De Konditorei in Terneuzen

1. Jan Vermunt

Even een klein stokbroodje gezond meenemen voor onderweg kost hier maar liefst € 9,50!
    Er ging wel eerst nog 50 cent af, omdat ik het kwam ophalen...
    Je kunt daar altijd lekker eten, maar de prijs van een klein stokbroodje gezond is absurd en daarom zien ze mij hier niet meer.
    Wat een uitbuiting.

2. Voor de 3de keer, tussen de middag, gegeten. En weer, alles tip top. Heerlijk gegeten, leuke prijzen, goede bediening. Gezellig om, met het slechte weer van vandaag, even bij te tanken. Ga zo door.

3. Prima zaak, lekker en niet zo duur als concurrent eindje verder kom hier graag.

4. Ik lunch hier heel erg graag. Bediening is top, locatie is ook geweldig om even binnen te wandelen tijdens het shoppen, de sfeer is heerlijk rustig en ontspannen en het eten is geweldig.

Ze hebben een zeer uitgebreide kaart met heerlijke lunchgerechten. Echter voor een veganist stond er niks op. Even vragen en na wat uitleg kwamen we op een salade met stokbrood. De salade was echt heerlijk en ik heb echt zitten smullen!

Paar weken later nog eens terug gekomen. Ze wisten het nog en maakten met plezier dezelfde salade nog een keer. Deze keer nog even extra aangekleed en weer net zo lekker. De prijs van sommige gerechten is iet wat duur voor een lunchroom, maar de kwaliteit van het eten maakt het zeker goed.

Echt een aanrader!