Eet-Lokaal in Zevenaar

Dagelijks wisselende kaart met lokale producten.

Na 19:00 Gratis op Masiusplein of Didamsestraat. 2 min. Lopen. op aanvraag Valet parking.

Trein vanuit Doetinchem en Arnhem 4 min. Lopen.

Uitzonderingen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec

Lunch en Diner bij Eet-Lokaal
Samen aan tafel genieten van gesprekken en eten. Het delen van voedsel en ervaringen is over de hele wereld een manier om tot elkaar te komen. Laat u verrassen door onze dagverse producten van Landgoed Huis Sevenaer, lokale telers en regionale producenten. Wij werken zo veel mogelijk met biologische producten maar maken gebruik van lokale leveranciers die op duurzame wijze werken. Wij serveren als voorgerecht een assortiment van kleine gerechten, gevolgd door een keuze hoofdgerecht en kaas of zoet dessert toe. Of een van onze verrassing menu's.
In onze keuken wordt gewerkt met een grote verscheidenheid aan verse producten die allergenen kunnen bevatten. Als u speciale wensen, vragen of dieet/intoleranties heeft, kunnen wij u hierbij helpen.

• High tea: € 19,95
  • Veganistisch

5. Betalen pin Master Card Visa

Uitzonderingen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec

1498620500 88

1. W. Ouwehand

Vriendelijke bediening, voorgerecht(plankje met diverse gerechtjes) was verrassend en uitstekend. hoofdgerecht erg lekker. Bezoek aan het Eetlokaal is erg goed bevallen, we maken zeker een nieuwe afspraak.

2. Willem Schut

Ruim 2 uur lang een hightea gehad. Van hartig naar zoet met verschillende smaakrichtingen en lekkere combinaties. Een aanrader.

3. Jolanda Bakker

Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening. Enige minpuntje: twee grotere groepen die nadrukkelijk aanwezig waren. Opgelost door naar andere ruimte te verhuizen, maar dat was waarschijnlijk meer de lunchruimte en had dus ook wat andere sfeer. Misschien groepen juist aparte ruimte geven?

4. Tineke Hoeve

Heerlijk gegeten. Lekkere streekproducten. Aardige bediening. We komen zeker nog eens terug. ..

5. Altijd weer genieten! Heerlijk eten en drinken. Goede sfeer en goed/leuk personeel

6. Heerlijk gegeten en top bediening.
    Super vriendelijk

7. Heerlijk gegeten in een prachtig sfeervol restaurant!

8. Anne te Wierik

Het was een heerlijke, kleurige maaltijd met veel verse groente en een heel aardige bediening! Zeker voor herhaling vatbaar. Mooie zaal en prettige sfeer!

9. We hadden gekozen voor een combi-aanbieding met het filmhuis. Hoofdgerecht consumptie + fimkaartje. Toch maar het extra voorgerecht erbij genomen. Eten was fantastisch, ontzettend lekkere en verrassende gerechten. Wij gaan binnenkort weer.

10. Lekker eten en vriendelijke bediening. Prijs vind ik vrij pittig.

11. Heerlijk eten, goede service en niet te duur. Zeker een aanrader!

12. Piet Brugman

We hebben onze burendag afgesloten met het verrassingsmenu;
    dit was prima verzorgd en voor herhaling vatbaar;
    bij vragen kwam de kok tekst en uitleg geven over hetgeen geserveerd werd.
    Een aanrader!

13. Het was wederom een erg prettige ervaring heerlijk geluncht met heerlijke streekproducten en een enthousiast bediening. Kortom genieten!

14. We waren met 4 volwassen uit eten, het smaakte erg goed, verrassingsmenu is zeker aan te raden! Verder was de sfeer en de bediening ook uitstekend.

15. Superleuk en lekker gegeten! Een echte aanrader, ik kom er zeker terug!

16. Het was, zoals altijd, weer heerlijk, gezellig, met prima bediening en prima prijs-kwaliteit verhouding. Tot de volgende keer !!!

