Máxima in Zaltbommel

Argentijns - Mexicaans specialiteiten restaurant

Van harte welkom op de website van Mexicaans-Argentijns Restaurant Máxima in Zaltbommel. In dit prachtige stadje is het goed toeven. Naast Maxima biedt het stadje nog veel meer zoals de boulevard en de historische binnenstad. Zeker de moeite waard om een keertje langs te komen en de dag af te sluiten met een etentje bij ons! Op deze site kunt u alles vinden over het restaurant, als er vragen onbeantwoord blijven kunt u ons gerust bellen!

Veel plezier...

2. Omgeving
    • In het centrum
  4. Betalen Visa Master Card pin American Express

1196040770 89
1204820209 87
1468203364 83
1520879995 83

1. Wij hebben heerlijk gegeten. Ik had voor mexicaans gekozen en mijn man en zoon voor een heerlijke tournedos. Op alle gerechten was niets aan te merken, gewoon heel erg goed.
    Wij zullen hier vaker naar toe gaan!

2. Heerlijk eten, goede en vlotte bediening.
    Geen min punten.

3. Maandag gereserveerd voor de zaterdagavond om 19:00. Bij aankomst geen plaats, word doodleuk gezegd dat je moet wachten tot er een tafel vrij komt. (En dat ging nog wel even duren aangezien dat iedereen nog zat te eten). Dus heeft reserveren geen zin daar.

4. Eten is hier zeer goed! Spare ribs en garnalen waren beide voortreffelijk! Nagerecht vonden we persoonlijk iets minder, maar dat is een kwestie van smaak.. De zoete witte wijn was ook heeeeeeerlijk!

Locatie: leuk op de hoek van een levendige straat, parkeergelegenheid op loopafstand voldoende.

Sfeer/ambiance: zoals je kunt verwachten van een Argentijns restaurantje, klein en sfeervol voor die stijl.

Keuze: de menukaart is zeer uitgebreid; keuze genoeg!
    Het was Valentijnsdag, waarbij ieder gezelschap een roos kreeg: leuke attentie

Bediening: vriendelijk en vlot.. en dat is vooral waarom het vier sterren is in plaats van vijf.. Het was voor ons doen te vlot!
    We hadden het voor en hoofdgerecht binnen het uur al gekregen en op.. We hebben toen ook een x aangegeven het rustiger aan te doen, toen werd er netjes gezegd: dan wacht ik nog even met de dessertkaart, maar deze kwam alsnog wel erg snel, dus we waren met anderhalf uur klaar. Dat is soms iets wat je wil, maar in ons geval dachten we een avondje te gaan dineren, maar dat gevoel kregen we er niet echt..

Maar goed, dat weten we voor de volgende keer, dan gaan we er ook niet meer met dat idee heen, maar met het idee: snel kwalitatief goed eten! Dan is de insteek ook anders..
    We komen hier zeker weer!

5. Het eten was prima. De service was zeer teleurstellend. We hebben na het krijgen van de kaart een lange tijd (20+ min) moeten wachten voordat onze keuze voor eten werd opgenomen. De bediening is meermaals langs gelopen en heeft het ook zeker gezien dat we al een tijdje met de kaart dicht zaten. Een naast gelegen tafel werd in dezelfde tijd wel fatsoenlijk geholpen. Uiteindelijk werd onze keuze enigszins stressvol opgenomen na het zelf erna moeten vragen. Een andere tafel vond het te lang duren is uiteindelijk opgestapt. Nog een andere tafel was nog steeds niet geholpen toen wij weggingen. Die hebben zeker 40min gewacht. Advies is om een betere structuur in de bediening te brengen.

6. Het eten was prima, de bediening zou wat beter kunnen, We hebben best lang moeten wachten voordat de bestelling opgenomen werd, er was wel een grote etersgroep, maar daar zou de aandacht voor de andere gasten niet minder voor hoeven te zijn.
    We hadden bijvoorbeeld ook geen servetten, en is er tijdens het eten niets gevraagd of het in orde was, of dat we nog iets te drinken zouden willen bestellen, ook gasten naast ons hadden hier dezelfde mening over, en hebben nog servetten moeten vragen.

