Máxima in Zaltbommel

Argentijns - Mexicaans specialiteiten restaurant

Van harte welkom op de website van Mexicaans-Argentijns Restaurant Máxima in Zaltbommel. In dit prachtige stadje is het goed toeven. Naast Maxima biedt het stadje nog veel meer zoals de boulevard en de historische binnenstad. Zeker de moeite waard om een keertje langs te komen en de dag af te sluiten met een etentje bij ons! Op deze site kunt u alles vinden over het restaurant, als er vragen onbeantwoord blijven kunt u ons gerust bellen!

Veel plezier...

1422121982 86
1511909126 83
1520071593 83

1. Schepers

We zijn er voor een eerste keer geweest.
    Vriendelijke ontvangst zeer lekker gegeten en gedronken. En zullen zeker nog een keer gaan. Kwaliteit en prijsverhouding zeker de moeite waard.

2. Heerlijk gegeten bij Maxima.
    Vriendelijk personeel en snelle bediening na bestellen van het eten.
    Zeker een aanrader als je de mooie stad Zaltbommel wilt bezoeken.

3. h. van gameren - Zaltbommel

Restaurant Maxima heeft een uitgebreide menukaart met allerlei gerechten, een grote keus voor ieder. De smaak is uitmuntend. De bediening is vriendelijk en goed afgestemd op het gezelschap.

4. Het eten was erg lekker.
    Zowel t voor als hoofd gerecht.
    Het desert was ook goed… maar t werd toch anders dan dat t besteld was…
    Al bij al een top restaurant.

5. We hebben wederom heerlijk gegeten! De eerste keer dat we hier aten was ongeveer 15 jaar geleden, sindsdien is er niets veranderd, een tip van mij: frisse gordijnen en een nieuw kleurtje op de muren 🌺🌺

6. Lekker gegeten maar niets bijzonders vergeleken bij andere Argentijnse restaurants, vlak van smaak, bediening was wel goed niet lang hoeven wachten maar met een uurtje alweer buiten en nog steeds trek.

Al met al geen muziek, dus sfeer is wat kil maar we gaan liever naar een ander volgende keer.

7. Het was op eerste paasdag toen we daar gingen eten. Had verwacht dat het vol zou zijn, omdat het zulke goede recensies gehad, dus we hadden gereserveerd. Maar dat bleek niet nodig, er was genoeg plek. Zeer verbazingwekkend, want het eten is er ontzettend goed en smaakvol.
    Zeker de moeite waard.
    Sfeer gaf ik een zeven, het is minder gezellig om te eten in een praktisch leeg restaurant...

8. Lekker gegeten, goede en nette service.

9. Evert Dourleijn

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top.

10. Arnold van loopik

Voor het eerst hier gegeten. Was boven verwachting met alles. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en mooi restaurant.

11. Ik heb wel vaker bij Maxima gegeten. Iedere keer heb ik daar ontzettend heerlijk gegeten. De kwaliteit is uitstekend. Ik kan niet anders zeggen. De gene waar mee ik was heeft ook erg smakelijk gegeten. Ze was zeer aangenaam verrast. Ik kijk alweer uit naar de volgende keer.

12. Super fijn gegeten, echt onwijs lekker! Waarde voor je geld! Echter, de bediening was niet echt snel, dat was wel jammer.

13. Ria van der zouwen

Het eten en drinken was heerlijk maar het was heel rumoerig en we moesten zelf elke keer om drinken vragen.

14. Ania Mrzyglod

Het is een gezellige restaurant. Altijd lekkere eten. Service ook prima.

15. Altijd gezellig bij Maxima,
    Veel keus en heerlijke gerechten.

16. Ontzettend veel keus, onwijs heerlijk gegeten. Wij waren met 10 personen en kregen keurig allemaal tegelijk ons gerecht. Sfeer mag wat warmer...

17. Maria van Rossum

Heerlijk gegeten!
    Prima service.

18. Op 25 januari j.l met vier personen uitstekend bij Maxima gegeten. Zowel voor-, hoofd- als nagerechten uitstekend. Prettige bediening. Vanwege koopavond wel lastig parkeren. Desondanks een aanrader!

19. We hebben heerlijk gegeten.
    Super mals stuk ossenhaas.
    Ruime keuze dat je niet kan kiezen zoveel.
    Het intrieur is wel echt oud.
    Geen sfeer, maar het eten ... heerlijk.
    Profiteroles gegeten was veder echt ok.
    Maar een extra bolletje ijs was wel lekker geweest. Als ik het had gevraagd was het waarschijnlijk geen probleem geweest.
    Maar niet gedaan.
    Dus meer een tip en niet om te zeuren.
    Wij komen zeker een keer terug.
    Je kan ook zo lekker naar buiten kijken op de kruising.
    Maak het was frisser en gezelliger!