17. G. Rutgers

Mooie authentieke locatie. Prima en lekker lokaal eten. Vriendelijke service. Een aanrader!

18. Uit eten met gezin, 2 volwassenen en 2 pubers, was voor iedereen uitstekend. Verrassingsmenu was prima. Goede uitleg en bediening, gingen met goed gevoel naar huis.

19. Bedrijfsetentje met 14 man was fantastisch! Sfeer eten en bediening goed!

20. alain van de haar

Geweldige belevenis om in historische kasteelboerderij biologisch te eten. Heerlijk eten, goede sfeer, uitgeserveerd door de kok zelf. Een herhalingsbezoek zeker waard!

21. N vd Heide

Wij waren met vijf volwassenen.
    5 Gangen verassingsmenu gekozen met voor 2 personen wijnarrangement met 3 glazen.
    Heerlijk gegeten.
    5 Glazen leek ons wat teveel (bij elk gercht dus 1 glas), er werd vermeld dat het ook met 3 glazen geen probleem was. Vandaar onze keuze.
    Helaas vonden we de wijnen bij de maaltijd niet heel bijzonder bijpassend.
    Bij het toetje overigens was de wijn wel erg lekker.
    Prijs verhouding wijnarrangement of per glas bestellen… niet gelijkwaardig.
    Had meer van combinatie verwacht. Naar verhouding dan prijzig.
    Wel verder echt een prima avond gehad.
    Komen zeker terug.

22. Bernadet Lichtenberg

Sfeervol, lekker gegeten met onze kinderen van 11 en 13 jaar. Vonden het leuk om andere dingen te proeven.

23. Gerard Werter

Wij hebben heerlijk gegeten! Het voorgerecht met al die verschillende hapjes was een smulpartijtje. En heel goed op elkaar afgestemd.
    Onze hoofdgerechten waren ook zeer goed bereid en erg smakelijk.
    Het kaasplankje beviel ook bijzonder goed.
    Wij hebben er van genoten en komen vast een keertje terug.

24. Zoals altijd was het eten heel smakelijk, de bediening attent en goed. Wel even wennen aan andere koffie dan standaard met likeur. We hebben genoten en komen zeker terug

25. William Swaters

Verworden tot de beste lokale eetgelegenheid met de meest plezante biefstuk van het westelijk halfrond!

26. Neem de tijd om lokale producten de smaakpapillen te laten verwennen.

Als voorgerecht het' Plankje' met diverse zintuigelijke verwennerij heeft mij voor het eerst mijn vooroordeel over zult weggenomen. Een aanrader!
    Het hoofdgerecht Vis, Vlees of Vegetarisch maakt voor de niet vegetariër moeilijk een keuze te maken. Laat u adviseren door 1 van 2 eigenaren. Het nagerecht zoet of kaanus neemt u beiden. Tenminste als u niet alleen dineert. Heerlijke kazen van lokale boederijen. Verrukkeluk!
    De wijnkaart kent ook buitenlandse biologische wijnen. De Chileense rode wijn is ook een aanrader.

In deze omgeving op het landgoed Sevenaer kunt u aangenaam verpozen. Geen opdringerige bediening en continu de vraag of alles naar wens is.
    Bij mooi weer kunt u op het ommuurde terras bijvoorbeeld de biologische bieren uit eigen brouwerij proeven.

Wij komen zeker terug!

Tip: Schakel uw mobiel uit!

27. Marga Bouwman

Heerlijk gegeten en gedronken vooraf plankje met allemaal kleine gerechten, gezellig en heerlijk om van alles wat te proeven. Hoofdgerecht vis / vlees, prima klaar gemaakt, en mooi gepresenteerd. Nagerecht keuze uit kaas of zoet, allemaal voor zoet gekozen, weer verschillende kleine gerechten, kortom een heeerlijke proeverij. De bediening was erg goed ; vlot en gezellig. Wijn was heerlijk zowel de bubbel als witte en rode. Kortom wij komen graag een keer terug!

