Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zeeland verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en vriendelijke bediening.

Rob Neijts

In januari met vrienden gegeten. Het was wederom weer fantastisch.

Eric Louwers

Heerlijk gegeten in een fraaie ambiance van een oud statig pand wat mooi en sfeervol is verbouwd en aangekleed. Vriendelijk geholpen, zeker een aanrader.

Fam. Louwers.

Het was heerlijk, genoeg variatie en vriendelijk personeel, echt avondje uit.

6. Nederlands Zeeland

Dinie van Dongen

Lekker gegeten ga zo door!!

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, goede bediening.

8. Nederlands Zeeland

Heerlijk gegeten met 6 personen. Vooral hoofdgerecht de Burger Sliders is een heel leuk idee! Verder hebben we in een gezellige sfeer gegeten en was de medewerkster heel vriendelijk en correct!

9. Nederlands Zeeland

Kan echt niet meer.. doet hard zijn best, staat letterlijk te zweten boven je bestelling slechte hygiëne, kwaliteit niet best.

2,1
  10. Pannenkoekenhuis Zeeland

Het was heerlijk en gezellig.

Marius van der Ven

Zeer goed en gezellig

Zeer sfeervol qua inrichting. Ontspannen, profi bediening. Divers publiek. Goed gevulde wijnglazen. Lekkere vers bereide gerechten voor schappelijke prijzen. Hier blijf je lekker lang hangen of kom je terug. En als he geluk hebt -zoals wij- kun je er ook nog heerlijk blijven overnachten. Aanrader!

Een mooi aangekleed restaurant waar je gezellig kan zitten. De spare ribs zijn erg lekker, ze komen regelmatig vragen of je der nog meer lust en of alles naar wens is.

14. Nederlands Zeeland

Door een EMTE-actie zijn we op dit restaurant uitgekomen. Het eten was verbazend goed (verbazend omdat het direct als cafetaria aanvoelt als je binnenstapt). Het voorgerecht D'n Oven was echt erg goed! Hoofdgerecht Zalm was erg lekker en de eendenborst was oké. Ook erg mooi opgemaakt in mooie, maar onhandig diepe borden/schalen. De frieten werden in een puntzak(houder) neergezet en deden echt afbreuk aan de rest. Ook waren de frieten niet lekker en dat is wel zorgelijk als cafetaria/afhaal friettent (geen lekkere aardappelsmaak en slap).

Ondanks dat het eten dus redelijk goed was, is de sfeer echt beroerd. Toen wij er kwamen waren er 2 tafels bezet in een zaak waar wel 1000 man terecht kan.

De zaak is perfect voor evenementen/bedrijfsuitjes. Heeft een mooie uitstraling voor een cafetaria, maar niet als restaurant. Gerechten als Zalm en Eendenborst hebben dan ook niets te zoeken op de kaart (ondanks dat deze prima smaakten). Gerechten als snitzel/halve haan/spareribs en saté zouden veel beter passen binnen de sfeer. De pizza's passen wel perfect en het zou mij ook niet verbazen dat mensen hiervoor terugkomen, want ze hebben een geweldige houtgestookte oven.

Ook wij hadden last van de stank van de friteuse en er leek ook een vieze (varkens)lucht vanuit de toiletdeuren naar binnen te slaan.

Ik heb wel veel respect voor mensen die het aandurven zo'n grote zaak te beginnen (in een voor mij onbekend dorp). Wie weet kom ik nog eens terug voor een pizza!

Gini en Arie de Knegt

Op 28-10-2017 ons 50 jarige bruiloft gevierd in het restaurant van De Heische Tip met 56 gasten.
    Wij hadden gekozen voor een Zuid Amerikaanse bbq het was in een woord geweldig lekker.

Willemien, Thera en Maria

Vandaag heerlijk geluncht bij den Brouwer, onder het genot van goede bediening in een sfeervolle ruimte.

