De Tramhalte in Venlo

• Corona – 14 okt t/m 11 nov

Uitzonderingen

Gesloten

• Corona – 14 okt t/m 11 nov

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1457193290 51
1600371945 78

1. Hilda Rosman

2. De Opschepper

3. Jack Custers

4. Lekker gegeten en een gezellig avond met collega's gehad.

5. Angela Franssen

6. Jos

7. Arrie

8. Susan

9. Jan Coenen

10. Michaela

Eten vindt ik persoonlijk goed. Service is schandelijk. Eten wordt op tafel neer gegooid( uit kijken, dat jou kleren geen vlekken krijgen.) Dan krijg je de gerechten zo voor de neus weg gepakt. Ondanks je nog niet klaar bent. En als kers op de taart krijg je bij het afrekenen nog een hele discussie en een grote mond. Had mij eigenlijk meer verwacht van zo een mooi restaurant.

11. Dit is al de zoveelste keer dat we na een telefonische bestelling waarvan ze ruim een half uur de tijd hebben, dat we nog 20 min moeten wachten op onze bestelling..

12. Goed eten, goede sfeer & service!

13. Het was de eerste keer in deze tramhalte.
    Was wel even vreemd, maar het personeel.
    Kwam snel helpen met het invullen op het tablet voor de keuze. Het zijn altijd kleine.
    Hapjes, en niet zoals in de meeste restaurants na zoveel tijd opstaan voor de volgend gasten, hier kan je er zolang over doen als jezelf wilt.

14. John

15. Lekker gegeten, goede prijs/ kwaliteitsverhouding.

16. Katinka

We waren met 9 mensen. Alle gerechtjes kwamen tegelijk en in een rap tempo ondanks dat alle tafels bezet waren. De kwaliteit van de gerechtjes vond ik niet geweldig. Veel gefrituurd en erg vet. De akoestiek is verschrikkelijk. Je kan elkaar amper verstaan door het lawaai. We hebben desondanks een gezellige avond gehad.
    Vanwege de kwaliteit kom ik niet terug.

17. Verschrikkelijk, nooit meer. Slechte bediening en slecht eten bah, bah.

18. Vercoulen

Eten is Ok, bediening matig. Een groot nadeel is dat de gerechtjes niet gelijk geserveerd worden. Iedereen kreeg een ander tijdstip eten. De frituur gerechte n koomen 5 minuten later. Echt eeen tegenvaller… het was erg druk, maar we zijn vaker bij een ander tapas restaurant geweest waar het wel gelijk geserveerd wordt. Dus voor ons niet meer.

19. Stanislaus

17/02/2018: rucola op carpaccio is verlept, vis te gaar met overheersende saussmaak, sausjes rechtstreeks uit een supermarktfles en uitgedroogd (velletje erop), sushi taai, detoetjes zijn redelijk, alleen jammer dat er geen vanille in de creme brulee zit. Het eten is fantasieloos. Ik hoop dat dit komt door de drukte; de zaal zat nagenoeg vol. Lindeboom bier maakt veel goed.

20. Gisteren, op vrijdag avond gegeten.
    Zeldzaam vies, vet, koud en aangebrand. Tomatensoep met balletje, zonder balletje. Fruitsalade was een kom appeltjes. Niet een gerecht waarvan je denkt; dat bestel ik nog een keer. Eigelijk was alles vies met overal dezelfde saus op gespoten.
    Slechte bediening, verkeerde gerechtjes, lege bodjes werden niet opgehaald, dus steeds een berg afwas voor je staan. Het was er koud en tochtig. Absolute afrader.
    Zonde van je geld.

21. Wat een leuke variant op all you can eat. Nu dus de internationale keuken. Het is lang geleden dat we in Nederland in een restaurant waren waar het allemaal prima in orde was. Al het eten was erg lekker en goed op smaak. De bediening is super en zeer attent. Die hier klaagt is het zelf schuld en kan beter naar de frituur. Hier komen wij zeker terug. Dit restaurant is een aanwinst voor Blerick. Top!