28. Mooie locatie en goede bediening.
    Prima eten.
    In het hoofdgerecht zat dezelfde smaken als in het voorgerecht

29. 4 Gangen verrassingsmenu gehad met entrecote als hoofdgerecht.
    Het vlees was heerlijk mals, ik heb nog nooit eerder zo'n mooi stukje vlees gegeten.
    Warme bediening, mooi terras. Heerlijk!

30. Iedere keer weer een verrassing wat er op tafel komt. Dit keer hebben we ons met z'n vieren heerlijk laten verwennen met een 5 gangen verrassings- menu. We kregen meer dan genoeg en je proeft gewoon dat de gerechten met zorg en liefde gemaakt zijn. We verheugen ons al weer op de volgende keer. In ieder geval in september, maar misschien ook wel nog een keer tussen door. Voor ons is het een half uur rijden maar dat is het meer dan waard.

31. Fam van Haren

Wij komen met veel plezier eten bij Eet-Lokaal.
    Deze keer het verrassingsmenu genomen en deze was absoluut geweldig lekker.
    Een combi van 4 gangen waarbij men zeker niet kan spreken van een standaard restaurant menu.
    Absoluut voor herhaling vatbaar.

32. Jacqueline

We hebben een zeer verzorgde lunch genoten met 11 personen. Bediening is zeer vriendelijk en de gerechten zijn erg smaakvol en komen uit de regio. Omdat het mooi weer was hebben we heerlijk in de tuin kunnen eten waarbij je uitkijkt op het mooie oude gerestaureerde gebouw waar eet-lokaal in is gevestigd. We komen zeker nog een keer terug!

33. Gerrit Woerts

Wij zijn ter gelegenheid van ons 12,5 jarig huwelijk gaan eten bij Eet-Lokaal. Een mooie avond die ook bijzonder fijn was. De gerechten waren verrassend en kwalitatief zeer goed. Ik ken geen restaurant in de buurt waar we zo lekker kunnen eten. De sfeer en service was uitstekend. We komen heel graag terug.

34. G.Philipsen

Heerlijk gegeten van de landgoed producten in een prachtige ambiance

35. Eten was erg goed , ook leuk opgemaakt .
    Ook goed dat er streekproducten in verwerkt worden , daar sta ik achter .

Wel wat jammer dat je aan een menu vast zit , als je alleen een hoofdgerecht wil hebben of een ander dessert , viel dat buiten de vaste mogelijkheden .
    En moest er meer onderhandeld worden .

36. Annelieke Hekman

We hebben heerlijke gegeten. Het is een leuke manier je te laten verrassen. Alleen het toetje viel wat tegen, dat was jammer. Verder uitstekende bediening en een hele sfeervolle omgeving.

37. W de Rijder

Hebben er voor de 2e keer heerlijk gegeten. Leuke ambiance . Een echte aanrader. Komen zeker nog een keer terug.

38. Wederom heerlijk gegeten, vooral buiten heerlijk zitten.
    Vernieuwing in het plankje voorgerecht zou wel mogen.

39. Op een mooie plek in de stad, lekker buiten, heerlijk gegeten. Bijzondere gerechten en ook een mooi idee dat alle producten uit de omgeving komen en dat alles duurzaam geproduceerd wordt. Zeer vriendelijke bediening.

40. José en Henri

Heerlijk gegeten. Mooi gerechten, pure smaken en prachtig gepresenteerd. Dankzij het mooie weer buiten op het gezellige terras gezeten. Een echte aanrader.

41. Lisette

Ontzettend heerlijk geluncht en gedineerd. De gerechten zien er prachtig uit, de ingrediënten zijn vers en de porties ruim voldoende. Het personeel is vriendelijk en het restaurant zelf is ook mooi. Fijn dat ze bij mooi weer ook een leuk terras hebben! Kortom, een echte aanrader!

42. Als vanouds weer heerlijk gegeten. Ook wordt er goed rekening gehouden met allergiën. Hebben dit keer weer een zelfgemaakte worst mee naar huis genomen. Kortom wij genieten elke keer weer van alle bijzondere gerechten en de grote gastvrijheid.

