1252090449 96
1383196674 71
1520262272 72

1. Met onze Giftfor2 bon heerlijk gegeten. Een prima 3- gangendiner. Wat een verrassing, kwaliteit erg goed, heerlijke diversiteit en meer dan voldoende, gezellige bediening. Een aanrader en we komen zeker terug.

2. Op uitnodiging van Paparazzi, na een vorige slechte ervaring, een hernieuwde kans.
    We kregen het 5-gangen menu aangeboden, waar men telkens tussen 2 gerechten kan kiezen.
    Deze keer niets dan lof, de smaak en presentatie waren prima. Nu wel een flinke portie frites erbij zonder bijbetaling. De groenten lekker knapperig en de vis heerlijk,op smaak. En wat wij altijd zeeeer waarderen; warme borden, zodat je op je gemak je gerecht kan nuttigen zonder dat het koud wordt.
    De bediening was goed en zeer vriendelijk. Kwam ook regelmatig vragen of alles naar wens was en of het goed was.
    Hiervoor komen wij zeker weer terug.

3. Afgelopen vrijdag met een groep van 9 mensen gegeten bij de paparazzi. We hadden gekozen voor het menu Koeien en Scharen.
    Eerste indruk bij binnenkomst was niet geweldig. Wat een stank hing er daarbinnen zeg. De ober was er blijkbaar van doordrongen, want toen ik hem vroeg of ze misschien problemen met het riool hadden gaf hij aan zelf niets te ruiken. Geeft je te denken. Blijkbaar ruikt het daar dus altijd zo...
    Helaas is duidelijk te zien dat de paparazzi in principe een ordinaire club is waar op weekendavonden de toiletten erg druk bezocht zijn. Dit is tijdens een diner niet heel erg smakelijk.
    Over het eten kreeg ik verdeelde reacties. Ik was over de vleesgerechten erg tevreden, de visgerechten lieten naar zeggen te wensen over.
    De bediening was goed. Alleen was het af en toe vrij lang wachten. Het menu geeft aan dat er 2 uur voor gepland staat, maar ik zou minimaal op 3 uur rekenen. Nu waren wij natuurlijk met een grote groep waardoor de wachttijd wel iets langer wordt.
    Al met al vond ik het eten zeker niet slecht, in ieder geval niet voor de prijs van 22,50. Vanwege de sfeer en het gevoel van slechte hygiene zou ik er niet gauw meer teruggaan. Het is duidelijk dat het restaurant bijzaak is tov de club.

4. Gisteren opnieuw wezen eten bij de Paparazzi. Naar aanleiding van onze vorige tegenvallende ervaring, hadden we een excuses ontvangen van de Paparazzi en een leuk aanbod. Dit hebben we geaccepteerd en daar hebben we zeker geen spijt van!

Gisteren hebben we weer zoals vanouds genoten. Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en attent en de sfeer goed.

We konden kiezen uit het 'koeien en scharen' menu. De prijs/ kwaliteit verhouding hiervan is goed. Op de menukaart staat vermeld dat het ongeveer 2 uur duurt, wat een prima tijdsbestek is voor 4 gangen. Naderhand nog een kaasplankje besteld en ook dit overtrof de verwachtingen (uitstekend verzorgt voor de prijs).

Ik ben blij dat we nog een keer gegaan zijn na onze vorige tegenvallende ervaring, want nu komen we zeker nog een keertje terug.

Bedankt en ga zo door!

5. van der linden

Afgelopen weekend hier gegeten. Onze ervaring is super!

Goed te eten gekregen, netjes geholpen.
    Lekkere sfeer hier! we gaan zeker een keer terug.

Guy's keep up the good work!

Eten & Drinken: Gewoon goed! Goede porties!
    Service: Erg vriendelijk personeel, als er iets niet goed is kun je dat gewoon aangeven en regelen ze het!
    Sfeer: Helemaal top, geen slap saai gedoe.. gewoon fris en trendy.
    Prijs/Kwaliteit: Wij kwamen via social deal! wat je krijgt voor dat bedrag is niet normaal.. ik kon het niet op! Kijk je naar de prijslijst.. netjes hoor. Andere restaurants moet je ook nog los je mayonaise afrekenen bij de friet.. dat was hier niet het geval! De prijsstelling is gewoon goudeerlijk.