22. Heerlijk gegeten goede prijs kwaliteit

23. Martin

24. Prima tapasrestaurant! Bediening vlot, aardig. Alleen uitserveren gebeurt niet per tafel maar de losse gerechtjes. Dat is beetje vreemd.

25. Renate Lanser

Echt een top tent! Heel flexibel als je een gerechtje net even anders wilt en goede kennis van de kaart. Super vriendelijk personeel en uiteraard heerlijk eten :)

26. Het eten was echt prima. Helaas gaan wij echter niet meer terug. Een van ons had een allergie en ja ok dat hadden we niet bij reservering gemeld. Eenmaal daar dit aangegeven. Dan zou er een allergiekaart gemaakt worden. Dit duurde eventjes dus hadden we alvast besteld. Hier zat toen iets bij dat diegene niet mocht hebben. Hadden we inderdaad niet goed aangegeven op het bestelformulier. Toen kwam er een dame met een zeer vervelende houding vragen wie de allergie had en ging toen ook nog even in discussie over de ernst van de allergie. Dit met een zeer denigrerende, vervelende en terechtwijzende houding alsof diegene met een allergie echt iets verkeerd had gedaan...zeer teleurstellende manier van doen dus. Het was niet eens zo erg dat het even duurde voordat we het allergiekaartje kregen, maar de houding van het personeelslid was zeer onprofessioneel mijn inziens. Ik ga dan ook de volgende keer naar een van de concurrenten in deze omgeving.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  27. Vanavond prima gegeten. Gerechtjes waren heerlijk, maar jammer dat ze niet tegelijk worden uitgeserveerd. Nu hadden we het hoofdgerechtje al op en kwamen ze na een tijdje pas met de friet en salade. Of de éen had al beide gerechtjes en de andere persoon nog niets. Hopelijk wordt dit in de nabije toekomst verbeterd.

28. Wat een variatie..voor iedereen wel wat lekkers op de kaart! Knap dat er zo snel wordt bediend ook al zit het hele restaurant bomvol. Complimenten aan alle koks!!!
    Zeer de moeite waard en een aanrader voor wie nog eens echt wil genieten van eten en sfeer...top!

29. Lekkere kleine gerechtjes, bief, kalfsvlees zoals het moet, botermals.

30. marjan Kurvers

Vanwege een goede ervaring vorige keer, met groep van 10 personen gekomen. Verzorging drank was perfect. Ook het aantonen van producten voor mijn allergie was goed geregeld. We moesten met 2 x 5 personen bestellen. Op zich prima. Maar een groep kreeg snel het eten, de ander moest soms lang wachten, bijna 1,5 uur op hamburger, die ook nog niet warm was. Daarna brengen ze 2 keer nieuwe hamburger. Ze brengen in het hele restaurant de bereidde zelfde producten rond. Wordt niet per tafel het bestelde gebracht, zo moest je soms erg lang wachten op mayonaise brengen en 1 uur later de frites pas. Nieuwe frites brengen als je met het toetje bezig bent.

Jammer dat het zo gelopen is. Heel erg rommelig. Kwam volgens hun vanwege komkommertijd. De leidinggevende gaf ons een korting van 2 flessen wijn om het goed te maken. Heel netjes van hem. Maar voor mij geen herhaling meer. Kwaliteit eten was redelijk tot goed.

31. Samen met vrienden een avondje hier geweest. Het eten was lekker. Veel keuze en variaties. Bediening was ook ok. Vriendelijk en opmerkzaam. Voor herhaling vatbaar.

32. Fam. Voermans

Complimenten naar de bediening. Snel, behulpzaam en beleefd

33. In 2 weken tijd hier 2 maal gegeten en beide keren hebben we heerlijk gegeten. Een compliment aan de kok en bedrijfsleider hoe ze omgingen met de allergieën van een van ons. Er werd heel goed rekening mee gehouden en zelfs aparte gerechtjes gemaakt. Vandaag met 7 personen gegeten, maar de gerechtjes werden snel geserveerd en er zat niemand alleen te eten. Kortom, een restaurant om terug te komen!