43. Mooie locatie, vriendelijk personeel en lekker eten van lokale leveranciers. Top!

44. Frans de Zwart

Voor de 3e keer een succes, maar nu dankzij het mooie weer op het terras kunnen eten. Eet-Lokaal is een blijvertje voor mooie momenten.

45. Godelinde Gubbels

Het eten is echt heerlijk. Bediening heel erg vriendelijk en correct. Aanrader!

46. Hr. de Vries

Fijne bediening en eten van een uitmuntende kwaliteit. Nog dagen nagenoten van de prettige avond.
    Een pallet aan smaken. Uitgebreide uitleg bij de gerechten. Zo is eten een beleving. Hartelijke mensen.

47. Lineke Dusseljee

Wij hebben enorm genoten van het heerlijke eten, de geweldige sfeer en de hartelijke mensen bij het Eet-Lokaal. Alleen maar lof voor de verse brunch-gerechten die met aandacht gemaakt waren. De kok kwam persoonlijk vragen hoe het ons smaakte en een voorstel doen voor extra gerechten. Bij het afrekenen konden we ons niet voorstellen dat we voor dit zeer aantrekkelijke bedrag zo uitgebreid hebben genoten! Nogmaals onze complimenten!!

48. Freek Nijbacker

Afgelopen weekend er voor de tweede keer gegeten en wederom was het heerlijk, Gelukkig gekozen om ipv elk een voorproefplateau te nemen er een samen te delen. Heerlijke smaken ontdekt en weer een aanrader.

49. Heerlijk eten, verrassende maaltijden en een goede service.

50. Eric Beele

Enthousiast team, voor en achter! Alles lokaal, het vlees, de groentes, de kaas en het bier uit Zevenaar en zelfs de vis uit Pannerden. Attente bediening, niet opdringerig, kundig. Authentieke locatie.

51. Ans Schlepers

Vanavond weer een super avond gehad. Lekker eten en drinken en een super mooie ambiance. Het personeel krijgt van ons een 10 echt klant vriendelijk en super aardig. Zo door gaan jongens P.s. Alle complimenten ook voor jullie kok.

52. Toplocatie in de Liemers. Je proeft en voelt de fijne energie van de gastheer/vrouw.

53. Linda bekker

Super lekker en bijzonder gegeten.
    Was de prijs echt waard.

54. Heerlijk gegeten en goed kunnen bijkletsen. Doordat er geen menukaart is kan je meteen bijkletsen zonder eerst de menukaart te moeten bestuderen. Het voorgerecht was een proeverij van allerlei bijzondere vlees-, vis- en vegetarische gerechtjes. Het hoofdgerecht was erg smakelijk en ruim voldoende! Bovendien was het zoete grand dessert een fijne afsluiting van een zeer geslaagde avond.

55. Anneke Bakker

Geweldig, wie verwacht een top lokaal in Zevenaar? Iedereen die zich verdiept in koken met lokale producten! Wil laten koken vanuit het hart! én zich durft te laten verrassen met een proeverij van zéker 8 gerechten! En dan mag kiezen uit een vlees-, vis of vega-hoofdgerecht! Tot slot de keuze tussen zoet of kaasdessert, smullen!! Binnenkort ook een paar vaste gerechten op het menu hoorden we. Wat een warmte in een geweldig gerestaureerd pand waar je droomt van het landgoed waar deze plek toe behoort; in Zevenaar... GA

56. Marianne Goorhuis

Eten in het eet-lokaal is een geweldige ervaring. De sfeer van het historische gebouw en de hele ambiance zijn al een ervaring op zich. Mooie, sfeervolle aankleding. We voelden ons meteen thuis. Er was geen menukaart ( dit gaat veranderen), maar het 3-gangen menu voor €32,50 was een ware smaakexplosie. Je kunt wel aangeven of je vlees, vis of vegetarisch wil eten en ook het nagerecht kan naar wens hartig of zoet zijn. Wij hebben gesmuld, al het eten is met lokale producten bereid. En hier wordt niets weggegooid, op het eten wat je zelf op je bord laat liggen na. Maar er is geen enkele reden om iets op je bord te laten liggen.