7. Heerlijk gegeten. Aankleding zaak kan beter. Bijna dode kerststerren als aankleding. Bedrijfsleider kan wat meer enthousiasme tonen.

8. Hans van Eijk

Heerlijk met 4 personen gegeten. Goede en supervriendelijke service. Perfect!

9. Prima service, makkelijk te reserveren en snel antwoord.
    Vriendelijke bediening. Heerlijk eten waarbij prijs, kwaliteit goed is. Gezellige ambiance.

10. Kwaliteit is super,
    Prijs is best hoog, maar wel voldoende wat je op het bord krijgt.
    Komen hier wel vaker 😋😋

11. Hans en Rob

Heel lekker gegeten, voor herhaling vatbaar.

12. Rowdy Oomen

Gisteren met Kerst bij Maxima wezen eten. Was gewoon erg goed. Porties waren zeker voldoende, gerechten waren goed op smaak, bediening was correct en vriendelijk en al met al was het een goede ervaring.

13. Diana v Holland

Eten was prima zo als altijd…
    Voor herhaling vatbaar hoor.

14. Prima ontvangst en gegeten.
    Met de beperkte tijd die wij hadden werd prima rekening gehouden.

15. Goed en gezellig gegeten (ligt ook aan het gezelschap) min puntje de prik van mijn bitter lemon was eraf cola zero ook (beter kleine flesjes pakken).
    Ik zat aan het raamkant en mijn linkerkant was ijskoud (beter in de winter voorzetraam voorzetten).
    Eten was heerlijk en zeer mals vlees. Komen gewoon weer terug, was weer even geleden.

16. Arie van Drunen

Redelijke ontvangst, moest zelf een plaats voor onze jassen zoeken, dus niet echt gastvrij.
    Eten prima, vlees van hoofdgerecht was te koud, jammer. Maar prettige bediening, en relaxte sfeer. Maar alles kan net een tandje beter, komen zeker terug.

17. fam. Jumelet

18. Lotte van der Donk

Vriendelijk personeel, lekker eten en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Je hoeft niet te lang te wachten tussendoor wat wij persoonlijk erg fijn vonden. Zo waren we ook weer op tijd thuis en hadden we nog gezellig een avond thuis.

19. Wat een goed en prettig restaurant! Kwaliteit van wat er op tafel komt is heel goed (prima, mals vlees; heerlijke gamba’s), snelle en heel vriendelijke bediening en een mooie prijs.
    Niet alleen ‘Argentijnse’ gerechten maar bijvoorbeeld ook meer Mexicaans. Iedereen kan hier wat vinden. Een aanrader.

20. Jammer dat de tweede keer tegen viel. Bediening niet erg vriendelijk. Vlees erg taai met stukjes zeen. Kabeljauw erg hard zonder smaak… vorige keer kwalitatief veel beter…

21. rinie vissers

Heerlijk gegeten was niet eerste keer dat we er waren nu met 11 personen.
    Zowel vooraf als hoofdmenu werd allemaal achter elkaar opgediend, dus iedereen kon tegelijk eten.
    Zeker niet de laatste maal.

22. Eten was prima maar restaurant sterk verouderd en vriendelijkheid kennen ze niet.

23. Richard van Dok

Prima Argentijns restaurant in het centrum van Zaltbommel. Eenvoudig ingericht restaurant met prima gerechten. Ruime keus. Zeker de moeite, we komen er vast nog weer eens terug.

24. Lekkere eter

Leuke eetgelegenheid. Prijs/kwaliteit top!

25. Tonnie van Eeuwijk

Super lekker gegeten. Het vlees was erg mals en de prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Zeker een aanrader!

26. Een gezellig kleinschalig restaurant met Heerlijk gerechten. Goede service.

27. Lekker gegeten in een prettige sfeer. Fijne grootte van de porties. Zeer vriendelijk personeel en rustige zaak, ondanks dat er genoeg klandizie was. Aanrader en zeker reden om terug te komen.

28. Corry de Bakker

Gisyeten voor de eerste keer hier gegeten. De gerechten waren heerlijk, porties ruim voldoende. Goede en aardige bediening. We komen zeker nog eens terug.

