Máxima in Zaltbommel

Argentijns - Mexicaans specialiteiten restaurant

Corona informatie

Beste gasten,

Zoals u al weet, mogen wij vanaf 1 juni onze deuren weer openen! Wij kunnen niet wachten, echter moeten we voor de veiligheid van onze klanten ons wel aan maatregelingen en beperkingen houden om het Coronavirus tegen te gaan. Wegens de COVID-19 maatregelen zullen we het volgende handhaven:

Vanaf 1 juni zijn wij zoals gewoonlijk geopend vanaf 17:00. Elke maandag zijn wij gesloten, dit geldt niet voor Feestdagen. Tweede Pinksterdag zijn wij ook geopend.

Onze afhaalservice in het weekend (vr t/m zo) blijft doorgaan voor klanten die liever thuis willen eten. U kunt elke dag uw bestelling telefonisch doorgeven. Bestellingen kunnen afgehaald worden vanaf 17:00 tot en met 20:00.
Graag verzoeken wij u vriendelijk buiten te wachten bij de ingang totdat één van onze medewerkers naar u toekomt.

Het is niet toegestaan om naar binnen te lopen.
Wij zullen alleen gasten aannemen die van tevoren gereserveerd hebben. Reserveringen kunnen telefonisch (0418-512591) of via ons online reserveringssysteem doorgegeven worden.

Bij komst wordt u verzocht om uw handen te desinfecteren bij de hoofdingang. Wij zullen u voorzien van handgel.

Onze menukaarten en tafels zullen continue schoon worden gemaakt.

Graag verzoeken wij u om te blijven zitten en niet zonder enige redenen rond te lopen in het restaurant. Voor toiletbezoek graag van tevoren bij één van onze medewerkers vragen of dit mogelijk is.

Bij mooi weer is het ook mogelijk om op het terras te zitten. Echter alleen bij reserveringen.

Wij hopen dat u zich aan de maatregelen zal houden zodat wij de veiligheid van onze gasten en personeel kunnen waarborgen. Bij klachten wordt u verzocht om thuis te blijven en reservering te annuleren.

Wij hopen u snel weer te zien!

Team Máxima

Corona informatie

Beste gasten,

Het is niet toegestaan om naar binnen te lopen.

Onze menukaarten en tafels zullen continue schoon worden gemaakt.

Wij hopen u snel weer te zien!

Team Máxima

Uitzonderingen

Open

• Corona – 1 jan t/m 27 apr

Van harte welkom op de website van Mexicaans-Argentijns Restaurant Máxima in Zaltbommel. In dit prachtige stadje is het goed toeven. Naast Maxima biedt het stadje nog veel meer zoals de boulevard en de historische binnenstad. Zeker de moeite waard om een keertje langs te komen en de dag af te sluiten met een etentje bij ons! Op deze site kunt u alles vinden over het restaurant, als er vragen onbeantwoord blijven kunt u ons gerust bellen!

Veel plezier...

1198268520 89
1207604896 87
1319641408 83

1. h. van gameren

Voorgerecht garnalen uit de oven in knoflooksauce, heerlijk. Hoofdgerecht argentijnse biefstuk met pepersauce voortreffelijk gebakken medium. Mijn vrouw had een mix van hollandse garnalen met zalm en als hoofdgerecht een zeetong naturel in roomboter gebakken. Was heerlijk en goed gebakken.

2. G van Engelen

Heerlijk gegeten in een erg prettige ambiance

3. Ik vroeg als voorgerecht fruits de mer met koriander, kreeg garnalen met dille… eten was verder niet slecht.

4. A.H.M. de Weijer

Sfeervol restaurant. Keurige bediening maar vooral het eten was van een uitstekende kwaliteit.

5. Wij komen minstens 1 maal per 2 maanden doordeweeks eten bij Maxima in Zaltbommel. Wij gaan dan elke keer rond half zes want wij houden van rust en op die tijd is dat heel goed te doen bij dit restaurant. Ga gerust eens langs want dit is zèker 1 van de betere zaken in Zaltbommel en omstreken. Een goede keus in eten, kwalitatief zeker aan te bevelen en de prijzen zijn goed haalbaar. De service mag er ook zijn. Dit is èèn mening maar wij zijn aardig op de hoogte met uit eten want thuis eten wij maar weinig.