20. Ivonne van Es

21. Ivonne van Es

Heerlijk gegeten, was de eerste keer, ze gaan ons daar zeker terug zien 😁

22. Komen al vaker bij dit restaurant en blijven zeker terugkomen. Er is voldoende keus en voor ieder wat wils. Goede kok aanwezig en vriendelijk personeel. Als je van lekker eten houd en een goed stuk vlees dan is dit zeker een aanrader.

23. Heerlijk zoals altijd!

24. Toon van den IJssel

Heerlijk gegeten, prijs - kwaliteit is uitstekend. Snelle bediening, dus houd er rekening mee dat je relatief snel weer buiten staat.

25. Greetje van Bockel

Het eten was heerlijk, de bediening super en de prijs-kwaliteitverhouding was goed. De gegeven score zegt genoeg!

26. Heerlijk gegeten, aardige bediening, lekker dicht bij t theater! Alleen zag het er niet heel gezellig uit, wat ouderwets stijfjes.

27. I. Bogaards

Ik had online een reservering gedaan voor 19.30 En wilde dit telefonisch verzetten naar 19.00 Uur. Men kon echter mijn online reservering nergens vinden. Daar had ook opgestaan dat het een etentje was ter gelegenheid van mijn man's verjaardag!
    Bij aankomst was er voor ons geen tafeltje klaar en moesten wij blijven staan wachten tot een serveerster er eentje gedekt had. Servetten hebben wij zelf maar om gevraagd want die lagen er niet. V.w.b. de wijn die wij bestelden had men niet onthouden of het nu rood of wit moest zijn. Dus kwam de serveerster terug met opnieuw deze vraag.
    Bij het uitserveren van mijn voorgerecht (incl. Onderbord) had men verzuimt te vertellen dat het bord loei en loei heet was. Hierdoor heb ik mijn vingers verbrand. De door mij gewenste Margarita kon aanvankelijk niet omdat men een fles die nodig was om het te maken onvindbaar was. Inmiddels dus maar aan de wijn begonnen waarop men terug kwam met de mededeling dat de verloren fles gevonden was en men dus toch een Margarita kon maken.
    Het eten was zonder meer goed te noemen. De T-bone steak van mijn man was naar zijn zeggen heel erg goed. Voor een verjaardag zet men doorgaans een kaarsje op het dessert maar aangezien de online reservering verdwenen was, was er geen kaarsje voor mijn man. Allemaal een beetje jammer. Had toch meer verwacht van dit restaurant.
    De ambiance van het restaurant zou beter kunnen, het straalt niets Argentijns of Mexicaans uit. De service kan duidelijk beter.

28. Goed restaurant, heel goed eten, vriendelijk personeel. Het is alleen erg rumoerig. De tafels staan ook erg dicht naast elkaar, je had weinig privacy, dit was erg jammer.

29. Lody voogd

Het eten was heerlijk en de bediening prima.

30. Eindelijk weer eens in de gelegenheid geweest om bij Maxima te eten, het is ons favoriete restaurant in Zaltbommel, en we komen er normaal gesproken geregeld, helaas lukte dit de laatste maanden niet, maar hebben er nu zoals we gewend zijn weer heerlijk gegeten, de bediening is altijd zeer vriendelijk, en de eigenaar helpt ook gewoon gezellig mee. Een echte aanrader, als je goed wilt eten en in de buurt bent, wij reserveren wel altijd van te voren omdat het bijna altijd vol zit, en we niet het risico willen lopen om er niet te kunnen eten. Op de bijgevoegde foto ziet u de ossenhaas carpaccio met truffelsaus en parmezaanse kaas, dit is een van de overheerlijke voorgerechten die je er kunt eten.

31. Prima en gezellig gegeten!

32. Geer van Wijk

Heerlijk gegeten! En fijne bediening! Aanrader!

33. Lekker gegeten voor een goede prijs. Was druk maar toch goed geholpen

34. Van Zanten

Heerlijk gegeten en een zeer goede service voor een niet te hoge prijs.

35. Patrick Verhoeven

We hebben hier met het gezin heerlijk gegeten. Mals vlees in vele soorten, heerlijk. Maar bovenal een vriendelijk bediening, ongedwongen en steeds heel attent. Zeker voor herhaling vatbaar.

36. Gezellig restaurantje, erg lekker gegeten! Zeer vriendelijke en snelle service.

37. kees & christa t.

