Cafetaria 't Centrum in 't Harde

1413720497 69
1420845184 72
1442219245 58
1492092055 52

1. Het eten is best ok, maar zijn zeker niet de goedkoopste. Wat vreselijk slecht is de service! Ik ben er 3 keer geweest en 3 keer heb ik ontzettend lang moeten wachten tot mijn bestelling klaar was (half uur). Tevens heeft het personeel weinig ook voor de klant. Voor mij reden om niet meer naar deze zaak te gaan!!!

2. De laatste keer dat ik hier gegeten heb nooit weer.
    Frites niet te eten hard als steen en nog weinig ook.
    En daar moet je dan ook nog meer dan een uur voor wachten.

3. Al een aantal malen met ons gezin hier gegeten. Vonden het altijd prima maar dit was de laatste keer. Bijna een uur moeten wachten op ons eten en echt veel te weinig frites bij de menu's. Deze was ook nog eens ontzettend hard gebakken. Personeel was weinig te zien en bij het afrekenen werd er vrij bot gereageerd. Bij thuiskomst maar verder gegeten omdat we niet voldoende hadden. Geen prettige ervaring.

4. Kom er regelmatig, maar het eten wordt steeds slechter. Laatst ook weer, eten aangebrand, wordt gewoon in de zak gedaan. Patat niet te eten, altijd erg hard en dan over het personeel maar niet te spreken. Ik zeg niet meer heen gaan.

5. Als vaste klant de afgelopen tijd toch wel erg onvriendelijk behandeld. Een bestelling afspreken, maar nu al voor de 5de/6de keer niet op tijd klaar zijn! Erg jammer!!! De patat smaakt wel lekker!

6. Lotte Scheringa

Schreeuwend en kauwgom kauwend asociaal personeel. Ben nog nooit negatief over een cafetaria geweest tot deze helaas. De enige in ons dorp dus heb soms geen andere keus!

7. Rudy Kuiper

Gewoon slecht. Vorige keer frikadellen te lang in het frituur gezeten, waardoor ze gebarsten waren. Nu de patat keihard en de helft oneetbaar. Laatste keer geweest.

8. Bij 't Centrum in 't Harde gegeten. Alles was heerlijk en van uitstekende kwaliteit met vriendelijke bediening.
    Je kunt er heerlijk eten tegen een redelijke prijs. Het is aan te bevelen om eens te gaan eten.

9. Wij wonen in Epe en gaan daar altijd naar Anytyme. Toevallig laatst met gezin naar 't Harde en daar bij Anytyme gegeten. We wisten toevallig dat het van dezelfde eigenaar is dus dachten dat het wel een beetje hetzelfde was. De snackbar ziet er misschien iets nieuwer uit, voor de rest kunnen ze hier een groot voorbeeld nemen aan Epe wat betreft het personeel. Wat onvriendelijk word er omgegaan met de gast, wat asociaal. Wij voelde ons gewoon niet erg welkom. Blij dat ik in Epe woon want hier op 't Harde gaan wij nooit meer eten!

10. Anoniem

Zijn hier nu een keer of 5 geweest sinds Any Time. Vandaag was de laatste keer. De service wordt met de dag slechter. Met alle collega's kauwgom kauwen bij de frituur en lekker met elkaar praten in plaats van bezig zijn met de gast. De meisjes kijken ongeïnteresseerd en arrogant van zich af, ze zijn alles behalve vriendelijk. Je bestelling wordt naar je gesnauwd en als je hem hebt aangenomen kan er geen doei vanaf. Nee sorry, dit was voor ons de laatste keer, wij rijden wel een stukje verder voor patat!

11. Slechte service! Wederom een deel van de bestelling vergeten in te pakken. Bij contact daarover nogal onbenullig te woord gestaan. Geen excuus maar de opmerking "wij zijn ook maar mensen, kom het maar ophalen" niet gevoelig zijnde voor het feit dat het al de derde keer op rij is...
    Waardeloze bediening, konden vroeger tijden nog maar herleven!!

12. Alles prima, alleen oude hamburger. Komen speciaal uit biddinghuizen rijden voor de hamburger, hoeft nu dus niet meer. Jammer.

13. Met de vorige eigenaar vele malen een tekort in onze bestelling. Wel werd dit goed opgelost. Zelfs kwam er een medewerkster op de fiets een vergeten patatje oorlog brengen en kregen we een fles mayo cadeau. Toch gebeurde het te regelmatig dat een bestelling niet volledig was. Vanaf enige tijd een nieuwe eigenaar die de touwtjes goed in handen lijkt te hebben. Sindsdien zijn de bestellingen ok! De kwaliteit is altijd goed geweest en de werknemers zijn klantvriendelijker geworden. Complimenten hiervoor! Enige verbeterpunt; de hamburgers lijken nergens op.