6. Willem Ruisbroek

Geweldig avondje met de familie. Absolute aanrader.
    Prima kwaliteit: smaak, temperatuur, malsheid etc.

7. Was heel lekker en goede sfeer!

8. Heerlijke spareribs, voortreffelijke ossenhaas, wij zijn fan!

9. Erg lekkere gerechten voor een mooie prijs en zeer vriendelijke, attente bediening. Enig minpuntje was de koffie.

10. Het was erg gezellig, lekker eten, goede vriendelijke bediening.

11. Het vlees was lekker en mals. De patat hard en vet en een vissmaak. Het toetje… roomsoezen met ijs en slagroom was niet goed. Soezen waren lauw, taai en zuur. We hebben die dan ook niet hoeven te betalen. Bediening was vriendelijk.

12. Heerlijk gegeten vriendelijke mensen.

13. Jacqueline blischke

Heerlijk gegeten. Zeer attent en kundig personeel. Komen zeker een keer terug.

14. Eefje van der Zalm

We hebben prima gegeten. De bediening was goed. Jammer dat we op het verhoogde deel achter in het restaurant te dicht op elkaar zaten. Dat voelde niet fijn. Graag afstand tussen de tafels opnieuw beoordelen.

15. Maria Overvliet

We hebben heerlijk gegeten!
    Prima voorgerecht: gerookte kip met meloen.
    De ribeye van het hoofdgerecht was voortreffelijk!
    De bediening heel vriendelijk en gezellig.
    We hebben er 2,5 uur gezeten.

16. Wij hebben op een dinsdagavond gegeten bij Maxima. Het was erg rustig maar dat was ook wel gezellig. We hebben heerlijk gegeten. Wij waren met 3 personen. De biefstuk die we besteld hebben was precies tussen medium / well doen. Precies zoals wij dat wilde en de 3e persoon had zalm die er ook heerlijk uit zag. De nummers die we bestelde zijn 77, 86 en 105. Ik denk dat ik die op mijn lijstje zet voor een volgende keer. Als nagerecht werd besteld 151 en 153, flensje gevuld met ijs en huisgemaakte roomsoezen. Al met al heerlijk gegeten en een geslaagde avond. Een aanrader om te gaan eten.

17. Alles als vanouds goed. Maar volstrektgeen 1,5m afstand in de tafels...we zaten al te eten toen -tafel naast ons bezet werd....stoel tegen stoel!

18. Het eten was perfect. De bediening was prima en de sfeer was uitstekend. Een aanrader.

19. Het eten was heerlijk, en de bediening erg vriendelijk. Service was ook heel goed. Ga binnekort weer. Echt een aanrader!!

20. Alles was prima verzorgd en eten was prima!
    Enige minpuntje vonden wij dat niet overal de anderhalve meter tussen de tafels was gecreëerd!

21. Prettige sfeer en goede prijs/kwaliteit verhouding

22. Leen van Dijk

Een uitstekend Argentijns restaurant. De bediening is vlot en vriendelijk. Het vlees was buitengewoon goed bereid. Ik ben geen sparerib eter, maar hier krijg je de smaak we te pakken. Wat een mals vlees. Uitstekende bereiding. Een echte aanrader!

23. Lekker gegeten, de spareribs als voorgerecht en de ''combinaction maxima'' als hoofdgerecht.
    De prijs, kwaliteit en de hoeveelheid eten is helemaal goed net zoals de bediening trouwens, hier krijg je waar voor je geld!

24. Christiane

De ossenhaas en T-bone waren echt heerlijk! Voorgerecht Máxima is zeker ook een aanrader. Het restaurant was ons aangeraden door vrienden en wij gaan zeker nog eens terug als we in de buurt zijn!

25. Tineke van Vulpen

Het was prima bij Maxima! De bediening was correct en vriendelijk. Het eten was heerlijk. Als ik in de buurt kom, ga ik er weer eten. Vond het lekkerste eethuis in Zaltbommel!

26. Top.
    Echt Argentijns.
    Kijkje in de keuken gehad en even met de chef gebabbeld. Zag er keurig, netjes, schoon en verzorgd uit.

