Op dit adres zit nu: Sha'aam

1. Al in het voorjaar (begin mei) geweest en beloofd een recensie te schrijven, dus bij deze. Aangezien we een all in boeking hadden bij het tegenoverliggend hotel, werd ons een 3 gangen vlees menu voorgeschoteld. Als amuse kregen een geweldig heerlijk vers aspergesoepje. Omdat het asperge tijd was. Echt een hemelse smaak. Omdat we dit kenbaar maakte bij de cheffin, kregen we van het huis een extra kom aspergesoep als tussendoortje. Het 2e voorgerecht waren gebakken spekjes op een bedje van groen. Dat groen was naar mijn mening iets te veel, maar ik ben dan ook geen rauwkostfan. De spekjes waren daarentegen voortreffelijk. Met het hoofdgerecht en nagerecht was ook niks mis, dus met een aangename volle buik het restaurant weer verlaten.
    Mochten we weer in Valkenburg komen, gaan we zeker terug om een bezoekje te brengen. Al is het alleen maar voor een gezellig gesprekje met de cheffin.