Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Valkenburg verdeeld zijn.

1. wim reinartz

In een woord: super!
    Kwaliteit is ontzettend goed, vers en vind je nergens. Absoluut een aanrader. Zelfs als je geen sushi eet kun je hier terecht voor veel lekkers.

2. Zeer klantvriendelijke mensen, goede hygiëne en heerlijk waar; veel vers uit eigen keuken. Ze zijn iets duurder dan de rest in Valkenburg, maar dit heb ik er graag voor over. Sinds ik de frietjes hier heb geproefd, stuur ik iedereen hiernaartoe.

Een aanrader is vooral het zuurvlees.

Ook voor een royale portie heerlijke verse seizoensfruitsalade betaal je niet te veel.

3. Aanrader, pak de spareribs deze waren heerlijk.

4. Ik was met een groep mensen een dagje valkenburg en we hadden honger gekregen, dus gingen opzoek naar een restaurant. Uiteindelijk waren we hier uitgekomen. Maar dat bleek de grootste vergissing ooit te zijn. Als eerste waren ze de ouzo al vergeten, normaal krijg je dat overal als ontvangst.
    Daarna hebben wij bijna 2uur op ons eten gewacht terwijl er letterlijk niemand in het restaurant zat. Er kwam nog een andere tafel bij en die had zelfs het eten eerder gekregen. Mijn eetlust was al bijna weg. Uiteindelijk kwam het eten en ik verwachtte er heel veel van omdat het zo lang duurde, maar helaas was het een klap in mijn gezicht. Het eten was smakeloos en gewoon echt niet lekker, zoiets had ik nog nooit meegemaakt!
    Dus bij deze bij dit restaurant wil ik nog niet eens gratis komen eten. En het grappigste van alles is de vrouw van de bediening zei "Ja sorry voor het lange wachten maar, we hebben het heel druk." Toen viel me echt niks meer in, er was niemand in het restaurant.

5. Heerlijk gegeten.
    Allemaal verse producten en goed bereid.
    Vriendelijk stel en prijskwaliteit helemaal top.
    Echt een aanrader!!

6. J.Wijnen

7. Goed voor weinig geld. Leuke bediening.
    De voordeel menu's zijn zeker aan te raden.
    Ik kom hier zeker nog eens terug.

8. Als wij in valkenburg zijn eten wij meestal bij de trein eten is goed. Personeel is vriendelijk, ik snap niet dat mensen van die slechte recensies geven. Zeker de prijs / kwaliteit verhouding is prima. Voor € 10,50 krijg je een soep vooraf, frites met salade en een flinke schnitzel. En als dessert de keuze uit koffie of een ijs coupe.

9. Wij hebben hier afgelopen week gegeten.

Het was helemaal top! De sfeer is leuk, super vriendelijke bediening en het eten was heerlijk. Ga zo door team La Casa.

Groetjes Vera

10. Lekker eten, leuk concept en aankleding, service kan beter!

11. Echt heerlijke verse frites. Gezellige bediening en alles super verzorgd. Compliment! Aanrader: frietje cauberg.

12. Paul ten Katen

13. Regelmatig een drankje gaan doen bij Bueno, maar deze week voor het eerst uitgebreid tapas gaan eten. Mijn eerste indruk was meteen positief. Het ziet er gezellig uit, zowel in het restaurant als op het terras. De medewerkers hebben mij bij binnenkomst vrolijk begroet en de Spaanse muziek zorgt voor een aangename sfeer.
    Tot mijn plezier heb ik niet onnodig lang hoeven te wachten tot het eten geserveerd werd. Een echte aanrader voor een gezellig avondje uiteten met een partner óf het gezin.

14. Jasper0707

15. Het is ware en zeer smaakvolle kunst hetgeen echtpaar Hubert en Marjolijn samen creëert, zowel achter de schermen in de keuken als in het restaurant!

Een avond culinair genieten zoals je deze elders niet gauw zult meemaken; om je iedere keer weer op te verheugen!!