57. Heerlijk eten met aandacht bereid en geserveerd. Mooie historische entourage!

58. Een hartelijk ontvangst. En wat een bijzonder lekkere gerechten. Alles vers bereid en dat proef je ook.
    Drank een beetje aan de dure kant.
    Maar dit restaurant is voor herhaling vatbaar.

59. Jan de Ruiter

Niet alleen goede sfeer en heerlijke streekproducten, tevens een unieke locatie. Ook voor vergaderen, kleine feestjes, exposities etc. aanrader!

60. Wat was het weer heerlijk én een lust voor het oog, al die kleine bakjes met heerlijkheden uit de omgeving, die door de bijzondere bereiding stuk voor stuk een tongstrelende verrassing waren. Daarbij een fijne omgeving, plezierige bediening en prima uitleg. Hier wordt met liefde gewerkt!! We komen natuurlijk weer terug!

61. Monique Nicolaij

Weer top gegeten in Eet Lokaal. Vriendelijk personeel en zeer gezellig.

62. Heerlijk genoten! Fantastische witte Rioja en een super 5 gangen diner! (Vers-lokaal-heerlijk bereid) de sfeer en de service waren redelijk.

63. Het eten was prima. Gebruik maken van lokale producten is top. Enige punt van commentaar, voor ons als regelmatige gasten, is de wat permanente menukaart. Verder allemaal prima.

64. coby stokman

Heerlijk gegeten van de totaalplank. Lekker brood en lekkere gerechtjes voor een betaalbare prijs.

65. M. Groot Nibbelink

Heerlijk gegeten, heel prettige sfeer. Voor herhaling vatbaar!

66. We hebben genoten, het eten was heerlijk veel variatie op het plankje.

Ook de persoonlijke aandacht van de chef. We komen zeker nog eens terug echt top .

67. The Nomad Company

We hebben met ons team van 14 personen op donderdag 22 december jl heerlijk gegeten bij Eet Lokaal in Zevenaar. Het was precies zoals we gewenst hadden. Bij elkaar zijn in een huiselijke sfeer, vriendelijke bediening, lekker eten en veel gezelligheid. Echt top.

68. Monique Dictus

Goede kwaliteit, lekker bereid, niet te duur. Wat weinig keus bij de lunch, maar we konden allemaal iets naar gading vinden. Erg lekker glutenvrij broodje voor de gast met coeliakie.
    Een beetje uit de loop, we moesten even zoeken. We komen graag nog eens!

69. Zoals iedere keer weer geweldig genoten. Mooie gerechten van streekproducten voor een eerlijke prijs. Weer veel persoonlijke aandacht, ook van de Chef. Eenzame hoogte in Zevenaar!

70. Yvonne Derde

Een hele prettige ervaring. Het eten was heerlijk. Zeer zeker een aanrader. Wij komen zeker terug.

71. (H)eerlijk gegeten. Super vers en met aandacht bereid. Absoluut een aanrader!!

72. Lekker gegeten, producten uit de streek. Heerlijke gerechten zowel vlees, vis als vegetarisch.
    Bediening zeer vriendelijk en zoon mocht mee kijken in de keuken.

73. Onlangs met z'n zessen gegeten, 4 volwassenen en 2 tieners. We hebben nog net niet onze borden afgelikt... Gewoon voortreffelijk gegeten! Heerlijke uitgesproken smaken met mooie ingrediënten uit eigen tuin of land en uit de streek. We hebben alles gegeten; voor, hoofd met vlees, vis en vegetarisch, na met zoet en kaas. Gezellig van elkaars borden zitten prikken om alles maar te proeven. Zo moet een diner voor ons zijn.
    Mooie locatie en ruimtes binnen. Zeer vriendelijke bediening en goede uitleg over de gerechten en ingrediënten. Gelukkig ook zeer goede akoestiek met echt achtergrond muziek. Zo vaak zit je in een 'galm en getetter' ruimte waarin je elkaar amper kunt verstaan, zeker aan een wat grotere ronde tafel. Hier niet. Absoluut een aanrader en wij gaan hier zeker snel en vaak weer terugkomen.