29. Rene Veldman

Er was een nieuwe serveerster die nog niet alle aspecten van service en bediening goed onder de knie heeft.
    Hierdoor onduidelijkheid bij opnemen bestelling en soms lang wachten op aandacht wanneer nodig.

De smaak wederom goed in orde!

30. Erg lekker gegeten, veel keus.
    Een aanrader.

31. Voor het zevende jaar met ons bedrijf gegeten bij Maxima. We zien er altijd weer naar uit na een lange dag op de Volvo Klassieker Beurs in Rosmalen. Leuk personeel en heerlijk eten in een gezellig restaurant.

Tot volgend jaar!

32. Samen met een vriend bij Máxima gegeten. Dit restaurant werd aangeraden omdat het een klein restaurantje is waar je heerlijk kan eten. Het eten was inderdaad lekker, goed vlees zoals je bij een Argentijn mag verwachten en er is ook een ruime keuze aan gerechten. Maar in dit kleine restaurant zaten minstens 50 gasten waaronder 3 grotere groepen. De andere tafeltjes waren er links en rechts nog bijgepropt en je zat letterlijk met je rug tegen andere gasten of de tafel van anderen. Het was hierdoor vooral ook luidruchtig en warm. En niet sfeervol en gezellig. Wïj waren blij dat we alleen een hoofdgerecht besteld hadden..

33. L.van Strijdhoven

Wij hebben gisteren heerlijk gegeten, het was goed zitten en rustig, alleen de tafeltjes staan dicht op elkaar.
    De bediening was prima en ze waren heel attent om te vragen of er nog iets nodig was.
    De porties een beetje aan de kleine kant en weinig groenten erbij.
    Alles goed gebakken en netjes opgemaakt.
    Wij komen nog eens terug.

34. Het eten was heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

35. Jacqueline

Heerlijk gegeten, fijne bediening in een matig bezet restaurant.
    Dacht dat koude lucht aan stond... Was niet t geval volgens bediening 🙄 helaas kwam de koude lucht van buitenaf, koude voeten als gevolg, maar 't mooi opgediend en lekkere eten maakten veel goed😊

36. Heerlijk gegeten en ook nog voor een betaalbare prijs.
    Keurige bediening.

37. Recent hier gegeten omdat ik verbleef in een nabijgelegen hotel. De sfeer en inrichting zijn wat mij betreft wel toe aan een opfrisbeurt, maar verder niets dan lof voor het vriendelijke personeel en het heerlijk bereide eten! Ook de prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend.

38. Uitgebreide kaart, heerlijke gerechten, ontspannen sfeer en goede bediening. Prijs en kwaliteit is prima.

39. Het eten was subliem zoals altijd. Het duurde wel lang voordat het eten op tafel kwam, ruim 3 uur gezeten voor voorgerecht en nagerecht. Vanwege lange wachten deze keer het nagerecht overgeslagen. Verder uitstekend restaurant.

40. A. Konings

De garnaalsoep was heerlijk van smaak. Maar waren de kleine rubberachtige stukjes die ik proefde misschien restanten van garnalen? Advies: voeg voor het opdienen enkele verse knapperige gaarnaaltjes toe. Kleine moeite.
    Met de visschotel was hetzelfde probleem. De gamba' s waren taai en rubberachtig. Vooraf (te lang) gegaard waarschijnlijk. Vermoedelijk excuus: de kok was op vakantie.

41. A.R. de Vries

Op zaterdagavond 6 juli 2019 hebben mijn partner en ik gegeten bij restaurant Máxima.
    Als voorgerecht had ik zoete spare ribs.
    Deze spare ribs waren uitstekend.
    Als hoofdgerecht had ik de Bife de Lomo met de champignon - chilisaus.
    Ook dit gerecht was mede door de saus zeer smaakvol.
    Mijn partner had als hoofdgerecht de Parrillada mixta Argentina (mixed grill).
    Volgens haar was dit gerecht goed.
    De bediening was vriendelijk.
    De prijs - kwaliteit verhouding vind ik goed.
    De inrichting van het restaurant kan beter.
    Met de huidige inrichting heb je niet de indruk, dat je in een Mexicaans / Argentijns (steak)restaurant bent.
    Een bezoek aan restaurant Máxima is zeker voor herhaling vatbaar.