6. Het eten was lekker, maar helaas lang moeten wachten op het eten, circa een uur na het voorgerecht kwam het hoofdgerecht. Bediening ziet het werk niet, net voor het hoofdgerecht vragen ze of je nog iets wilt drinken. Dat was mijn tweede drankje terwijl ik er al 1,5 uur ben, niet echt heel snel... Friet moet je bijbetalen, per persoon, terwijl de schaal friet voor 2 of 5 personen net zo veel is.
    De kok zat naast ons bij mensen en klaagde over de gasten dat ze goedkoop via social deal komen eten, niet echt visitekaartje.
    Als de kok niet klaagt, ze sneller met afruimen zijn en regelmatiger vragen of je nog iets wilt drinken, dan stijgt de waardering naar het niveau van het eten.

7. rob & lian

17-11-2012 Alweer heerlijk met z'n 4 tapas gegeten. In een fijne relaxte sfeer genoten van ons hapje en drankje.
    Zeker een aanrader !! Gaan zondag 9 december weer lekker genieten.

Hein dorian tot zondag

8. We hadden beloofd een goede recensie te schrijven, bij deze, want die is wel verdiend.
    Met de hele familie lekker Koeien en Scharen gegeten, keuze uit zeer veel gerechtjes afkomstig van de koe of schaardieren. Heerlijk, creatief, vers maar bovenal gezellig bij Paparazzi en een prima bediening.
    Wij komen uit Valkenswaard en wisten echt niet dat je bij paparazzi zo lekker kunt eten, vertel het voort want deze zaak heeft echt de beste prijskwaliteit verhouding.
    groetjes
    familie Weijmans

9. We hebben hier een tijdje geleden tot 2x toe overheerlijk gegeten met en zonder Groupon. Het was zo goed bevallen zelfs dat we deze week weer terug gaan. Echt een aanrader.

10. zeeeeer lange wachttijden terwijl het niet druk was.
    gegeten met sweetdealbon. voorgerecht van kreeftensoep en sushi was heerlijk!
    na een uur kwam het hoofdgerecht biefstuk en varksenhaas met truffel saus. vlees taai, 1 roosje bruine/zwarte bloemkool! en een worteltje.
    friet bijbetalen ongeveer 4-5 euro,maar anders heb je niet genoeg.nagerecht van mojito lekker fris.(duurde ook weer een uur.

11. Marc von Reth

Slecht. Tot 4x toe geprobeerd te reserveren. Ik heb tegoed bon van sweetdeal. Tot 2 x toe geen plaats of gelegenheid van wege wk voetbal , daarna kermis en vandaag 20 juli weer niet mogelijk. Ik heb daar mijn ongenoegen over geuit tegen Jorg de bedrijfsleider. Antwoord van hem: hij is er niet van gediend op deze door mij correcte wijze aangesproken te worden. Hij vergeet wie zijn klanten zijn of moeten worden. Jammer gemiste kans.

12. Echt slechte ervaring,we hadden gereserveerd,maar was ipv 2 voor 4 gedekt,dus of wij buiten wilden gaan zitten,eventueel met verwarming?
    Geen schoon bestek, veel te lange tussen tijden, rauwe groente, die ene wortel,en het roosje bloemkool door gebakken vlees, en achteraf betalen voor de friet,waarvan wij dachten dat het bij de menu hoorden, was ook niet vermeld ,vooraf.
    Normaal schrijf ik nooit een recensie, maar dit was echt gewoon slecht. We vertelden dit overigens, toen er werd gevraagd of het had gesmaakt? Het zou aan de kok doorgegeven worden, vervolgens niets meer vernomen.

13. Van dit restaurant hadden wij een bon, daarom kregen we een 4-gangen verrassings menu waarbij we wel van te voren aan konden geven wat we niet lusten. Hier werd goed rekening mee gehouden en de gerechten waren creatief en lekker.
    Vooraf de carpaccio, voor iedereen die hier van houdt, ga onmiddelijk hier eten want het is echt super!
    Helaas ging het daarna wat bergafwaarts, de soep van het tweede gerecht was een beetje simpel en de derde gang viel nog meer tegen. 2 kleine stukjes vlees met een beetje groente, het was wel lekker, maar dit krijg ik thuis ook dagelijks en daar ga ik niet voor naar een restaurant.
    De 4de gang was weer een stuk beter, daar waar ik een nagerecht verwacht had, kregen we een klein pannetje met kip en groente, daarbij frites geserveerd. Dit zorgde voor een positieve afsluiting, want het was lekker en zorgde ervoor dat we genoeg hadden gehad. Een dessert was daarna niet meer nodig.
    De service vond ik erg goed, een bediende die met een lach vraagt of het lekker is zie je tegenwoordig niet overal meer.
    Ik vond het rustig op het terras en daarbij dat het aan een drukke weg ligt, maakt de sfeer iets minder, maar zeker niet slecht.