74. Wederom fantastisch gegeten. Voorgerechten supervers, verrassend en lekker. Als hoofdgerecht konden we eigenlijk niet tussen vlees en vis kiezen, vandaar dat de bediening en kok besloten dat we beide dan maar moesten krijgen, top! Vervolgens ook nog beste biefstuk ooit gegeten.

75. Onze streek heeft zoveel heerlijke producten te bieden, een goeie kok maakt er fantastisch eten van. Eerlijk eten, creatief gebracht zonder te gek te doen. Prettige bediening, mooie accommodatie.

76. Jan van Bree

Gisteren met 7 volwassenen en 3 kinderen heerlijk gebruncht bij het Eet-lokaal. Was buitengewoon, heerlijk brood, verse sap, producten uit de streek van erg goede kwaliteit en meer dan voldoende. En dat voor een zeer redelijke prijs, kinderen (3,4 en 7) eten niet zoveel en krijgen een aangepast menuutje (ook wat de prijs betreft) en aandacht van de bediening. Echt heel goed.
    Gaan we vaker doen. Leuke locatie trouwens.

77. Met onze collega's heerlijk gegeten. Bediening was top, het eten was fantastisch. Fijn dat ze gebruik maken van streekproducten. Zeer gezellige avond gehad. Een aanrader!

78. Rebecca Stokman

Vorige week voor het eerst daar geluncht. Vriendelijke bediening, leuk ingericht, heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

79. Els van Kerkhoff

Heerlijk gegeten in n huiselijke sfeer. Het eten was bijzonder leuk geserveerd en lekker. Miss iets meer groenten...Maar dat is persoonlijk.

80. Dona Strijboach

Geweldig lekker gegeten met alleen maar streek producten. Super vriendelijk bediend😘

81. Esther koning

Met 4 vrouwen wezen lunchen op zondagmiddag. Was heerlijk. Lekkere producten. Was erg gezellig.

82. Eet Lokaal is top favoriet! Ik heb er al heel wat keren gegeten en nog nooit hetzelfde gerecht gehad! De kok is geweldig. Hij weet met groente van het seizoen en lokale producten prachtige en heerlijke gerechten te serveren.
    Het is elke keer een genot om hier te dineren. Ook vegetarisch!

83. Hans van fulpen

Mooi restaurant en je voelt je meteen thuis door de gastvrije opstelling van de mensen die ons geholpen hebben. We vroegen om appelcider en die was eigenlijk nog niet echt klaar, toch hebben we het mogen proeven. Daarna kwamen ze nog met een special radler bier (zelf gebrouwen) en dat werd trots door de kok geserveerd. Ze hebben echt de klant een ervaring mee gegeven die we niet verwacht hadden 👍

84. Een heerlijke maaltijd met veel toewijding en aandacht geserveerd!

85. Raimon Saldana

Een erg fijn restaurant. Zowel de sfeer als de bediening was top! De diversiteit in gerechten en flavours is briljant.

Ik kom snel weer een bezoekje brengen.

86. T.Bussemaker

De sfeer in het Eet-lokaal is leuk, modern en eigentijds, compliment!
    De akoestiek is niet ok, voor ons ouderen een beetje lawaaierig, misschien vanwege het ontbreken van gordijnen en houten vloeren? Wij zaten in de zijkamer, waar het overigens wel meeviel, maar in de andere zaal was het geluid te hard.
    Het vleesgerecht was goed volgens mijn echtgenoot.
    Ik vond het visgerecht tegenvallen. Een beetje flauw, het had iets meer kruiden mogen bevatten en de combinatie met couscous en sla vond ik niet zo lekker. Er had nog een warme groente bij mogen zijn.
    Het toetje was lekker.
    Ons laatste kritiekpuntje was de prijs van de prosecco. 11 euro voor 2 glaasjes vonden wij een beetje te gek.
    Het pand en haar inrichting is echter een aanwinst voor Zevenaar.