14. Eten al vele jaren bij deze cafetaria, en soms in het restaurant. De laatste jaren is er wel eens gewijzigd in eigenaar. Kwaliteit is achteruit gegaan in de laatste jaren, over het personeel nog maar te zwijgen. Helaas is er nu ook weer een nieuwe eigenaar sinds 1 november, en zijn de hamburgers vervangen door burgers die de naam burger niet eens mag dragen. Jammer, voorlopig slaan we maar even over.

15. Heel erg verzorgd en schoon! Meest vriendelijk personeel en ze doen altijd hun best! Vind het zonde om te lezen dat andere mensen er niet allemaal te vreden over zijn! Heel apart! In al die jaren 1 x wat gehad en meteen netjes opgelost.. We worden herkend door het personeel en hoeven niet eens te vertellen wat we willen want sommige weten het gewoon al'! Super knap!

16. Was voorheen een keurig geliefd eethuisje voor ons met een leuke vriendelijk aangename bediening en lekker eten voor een schappelijke prijs ..

Nu met ( kennelijk ) andere eigenaar en ander onvriendelijk personeel een ordinaire tent .

Zoeken wel een ander eethuisje .
    Eefje

17. Wij komen hier niet zo vaak maar wel heel erg lang (aantal jaren) en altijd met veel plezier, wij vertelden dan ook aan iedereen dat je hier heel voordelig kon eten en erg lekker met zeer hartelijk en vriendelijk personeel.

Wat schetste zaterdag middag 17 augustus 2013 onze verbazing?

Wij (mijn vrouw en ik) namen plaats op het terras , na 10 minuten gezeten te hebben was er nog steeds geen serveerster geweest. Ik ben toen maar eens naar binnen gegaan en gezegd dat wij graag iets wilden eten en of ik de kaart vast mee mocht hebben dan konden wij wat uitzoeken wat wij wilden eten.

Antwoord : Er komt zo iemand bij u! Ja maar wij zitten al bijna een kwartier hoor.. Er komt zo iemand bij u mijnheer!

Dat heeft nog eens 10 minuten geduurd en nadat wij eindelijk besteld hadden, ging de serveerster in een gezellig gesprek met een bevriende klant en duurde het nog weer 10 minuten alvorens wij onze drankjes geserveerd kregen en daar na nog eens weer ca 25 á 30 minuten voor dat wij ons bestelde eten geserveerd kregen.
    Waarbij het stoofpotje van mijn vrouw niet warm meer was..

Bij het afrekenen vroeg ik de serveerster: zit er een andere eigenaar in deze zaak met ander personeel?

Haar antwoord was, ja.. maar ik werk hier nog niet zo lang dus ik weet niet met ingang van wanneer.

Het was aan de bescheidenheid van mijn vrouw te danken dat wij bleven zitten, maar ik had heel graag onze drankjes willen betalen en wegwezen.

Wij komen hier vanaf nu dus nooit meer!!

18. Erg leuke cafetaria. Lekker op het terras gezeten. Goeie bediening en heerlijke uitsmijter gegeten!

Snap de negatieve reacties niet. Ons bezoek was zoals het hoort. Gastvrij, snel, kwaliteit

19. Ik kom hier heel vaak een patatje of iets anders halen, soms ga ik naar het restaurant. Personeel is aardig ik vind het ook heel persoonlijk om herkend te worden! heel erg leuk! Je krijgt altijd heel veel eten dus voor wat je er voor betaald is niks. ik krijg het bijna nooit op dus ga altijd met een volle buik weer naar huis. Ik zag staan dat er ook heel veel verschillende reacties waren. we zijn allemaal mensen en we doen allemaal wel eens wat fout.. soms zie ik ook nieuwe gezichten en die moeten ook het vak leren met vallen en opstaan.. geef het nog een kans! Mijn ervaring helemaal goed!

20. Prima sfeer, goede verzorging en aardig personeel!

21. Voor de derde keer op rij patat met bijbehoren besteld en wederom werd de bestelling niet volledig geleverd. Wanneer je dan later alsnog de vergeten kroketten ophaalt, wordt er schouderophalend lauw gereageerd. De kroketten worden er nog een keer in de frituur gegooid om vervolgens oneetbaar meegegeven
    Te worden. Waardeloos

22. Hier enkele malen eten gehaald en een keer in het restaurant gegeten. Het eten is zeer slecht gebakken en van waardeloze kwaliteit. De patat was telkens slap en bruin en de overige snacks zijn wij ook niet over te spreken. Frituren is voor hun niet weggelegd. Wij hebben een keer gebeld dat de patat slap, vet en bruin was en dat de berenklauw hard en droog was met aangebrande uien er tussen. De kwaliteit van de patat lag volgens de medewerkster aan de aardappelsoort en ze gaf toe dat de berenklauw waarschijnlijk te lang in het frituur had gelegen. Helaas kwam men niet met een oplossing en ik heb dan maar aangegeven dat wij hier nooit meer eten zullen halen.