27. Het eten was weer fantastisch bediening top.
    Gewoon een echte aanrader voor iedereen die een gezellig avondje uit eten wil

2 vorige recensies
  28. Heerlijk Mexicaans gegeten voor een prima prijs. Vlotte, prettige bediening.
    Een aanrader!

29. Juliette

Lekker gegeten voor een prima prijs.

30. Liesbeth

Heerlijk eten en goede bediening.

31. Jacob Bal

Zoals altijd weer prima geregeld.
    Makkelijk te reserveren en heerlijke gerechten.
    Fijne bediening!

32. Als je van een goed en lekker stukje vlees houdt dan is Máxima zeker aan te bevelen. Heerlijke masker biefstuk in alle maten en smaken.

33. Gisteren heerlijk gegeten bij Maxima. Echt alles was lekker!
    Veel keuze en fijne bediening.

34. Lekker op het terras gezeten. Het meisje wat bediende was erg vriendelijk. Het eten was heerlijk!

35. Na lange tijd weer heerlijk gegeten in ons favoriete restaurant in Zaltbommel.

36. Enrica Mazzotti

Come sempre ottima carne e buon vino. Servizio top.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Zoals altijd uitstekend vlees en goede wijn. Top service.

37. Wij komen hier al een aantal jaren en er is niets nadelig veranderd behalve de prijs maar dat is zowat bij iedereen zo. De service is prima,het eten is voortreffelijk en de prijs is het dubbel en dwars waard. Met dit coronagebeuren zal de sfeer nog niet helemaal zijn wat de mensen verwachten maar als je van ruimte en rust houdt kan je daar prima terecht. Wij komen daar meestal doordeweeks en dan heb je ook snel je eten en er is meer tijd voor de klanten.

38. Heerlijk gegeten, staat voldoende op de kaart! Zeker een aanrader!!

39. Heerlijk gegeten! Top bediening

40. Wij hebben heerlijk gegeten. Ik had voor mexicaans gekozen en mijn man en zoon voor een heerlijke tournedos. Op alle gerechten was niets aan te merken, gewoon heel erg goed.
    Wij zullen hier vaker naar toe gaan!

41. Heerlijk eten, goede en vlotte bediening.
    Geen min punten.

42. Maandag gereserveerd voor de zaterdagavond om 19:00. Bij aankomst geen plaats, word doodleuk gezegd dat je moet wachten tot er een tafel vrij komt. (En dat ging nog wel even duren aangezien dat iedereen nog zat te eten). Dus heeft reserveren geen zin daar.

43. Eten is hier zeer goed! Spare ribs en garnalen waren beide voortreffelijk! Nagerecht vonden we persoonlijk iets minder, maar dat is een kwestie van smaak.. De zoete witte wijn was ook heeeeeeerlijk!

Locatie: leuk op de hoek van een levendige straat, parkeergelegenheid op loopafstand voldoende.

Sfeer/ambiance: zoals je kunt verwachten van een Argentijns restaurantje, klein en sfeervol voor die stijl.

Keuze: de menukaart is zeer uitgebreid; keuze genoeg!
    Het was Valentijnsdag, waarbij ieder gezelschap een roos kreeg: leuke attentie

Bediening: vriendelijk en vlot.. en dat is vooral waarom het vier sterren is in plaats van vijf.. Het was voor ons doen te vlot!
    We hadden het voor en hoofdgerecht binnen het uur al gekregen en op.. We hebben toen ook een x aangegeven het rustiger aan te doen, toen werd er netjes gezegd: dan wacht ik nog even met de dessertkaart, maar deze kwam alsnog wel erg snel, dus we waren met anderhalf uur klaar. Dat is soms iets wat je wil, maar in ons geval dachten we een avondje te gaan dineren, maar dat gevoel kregen we er niet echt..

Maar goed, dat weten we voor de volgende keer, dan gaan we er ook niet meer met dat idee heen, maar met het idee: snel kwalitatief goed eten! Dan is de insteek ook anders..
    We komen hier zeker weer!