17. Nederlands Zeeland

Op een zondagavond pizza wezen eten met 5 personen bij D'n Oven. Om met het positieve te beginnen, de pizza's waren prima. Prima kwaliteit pizza's uit een echte hout gestookte pizza oven. Persoonlijk had de additionele BBQ saus over de smokey bacon pizza niet gehoeven, maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak (wel fijn geweest als dit op de kaart was aangegeven, hadden we een andere gekozen). Bediening had goede intenties, maar was rommelig (helft van de toetjes vergeten bijv.). Wat echt een afknapper is geweest dat onze kleding bij thuiskomst een sterke frituurlucht had. Bij D'n Oven zit ook een afhaalfrituur, en blijkbaar werkt de afzuiging niet zoals het hoort. We hebben alle kleding direct in de was gedaan, maar ook onze jassen hadden een hele sterke frituurlucht. Zo sterk dat de ruimte waar thuis de kapstok staat, ons nog steeds doet herinneren aan het bezoek aan D'n Oven. Hoogst onplezierig, en niet echt het aandenken wat we mee hadden willen nemen (vandaar 1 ster voor sfeer/ambiance). Als dat geregeld is, komen we zeker nog een keer terug voor de pizza's.

Wij hebben reeds enkele keren met veel smaak en gezelligheid gegeten bij d'n Brouwer. Iedere keer weer is het eten voortreffelijk en de service super. Met naast de dinerkaart ook nog eens een heel uitgebreid assortiment speciaalbieren die prachtig afgestemd worden op de gerechten is het telkens weer genieten!

Het vlees was super mals, onbeperkt spareribs hield ook in dat we er een flinke portie friet bij kregen en een bakje rauwkost. Dat voor €11,-!
    De service was erg goed en het personeel was vriendelijk. De sfeer was aangenaam, door de inrichting en het personeel.

20. Nederlands Zeeland

Super lekker gegeten, erg prettige bediening, mooie opzet, overzichtelijk menu met mooie variëteit. Goede hoeveelheden. Gaan zeker terug.

Leuke sfeer en goed eten. Het was druk, maar iedereen deed erg zijn best om de bediening goed te laten verlopen. Wij kunnen niet tegen smaakversterkers en dat hebben ze prima opgelost! Het eten was bovengemiddeld goed en de prijs is redelijk. Tot ziens!

Even iets eten, kom je in Zeeland een mooi plaatsje in Brabant langs kwalitaria de Groot. Wat een vriendelijk personeel! Zo correct en fijn in de bediening. Bestel je gewoon een patatje en kroket, krijg je dit keurig op een bord met bestek geserveerd. Voor herhaling vatbaar. Al wonen we niet naast de deur! (Texel) je zou er bijna voor om rijden! 😊

Met gehele familie uit eten. Eetgelegenheid is knus en de maaltijden werden op verrassende wijze geserveerd.
    De spareribs waren super, maar ook alle andere keuzes waren erg goed bereid. Zeker een plek om nog eens terug te komen

24. Pannenkoekenhuis Zeeland

De pannenkoeken waren dun en snel koud, werden niet gelijktijdig geserveerd.
    De serveerster had erg veel haast, hadden het gevoel dat we snel weg moesten wezen, zodat ze weer verder kon praten met de andere serveersters.

Na eerst het aperatiefje te hebben gebruikt op het gezellige terras zijn we naar binnen gegaan en hebben we met ons vijfjes in één van de sfeervolle restaurantkamers genoten van een superlekker / goedverzorgd diner. De bediening, maar zeker ook xvKok Willem heeft goed voor ons gezorgd, daarnaast had kok Frank voor mij (Mies ) met een suikervrijdieet een dessert gemaakt dat alle culinaire normen overtrof, gewoon ontzettend lekker! Tot een volgende keer!

Albert sengers

We hebben geweldig gegeten en ook een bedankje aan al het personeel.

Groetjes Ineke en Albert

July Dirkse

Heerlijk buiten gezeten, mooie omgeving, fijn geholpen en lekker gegeten voor een prima prijs. Voor herhaling vatbaar

De service en het eten was goed 👍

Martinus

Na een gezellig gesprek onder genot van een drankje, lekker gegeten.
    De tijd vloog voorbij, zeker een aanrader.

Heerlijk gegeten en dat op een recreatie camping 🖒🖒.