Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rhenoy verdeeld zijn.

1. West-Europees Rhenoy

Anke en Maarten

Mooie locatie echter het personeel kan drukte niet aan. Maken veel fouten. Verkeerde bestellingen bij verkeerde tafeltjes veroorzaakten behoorlijk paniekacties bij de bediening. Wij hebben zelfs 2 keer aangegeven dat wij besteld hadden pas de 3e keer werd zeer verschrikt gereageerd dat de bestelling niet doorgekomen was. 15 minuten later kwam het alsnog na ruim 3 kwartier gewacht te hebben. Meerdere klanten (waaronder wij) probeerden diverse keren de aandacht te trekken van het personeel maar die maakten totaal geen contact. Dus geen ijscoupe meer besteld. Het komt alemaal als zeer knullig over. Jammer want jullie hebben een mooi concept in handen. Zorg voor professionaliteit!!

2. West-Europees Rhenoy

Heel gezellig terras aan Linge.
    Na een boottocht (hier te huur) nog lekker genieten aan het water met een heerlijke schotel.
    De jonge eigenaren zijn gastvrij.

3. West-Europees Rhenoy

Toevallig kwamen we bij Rustwat terecht. Wat een heerlijke plek voor een terras. aan de Linge, tussen de vogels. Heerlijk rustig. Hoewel het restaurant nog niet in open was konden we wel frites en snacks bestellen .We hadden trek dus dat was prima. Heerlijke krokante frites en zalige kroketten. Super vriendelijk en bereidwillig. Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker even langs.

4. West-Europees Rhenoy

Leen en Jeanet

Komen hier elke keer weer terug. Heerlijk genieten op het terras aan de Linge met een hapje en een drankje. Vriendelijke bediening! Absoluut een aanrader!

5. West-Europees Rhenoy

Heerlijk op het terras gezeten op een "bewolkte en frisse" dag, na een tochtje op de Linge. Gezellig terras, wat enorm verbeterd is sinds er een nieuwe eigenaar is. Heerlijke koffie en vers gebak op, voor herhaling vatbaar!

A. Douma

Zeker waar voor je geld, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Doen hun best om een ieder naar hun zin te maken. Een aanrader is om daar te gaan eten of te bestellen.

7. West-Europees Rhenoy

Mooie lokatie!

8. West-Europees Rhenoy

erik murman

9. West-Europees Rhenoy

van zanten

Heerlijke plek met goed eten. Ook de enigste reden waarom wij terug komen.
    Maar de bediening, ooo het duurt enorm lang. Heb je je eten eindelijk, mist er 1 persoon, waardoor de rest het al op heeft terwijl de laatste persoon nog moet beginnen. Dan is het nog niet eens het goede gerecht.
    Is gecompenseerd door een drankje van het huis, prima. Kijken we op de rekening, staan er nog meer drankjes op die we niet hebben gehad. Zo nog meer dingen.
    Prima plek, goed eten. Kom erg relaxt, dan kun je de frustraties misschien naast je neer leggen.

10. West-Europees Rhenoy

Al sinds een jaar en dag komen wij bij Rust Wat, hetzij op de fiets, hetzij op de boot. Lekker een ijsje eten o.i.d. Tot onze verbazing konden wij 1e Pinksterdag GEEN IJS eten (op een terras aan het water!!!). Onze keus ging toen naar verse aardbeien en kersen uit de Betuwe. Maar die werden pas vanaf half 6 geserveerd (en wij waren er om kwart voor vijf), dus we zijn maar weggegaan en komen hier ook nooit meer terug, want als men dan gewoon niets wil verkopen, terwijl het wel in huis is, dan houdt het voor ons op.

Peter Verstegen

erg gastvrije mensen staan altijd open voor een praatje
    kwaliteit van het eten en drinken is goed
    het is daarom ook echt een aanrader

dd

Goede kwaliteit, erg gastvrije mensen! Een echte aanrader.

Heel goed en lekker.