles is zeer vers (en lokaal), bediening heel goed, kwantiteit en kwaliteit in perfecte combinatie.

20. We hebben heerlijk buiten gegeten. Mijn hond kon mee en lag lief onder de tafel.
    Eten was heerlijk, bediening vriendelijk.
    We komen hier zeker terug.

6,7
  21. Geweldig om hier na een 160km fietstocht van Nispen tot Zevenaar/Pannerden neer te strijken. Te mogen genieten van de prachtige opgemaakte gerechten, de uitstekende vriendelijke bediening, geweldige culinaire keuken met heerlijke verse biologische groenten van Huis Sevenaer en gastvrije ontvangst van de eigenaar.

Heerlijk om weer thuis te voelen.

22. Diepenbroek

Lekker en ontspannen gegeten.
    Mooie ruimte en ruim bemeten ivm 1.5 meter afstand.
    Kaart geeft n behoorlijke keuze.

23. Els van Kerkhoff

Heerlijk gegeten, prima kwaliteit. Persoonlijke benadering en goede uitleg van de gerechten. Een echte aanrader.

24. jacqueline Smolders

Vriendelijke bediening; heerlijk eten! Geen standaardkaart, geen 12 in een dozijn zoals een hoop anderen in Zevenaar, maar aparte, eigentijdse, heerlijke gerechten. Met zorg en aandacht bereid. We komen zeker terug!

25. P. Stuurman

Heerlijk gegeten op de binnenplaats. De gerechten waren smaakvol en niet te veel. De bediening was vlot en gaf desgevraagd nadere informatie.

26. Marc Leenders

Prima ontvangst, mooi ingerichte ruimte, goede bediening, heerlijke lunch.

27. Fam. Van de Kraats

We hebben genoten van een heerlijke lunch. Verse, lokale ingrediënten, goede bediening en een persoonlijke touch van de (van oorsprong Zuid-Afrikaanse) kok. We komen graag terug, top!

28. Marijke en Huib

Woensdag 24-6 gelunched bij Eet Lokaal. Het was sowieso weer heerlijk om voor t eerst na de Lockdown buiten de deur te eten. We zaten In de binnentuin het was warm, maar dankzij de nieuwe schaduw doeken was het er goed toeven. We namen 2 x de lunch plank met een biertje en watertje heerlijk, al die streek gerechtjes (met uitleg van de herkomst) en later een goed gesprek met Herzog (de kok) aan tafel.
    Wat was het genieten en wat zijn wij blij met dit restaurant in Zevenaar.

29. Hendriks

Gisteren gegeten in knusse rustieke ambiance. Bediening is uiterst vriendelijk.
    Eten was heerlijk. Echt een aanrader. Tot de volgende keer.

Groet Hendriks.

30. vincent

Gisteren met z'n 4en bij eet-lokaal geweest bij het Suid-Afrikaanse Braaifees.
    Je wordt er zeer vriendelijk ontvangen en je hebt echt het gevoel dat je welkom bent.
    Het eten was zeer lekker en de bediening was top.
    Alles was leuk opgezet en we hadden een geweldige avond.
    Absoluut een aanrader.

31. Petra Isken-Knaken

Wat een mooie locatie, vriendelijk en net personeel en ontzettend heerlijk eten. Elk gerecht is een smaakexplosie en is met aandacht en liefde bereid. Een absolute aanrader!

32. Angelique Giesen

We hebben echt heerlijk gegeten! We hebben gezellig buiten op het sfeervolle terras gezeten. De bediening was prima!
    Echt een aanrader!!

33. Weer heerlijk en vooral gezellig uitgebreid geluncht.
    Wellicht een idee om ook eens na te denken over alternatieven voor lactose, bv lactosevrije latte macchiato...

Tot gauw weer!