38. Adrie van Dijk

Het eten was heerlijk en de bediening goed.
    We komen zeker weer terug.

39. Edwin Verschuren

40. Hennie taal

We hebben lekker gegeten, prima bediening maar het geheel mist wat sfeer, was op dit moment voor mij niet zo heel erg omdat het gezelschap prima was en we veel te bespreken hadden maar ik kan me bij een romantisch etentje voorstellen dat het wat meer ambiance mag hebben. Prima prijs kwaliteit verhouding en hoeveelheid meer dan voldoende. Aanrader!

41. Lekker gegeten, goede porties, attente, vriendelijke en snelle bediening. Warme nachos vooraf met sausjes. Nachos, kip vooraf waren lekker, maar in de Cesar salade zat geen (kippen)vlees. De ossehaas was echt uitstekend bereid: rood, lekker mals en goed warm. De bijbehorende aardappel werd zonder room geserveerd. Helaas geen echte cola (geen flesje) en geen "verse" jus. Een muziekje erbij zou van mij wel mogen. Maar verder een prima prijs / prestatie en we komen vast nog een keer terug.

42. Weer eens een keer bij Maxima in Zaltbommel gegeten (2 personen). Direct een schaaltje nachos met lekkere saus op tafel en de bestelling voor drinken opnemen. Het drinken met de menukaart werd vlot gebracht, vriendelijke correcte bediening. Als vooraf een Caesar salade en spicy chicken wings. Allebei heel erg goed.

Hoofdgerecht gevulde Argentijnse steak en een Argentijnse ossehaas. Gewoon een ontzettend lekker en goed bereid stukje vlees. De frietjes zijn goed, iets aan de harde kant. En de gepofte aardappel was heerlijk en waar kun je nog een normale goede aardappel bestellen. Overal gebakken/gefrituurd, dus een topper. Groenten zijn minimaal. Een paar blaadjes sla (waar ik niet van hou) met wat tomaat, rode ui en paprika. Wel heerlijk vers, dat weer wel. Nagerecht, coupe met vers fruit, echt goed. En ijstaart met slagroom op verzoek zonder likeur. De ijstaart is niet homemade, een standaard iets uit een doos. Niet slecht, maar geen topper. Wel netjes opgediend en met goede echte slagroom.

Al met al prima gegeten, vlotte en vriendelijke bediening en de rekening viel mee.

43. Zit hier op dit moment te eten met mooi sneeuw-uitzicht. Heerlijke gerechten, leuke bediening en gewoon erg goed voor dit type restaurant!

Aanrader!!

44. Was echt veel te lang geleden! Wat een heerlijk restaurant is dit. Zaterdagavond rond 19 uur gebeld om te vragen of er -heel toevallig- nog plek was voor 3 personen. Uiteraard zaten ze vol, maar voor ons (als vaste gasten) toch een plekje geregeld, super!

Als voorgerecht had ik meloen met gerookte kip, om je vingers bij af te likken, heerlijk! Daarna kreeg ik 3 tortilla's, 1 gevuld met kip, 2 met gehakt, en ook dit was weer heerlijk. Ook een stukje ossenhaas geproefd (ik kan nooit kiezen bij Maxima), en de volgende keer bestel ik die ook, zo lekker..

Tot snel allemaal! Groetjes uit Schelluinen

45. Marion Blom

46. Heerlijk gegeten, we hadden een gezellig tafeltje aan het raam. Ik had Lamsbief en mijn man steak (medium gevraagd, maar kreeg doorbakken).
    Ondanks dat het eten binnen 10min op tafel stond, smaakte alles heerlijk!
    Jammer dat er tussendoor niet gevraagd werd of alles naar wens was.

47. Gister erg lekker gegeten bij dit restaurant. Spareribs waren bijzonder lekker. Mijn Duitse vriendin haar lamshaas was meer dan uitstekend. De mixed grill van mijn zoon werd gereserveerd op een soort mini barbecue, nog nooit zoiets gezien! Met z'n vieren gegeten, incl. wijnen enz. voor precies 100 euro.

48. Hier nu voor de tweede keer gegeten. Zelfde menu:) vooraf de Argentijnse worstjes en als hoofdgerecht weer de ossehaas. Blijft genieten en we komen zeker weer:)

49. Maxima is lekker

Lekker eten, geweldige prijs, leuke sfeer. De service was heel snel. Echt een leuk restaurant.

50. J.F.Pastijn

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, goede en vriendelijke bediening en perfect eten.
    Een aanrader!!!

