1. Aart en Greta Berghorst

We hebben een fijne en gezellige avond gehad in restaurant Le Papillon. We waren er ter gelegenheid van onze trouwdag, ook daar werd bij het dessert op een leuke manier aandacht aan besteed!! Het eten was erg lekker en alles werd goed verteld wat er op je bord ligt. Mooi opgemaakte borden en de goede smaken maakte het tot een smaakvolle avond. De bediening is goed en wat prettig is, is dat ze je ook aankijken bij het communiceren, wat lang niet overal wordt gedaan, zeer attent! Ga zo door. Verbeterpunten zullen er altijd blijven, maar is dat niet overal het geval? Nergens is het perfect. Het blijft mensenwerk. We mochten zelf ons tempo bepalen wanneer we toe waren aan ons volgende gang, erg prettig. Wat ook leuk is om te vermelden, dat ons nichtje daar in de bediening werkt, wat het ook gezellig maakte. We hadden ook een erg sfeervol plekje gekregen. Dank je wel, Margreet!! Je hebt goed voor ons gezorgd. Zeker voor herhaling vatbaar.