34. Marieke&Marc

Zeer fijne avond bij eet-lokaal. Goede kaart, zeer welkome ontvangst. Bediening vol goede bedoelingen maar wat onwennig. Vegetarische maaltijd, was erg goed. Mooi dat alles van dichtbij komt. Vooraf een Combi plankje, als hoofdgerecht zeer zorgvuldig samengesteld bord met courgettekoekje en buffelfeta. Tussengang aspergesoep was 13 in een dozijn, kan gebeuren. Nagerecht kaasplankje zeer goed. Wijnkeuze goed en lekkere bieren. Gastheer Pablo gaf nog een mooie rondleiding. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug!

35. Het was weer écht genieten! Het lunchplankje was perfect.
    En dan dat bord met verschillende toetjes/taartjes! Geweldig!
    Zoals altijd was de bediening heel persoonlijk en uitermate vriendelijk.
    Ik voel me net een prinses bij Eet-Lokaal.

36. Staring

De gastvrijheid/bediening en het eten was prima!!

37. Het coronaverhaal loopt er zeker doorheen. Het is nog wat wennen met de bediening, wat afstandelijker. Zijn we hier niet gewend. Kennis van de wijnen kwam niet sterk over.

Het "welkomgevoel" was niet heel erg aanwezig. Ook dit zijn we niet gewend van het Eetlokaal. Altijd een warm welkom gekregen.

38. Sonja Mercelina

Leuke locatie, vriendelijk personeel. Eten is er voortreffelijk. Mooie rondleiding gehad. We komen gauw weer eens terug. Personeel neemt de tijd.

39. Marian Deursen-Blom

Heerlijk gegeten in een mooie gezellige ambiance. Prijs, kwaliteit verhouding erg goed. Personeel erg vriendelijk en correct. Zal t zeker aan anderen aanbevelen.

40. De gerechten waren mooi en lekker bereid. Creativiteit en vakmanschap van de koks waren duidelijk aanwezig. De bediening was vriendelijk en losjes.
    Heel leuk en goed dat de ingrediënten uit de omgeving kwamen.

41. Liek Steevensz

We hebben weer heerlijk gegeten bij het Eetlokaal. Wat ze echt fantastisch doen is het je helemaal naar de zin maken. Met alle allergiewensen wordt rekening gehouden en dan nog zijn de gerechten zeer smakelijk. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat we een heerlijke avond hebben gehad en heel graag weer terug komen!

Happy greetz
    Paul & Liek

42. In een fijne omgeving eten uit de streek. Goede seizoensproducten en bijpassende wijnen. Vriendelijk ontvangen door Pablo en Linda die samen met chef Herzog een pracht restaurant (en meer) draaien en ook nog eens heerlijke gerechten op de kaart hebben staan.

43. Han Adriaansend

Vanmiddag bij toeval langs het Eet-Lokaal gelopen. Geinteresseerd naar het avondmenu even binnengelopen en meteen rondgeleid door de enthousiaste kok/ eigenaar door dit fantastische pand.
    Vol verwachting kwamen we vanavond terug voor het diner. Daaraan werd in alle opzichten ruim voldaan. Alle 10 - en verdiend! Prettige omgeving, vriendelijke bediening met goede info over de gerechten en een heerlijk, zeer uitgebreid verrassingsmenu dat door onze gids van vanmiddag met zorg en terechte trots was samengesteld. We genieten hier nog na! Dank jullie voor de heerlijke avond en graag tot ziens.
    Hans en Han uit Brielle (Zuid- Holland)

44. I. Van Hemert

Heerlijk gegeten. Mooie combinaties, mooi concept! Flinke porties. Heel prettig geholpen.

45. Erik Lamers

Heerlijk gegeten in een zeer ontspannen en prettige sfeer!
    Een prima avond met geen op of aanmerkingen!

46. Erg mooie locatie. Warm welkom en sfeervol dineren! Aan tafel een prettige uitleg van de kaart. Zeer zeker een aanrader! 👌👌

47. Mar Bovenlander

Fantastische gastheer en. Vrouw. Heerlijk puur eten van een goede bron. En dan gelardeerd met kunst. In een woord TOP.

48. Petra Magnin

Wij hebben heerlijk gegeten, weer!! Gezellige sfeer.
    Gemoedelijk! Goed adres!! En allemaal streekproduckten! Aanrader dus!

