2. Betalen Visa Master Card pin American Express

1419667848 84
1462791987 82

1. kees & christa t.

2. Adrie van Dijk

Het eten was heerlijk en de bediening goed.
    We komen zeker weer terug.

3. Edwin Verschuren

4. Hennie taal

We hebben lekker gegeten, prima bediening maar het geheel mist wat sfeer, was op dit moment voor mij niet zo heel erg omdat het gezelschap prima was en we veel te bespreken hadden maar ik kan me bij een romantisch etentje voorstellen dat het wat meer ambiance mag hebben. Prima prijs kwaliteit verhouding en hoeveelheid meer dan voldoende. Aanrader!

5. Lekker gegeten, goede porties, attente, vriendelijke en snelle bediening. Warme nachos vooraf met sausjes. Nachos, kip vooraf waren lekker, maar in de Cesar salade zat geen (kippen)vlees. De ossehaas was echt uitstekend bereid: rood, lekker mals en goed warm. De bijbehorende aardappel werd zonder room geserveerd. Helaas geen echte cola (geen flesje) en geen "verse" jus. Een muziekje erbij zou van mij wel mogen. Maar verder een prima prijs / prestatie en we komen vast nog een keer terug.

6. Weer eens een keer bij Maxima in Zaltbommel gegeten (2 personen). Direct een schaaltje nachos met lekkere saus op tafel en de bestelling voor drinken opnemen. Het drinken met de menukaart werd vlot gebracht, vriendelijke correcte bediening. Als vooraf een Caesar salade en spicy chicken wings. Allebei heel erg goed.

Hoofdgerecht gevulde Argentijnse steak en een Argentijnse ossehaas. Gewoon een ontzettend lekker en goed bereid stukje vlees. De frietjes zijn goed, iets aan de harde kant. En de gepofte aardappel was heerlijk en waar kun je nog een normale goede aardappel bestellen. Overal gebakken/gefrituurd, dus een topper. Groenten zijn minimaal. Een paar blaadjes sla (waar ik niet van hou) met wat tomaat, rode ui en paprika. Wel heerlijk vers, dat weer wel. Nagerecht, coupe met vers fruit, echt goed. En ijstaart met slagroom op verzoek zonder likeur. De ijstaart is niet homemade, een standaard iets uit een doos. Niet slecht, maar geen topper. Wel netjes opgediend en met goede echte slagroom.

Al met al prima gegeten, vlotte en vriendelijke bediening en de rekening viel mee.

7. Zit hier op dit moment te eten met mooi sneeuw-uitzicht. Heerlijke gerechten, leuke bediening en gewoon erg goed voor dit type restaurant!

Aanrader!!

8. Was echt veel te lang geleden! Wat een heerlijk restaurant is dit. Zaterdagavond rond 19 uur gebeld om te vragen of er -heel toevallig- nog plek was voor 3 personen. Uiteraard zaten ze vol, maar voor ons (als vaste gasten) toch een plekje geregeld, super!

Als voorgerecht had ik meloen met gerookte kip, om je vingers bij af te likken, heerlijk! Daarna kreeg ik 3 tortilla's, 1 gevuld met kip, 2 met gehakt, en ook dit was weer heerlijk. Ook een stukje ossenhaas geproefd (ik kan nooit kiezen bij Maxima), en de volgende keer bestel ik die ook, zo lekker..

Tot snel allemaal! Groetjes uit Schelluinen

9. Marion Blom

10. Heerlijk gegeten, we hadden een gezellig tafeltje aan het raam. Ik had Lamsbief en mijn man steak (medium gevraagd, maar kreeg doorbakken).
    Ondanks dat het eten binnen 10min op tafel stond, smaakte alles heerlijk!
    Jammer dat er tussendoor niet gevraagd werd of alles naar wens was.

11. Gister erg lekker gegeten bij dit restaurant. Spareribs waren bijzonder lekker. Mijn Duitse vriendin haar lamshaas was meer dan uitstekend. De mixed grill van mijn zoon werd gereserveerd op een soort mini barbecue, nog nooit zoiets gezien! Met z'n vieren gegeten, incl. wijnen enz. voor precies 100 euro.

12. Hier nu voor de tweede keer gegeten. Zelfde menu:) vooraf de Argentijnse worstjes en als hoofdgerecht weer de ossehaas. Blijft genieten en we komen zeker weer:)

13. Maxima is lekker

Lekker eten, geweldige prijs, leuke sfeer. De service was heel snel. Echt een leuk restaurant.

14. J.F.Pastijn

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, goede en vriendelijke bediening en perfect eten.
    Een aanrader!!!