34. Mevr Symons

Heel lekker gegeten. Gezellige zaak. Jammer dat het zo'n klankkast is. Maar ondanks dit euvel komen we zeker nog eens terug.

35. Deze week twee keer bij De Tramhalte Blerick gegeten. Zowel woensdag als zaterdag prima bediening en heerlijke hapjes. Complimenten voor het geleverde product. Het was heerlijk.

36. Op zaterdag 23 april voor de eerste keer geweest. Gezien de negatieve reacties was ik wel wat sceptisch. Maar alles was goed. Dat niet alles 100% is, is niet erg. Hier werken mensen! Dan kan niet alles 100% zijn. Men doet zijn uiterste best en hoe alles ging, daar was en ben ik zeer tevreden over. Kijk al uit naar een volgende keer.

37. Wij waren met een groep van 10 personen en echt ontzettend lekker gegeten. Een week later bij een soortgelijk concept in Venlo geweest, maar dat kwam niet eens in de buurt van de Tramhalte.
    De voorgaande opmerkingen over het soms lang uitblijven en niet gelijkertijd serveren van gerechtjes is inderdaad wat vervelend. Dit zou beter kunnen. Veel van het personeel is ook duidelijk nog onervaren maar zeker niet bot of onvriendelijk. Ik verheug me in elk geval op mijn volgende keer bij de Tramhalte.

38. margriet

Al twee keer super lekker geweest. Super lekker en vriendelijke bediening. Als het druk is wel rumoerig.

39. debutant

Heerlijk gegeten. We waren met een grotere groep en alles verliep vlotjes. Aardige bediening. Avondvullend.

40. Het eten was prima en gevarieerd. Helaas wordt het niet gelijktijdig gebracht, waardoor er af en toe iemand alleen aan het eten is. Ook de bijgerechten worden soms gebracht, terwijl er nog geen hoofdgerechten zijn en dus apart opgegeten moeten worden, omdat het anders al koud is voordat het hoofdgerecht er is.

Er werd wel goed gereageerd op mijn allergie, zodat ik wist wat ik wel/niet kon bestellen. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. De sfeer in het restaurant is ook prima. Mooi aangekleed.

De prijs was prima in verhouding met wat je er voor terugkrijgt.

41. Gewoon bagger. Veel te lang wachten op je eten, eten niet gaar of te droog, er wordt niet voor iedereen aan tafel wat gebracht, chagrijnige bediening. Als je alleen maar voor het geld van je klanten gaat, kan je beter bij de belastingdienst gaan werken, want horeca ervaring ontbreekt hier duidelijk.

42. Ik ben in totaal 2 keer bij de tramhalte­ geweest. Ik zal hier beide ervaringen p­laatsen.

Zondag 28-02-2016: Jammer, we hadden gr­aag gegeten bij de t­ramhalte. We hadden­ iets te vieren en re­serveerden voor 10­ personen voor afgelop­en zondag met de ­vraag of glutenvrij voo­r 1 persoon moge­lijk was. Antwoord was j­a. Tot we er wa­ren en de kok het niet aa­ndurfde! Hij w­as niet in staat om zelfs ­maar 1 gluten­vrij gerecht te maken. Na e­en half uur ­overleg (staande, ook geen d­rankje) sto­nden we buiten met welgemeend­e excuses,­ echter zonder iets te eten en­ dus kans­loos om een mooie recensie te s­chrijven­. Ondanks toezegging niets meer ­gehoord­, geen goede zaak!

Zondag 21-02-2016: Deze avond weze eten­ met drie personen. De gerechtjes kwamen­ niet te tegelijk, ook wanneer we hetzel­fde bestelden kregen we het niet tegelij­k, echt schandalig. Zo zat er steeds maa­r eentje te eten, heel ongezellig. We za­ten soms 20 minuten te wachten op 1 gere­chtje. Wanneer we vroegen of het er nog ­aan kwam, kregen we een hele botte react­ie terug dat het er zo wel aan zal komen­. Het eten was ook niet lekker, vrij sma­akloos. Als er saus bij een gerechtje za­t kreeg je maar heel weinig daarvan. De ­bediening liep continu door elkaar heen,­ vrij storend! Iedere bediende kreeg een­ hele plaat met dezelfde gerechtjes en m­oest dan alle tafels langs gaan waar dat­ gerechtje heen moest.