49. We hebben een high-beer gehad bij het Eet-lokaal en het was super! Drie biertjes met heerlijk eten erbij. Heerlijke gerechten waarbij veel gebruik gemaakt wordt van streekproducten én streekbier. Zeker een aanrader! Op de foto is de 2e “gang” te zien. Bij het 1e biertje kregen we een uitgebreide selectie van diverse vleeswaren en worst en een kaasplankje en bij het 3e biertje een selecte van zoete lekkernijen. Je hoeft echt niet van te voren te eten of iets extra’s erbij te bestellen. Leuke bediening en een goede, gezellige sfeer! Het is een apart gebouw met diverse aparte ruimtes.

50. High beer, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. 3 Stuks lekker speciaalbiertjes met een korte toelichting door het personeel. Hapjes waren erg lekker en meer dan voldoende voor een diner. Personeel was erg vriendelijk en hulpvaardig.

51. Het was heel gezellig en erg lekker.

52. Heerlijk gegeten, mooie lokale producten. De meeste mensen erg vriendelijk, onze ober was alleen miserabel. Met kerst vond ik dat nogal ongepast. Deze jongeman was niet vrolijk te krijgen. Verder erg genoten.

53. Mooie producten uit de regio. Leuk opgediend

54. Anja Reimert

Wederom weer heerlijk gegeten. De vegetarische gerechten zijn zo goed en elke keer weer een verrassing

55. Gister gegeten bij het eet lokaal. Vind de sfeer super en het personeel heel vriendelijk. Maar moet toch na een paar keer concluderen dat ik het eigenlijk lekkerder wil vinden dan ik het vind. Ben niet echt onder de indruk van de smaken.

56. Entree was heel sfeervol, vuurkorven etc. Ontvangst heel persoonlijk. Speciale wens mbt toegankelijkheid was prima. Eten was goed op elkaar afgestemd, pauzes tussen gerechten was goed. Prima familiaire sfeer. Prijs/kwaliteit was in orde. Veel streekproducten, top,
    Komen zeker weer terug.

57. Thee van Alst

Eten was geweldig. Bediening was ook perfect. Sfeer was ook prima. Zo doorgaan. Prima.

58. joseph platell

De geserveerde streek-producten worden zeer gewaardeerd, prijzen aan de hoge kant.

59. henk Jongeneel

Bij de entree werden wij opgevangen door de gastvrouw. De bediening is jong en zij hebben de hele avond hun best gedaan het ons naar de zin te maken. Muziek stond op een prettig volume en de sfeer voelde chique, maar niet overdone. Wij waren met 5 en hadden allen iets anders bestelt. Desondanks kwam alles in een net tempo op tafel. Alle gerechten waren heerlijk en men is niet zuinig. Na afloop kregen we een rondleiding door dit historische pand. Het kost wat, maar daar krijg je een hoop voor terug! Top avond gehad!

60. Heerlijk gegeten! Mooie lokale producten met fantastische wijnen.

61. Eten, service, bediening, niks op aan te merken. We hebben echt heerlijk gegeten. Jammer dat we na het voorgerecht 5 kwartier hebben moeten wachten op het hoofdgerecht. Dit is uiteindelijk goed opgelost. Mede daarom komen wij zeker nog eens terug!

62. Van der Veen

Leuke ontvangst. Vriendelijke bediening.
    Lekker eten met goede uitleg, wat we te eten kregen

63. Was inderdaad uitstekend, met onze dank.
    Zullen dit zeker niet vergeten.

64. Carla ten Velde

Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Voor elk wat wils.

65. Heel fijne avond in dit prachtige oude pand in Zevenaar. Lekker eten!

66. Fijne sfeer, geweldige en attente bediening. Heerlijk eten!

67. Fantastisch, als altijd!

68. We maken graag gebruik van het filmarrangement. Een lekker hoofdgerecht en nog een film op de koop toe!
    Dit keer kozen we voor wild. Heerlijk bord vol eten, wild was erg lekker maar ook de geserveerde groenten waren perfect.

