Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in 's-Graveland verdeeld zijn.

1. Perfecte cafetaria snelle bediening, alle aan tafel gebracht s schoon en netjes, spreken vloeien Nederlands, echt een aanrader.

2. Clemens van Os

Lunchroom Noordereind legt de lat heel erg hoog. Fantastisch smakelijke producten, vriendelijk personeel en je kunt je lunch hier prettig en rustig opeten. Echte aanrader voor mensen die van kwaliteit en afwisseling houden.

3. Zaterdag 14 september met vrienden hier gegeten. Gereserveerd, wij hadden een tafel aan de ‘s Gravelandse Vaart en dat was niet verkeerd. Lekker gegeten, voor ons het 3-gangen a la Carte menu van € 37,50. Voldoende keus. Alle gerechten mooi uitgeserveerd. Leuk een amuse. Het voorgerecht met zalm en makreel heerlijk en de zeebaars subliem. Het toetje met aardbeien was ook niet te versmaden. De tournedos en carpaccio konden ook de goedkeuring wegdragen. En tevens het toetje tarte tatin. Zeker een aanrader. Prijs kwaliteit oké.

4. A.Sprenger

Heerlijk gegeten met 15 personen in verband met verjaardagsetentje.
    Alles was lekker en goed verzorgd. Op initiatief van de Colonie werden de 2 jarige personen verrast bij hun dessert. Erg leuk.

Een aanrader!

5. Heerlijk geluncht op het terras. Jammer dat de tuin niet meer in gebruik is maar deze is inderdaad wel aan een opknapbeurt toe. De bediening is uiterst vriendelijk en weten wat ze op tafel zetten. Wij kregen een bijpassende wijn bij onze vis. Zeker nog een bezoekje waard!

6. Cher

Helaas was onze ‘High Tea de Luxe’ bij de Colonie in ‘sGraveland zéér teleurstellend!
    De garnallenkroketten: werden niet geserveerd..
    De cheescake: werd niet geserveerd..
    De bonbons: werden niet geserveerd..
    wel een trommeltje met enkele zuurtjes en chocolade flikken :-(

Wel werd één kopje koffie extra in rekening gebracht.
    Al met al stond de prijs (€ 23,50 p.p.) totaal niet in verhouding met hetgeen er geserveerd werd.
    Een High Tea de Luxe bij de Colonie is voor ons dus absoluut niet voor herhaling vatbaar.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  7. Gisteravond gedineerd met een groep van 8 mensen, a la carte.
    Mijn partner en ik vonden het zeer slecht. Steak tartaar was smakeloos. Bouillabaisse was waterig, vis had te lang gekookt. Koffie was ook waterig. Prijs veel te hoog! De wijn was uitstekend.

8. Jeanette Hoveling

9. Het is een fantastisch leuke lokatie en dat maakt de felft van het eten al goed!
    We hebben lekker gegeten, maar iets meer entourage op het bord (vooral bij de sliptong) in de vorm van groenten etc.
    Zou geen kwaad kunnen. Uberhaupt wat meeeeeer groenten graag!
    Verder alles OK.

10. Heerlijk menu met bijpassende wijnen. Fijne bediening.

11. Kees en Mieke

Zaterdag 22 december 2018 dicht bij huis lekker gegeten. We hebben gekozen voor het 3 gangen maandmenu van € 25,-. Als verrassing kregen we daarvoor eerst nog een heerlijke amuse.
    Het eten was goed, niet te veel en niet te weinig en goed gepresenteerd. De bediening was vriendelijk en alert. Vanwege de aankomende feestdagen was het er wel erg rustig. We gaan het vast en zeker nog een keer over doen. Een aanrader, niet te duur en toch sfeervol en lekker eten.

12. Astrid Kaas

Vorige week met z’n tweeen gegeten en dat was Top. Deze week mijn verjaardag gevierd met 10 personen ook Top. Goed keuze menu Heeerlijk eten en een relaxte sfeer. Tussen door de buren ook geadviseerd er te eten en die waren ook zeer tevreden.
    Vanuit Hilversum is t maar 2 km lopem/ fietsen en zeer de moeite waard.
    Een aanrader!🥗🍷👍

13. Lisette Koster

Een aantal keer met veel plezier geluncht bij Bistro De Garde.
    Met mooi weer is het helemaal een feestje; je kunt namelijk heel mooi en rustig aan het water zitten. De eigenaar vroeg ons (dat vind ik echt heel netjes!) of wij wel of niet in de (brandende) zon wilde zitten en draaide het zonnescherm naar beneden, waardoor wij daar echt perféct hebben gezeten met een graadje of 26.