Alles bij elkaar een goede ervaring!

14. Op aanraden een keer bij Paparazzi gegeten. Het eten was matig, bediening goed. Wij zullen er niet snel terug komen.

15. the boys from Belgium

We zijn afgelopen weekeinde wezen stappen in Valkenswaard en hebben vooraf gegeten bij de Paparazzi.

Wat een topzaak, we hebben heerlijk gegeten en zijn naderhand blijven hangen in de gezellige club, terwijl we eigenlijk naar Eindhoven wilden gaan.

Het personeel is het leukste van Nederland, de inrichting het mooiste, daar kunnen we in Belgie nog een puntje aan zuigen.

Groetjes.

Patrick en de boys uit Hasselt.

16. Wij hebben zondag heerlijk gegeten bij de Paparazzi. En dat voor maar 24,95! Een 3-gangenmenu per persoon. Er waren ook 2 kinderen bij en die hadden volop keuzemogelijkheden van de kinderkaart. Ook waren er 2 oppasmeisjes die onze kinderen de hele middag en avond hebben vermaakt.

Kortom een aanrader voor iedereen!

17. Er is vooral veel geinvesteerd in de inrichting, want echt die is supermooi (witte leren stoelen, alle accesoires van zilver en paars en paarse muren), maar in goed personeel is minder geinvesteerd. Helaas, want erg klantvriendelijk zijn ze niet.

Tevens niet echt betaalbaar, zeker niet met kinderen erbij.
    Ze zeggen een kindvriendelijke gelegenheid te zijn, maar voor de kinderen staat niks op de kaart en ze betalen dus het volle pond.

Enige pluspunt is de tuin met speelapparatuur voor de kids en er is boven een speelruimte, maar kleine kids vinden het niks dat zij boven zijn en papa en mama beneden en bovendien is de trap er echt zo 1 om je nek te breken.

Jammer, maar vind het voor gezelschappen zonder kinderen wel aan te raden.

18. Ik gebeld, tafel gereserveerd voor 4,5 personen. Gezegd dat mijn dochter op een grote stoel zit. Komen daar aan, is er een piepklein tafeltje gedekt met 4 borden? Kreeg geen andere plek want die was gereserveerd, hebben er maar een tafeltje bijgeschoven maar kregen geen bestek erbij of servet. Héél slecht!

Staat op de site als kindvriendelijk restaurant. Op de website mooie foto's van een kinderhoekje, nou ik zou niet weten waar die is. Er werd ook niet op gewezen.

Komen ze vragen of we nog een keer drinken willen als alle glazen nog vol zitten.

Eten niks bijzonders voor de prijs. Wel netjes groentjes erbij. Kogelbiefstuk werd niet gevraagd hoe je hem gebakken wilde hebben. Kreeg hem echt rauw (rood).

In de koffie zat een achterlijf van een wesp. Nee, kon niet uit de kopjes of uit het koffiezetapparaat komen. Het spookt daar dus?

Kregen we een nieuw kopje koffie. Hebben wel gewoon de koffie moeten betalen. Niet echt service!

Vragen 2 kinderijsjes, want er staat verder geen ijs op de kaart voor volwassenen. Vragen aardbeienijs voor de kleine, krijgen we chocoladeijs? Communicatie met de keuken is er dus niet.

Ik ga volgende keer die 120 euro ergens anders uitgeven. Er zijn betere eettentjes in Valkenswaard!

Het is een trendy, donkere, kille tent. Straalt geen gezelligheid uit.

19. Moon 48 punten

Ik heb hier een aantal keer gegeten en het is elke keer weer erg lekker. Het side-platemenu is ook echt een aanrader. Alles ziet er verzorgt uit en de bediening is erg vriendelijk.

Na het eten kun je op maandag genieten van live muziek en op vrijdag en zaterdag van goede dj's.

Kortom zeker de moeite waard om een keer te gaan lunchen, dineren en dansen bij Paparazzi! Ik kijk nu al weer uit naar het volgende etentje daar!

20. `t Was weer heel lekker en, ondanks de grote drukte van Hemelvaartsdag, heel goed verzorgt. Graag tot de volgende keer.

Mieke en Hans.

21. Al diverse keren gegeten en het is altijd weer erg goed kortom je kan er altijd genieten van een heerlijke lunch of diner.