15. De te uitgebreide en vrij betaalbare kaart had ons misschien moeten waarschuwen. Bijzonder weinig zorg voor gerechten (matte smaak en veel te gaar). Enchiladesvulling is type gaarkeuken (overcooked, vol restanten kruidensteeltjes, zeer eentonig) gegrilde kaas als voorgerecht is een berg smakeloze gesmolten kaas zonder aankleding of smaakmakers. Gamba's te lang gebakken. Service snel. Zeker geen Maxima meer voor ons.

16. Wij waren nog nooit hier geweest en waren een nachtje weg in Zaltbommel. We kwamen Maxima tegen en de sfeer sprak ons aan. Door het goede weer konden we buiten op het terras zitten. Over het eten kunnen we zeggen dat het zeer goed was. En de bediening en de sfeer idem dito. Met andere woorden een aanrader.

17. De bediening was traag, onverschillig en kwam pas nadat we haar ten tweede male aangesproken hadden. De visschotel was bar slecht. Doorgegaarde vis, lege garnalen voor de sier. De Argentijnse steak was redelijk, geen topper, een standaardsausje, uit een pakje(?), slappe ongezouten frites erbij. Overal een standaard plukje salade. De gepofte aardappel was eigenlijk het enige goed bereidde bijgerecht. Een nagerecht vhebben we maar niet genomen, het feestje was al verpest. De Argentijnse variant van een slechte ouderwetse Chinees. Er zal wel een markt voor zijn onder culinaire masochisten, maar voor mensen, die lekker willen eten beslist geen aanrader.

18. Op elke hoek van de straat zit hier een restaurant, maar Maxima is op afstand de beste. Of een koe in de wei staat of door de pampa's rent, dat verschil blijf je toch proeven. Ossenhaas, over-héérlijk. Rare was rare en medium was medium. Daar was niets op aan te merken.

Verzorgde bijgerechten en aan fantastisch grand dessert.

De bediening is allervriendelijkst. Hopelijk mogen we nog vaak terugkomen in dit paradijs der carnivoren.

19. Maxima is een knus restaurant, waar we met vier personen heerlijk hebben gegeten. De kaart is zeer uitgebreid, het prijsniveau prettig en de bediening is supersnel. Alle vier waren we zeer tevreden over wat er op onze bordjes kwam.

Een heel klein minpuntje is misschien dat we met z'n vieren in de vrij kleine zijkamer zaten, alwaar ook twee gezelschappen van tien en elf personen waren geplaatst. Hierdoor werd het geroezemoes nogal luid en was het lastig om met de tafelgenoten te converseren.

20. Ik kan niet anders zeggen dan dat we echt zo lekker hebben gegeten

21. Na een dagje geocachen (zie geocaching.com) en gootspoken zoeken in Zaltbommel hebben we hier 's avonds heerlijk gegeten.Het was woensdag avond na kerst maar het liep toch wel lekker door. We hadden het vleesmenu voor twee personen. Allemaal heerlijk vlees geserveerd op een originele manier. Een echte aanrader...

22. Gisterenavond wezen eten bij Maxima met 11 man ( en vrouw ).

Eten was heerlijk, echt super lekker. Bediening was ook wel ok maar we moesten wel zelf elke keer om drinken vragen en das wel een minpunt.

Verder alles goed verzorgd, zeker voor herhaling vatbaar!

23. Na thuiskomst van enkele dagen fietsen met de zoons weer eens wezen eten op een vertrouwd adres.

Dit keer maar weer eens wat anders genomen, mijn vrouw en ik namen als voorgerecht : Maxima: het gerecht van de kok: verschillende soorten hapjes zoals gamba, meloen met ham, een argentijns gegrild worstje, kippenvleugeltje, stokbrood met gesmolten kaas etc, allemaal hartstikke lekker. De zoons gingen voor de tomatensoep en salade met kipfilet.

Als hoofdgerecht gingen de jongens als vanouds voor de bekende spareribs en mijn eega vindt de Argentijnse ossehaas om te zuigen dus blijft hieraan trouw.

Dit keer nam ik een compleet vleesassortiment geserveerd op een vleesrechaud.

Allemaal heerlijk mals: biefstuk, ossehaas, kipfilet en spareribs.

Dit allemaal met een heerlijke salade, frites en/of gepofte aandappel. We gingen met strakke buikjes weer naar huis.

24. Maxima is super. Ipv een stamkroeg hebben wij een stamrestaurant! En vele delen onze mening, want eerst konden we nog zo binnenlopen, maar tegenwoordig moet je echt reserveren.