69. Annemieke Sturtz

Afgelopen zondag hebben we samen met onze buren heerlijk mogen eten bij het Eetlokaal.
    In alle opzichten was het weer een feestje!

70. Ilse Schops

Tijdens ons verblijf bij B&B Huis Sevenaer (ook een echte aanrader) hebben we bij Eet-lokaal een heel leuke avond beleefd. Een mooi concept, leuke inrichting, super vriendelijk en bekwaam personeel met een oprechte passie voor hun job en niet te vergeten zalig eten voor een erg redelijke prijs.

71. Rina Maassen

Bijzonder geslaagd etentje. Kwaliteit van het eten was zeer goed, de ambiance gezellig en de service vriendelijk en attent.
    Komen zeker terug.

72. Cees van Sliedregt

Viermaal en tien en dat is echt verdiend dus wij komen steeds graag terug. Met smakelijke groet, Cees.

73. Marie Therese Berkel

Heerlijk geluncht

74. Maarten en Saskia

Heerlijk gegeten. Verse, lokale producten. Met veel zorg bereid en dat alles proef je. Service was bijzonder goed, je voelt je direct op je gemak met dank aan de gastvrouw en gastheer. Ik kan geen enkel negatief punt bedenken, het was allemaal uitstekend. Wij komen hier absoluut terug.

75. E. Diepenbroek

Gezellige gelegenheid met een prima kaart.
    In het centrum.

76. Heerlijk gegeten in een leuke en gezellige sfeer.
    Mooie locatie.

77. Miranda de Wildt

Heerlijk gegeten, lekkere gerechten waarbij de vriendelijke gastheer op een enthousiaste wijze de streekproducten weet te presenteren. Het pand is sfeervol en mooi opgeknapt. Met een sfeervol buitenterras.
    Er was wel een “echo” in de ruimte waardoor gesprekken moeilijker te volgen worden. We misten rustige achtergrond muziek.

78. Fijne sfeer, heerlijk gegeten. Echte aanrader!

79. 29/9 onze 25 jarige trouwdag in kleine kring gevierd met een walking diner. Meer dan uitstekende keuze. Heerlijke hapjes, gezellige informele bediening en een mooie omgeving. Het was helemaal top.

80. Heleen Welleman

Gezellige, sfeervolle accomodatie, vriendelijk personeel en heel smaakvol gegeten!

81. Ton en Marijke

Aan het hele team; vrijdag 20 september 2019 zijn wij bij jullie op lokatie in het huwelijk getreden. Wat een prachtige lokatie. Zowel in de voorbereiding als op de dag zelf kunnen wij jullie alleen maar alle lof toedichten. Het lekkere eten, de service, het meedenken en van iedereen die vriendelijke lach. Wat zijn wij door jullie in de watten gelegd. Jullie zullen ons zeker vaker gaan zien.

82. Joëlle Staring

Wij hebben gisteravond wederom heerlijk gegeten met vrienden! Fijne ambiance, goede bediening en heerlijk eten!

83. Geweldige gastvrijheid inclusief een rondleiding door het historische pand. Wij hadden een 4 gangen (verrassing) diner incl. wijnarrangement. Uiteindelijk was het eten iets te veel, maar dat weten we dan voor de volgende keer.

84. Heerlijke ambiance, zalig gegeten met zeer gastvrije en behulpzame bediening. De bijzonderheid van de gerechten en de uitgebreide uitleg over herkomst van de producten maakte het helemaal af!

85. Carl Wienhoven

Smaakvol eten, fijne ingrediënten met zorg bereid. Mooie, uitgebalanceerde combinaties van (bij)gerechten. Prettige, deskundige bediening, onderhoudend en bescheiden. Sfeervol pand, eetkamer zou aan sfeer winnen als er wat meer authentieke kenmerken zichtbaar waren. Prijs/kwaliteit marktconform.