51. De te uitgebreide en vrij betaalbare kaart had ons misschien moeten waarschuwen. Bijzonder weinig zorg voor gerechten (matte smaak en veel te gaar). Enchiladesvulling is type gaarkeuken (overcooked, vol restanten kruidensteeltjes, zeer eentonig) gegrilde kaas als voorgerecht is een berg smakeloze gesmolten kaas zonder aankleding of smaakmakers. Gamba's te lang gebakken. Service snel. Zeker geen Maxima meer voor ons.

52. Wij waren nog nooit hier geweest en waren een nachtje weg in Zaltbommel. We kwamen Maxima tegen en de sfeer sprak ons aan. Door het goede weer konden we buiten op het terras zitten. Over het eten kunnen we zeggen dat het zeer goed was. En de bediening en de sfeer idem dito. Met andere woorden een aanrader.

53. De bediening was traag, onverschillig en kwam pas nadat we haar ten tweede male aangesproken hadden. De visschotel was bar slecht. Doorgegaarde vis, lege garnalen voor de sier. De Argentijnse steak was redelijk, geen topper, een standaardsausje, uit een pakje(?), slappe ongezouten frites erbij. Overal een standaard plukje salade. De gepofte aardappel was eigenlijk het enige goed bereidde bijgerecht. Een nagerecht vhebben we maar niet genomen, het feestje was al verpest. De Argentijnse variant van een slechte ouderwetse Chinees. Er zal wel een markt voor zijn onder culinaire masochisten, maar voor mensen, die lekker willen eten beslist geen aanrader.

54. Op elke hoek van de straat zit hier een restaurant, maar Maxima is op afstand de beste. Of een koe in de wei staat of door de pampa's rent, dat verschil blijf je toch proeven. Ossenhaas, over-héérlijk. Rare was rare en medium was medium. Daar was niets op aan te merken.

Verzorgde bijgerechten en aan fantastisch grand dessert.

De bediening is allervriendelijkst. Hopelijk mogen we nog vaak terugkomen in dit paradijs der carnivoren.

55. Maxima is een knus restaurant, waar we met vier personen heerlijk hebben gegeten. De kaart is zeer uitgebreid, het prijsniveau prettig en de bediening is supersnel. Alle vier waren we zeer tevreden over wat er op onze bordjes kwam.

Een heel klein minpuntje is misschien dat we met z'n vieren in de vrij kleine zijkamer zaten, alwaar ook twee gezelschappen van tien en elf personen waren geplaatst. Hierdoor werd het geroezemoes nogal luid en was het lastig om met de tafelgenoten te converseren.

56. Ik kan niet anders zeggen dan dat we echt zo lekker hebben gegeten

57. Na een dagje geocachen (zie geocaching.com) en gootspoken zoeken in Zaltbommel hebben we hier 's avonds heerlijk gegeten.Het was woensdag avond na kerst maar het liep toch wel lekker door. We hadden het vleesmenu voor twee personen. Allemaal heerlijk vlees geserveerd op een originele manier. Een echte aanrader...

58. Gisterenavond wezen eten bij Maxima met 11 man ( en vrouw ).

Eten was heerlijk, echt super lekker. Bediening was ook wel ok maar we moesten wel zelf elke keer om drinken vragen en das wel een minpunt.

Verder alles goed verzorgd, zeker voor herhaling vatbaar!

59. Na thuiskomst van enkele dagen fietsen met de zoons weer eens wezen eten op een vertrouwd adres.

Dit keer maar weer eens wat anders genomen, mijn vrouw en ik namen als voorgerecht : Maxima: het gerecht van de kok: verschillende soorten hapjes zoals gamba, meloen met ham, een argentijns gegrild worstje, kippenvleugeltje, stokbrood met gesmolten kaas etc, allemaal hartstikke lekker. De zoons gingen voor de tomatensoep en salade met kipfilet.

Als hoofdgerecht gingen de jongens als vanouds voor de bekende spareribs en mijn eega vindt de Argentijnse ossehaas om te zuigen dus blijft hieraan trouw.

Dit keer nam ik een compleet vleesassortiment geserveerd op een vleesrechaud.

Allemaal heerlijk mals: biefstuk, ossehaas, kipfilet en spareribs.

Dit allemaal met een heerlijke salade, frites en/of gepofte aandappel. We gingen met strakke buikjes weer naar huis.

60. Maxima is super. Ipv een stamkroeg hebben wij een stamrestaurant! En vele delen onze mening, want eerst konden we nog zo binnenlopen, maar tegenwoordig moet je echt reserveren.