23. We lunchen er regelmatig en we komen er met plezier steeds weer terug. Lekker eten, niet duur en een hele vriendelijke bediening. En het is er ook gezellig. Gratis te lezen de Telegraaf, AD en de Stentor en voor oud-militairen die in 't Harde gelegen hebben, de hele tent hangt vol met foto's uit de zestiger jaren.
    En wat is nou fijner dan na een dag wandelen of fietsen gezellig wat te eten en te drinken op het mooie terras.

24. Personeel ontzettend chagrijnig.
    Patat te hard of meerdere malen gebakken.
    Tja... in 1 woord slecht!

25. Wij komen al vele jaren op doorreis in cafetaria 't Centrum in 't Harde, en altijd 100 procent tevreden, en een vlotte en snelle bediening. Op 10 aug. moesten wij heel lang wachten en werden later binnengekomen klanten eerder bediend. We hebben nog even gewacht, en toen was de maat vol. We hebben het bedienend personeel dit ook kenbaar gemaakt, en dat we weg gingen. Er werd ons gezegd: 'prima' zonder ook maar één woord van excuus.

Voor ons is dit: over en uit, Dit restaurant luistert niet naar een klant, terwijl men ze nodig heeft om te leven en te blijven bestaan.

Wij zijn weggestuurd waabij ook de 'tevredenheid'

26. Piet Fiet

Wat moet je hier enorm lang wachten op je eten. Er gingen zelfs mensen weg, omdat het te lang duurde. Misschien een idee om eens wat meer personeel aan te nemen.

Eten was goed. Alleen prijs/hoeveelheid was niet goed. Een kwartier lopen zoeken waar mijn stukje vlees op mijn bord lag.

Afrekenen kunnen ze ook niet...

27. Waardeloos 1,5 uur wachten op je eten en dan nog kan niet iedereen tegelijk eten de eerste had het al op en de laatste moest het nog krijgen.

Werkt veelste weinig personeel kunnen de drukte niet aan.

Eten smaakt, goed wel erg weinig en veelste duur.

28. Patat en snacks worden te lang gebakken.

Vorige eigenaar was beter en verzorgder.

29. Beroerd, eten ligt te lang in de vitrine. Terras is wel goed.

Personeel vaak onvriendelijk.

30. Danny & Cindy

Het eten was van goede kwaliteit.

Het was ook voldoende, want ze vroegen ons of we voldoende hadden, anders konden we nog bij krijgen.

Een minpunt: de glazen waren niet helemaal schoon.

31. Ze hebben veel moeite om een bestelling op te nemen. Vervolgens wordt er zo onlogisch te werk gegaan zodat je lekker lang moet wachten. Dan mag je hopen dat je bestelling correct wordt afgeleverd. Wat regelmatig niet goed gaat. De kwaliteit gaat zienderogen achteruit.

Personeel vaak niet al te vriendelijk. Goedkoop is het er ook al niet.

32. Prima gegeten, zelfs gebakken lever op het menu, met uitgebreide groenten en mooie frietjes/aardappelen.

2 a 3 x per jaar gaan we ff langs, personeel is attent.

Prijs /kwaliteit is in orde.

33. Eten is prima te doen.

Bestellingen worden alleen slecht opgenomen, waardoor je dus regelmatig thuis komt met een verkeerde bestelling.

Verder personeel regelmatig chagrijnig.

34. cees en saskia

Heerlijk gegeten en gezellige bediening.

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

35. Mooi bedrijf, lekker gegeten in het restaurant.

Geluk dat we gereserveerd hadden, zat erg vol.

Vriendelijk personeel.

36. Goed. Zaak is netjes en schoon. Personeel is wisselend.

37. super lekker en vriendelijke personeel

38. erg chagrijnige mensen achter de balie, werd mij zelfs gevraagd of ik doof was toen ik niet mee kreeg dat de bestelling klaar was. het eten is wel degelijk maar aangezien het personeel ga ik dr niet graag heen.

39. was erg lekker de zaak was ook erg netjes en schoon ,personeel vriendelijk maar kan altijd beter.voor de rest was zo als het hoort.super!

40. jochem van Essen

goed voor goede prijs!