16. Eten bij Hubert, èn Marjolijn, is altijd een feestje. Nergens proefde ik zulk mals vlees met zijn eigen smaak, gecombineerd met de geur en smaak van de houtoven, door het subtiele maar doeltreffende gebruik van kruiden heen. Ook de zalm is heerlijk zacht en brengt bij elke hap opnieuw een gevoel van verwondering en plezier!

Wat er verder met veel zorg en aandacht op het bord gevlijd is, wordt door Marjolijn, zo vers als maar kan, uit eigen tuin en in de natuur verzameld, met veel creativiteit en kennis van smaken, vervaardigd, bereid en uitstekend gecombineerd tot een eetbaar schilderij. Een lust voor het oog èn de neus, wat eerst het bewonderen en waarderen waard is, vóór ongenadig de vork en het mes erin worden gezet... Je ziet en proeft de liefde en toewijding van Marjolijn om de gast de ultieme zintuig-ervaring te laten beleven.

Als dessert een zelf uit te kiezen assortiment van kaasjes van de mega-kaaskar van Hubert, alles van de beste kwaliteit en elk met zijn eigen karakteristieke, verbazingwekkende, verwonderende, soms onthutsende, smaak. Heerlijk! Maar ook de 'toetjes' van Marjolijn zijn niet te versmaden en pure verwennerij, evenals de zelfgemaakte koekjes en snoepjes bij de koffie/kruidenthee. Alles uiteraard met dezelfde zorg en toewijding bereid als alle andere gerechten...

Het wijnarrangement van Hubert sluit erg goed bij dit alles aan en maakt de avond compleet. Voor de BOB zijn er verrassende en net zo passende alternatieven.

De entourage is eigenzinnig, kleurrijk, doet warm en welkom aan en is prettig verlicht. De houtoven waarin het vlees en de vis bereid worden staat goed in het zicht en je ziet Hubert ermee in de weer. Af en toe komt Hubert of Marjolijn iets vertellen over het gerecht dat je voor is gezet. Met die extra informatie is het dubbel genieten.

Bij Hubert en Marjolijn ga je niet even naar het restaurant om daar gedachteloos je bord leeg te scheppen tijdens een al of niet diepgaand gesprek. Trek gerust een aantal uren uit voor een compleet avondje van huis in het gezelschap van je disgenoten en stel je open voor wat op je af komt. Tussen de gangen door is er genoeg tijd voor gesprek, ofwel uit eigen inspiratie ofwel geïnspireerd door de schilderijen, kunstwerken, het meubilair om je heen of door de glad gepolijste bekijk- en voelsteen of het filosofische boekje dat op tafel ligt. Mobiele telefoons uit en in je tas houden, om in alle rust optimaal te kunnen genieten van de avond, het dineren en elkaar.

17. Jordy van Hulst

Gisteravond 30-8 gegeten bij Bueno met 4 personen. Het was heerlijk, het personeel vriendelijk en het restaurant was heel erg sfeervol!
    We komen zeker weer een keer terug. Top!

18. marjo en wilma

Vanavond gegeten bij BEUNO! Wat was het heerlijk, allemaal goede kwaliteit, leuke bediening, heerlijk relaxed. Gewoon super, een echte aanrader. Wij komen zeker terug

19. Ben Weemaes

Heel leuk eethuisje direkt tegenover de Grotten. Super softijs en een absoluut heerlijk frietje deed het wachten op de volgende rondleiding heel kort lijken. Heel aangename bediening en bereid voor een gesprekje, zonder opdringen.

We komen graag terug naar jullie bij de volgende trip naar Valkenburg.

20. Geweldige avond gehad bij chez Paul! Een authentiek familierestaurant met heel veel sfeer en heerlijk eten. We werden van begin tot eind in de watten gelegd met een lekkere amuse en aperitief van het huis, aansluitend een vier-gangen diner tot in de puntjes verzorgd en zeker niet zuinig met goede ingrediënten. Het bijpassend wijnarrangement maakte het af. We hebben tot in de late uurtjes genoten en de rekening heeft daar geen verandering in gebracht. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding bij Chez Paul! Een echte aanrader dus. Dank aan de familie Keijdener voor een mooie avond.