87. We hebben heerlijk gegeten in een fijne sfeer. Het personeel is zeer vriendelijk, het eten zeer smaakvol.

88. We zijn hier nu een paar keer geweest en iedere keer bevalt het ons. Of dat nou voor een lunch, een feestje of zomaar omdat je lekker met elkaar wilt eten, praten en er wat bij drinken.

De kaart is beperkt, maar daardoor ook verrassend. Voor ons een absoluut blijvertje en een absolute aanwinst voor Zevenaar.

89. Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg over het eten, smaakvolle combinaties en een mooie entourage.
    Jammer dat er zo weinig andere gasten deze avond voor het Eet-Lokaal hadden gekozen. Het was erg rustig.

90. Voor de eerste keer naar het Eet-Lokaal. Goede indeling van de ruimte die tevens prima is aangekleed.
    Beiden gekozen voor een menu, d.w.z. vis en vlees. Bediening vriendelijk, duidelijk in de uitleg wat geserveerd wordt. Voor-, hoofd- en nagerecht waren voortreffelijk. Zeer verrassend en zonder menukaart. Verhouding prijs/kwaliteit meer dan goed.

91. Heerlijk buiten gegeten naast de moerbei boom. Heel het gebouw is toegankelijk en je kunt overal even binnen kijken. Super mooi gerenoveerd, eten subliem, prettige bediening en ik zeg: tot de volgende keer!

92. Fantastische avond gehad. Lekker buiten in de tuin gezeten, waar we werden bediend door mensen met passie voor hun werk en hun gasten. En het eten... Och wat was het lekker, vers en origineel. Vooraf diverse hapjes van vlees, vis en groente, waarbij de venkel me echt verraste. Hoofdgerecht lendebiefstuk en waanzinnig smaakvol stoofvlees. Als afsluiting een mooi gevarieerd kaasplankje. Super avond, komen zeker terug.

93. Caroline Loor

We hebben heerlijk geluncht en genoten van de heerlijke sfeer op de binnenplaats.
    Een heerlijke ervaring!

94. Frits Simon

Dit was de vijfde keer voor ons. Vorige keren allemaal uitstekend bevallen, daarom nu met gasten uit Limburg hier gereserveerd. Jammer was dat wij niet in de restaurantkamer konden eten vanwege drukte, hoewel wij ruim van tevoren hadden gereserveerd. De kamer boven is weliswaar toereikend, maar toch minder goed ingericht en minder gezellig dan beneden. Een kleine domper voor ons.
    Over het eten niets dan lof. Zoals gebruikelijk uitstekend, prima bereid en meer dan voldoende.

95. Met zijn vieren zaterdag heerlijk gegeten. Prettige, attente en correcte bediening en het eten was erg lekker, verzorgd, en voldoende proporties.
    Fijn en betaalbaar menuconcept.

96. Tine van der Hijden-Woering

Het was in een woord geweldig. Heerlijk gegeten, goede porties en een fantastische ambiance!

97. Heerlijk gegeten in een huiselijke ambiance. Vooral het voorgerecht, een proeverij van 15 kleine gerechten, vonden we een zeer aparte belevenis. Alles was met veel zorg en smaak bereid. Ook het hoofdgerecht (vlees en vegetarisch) was prima. Samen met een flesje lekkere Italiaanse wijn was het een zeer geslaagde avond.

98. Wij, mijn dochter, en ik hebben heerlijk gegeten in het "Eetlokaal". Het was best spannend omdat zij glutenvrij moet eten maar bij reservering had zij dat opgegeven en er was overal rekening mee gehouden, voor haar was er een heerlijk glutenvrij broodje. De kok heeft haar zelfs verteld hoe ze er aan kon komen. Echte service!

99. Was weer heerlijk, in alle rust eten.

100. Pauline van der Borg

Gezellig en een keer iets anders!

Volgende pagina