42. Marco Bontrop

Het eten is precies wat je verwacht. Gewoon goed

43. Mensen uit Den Helder

Heerlijk gegeten, bediening erg aardig, als we hier weer in de buurt zijn zouden we zeker terugkomen.

44. Bernadette

Heerlijk gegeten! Onwijs lekker vlees! Was weer top!

45. Schepers

We zijn er voor een eerste keer geweest.
    Vriendelijke ontvangst zeer lekker gegeten en gedronken. En zullen zeker nog een keer gaan. Kwaliteit en prijsverhouding zeker de moeite waard.

46. Heerlijk gegeten bij Maxima.
    Vriendelijk personeel en snelle bediening na bestellen van het eten.
    Zeker een aanrader als je de mooie stad Zaltbommel wilt bezoeken.

47. h. van gameren - Zaltbommel

Restaurant Maxima heeft een uitgebreide menukaart met allerlei gerechten, een grote keus voor ieder. De smaak is uitmuntend. De bediening is vriendelijk en goed afgestemd op het gezelschap.

48. Het eten was erg lekker.
    Zowel t voor als hoofd gerecht.
    Het desert was ook goed… maar t werd toch anders dan dat t besteld was…
    Al bij al een top restaurant.

49. We hebben wederom heerlijk gegeten! De eerste keer dat we hier aten was ongeveer 15 jaar geleden, sindsdien is er niets veranderd, een tip van mij: frisse gordijnen en een nieuw kleurtje op de muren 🌺🌺

50. Lekker gegeten maar niets bijzonders vergeleken bij andere Argentijnse restaurants, vlak van smaak, bediening was wel goed niet lang hoeven wachten maar met een uurtje alweer buiten en nog steeds trek.

Al met al geen muziek, dus sfeer is wat kil maar we gaan liever naar een ander volgende keer.

51. Het was op eerste paasdag toen we daar gingen eten. Had verwacht dat het vol zou zijn, omdat het zulke goede recensies gehad, dus we hadden gereserveerd. Maar dat bleek niet nodig, er was genoeg plek. Zeer verbazingwekkend, want het eten is er ontzettend goed en smaakvol.
    Zeker de moeite waard.
    Sfeer gaf ik een zeven, het is minder gezellig om te eten in een praktisch leeg restaurant...

52. Lekker gegeten, goede en nette service.

53. Evert Dourleijn

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top.

54. Arnold van loopik

Voor het eerst hier gegeten. Was boven verwachting met alles. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en mooi restaurant.

55. Ik heb wel vaker bij Maxima gegeten. Iedere keer heb ik daar ontzettend heerlijk gegeten. De kwaliteit is uitstekend. Ik kan niet anders zeggen. De gene waar mee ik was heeft ook erg smakelijk gegeten. Ze was zeer aangenaam verrast. Ik kijk alweer uit naar de volgende keer.

56. Super fijn gegeten, echt onwijs lekker! Waarde voor je geld! Echter, de bediening was niet echt snel, dat was wel jammer.

57. Ria van der zouwen

Het eten en drinken was heerlijk maar het was heel rumoerig en we moesten zelf elke keer om drinken vragen.

58. Ania Mrzyglod

Het is een gezellige restaurant. Altijd lekkere eten. Service ook prima.

59. Verbeek

Altijd gezellig bij Maxima,
    Veel keus en heerlijke gerechten.

Eén vorige recensie
  60. Ontzettend veel keus, onwijs heerlijk gegeten. Wij waren met 10 personen en kregen keurig allemaal tegelijk ons gerecht. Sfeer mag wat warmer...

61. Maria van Rossum

Heerlijk gegeten!
    Prima service.

62. Op 25 januari j.l met vier personen uitstekend bij Maxima gegeten. Zowel voor-, hoofd- als nagerechten uitstekend. Prettige bediening. Vanwege koopavond wel lastig parkeren. Desondanks een aanrader!