86. Heerlijk eten, alles puur en uit de regio. Helemaal top alles glutenvrij en geen uitgekleed menu!

87. Van mij alleen maar lof. Dit was voor mij de mooiste plek om een afscheidsborrel en hapje te nuttigen geheel in de geest van mijn overleden man. Bedankt voor de gastvrijheid.

88. Het was een zeer gezellige avond. Heerlijk gegeten. Fijne rustige sfeer. Vlotte bediening, niet opdringerig. Goede uitleg van alle heerlijke hapjes.
    Echt een aanrader, vooral als je weet dat de ingrediënten voor alle gerechten op een eerlijke manier verbouwd zijn en alles ook uit de streek komt.

89. Karel Schols

Wij hebben gisteravond inderdaad bij u gegeten en waren daarvan zeker niet onder de indruk. We kregen niet wat we besteld hadden en we werden door meerde personen bediend die niet met elkaar communiceerden.
    Ook de gerechten waren niet echt smakelijk en dat heb ik vele malen eerder anders bij u ervaren.
    Ik wens u succes met het aanbrengen van verbeteringen.
    met vriendelijke groet,
    Karel Schols en Ineke Levelink

90. Heel fijn restaurant en zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader als je van lekker eten houdt in een gezellige omgeving. Vooral het buitenterras was heerlijk om in te zitten.

91. Dorothe van kol

We hadden gisterenavond n hele fijne avond in de binnentuin, met heerlijke gerechtjes, mooie introduktie en aansluitend n prachtige film.
    Alles goed verzorgd: top!

92. Super mooie avond! Heerlijk eten met goede bediening die echt iets extra’s doet omdat ze genieten van hun vak. Wij aten het verrassingsmenu, echt een aanrader voor een fijn avondje uit. Wat een fijne sfeer!

93. Annet wouters

High wine en high beer… een mooie combi om in leuk gezelschap de zondagmiddag mee door te komen! Heerlijke verrassingen op een geweldige locatie… echt een aanrader.

94. Eendenborst was lekker, biefstuk was niet lekker, jammer dat je extra garnituur moest bij betalen, vrij prijzig. 3 Gangen menu te weinig keuze, kunt kiezen uit 1 soort vis, of vleesgerecht, of vegatarish gerecht, kon niet zelf uitzoeken welk vis / vlees/ vegatarish was standaard menu.
    Zou geen 2de keer gaan eten hier.

95. Evelien Doornbos

Wij hebben weer genoten. Het eten was heerlijk en ook de wijn viel goed in de smaak. Vind dit, by far, het beste restaurant van Zevenaar. Hier koken ze met passie! Fijn personeel ook. Niet te formeel maar wel correct. Echt een avond uit. Hopen snel weer terug te komen.

96. Wat een leuk informeel restaurant in mooi oud pand. Het eten is zeer vers en van lokale leveranciers. Een aanwinst! Personeel is ook vriendelijk en enthousiast. Wij komen zeker terug.

97. Yvonne Schepers

Een geweldige lokatie en heerlijk gegeten. Prijs-kwaliteitverhouding was top. De bediening was erg vriendelijk.
    Wij hadden gekozen voor een 3 gangen menu. Zag er allemaal erg smakelijk uit en het was ook erg lekker.
    Zeker een aanrader.
    Kom er zeker nog een keer terug.

98. Even erop uit, zonder kinderen! Wat zijn we weer verwend. Buiten word je al gastvrij ontvangen en naar je tafel begeleid. De persoonlijke aandacht en uitleg bij iedere maaltijd, maakt het extra prettig om bij het Eet-lokaal te dineren. De pure smaken en mooie opmaak doen het extra lekker smaken.
    De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader.

99. Henk van Aalten

Je hebt het gevoel echt een avond uit uit-eten te zijn. Mooie plek, vriendelijke en klantgerichte bediening en heerlijk eten. Met zorg bereid, heerlijke smaken.

100. Marit Unck

Heerlijke gegeten, prettige service, fijne ambiance, eerlijke en lekkere gerechten met een goed glas wijn of een lekker biertje.

Volgende pagina