De aankleding van het restaurant is wel­ mooi.

Maar na deze twee teleurstellende avond­en kom ik daar dus niet meer!

43. Afgelopen zondag was het de bedoeling dat we met de familie voor een feestelijke gelegenheid hier zouden eten. We hadden ruim op tijd gereserveerd omdat het een grote groep was en één van ons een gluten intolerantie heeft. Dit was geen probleem werd er aan de telefoon gezegd. Op de dag zelf gaf de chef kok echter aan dat hij het risico niet aandurfde en ze geen enkel gerecht volledig glutenvrij konden aanbieden. Daar stonden we dan met 10 volwassenen en 2 kleine kinderen, behalve "welgemeende" excuses konden ze niet voor ons betekenen. We moesten dus maar op zoek naar iets anders. Ik snap best dat niet iedere keuken met ieder allergie rekening kan houden, maar geef dit dan aan bij de reservering.

Het ergste was nog niet eens dat het niet mogelijk was om hier te eten, maar dat ze het probeerden af te schuiven op degene die gereserveerd had. Volgens de bedrijfsleider was er namelijk niet aangegeven dat het hier om een ernstige intolerantie ging, bij een milde allergie zou het wel kunnen. We hebben het eten helaas niet kunnen proeven maar aan de tramhalte een zeer nare bijsmaak overgehouden.

44. Gisteren zonder reserveren binnen gelopen. De inrichting is modern en sfeervol. Het is de bedoeling, net als in de tapas restaurants, dat men een aantal gerechtjes per ronde besteld. En daar ging het dus vaak mis. Het eten werd niet tegelijkertijd aan tafel gebracht. Bijna elke ronde moest iemand met zijn eten wachten op de ander. De meisjes van de bediening liepen met meerdere gerechten naar de juiste tafel te zoeken. Her en der werd een bordje neergezet. Bijna nooit in een keer aan een tafel. Erg jammer...

Het eten zelf was ook niet echt bijzonder. Niet goed op smaak gebracht, kleurloos; zalm en bief hartstikke doorbakken en droog, gele curry prima maar scampi's totaal smakeloos... ga zo door. Wij waren niet onder de indruk helaas...

Misschien had de kok gewoon niet zijn dag?

45. Klant uit Tegelen

Zaterdagavond 23 januari 2016 met 4 personen bij Tramhalte gegeten. Wij hadden voor Tramhalte gekozen vanwege de zeer positieve geluiden over het restaurant. De inrichting was netjes, de sfeer goed en het eten lekker. Het was behoorlijk druk. Het was duidelijk dat de organisatie in de keuken en de bediening niet goed liep. Er ging geen enkele ronde voorbij zonder dat er iets mis ging. Er werden gerechten geserveerd die niet besteld waren, en wél bestelde gerechten kwamen niet of verkeerd. Het meest vervelende was nog dat de gerechten niet gelijktijdig aan tafel werden bezorgd, waardoor we niet gelijktijdig konden eten zonder dat de gerechten koud werden. Dit was bij alle rondes het geval, en niet alleen aan onze tafel. Heel erg jammer, want de gerechten op zich waren heerlijk.

46. Bourgondiër

Op een zaterdagavond hier gegeten. De inrichting is netjes en modern. Alle tafels zaten vol. Aangezien het restaurant nog niet zo lang open is was ik benieuwd of men de drukte aan kon. Dat bleek gelukkig geen probleem. De gerechtjes vonden we erg lekker. Op de kaart staat genoeg keuze. Fijn dat men de bijgerechten niet meetelt met het totaal aantal keuzes. Desserts waren ook heerlijk. Al met al een goede aanwinst voor Blerick.