Bediening is super, Mohammed (eigenaar) blijft heel vriendelijk en attent, altijd even informeren hoe het ermee gaat enzo.

Vlees en vis zijn er heerlijk, vooral de tonijn en de spareribs, maar ook al het andere. Prijskwalteit verhouding is prima. Je kunt er voor 65 euro met z'n tweeën al heel goed eten. Kortom, voor ons een heerlijke manier van culinair verwend te worden.

61. Na aanraden van een kennis bij Maxima gereserveerd.

Wij als echte vleesliefhebbers naar de Argentijn.

Met z'n drieën de mixed grill besteld. Wat een sof. Alleen de spareribs waren lekker, de rest was veel te ver doorbakken en daardoor verschrikkelijk taai.

Hierdoor veel laten liggen. Bediende vraagt toch nog of het gesmaakt heeft. Helaas was onze boodschap: "Niet lekker, vlees is veel te ver doorbakken en erg taai".

Bediening reageerde totaal niet op ons commentaar en de overduidelijke hoeveelheid overgebleven stukken vlees van de mixed grill spraken voor zichzelf.

Bij het afrekenen nogmaals de vraag, "Alles naar wens"? Op mijn antwoord: "Nee, integendeel" werd totaal niet gereageerd.

Jammer van de avond, 1 x en nooit meer.

1,3
  62. Twee weken geleden met 8 personen hier gegeten. Het eten was heerlijk en de timing prima. De bediening zou meer aandacht aan de drankjes kunnen geven. We moesten vaak zelf vragen of we nog een drankje mochten bestellen.

Ik ga hier zeker nog eens terug.

63. Een erg gezellig restaurant met voldoende (gratis) parkeergelegenheid op loop-afstand.

De sympathieke eigenaar (Meneer Hassan) en de prima bediening zorgen ervoor dat het je als gast aan niets ontbreekt.

Het eten is altijd geweldig en als regelmatige bezoeker iIs het iedere keer weer een feest om er te eten en je welkom te voelen.

De ossenhaas is inderdaad super mals, maar ook de andere gerechten laten je smullen.

Kortom echt een aanrader, wel vooraf reserveren want het is altijd gezellig druk. Maar dat is geen wonder met zo'n kwaliteit.

64. evert dourleijn

Afgelopen zaterdagavond hebben wij onze vrienden uit Haalderen getrakteerd op een heerlijk etentje. Ondanks de drukte ging alles zeer vlot. De wijn was zacht en zalig.

De heren hadden een Mixedgrill, vrij veel vlees en de dames een overheerlijke biefstuk - super mals. De bediening is vlot en attent.

De sfeer is vooral ontspannen en er werd veel gelachen. Eenieder genoot volgens mij van een dessert met siervuurwerk. Veel ijs in diverse smaken met daarna een heerlijk bakkie.

Een weer onvergetelijke avond voor net € 120.00.

65. Samen met vriendin lekker uit eten geweest.

Ruime (gratis) parkeerplaats op loopafstand, sfeer is lekker rustig en sfeervol ingericht. Bediening is vlot en vriendelijk, prijs/kwaliteit verhouding is perfect, het eten is voortreffelijk!

Kortom, een absolute aanrader voor jong en oud!

66. Elke 58 punten

Heerlijk gegeten (mixed Grill, compleet met gepofte aardappel mmm...), vriendelijke bediening, gezellige sfeer, eten werd leuk gepresenteerd.

67. Super lekker eten.

Super aardige eigenaren.

Een super leuk restaurant.

De kwaliteit van het eten is geweldig, de bediening uitstekend en de sfeer prachtig.

Echt een aanrader...

68. Zeer goede bediening, gezellig en zeer goed eten.

69. Erg lekker eten. 1 van onze favoriete tenten.

70. Hans & Ester Edel

Wij komen er geregeld, lekker eten in een gezellige sfeer.

Recente verbouwing/uitbreiding zeer geslaagd.

Vriendelijke bediening, zeker een aanrader!

71. Angelique

Erg lekker eten en aardige eigenaar.
    En.... de beste ossenhaas uit de wijde omgeving!

72. Norhan Hassan

ikvindthet eten heerlijk blijf zo door gaan!

73. gerald van hassel

goed restaurant,lekkere vleesgerechten en heerlijke frietjes of gepofte aardappel

74. E.Olijrhook

Naast waardering gemengde gevoelens over de bediening. Een blonde dame die hard werkte en waarop niet veel was aan te merken was er een zwartharige dame aanwezig die hoegenaamd niets deed. Als je dan een half uur zit te wachten is dat erg irritant.