Bezorgrestaurants in de buurt van Luxor

Online eten bestellen

ma 12:00 - 19:00
di 12:00 - 19:00

ma 12:00 - 19:00
di 12:00 - 19:00

1. Kelly de Jong-Hauser

Gister (01-08-2023) zijn mijn schoonzusje en ik met onze kids wat gaan drinken bij Luxor. Iets wat we vaker doen aangezien we zelf ook uit gemeente Beesel komen. De bediening was oke. De dames die er die dag werkte waren erg vriendelijk, alleen één ober was me toch even een chagrijn! Mijn zoontje had heel beleefd aan hem gevraagd of hij misschien de tafel kon afvegen zodat we aan een schone tafel konden zitten. Zijn antwoord: Nee, we moesten maar aan een andere tafel gaan zitten die wel schoon was😲. Later met afrekenen heb ik hem er op geattendeerd en ook gezegd dat ik dat niet erg klantvriendelijk vond. Nou werd me toch even afgesnauwd door hem. Sorry maar ik was een betalende klant, dan hoor je gewoon netjes te blijven (want dat deed ik ook tegen hem) en niet te snauwen en je frustratie bot te vieren op een klant. Mijn god wat een Hein de chagrijn! Dit is tevens niet de eerste keer dat deze meneer zo ongelooflijk bot is tegen klanten. Sorry dat ik het zeg maar zo iemand hoort niet in de horeca thuis!

Wilde het toch wel even kwijt. Hopelijk is hij de volgende keer wel wat vriendelijker en denkt hij eerst eens na voordat hij te keer gaat tegen klanten!

De service van de meiden was wel goed.