Bediening is super, Mohammed (eigenaar) blijft heel vriendelijk en attent, altijd even informeren hoe het ermee gaat enzo.

Vlees en vis zijn er heerlijk, vooral de tonijn en de spareribs, maar ook al het andere. Prijskwalteit verhouding is prima. Je kunt er voor 65 euro met z'n tweeën al heel goed eten. Kortom, voor ons een heerlijke manier van culinair verwend te worden.

25. Na aanraden van een kennis bij Maxima gereserveerd.

Wij als echte vleesliefhebbers naar de Argentijn.

Met z'n drieën de mixed grill besteld. Wat een sof. Alleen de spareribs waren lekker, de rest was veel te ver doorbakken en daardoor verschrikkelijk taai.

Hierdoor veel laten liggen. Bediende vraagt toch nog of het gesmaakt heeft. Helaas was onze boodschap: "Niet lekker, vlees is veel te ver doorbakken en erg taai".

Bediening reageerde totaal niet op ons commentaar en de overduidelijke hoeveelheid overgebleven stukken vlees van de mixed grill spraken voor zichzelf.

Bij het afrekenen nogmaals de vraag, "Alles naar wens"? Op mijn antwoord: "Nee, integendeel" werd totaal niet gereageerd.

Jammer van de avond, 1 x en nooit meer.

1,3
  26. Twee weken geleden met 8 personen hier gegeten. Het eten was heerlijk en de timing prima. De bediening zou meer aandacht aan de drankjes kunnen geven. We moesten vaak zelf vragen of we nog een drankje mochten bestellen.

Ik ga hier zeker nog eens terug.

27. Een erg gezellig restaurant met voldoende (gratis) parkeergelegenheid op loop-afstand.

De sympathieke eigenaar (Meneer Hassan) en de prima bediening zorgen ervoor dat het je als gast aan niets ontbreekt.

Het eten is altijd geweldig en als regelmatige bezoeker iIs het iedere keer weer een feest om er te eten en je welkom te voelen.

De ossenhaas is inderdaad super mals, maar ook de andere gerechten laten je smullen.

Kortom echt een aanrader, wel vooraf reserveren want het is altijd gezellig druk. Maar dat is geen wonder met zo'n kwaliteit.

28. evert dourleijn

Afgelopen zaterdagavond hebben wij onze vrienden uit Haalderen getrakteerd op een heerlijk etentje. Ondanks de drukte ging alles zeer vlot. De wijn was zacht en zalig.

De heren hadden een Mixedgrill, vrij veel vlees en de dames een overheerlijke biefstuk - super mals. De bediening is vlot en attent.

De sfeer is vooral ontspannen en er werd veel gelachen. Eenieder genoot volgens mij van een dessert met siervuurwerk. Veel ijs in diverse smaken met daarna een heerlijk bakkie.

Een weer onvergetelijke avond voor net € 120.00.

29. Samen met vriendin lekker uit eten geweest.

Ruime (gratis) parkeerplaats op loopafstand, sfeer is lekker rustig en sfeervol ingericht. Bediening is vlot en vriendelijk, prijs/kwaliteit verhouding is perfect, het eten is voortreffelijk!

Kortom, een absolute aanrader voor jong en oud!

30. Elke 58 punten

Heerlijk gegeten (mixed Grill, compleet met gepofte aardappel mmm...), vriendelijke bediening, gezellige sfeer, eten werd leuk gepresenteerd.

31. Super lekker eten.

Super aardige eigenaren.

Een super leuk restaurant.

De kwaliteit van het eten is geweldig, de bediening uitstekend en de sfeer prachtig.

Echt een aanrader...

32. Zeer goede bediening, gezellig en zeer goed eten.

33. Erg lekker eten. 1 van onze favoriete tenten.

34. Hans & Ester Edel

Wij komen er geregeld, lekker eten in een gezellige sfeer.

Recente verbouwing/uitbreiding zeer geslaagd.

Vriendelijke bediening, zeker een aanrader!

35. Angelique

Erg lekker eten en aardige eigenaar.
    En.... de beste ossenhaas uit de wijde omgeving!

36. Norhan Hassan

ikvindthet eten heerlijk blijf zo door gaan!

37. gerald van hassel

goed restaurant,lekkere vleesgerechten en heerlijke frietjes of gepofte aardappel

38. E.Olijrhook

Naast waardering gemengde gevoelens over de bediening. Een blonde dame die hard werkte en waarop niet veel was aan te merken was er een zwartharige dame aanwezig die hoegenaamd niets deed. Als je dan een half uur zit te wachten is dat erg irritant.