63. We hebben heerlijk gegeten.
    Super mals stuk ossenhaas.
    Ruime keuze dat je niet kan kiezen zoveel.
    Het intrieur is wel echt oud.
    Geen sfeer, maar het eten ... heerlijk.
    Profiteroles gegeten was veder echt ok.
    Maar een extra bolletje ijs was wel lekker geweest. Als ik het had gevraagd was het waarschijnlijk geen probleem geweest.
    Maar niet gedaan.
    Dus meer een tip en niet om te zeuren.
    Wij komen zeker een keer terug.
    Je kan ook zo lekker naar buiten kijken op de kruising.
    Maak het was frisser en gezelliger!

64. Ivonne van Es

65. Ivonne van Es

Heerlijk gegeten, was de eerste keer, ze gaan ons daar zeker terug zien 😁

66. Komen al vaker bij dit restaurant en blijven zeker terugkomen. Er is voldoende keus en voor ieder wat wils. Goede kok aanwezig en vriendelijk personeel. Als je van lekker eten houd en een goed stuk vlees dan is dit zeker een aanrader.

67. Heerlijk zoals altijd!

68. Toon van den IJssel

Heerlijk gegeten, prijs - kwaliteit is uitstekend. Snelle bediening, dus houd er rekening mee dat je relatief snel weer buiten staat.

69. Greetje van Bockel

Het eten was heerlijk, de bediening super en de prijs-kwaliteitverhouding was goed. De gegeven score zegt genoeg!

70. Heerlijk gegeten, aardige bediening, lekker dicht bij t theater! Alleen zag het er niet heel gezellig uit, wat ouderwets stijfjes.

71. I. Bogaards

Ik had online een reservering gedaan voor 19.30 En wilde dit telefonisch verzetten naar 19.00 Uur. Men kon echter mijn online reservering nergens vinden. Daar had ook opgestaan dat het een etentje was ter gelegenheid van mijn man's verjaardag!
    Bij aankomst was er voor ons geen tafeltje klaar en moesten wij blijven staan wachten tot een serveerster er eentje gedekt had. Servetten hebben wij zelf maar om gevraagd want die lagen er niet. V.w.b. de wijn die wij bestelden had men niet onthouden of het nu rood of wit moest zijn. Dus kwam de serveerster terug met opnieuw deze vraag.
    Bij het uitserveren van mijn voorgerecht (incl. Onderbord) had men verzuimt te vertellen dat het bord loei en loei heet was. Hierdoor heb ik mijn vingers verbrand. De door mij gewenste Margarita kon aanvankelijk niet omdat men een fles die nodig was om het te maken onvindbaar was. Inmiddels dus maar aan de wijn begonnen waarop men terug kwam met de mededeling dat de verloren fles gevonden was en men dus toch een Margarita kon maken.
    Het eten was zonder meer goed te noemen. De T-bone steak van mijn man was naar zijn zeggen heel erg goed. Voor een verjaardag zet men doorgaans een kaarsje op het dessert maar aangezien de online reservering verdwenen was, was er geen kaarsje voor mijn man. Allemaal een beetje jammer. Had toch meer verwacht van dit restaurant.
    De ambiance van het restaurant zou beter kunnen, het straalt niets Argentijns of Mexicaans uit. De service kan duidelijk beter.

72. Goed restaurant, heel goed eten, vriendelijk personeel. Het is alleen erg rumoerig. De tafels staan ook erg dicht naast elkaar, je had weinig privacy, dit was erg jammer.

73. Lody voogd

Het eten was heerlijk en de bediening prima.

74. Eindelijk weer eens in de gelegenheid geweest om bij Maxima te eten, het is ons favoriete restaurant in Zaltbommel, en we komen er normaal gesproken geregeld, helaas lukte dit de laatste maanden niet, maar hebben er nu zoals we gewend zijn weer heerlijk gegeten, de bediening is altijd zeer vriendelijk, en de eigenaar helpt ook gewoon gezellig mee. Een echte aanrader, als je goed wilt eten en in de buurt bent, wij reserveren wel altijd van te voren omdat het bijna altijd vol zit, en we niet het risico willen lopen om er niet te kunnen eten. Op de bijgevoegde foto ziet u de ossenhaas carpaccio met truffelsaus en parmezaanse kaas, dit is een van de overheerlijke voorgerechten die je er kunt eten.