21. Wij hebben met 4 volwassenen op 27 aug 2014 onbeperkt tapas gegeten. Wat een ongelooflijk leuke tent van deze tijd.

Een zeer gezellige entourage, overheerlijk eten en geweldige bediening. Personeel kwam ons nog achterna met een tasje dat wij vergeten hadden.

Zeer spijtig dat het niet dichter bij huis is. Dan waren wij er zeker vaker naar toe gegaan. Maar... echt iets om te onthouden voor als wij weer in Valkenburg zijn. Helemaal top!!

Rick en Maudy Cornet.

22. Als je een burger op een broodje wilt is het prima, ik zag geen verschil tussen alle broodjes en burgers. Vriendelijk personeel overigens. Voor mij eigenlijk een tegenvaller doordat ik een burgertje op een broodje kreeg met een veel te klein zakje patat erbij.

23. Al in het voorjaar (begin mei) geweest en beloofd een recensie te schrijven, dus bij deze. Aangezien we een all in boeking hadden bij het tegenoverliggend hotel, werd ons een 3 gangen vlees menu voorgeschoteld. Als amuse kregen een geweldig heerlijk vers aspergesoepje. Omdat het asperge tijd was. Echt een hemelse smaak. Omdat we dit kenbaar maakte bij de cheffin, kregen we van het huis een extra kom aspergesoep als tussendoortje. Het 2e voorgerecht waren gebakken spekjes op een bedje van groen. Dat groen was naar mijn mening iets te veel, maar ik ben dan ook geen rauwkostfan. De spekjes waren daarentegen voortreffelijk. Met het hoofdgerecht en nagerecht was ook niks mis, dus met een aangename volle buik het restaurant weer verlaten.
    Mochten we weer in Valkenburg komen, gaan we zeker terug om een bezoekje te brengen. Al is het alleen maar voor een gezellig gesprekje met de cheffin.

24. Twee keer op het terras gegeten, ik twee keer het dagmenu wat echt heel goed was en voor slechts €15,00 driegangen. Mijn vrouw nam van de kaart en was van de kaart doordat ook deze gerechten erg goed waren. Wij komen zeker nog eens terug, vriendelijk personeel!!

25. Tapas is prima, genoeg keus en onbeperkt voor een laag bedrag. Service kan beter, vaak lang wachten, personeel doet nogal gehaast.

26. Beste frieten in Valkenburg ...frieten zoals ze horen te zijn.

27. Kan beter, bediening wel goed.

5,5
  28. Eten was lekker, jammer van de service. We moesten ons best doen om de aandacht te krijgen van de bediening en hadden bij de laatste ronde het drinken pas toen het eten al op was (drank was besteld toen we ook het eten bestelden, daarna nog drie keer om gevraagd).
    We gaven ze na het afruimen vijf minuten om de bestelling op te nemen voor het toetje, toen er na een kwartier nog niemand langs was geweest, zijn we het ergens anders gaan halen. Het had weinig met drukte te maken, er waren op dat moment nog maar 4 tafels bezet.

29. Treurig in een woord! Eten in een "normale" snackbar is vele malen beter en je betaalt dan ook nog eens 1/3 van de prijs!
    Het was niet goed, niet gezellig en ze durfde voor een Westmalle €5,- te vragen! Die sporren echt niet!

30. Nederlands Valkenburg

Gisteren een dagje Valkenburg geweest met mijn man, kids en ouders. Bij de parkeerplaats was er een lunchroom daar hebben we koffie gedronken en een stukje gebak gegeten de kinderen een ijsje. Wauw wat een heerlijk gebak 2x chocomouse, 1x Irish coffee en 1x rijstenvlaai met slagroom... heerlijk!!!

We zijn er 's avonds ook gaan eten 2x biefstuk menu, 1x kabeljauw, 1x kipsate, 2x shoarma. Net zoals het gebak zeer zeer lekker en alles met een verse salade. Als toetje een heerlijke ijscoupe met amarenen kersen en een met verse aardbeien... jammie. Dit is een echte aanrader voor koffie en gebak en voor een heerlijke maaltijd!

Hier komen wij zeker terug als we weer in de buurt zijn.