44. Het eten was prima. De service was zeer teleurstellend. We hebben na het krijgen van de kaart een lange tijd (20+ min) moeten wachten voordat onze keuze voor eten werd opgenomen. De bediening is meermaals langs gelopen en heeft het ook zeker gezien dat we al een tijdje met de kaart dicht zaten. Een naast gelegen tafel werd in dezelfde tijd wel fatsoenlijk geholpen. Uiteindelijk werd onze keuze enigszins stressvol opgenomen na het zelf erna moeten vragen. Een andere tafel vond het te lang duren is uiteindelijk opgestapt. Nog een andere tafel was nog steeds niet geholpen toen wij weggingen. Die hebben zeker 40min gewacht. Advies is om een betere structuur in de bediening te brengen.

45. Het eten was prima, de bediening zou wat beter kunnen, We hebben best lang moeten wachten voordat de bestelling opgenomen werd, er was wel een grote etersgroep, maar daar zou de aandacht voor de andere gasten niet minder voor hoeven te zijn.
    We hadden bijvoorbeeld ook geen servetten, en is er tijdens het eten niets gevraagd of het in orde was, of dat we nog iets te drinken zouden willen bestellen, ook gasten naast ons hadden hier dezelfde mening over, en hebben nog servetten moeten vragen.

46. Heerlijk gegeten. Aankleding zaak kan beter. Bijna dode kerststerren als aankleding. Bedrijfsleider kan wat meer enthousiasme tonen.

47. Hans van Eijk

Heerlijk met 4 personen gegeten. Goede en supervriendelijke service. Perfect!

48. Prima service, makkelijk te reserveren en snel antwoord.
    Vriendelijke bediening. Heerlijk eten waarbij prijs, kwaliteit goed is. Gezellige ambiance.

49. Kwaliteit is super,
    Prijs is best hoog, maar wel voldoende wat je op het bord krijgt.
    Komen hier wel vaker 😋😋

50. Hans en Rob

Heel lekker gegeten, voor herhaling vatbaar.

51. Rowdy Oomen

Gisteren met Kerst bij Maxima wezen eten. Was gewoon erg goed. Porties waren zeker voldoende, gerechten waren goed op smaak, bediening was correct en vriendelijk en al met al was het een goede ervaring.

52. Diana v Holland

Eten was prima zo als altijd…
    Voor herhaling vatbaar hoor.

53. Prima ontvangst en gegeten.
    Met de beperkte tijd die wij hadden werd prima rekening gehouden.

54. Goed en gezellig gegeten (ligt ook aan het gezelschap) min puntje de prik van mijn bitter lemon was eraf cola zero ook (beter kleine flesjes pakken).
    Ik zat aan het raamkant en mijn linkerkant was ijskoud (beter in de winter voorzetraam voorzetten).
    Eten was heerlijk en zeer mals vlees. Komen gewoon weer terug, was weer even geleden.

55. Arie van Drunen

Redelijke ontvangst, moest zelf een plaats voor onze jassen zoeken, dus niet echt gastvrij.
    Eten prima, vlees van hoofdgerecht was te koud, jammer. Maar prettige bediening, en relaxte sfeer. Maar alles kan net een tandje beter, komen zeker terug.

56. fam. Jumelet

57. Lotte van der Donk

Vriendelijk personeel, lekker eten en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Je hoeft niet te lang te wachten tussendoor wat wij persoonlijk erg fijn vonden. Zo waren we ook weer op tijd thuis en hadden we nog gezellig een avond thuis.

58. Wat een goed en prettig restaurant! Kwaliteit van wat er op tafel komt is heel goed (prima, mals vlees; heerlijke gamba’s), snelle en heel vriendelijke bediening en een mooie prijs.
    Niet alleen ‘Argentijnse’ gerechten maar bijvoorbeeld ook meer Mexicaans. Iedereen kan hier wat vinden. Een aanrader.

59. Jammer dat de tweede keer tegen viel. Bediening niet erg vriendelijk. Vlees erg taai met stukjes zeen. Kabeljauw erg hard zonder smaak… vorige keer kwalitatief veel beter…

60. rinie vissers

Heerlijk gegeten was niet eerste keer dat we er waren nu met 11 personen.
    Zowel vooraf als hoofdmenu werd allemaal achter elkaar opgediend, dus iedereen kon tegelijk eten.
    Zeker niet de laatste maal.

61. Eten was prima maar restaurant sterk verouderd en vriendelijkheid kennen ze niet.

62. Richard van Dok

Prima Argentijns restaurant in het centrum van Zaltbommel. Eenvoudig ingericht restaurant met prima gerechten. Ruime keus. Zeker de moeite, we komen er vast nog weer eens terug.