75. Prima en gezellig gegeten!

76. Geer van Wijk

Heerlijk gegeten! En fijne bediening! Aanrader!

77. Lekker gegeten voor een goede prijs. Was druk maar toch goed geholpen

78. Van Zanten

Heerlijk gegeten en een zeer goede service voor een niet te hoge prijs.

79. Patrick Verhoeven

We hebben hier met het gezin heerlijk gegeten. Mals vlees in vele soorten, heerlijk. Maar bovenal een vriendelijk bediening, ongedwongen en steeds heel attent. Zeker voor herhaling vatbaar.

80. Gezellig restaurantje, erg lekker gegeten! Zeer vriendelijke en snelle service.

81. kees & christa t.

82. Adrie van Dijk

Het eten was heerlijk en de bediening goed.
    We komen zeker weer terug.

83. Edwin Verschuren

84. Hennie taal

We hebben lekker gegeten, prima bediening maar het geheel mist wat sfeer, was op dit moment voor mij niet zo heel erg omdat het gezelschap prima was en we veel te bespreken hadden maar ik kan me bij een romantisch etentje voorstellen dat het wat meer ambiance mag hebben. Prima prijs kwaliteit verhouding en hoeveelheid meer dan voldoende. Aanrader!

85. Lekker gegeten, goede porties, attente, vriendelijke en snelle bediening. Warme nachos vooraf met sausjes. Nachos, kip vooraf waren lekker, maar in de Cesar salade zat geen (kippen)vlees. De ossehaas was echt uitstekend bereid: rood, lekker mals en goed warm. De bijbehorende aardappel werd zonder room geserveerd. Helaas geen echte cola (geen flesje) en geen "verse" jus. Een muziekje erbij zou van mij wel mogen. Maar verder een prima prijs / prestatie en we komen vast nog een keer terug.

86. Weer eens een keer bij Maxima in Zaltbommel gegeten (2 personen). Direct een schaaltje nachos met lekkere saus op tafel en de bestelling voor drinken opnemen. Het drinken met de menukaart werd vlot gebracht, vriendelijke correcte bediening. Als vooraf een Caesar salade en spicy chicken wings. Allebei heel erg goed.

Hoofdgerecht gevulde Argentijnse steak en een Argentijnse ossehaas. Gewoon een ontzettend lekker en goed bereid stukje vlees. De frietjes zijn goed, iets aan de harde kant. En de gepofte aardappel was heerlijk en waar kun je nog een normale goede aardappel bestellen. Overal gebakken/gefrituurd, dus een topper. Groenten zijn minimaal. Een paar blaadjes sla (waar ik niet van hou) met wat tomaat, rode ui en paprika. Wel heerlijk vers, dat weer wel. Nagerecht, coupe met vers fruit, echt goed. En ijstaart met slagroom op verzoek zonder likeur. De ijstaart is niet homemade, een standaard iets uit een doos. Niet slecht, maar geen topper. Wel netjes opgediend en met goede echte slagroom.

Al met al prima gegeten, vlotte en vriendelijke bediening en de rekening viel mee.

87. Zit hier op dit moment te eten met mooi sneeuw-uitzicht. Heerlijke gerechten, leuke bediening en gewoon erg goed voor dit type restaurant!

Aanrader!!

88. Was echt veel te lang geleden! Wat een heerlijk restaurant is dit. Zaterdagavond rond 19 uur gebeld om te vragen of er -heel toevallig- nog plek was voor 3 personen. Uiteraard zaten ze vol, maar voor ons (als vaste gasten) toch een plekje geregeld, super!

Als voorgerecht had ik meloen met gerookte kip, om je vingers bij af te likken, heerlijk! Daarna kreeg ik 3 tortilla's, 1 gevuld met kip, 2 met gehakt, en ook dit was weer heerlijk. Ook een stukje ossenhaas geproefd (ik kan nooit kiezen bij Maxima), en de volgende keer bestel ik die ook, zo lekker..