Over het diner kunnen wij helaas (nog) niet oordelen, maar over de lunch zijn wij altijd méér dan tevreden. Het eten wordt mooi gepresenteerd (leuk servies ook!) en ik ben zelf 'fan' van de rauwkostsalade met een bijzondere, zelfgemaakte dressing. Eigenlijk ben ik altijd weer blij verrast over de uitstraling en de smaak! De koffietjes zijn ook goed!

Met mooi weer is een mooie fietstocht naar 's-Graveland, met onderweg diverse zwemgelegenheden, zeker aan te raden! Wat een mooie omgeving! Kom je met de auto? Er is gelukkig echt voldoende parkeergelegenheid in de buurt!

Met wat slechter weer zit je binnen ook heel goed; Bistro De Garde is heel sfeervol ingericht.

De bediening is heel prettig en vlot.
    Absoluut een aanrader dus! :)

14. Dénise

Afgelopen maandag tafel voor 5 pers. Gereserveerd (verjaardags lunch) daar het mooi zonnig weer was alles naar buiten verplaatst, geen probleem. Vriendelijke correcte bediening. Heerlijk gegeten, zag er allemaal zeer smakelijk uit.

15. Super lekker gegeten dichtbij huis. 3 gangen à la carte en alles goed bereid. Ook nog een heerlijke amuse. De coquilles waren perfect gegaard net als het lamsvlees. Koffie in plaats van dessert geen probleem, kaasplankje zonder supplementsprijs. Relatief kleine kaart maar wel alles goed op smaak. Geen poespas maar wel lekker een avondje genieten! Wij komen uit Kortenhoef en dit restaurant staat sinds vandaag weer in onze top 10 favoriete restaurants. Aanrader!!

16. Martijn

17. Heerlijk gegeten, goede bediening en voortreffelijk bereid door de kok.

18. Marcel Van de Kamp

19. Marcel Van de Kamp

20. Dick van der Lecq

Met gasten (4) prima gegeten. Keuken doet het goed.

21. Heerlijke plek, zowel binnen als buiten, voor het begin of einde van een fijne wandeling. Kinderen kunnen terecht in de Oerspeeltuin voor een lekkere klauterpartij. Het personeel is goedgeluimd, de kaart niet heel uitgebreid maar wel gevuld met 'eerlijke' producten voor koffie, lunch of borrel. Hamburger, garnalenkroketjes, kaasstengels, taart, het smaakt prima. De broodjes komen in gewoon-wit of zuurdesem- en speltvariant, want dat wil de doelgroep (hoger opgeleid met jonge kinderen). Er staan 2 bieren van Brouwerij 't IJ op de kaart, maar niet de zwaarsten. Dat kan nog beter.

22. Wij hebben in Restaurant Vlaar een avond mogen eten met een groep vanwege een verjaardag. Een goede ontvangst, een mooie kaart en een goede sfeer.

Heerlijk gegeten met mooie gerechten, verbeterpunt is misschien nog dat we af en toe om het bijvullen van de glazen moesten vragen. Maar verder was een gezellige avond waarbij we heerlijk gegeten hebben.

23. Heerlijk eten, top service!

24. Vanavond weer heerlijk genoten bij dit super gezellige restaurant! Altijd erg gastvrij en eten van kwaliteit. Mooi opgemaakte borden en goed advies, zowel van wijn en spijzen. Voor ons nog steeds een blijvertje!

25. Heerlijk gegeten, de gerechten zagen er mooi uit en zo smaakten ze ook. Goede sfeer!

26. Mooie zaak, goed eten, top bediening.

27. Goeie snackbar. Lekkere verse frietes. Doordat het verbouwd is vind ik de sfeer beter. Leuke eigenaars. Ook leuk dat de kinderen af en toe klein beetje helpen. Bediening altijd leuk met een lach! ik kom zeker weten terug met mijn vrienden!

28. W.H. Visser

29. M. de Draaijer

Onvriendelijke, ongastvrije eigenaar. Loopt de hele tijd goed hoorbaar in z'n telefoon te praten. Zegt nauwelijks gedag. Is onbeleefd tegen één van ons. Redelijke friet. Mooie locatie.

30. Op 6 april tegen sluitingstijd patat gehaald. Wat een slechte kledder.
    Echt kleine vette melige stukjes. En daar betaal je een hoop geld voor. Prijs/kwaliteit slecht. Nooit meer naar toe.