63. Lekkere eter

Leuke eetgelegenheid. Prijs/kwaliteit top!

64. Tonnie van Eeuwijk

Super lekker gegeten. Het vlees was erg mals en de prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Zeker een aanrader!

65. Een gezellig kleinschalig restaurant met Heerlijk gerechten. Goede service.

66. Lekker gegeten in een prettige sfeer. Fijne grootte van de porties. Zeer vriendelijk personeel en rustige zaak, ondanks dat er genoeg klandizie was. Aanrader en zeker reden om terug te komen.

67. Corry de Bakker

Gisyeten voor de eerste keer hier gegeten. De gerechten waren heerlijk, porties ruim voldoende. Goede en aardige bediening. We komen zeker nog eens terug.

68. Rene Veldman

Er was een nieuwe serveerster die nog niet alle aspecten van service en bediening goed onder de knie heeft.
    Hierdoor onduidelijkheid bij opnemen bestelling en soms lang wachten op aandacht wanneer nodig.

De smaak wederom goed in orde!

69. Erg lekker gegeten, veel keus.
    Een aanrader.

70. Voor het zevende jaar met ons bedrijf gegeten bij Maxima. We zien er altijd weer naar uit na een lange dag op de Volvo Klassieker Beurs in Rosmalen. Leuk personeel en heerlijk eten in een gezellig restaurant.

Tot volgend jaar!

71. Samen met een vriend bij Máxima gegeten. Dit restaurant werd aangeraden omdat het een klein restaurantje is waar je heerlijk kan eten. Het eten was inderdaad lekker, goed vlees zoals je bij een Argentijn mag verwachten en er is ook een ruime keuze aan gerechten. Maar in dit kleine restaurant zaten minstens 50 gasten waaronder 3 grotere groepen. De andere tafeltjes waren er links en rechts nog bijgepropt en je zat letterlijk met je rug tegen andere gasten of de tafel van anderen. Het was hierdoor vooral ook luidruchtig en warm. En niet sfeervol en gezellig. Wïj waren blij dat we alleen een hoofdgerecht besteld hadden..

72. L.van Strijdhoven

Wij hebben gisteren heerlijk gegeten, het was goed zitten en rustig, alleen de tafeltjes staan dicht op elkaar.
    De bediening was prima en ze waren heel attent om te vragen of er nog iets nodig was.
    De porties een beetje aan de kleine kant en weinig groenten erbij.
    Alles goed gebakken en netjes opgemaakt.
    Wij komen nog eens terug.

73. Het eten was heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

74. Jacqueline

Heerlijk gegeten, fijne bediening in een matig bezet restaurant.
    Dacht dat koude lucht aan stond... Was niet t geval volgens bediening 🙄 helaas kwam de koude lucht van buitenaf, koude voeten als gevolg, maar 't mooi opgediend en lekkere eten maakten veel goed😊

75. Heerlijk gegeten en ook nog voor een betaalbare prijs.
    Keurige bediening.

76. Recent hier gegeten omdat ik verbleef in een nabijgelegen hotel. De sfeer en inrichting zijn wat mij betreft wel toe aan een opfrisbeurt, maar verder niets dan lof voor het vriendelijke personeel en het heerlijk bereide eten! Ook de prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend.

77. Uitgebreide kaart, heerlijke gerechten, ontspannen sfeer en goede bediening. Prijs en kwaliteit is prima.

78. Het eten was subliem zoals altijd. Het duurde wel lang voordat het eten op tafel kwam, ruim 3 uur gezeten voor voorgerecht en nagerecht. Vanwege lange wachten deze keer het nagerecht overgeslagen. Verder uitstekend restaurant.

79. A. Konings

De garnaalsoep was heerlijk van smaak. Maar waren de kleine rubberachtige stukjes die ik proefde misschien restanten van garnalen? Advies: voeg voor het opdienen enkele verse knapperige gaarnaaltjes toe. Kleine moeite.
    Met de visschotel was hetzelfde probleem. De gamba' s waren taai en rubberachtig. Vooraf (te lang) gegaard waarschijnlijk. Vermoedelijk excuus: de kok was op vakantie.