Tot snel allemaal! Groetjes uit Schelluinen

89. Marion Blom

90. Heerlijk gegeten, we hadden een gezellig tafeltje aan het raam. Ik had Lamsbief en mijn man steak (medium gevraagd, maar kreeg doorbakken).
    Ondanks dat het eten binnen 10min op tafel stond, smaakte alles heerlijk!
    Jammer dat er tussendoor niet gevraagd werd of alles naar wens was.

91. Gister erg lekker gegeten bij dit restaurant. Spareribs waren bijzonder lekker. Mijn Duitse vriendin haar lamshaas was meer dan uitstekend. De mixed grill van mijn zoon werd gereserveerd op een soort mini barbecue, nog nooit zoiets gezien! Met z'n vieren gegeten, incl. wijnen enz. voor precies 100 euro.

92. marcel en lisanne

Hier nu voor de tweede keer gegeten. Zelfde menu:) vooraf de Argentijnse worstjes en als hoofdgerecht weer de ossehaas. Blijft genieten en we komen zeker weer:)

93. Maxima is lekker

Lekker eten, geweldige prijs, leuke sfeer. De service was heel snel. Echt een leuk restaurant.

94. J.F.Pastijn

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, goede en vriendelijke bediening en perfect eten.
    Een aanrader!!!

95. De te uitgebreide en vrij betaalbare kaart had ons misschien moeten waarschuwen. Bijzonder weinig zorg voor gerechten (matte smaak en veel te gaar). Enchiladesvulling is type gaarkeuken (overcooked, vol restanten kruidensteeltjes, zeer eentonig) gegrilde kaas als voorgerecht is een berg smakeloze gesmolten kaas zonder aankleding of smaakmakers. Gamba's te lang gebakken. Service snel. Zeker geen Maxima meer voor ons.

96. Wij waren nog nooit hier geweest en waren een nachtje weg in Zaltbommel. We kwamen Maxima tegen en de sfeer sprak ons aan. Door het goede weer konden we buiten op het terras zitten. Over het eten kunnen we zeggen dat het zeer goed was. En de bediening en de sfeer idem dito. Met andere woorden een aanrader.

97. De bediening was traag, onverschillig en kwam pas nadat we haar ten tweede male aangesproken hadden. De visschotel was bar slecht. Doorgegaarde vis, lege garnalen voor de sier. De Argentijnse steak was redelijk, geen topper, een standaardsausje, uit een pakje(?), slappe ongezouten frites erbij. Overal een standaard plukje salade. De gepofte aardappel was eigenlijk het enige goed bereidde bijgerecht. Een nagerecht vhebben we maar niet genomen, het feestje was al verpest. De Argentijnse variant van een slechte ouderwetse Chinees. Er zal wel een markt voor zijn onder culinaire masochisten, maar voor mensen, die lekker willen eten beslist geen aanrader.

98. Op elke hoek van de straat zit hier een restaurant, maar Maxima is op afstand de beste. Of een koe in de wei staat of door de pampa's rent, dat verschil blijf je toch proeven. Ossenhaas, over-héérlijk. Rare was rare en medium was medium. Daar was niets op aan te merken.

Verzorgde bijgerechten en aan fantastisch grand dessert.

De bediening is allervriendelijkst. Hopelijk mogen we nog vaak terugkomen in dit paradijs der carnivoren.

99. Maxima is een knus restaurant, waar we met vier personen heerlijk hebben gegeten. De kaart is zeer uitgebreid, het prijsniveau prettig en de bediening is supersnel. Alle vier waren we zeer tevreden over wat er op onze bordjes kwam.

Een heel klein minpuntje is misschien dat we met z'n vieren in de vrij kleine zijkamer zaten, alwaar ook twee gezelschappen van tien en elf personen waren geplaatst. Hierdoor werd het geroezemoes nogal luid en was het lastig om met de tafelgenoten te converseren.

100. Ik kan niet anders zeggen dan dat we echt zo lekker hebben gegeten

Volgende pagina