80. A.R. de Vries

Op zaterdagavond 6 juli 2019 hebben mijn partner en ik gegeten bij restaurant Máxima.
    Als voorgerecht had ik zoete spare ribs.
    Deze spare ribs waren uitstekend.
    Als hoofdgerecht had ik de Bife de Lomo met de champignon - chilisaus.
    Ook dit gerecht was mede door de saus zeer smaakvol.
    Mijn partner had als hoofdgerecht de Parrillada mixta Argentina (mixed grill).
    Volgens haar was dit gerecht goed.
    De bediening was vriendelijk.
    De prijs - kwaliteit verhouding vind ik goed.
    De inrichting van het restaurant kan beter.
    Met de huidige inrichting heb je niet de indruk, dat je in een Mexicaans / Argentijns (steak)restaurant bent.
    Een bezoek aan restaurant Máxima is zeker voor herhaling vatbaar.

81. Marco Bontrop

Het eten is precies wat je verwacht. Gewoon goed

82. Mensen uit Den Helder

Heerlijk gegeten, bediening erg aardig, als we hier weer in de buurt zijn zouden we zeker terugkomen.

83. Bernadette

Heerlijk gegeten! Onwijs lekker vlees! Was weer top!

84. Heerlijk gegeten bij Maxima.
    Vriendelijk personeel en snelle bediening na bestellen van het eten.
    Zeker een aanrader als je de mooie stad Zaltbommel wilt bezoeken.

85. Het eten was erg lekker.
    Zowel t voor als hoofd gerecht.
    Het desert was ook goed… maar t werd toch anders dan dat t besteld was…
    Al bij al een top restaurant.

86. We hebben wederom heerlijk gegeten! De eerste keer dat we hier aten was ongeveer 15 jaar geleden, sindsdien is er niets veranderd, een tip van mij: frisse gordijnen en een nieuw kleurtje op de muren 🌺🌺

87. Lekker gegeten maar niets bijzonders vergeleken bij andere Argentijnse restaurants, vlak van smaak, bediening was wel goed niet lang hoeven wachten maar met een uurtje alweer buiten en nog steeds trek.

Al met al geen muziek, dus sfeer is wat kil maar we gaan liever naar een ander volgende keer.

88. Het was op eerste paasdag toen we daar gingen eten. Had verwacht dat het vol zou zijn, omdat het zulke goede recensies gehad, dus we hadden gereserveerd. Maar dat bleek niet nodig, er was genoeg plek. Zeer verbazingwekkend, want het eten is er ontzettend goed en smaakvol.
    Zeker de moeite waard.
    Sfeer gaf ik een zeven, het is minder gezellig om te eten in een praktisch leeg restaurant...

89. Lekker gegeten, goede en nette service.

90. Evert Dourleijn

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top.

91. Arnold van loopik

Voor het eerst hier gegeten. Was boven verwachting met alles. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en mooi restaurant.

92. Ik heb wel vaker bij Maxima gegeten. Iedere keer heb ik daar ontzettend heerlijk gegeten. De kwaliteit is uitstekend. Ik kan niet anders zeggen. De gene waar mee ik was heeft ook erg smakelijk gegeten. Ze was zeer aangenaam verrast. Ik kijk alweer uit naar de volgende keer.

93. Super fijn gegeten, echt onwijs lekker! Waarde voor je geld! Echter, de bediening was niet echt snel, dat was wel jammer.

94. Ria van der zouwen

Het eten en drinken was heerlijk maar het was heel rumoerig en we moesten zelf elke keer om drinken vragen.

95. Ania Mrzyglod

Het is een gezellige restaurant. Altijd lekkere eten. Service ook prima.

96. Verbeek

Altijd gezellig bij Maxima,
    Veel keus en heerlijke gerechten.

Eén vorige recensie
  97. Ontzettend veel keus, onwijs heerlijk gegeten. Wij waren met 10 personen en kregen keurig allemaal tegelijk ons gerecht. Sfeer mag wat warmer...

98. Maria van Rossum

Heerlijk gegeten!
    Prima service.

99. Op 25 januari j.l met vier personen uitstekend bij Maxima gegeten. Zowel voor-, hoofd- als nagerechten uitstekend. Prettige bediening. Vanwege koopavond wel lastig parkeren. Desondanks een aanrader!

Volgende pagina