Bistro Le Papillon in Elburg

Beleef aandacht & kwaliteit voor een betaalbare prijs!

Corona informatie

TAKE-AWAY GEDURENDE CORONASLUITING
afhalen & bezorgen op dinsdag t/m zaterdag tussen 16:00 en 18:00
www.restaurantlepapillon.nl

bestel tot 20:00 uur één dag van te voren (of eerder). Bestellingen op de dag zelf zijn niet mogelijk.

Bezorging gratis en enkel mogelijk in Elburg, Doornspijk, 't Harde, 't Loo & Oosterwolde

Parkeergelegenheid gratis aan weerzijden van de vesting. Vanaf parkeerplaats "De oude Vos" aan Havenkade is het 5 minuten lopen naar Le Papillon.

di lunch 12:00 - 16:30 diner 16:30 - 21:00

Midden in de prachtige vestingstad Elburg vindt u Bistro Restaurant Le Papillon. De wortels van Le Papillon voeren terug tot aan de 17e eeuw. Destijds dienstdoende als zeilmakerij. Sinds 1973 maakt Le Papillon deel uit van Elburg. Waar u ook plaatsneemt, de authentieke eigenschappen van dit eeuwenoude pand zijn bewaard gebleven en overal zichtbaar.

Zowel in de keuken als achter de bar wordt aandacht besteed aan kwaliteit en de gast. Ambacht en gastvrijheid staan bij ons centraal. In een intieme sfeer kunt u bij ons genieten van diverse vis, vlees of vegetarische gerechten bereid met verse seizoensproducten.

Het restaurant biedt plaats voor 50 personen, onder andere op de vide en in de Botterkamer.
Op de vide kunt u met kleine gezelschappen plaatsnemen en kijkt u uit over het restaurant en de bar. De Botterkamer is een perfecte ruimte voor grotere gezelschappen tot zo´n 20 personen, gelegen op de eerste verdieping. Uitermate geschikt voor familie aangelegenheden, besloten gezelschappen of zakelijke bijeenkomsten!

We kijken er naar uit om u te mogen ontvangen!

N.B.: We zijn geopend op feestdagen die op maandagen vallen! Reserveer hiervoor telefonisch!

• All-inclusive

1335472006 86
1420161536 88
1513320018 91
1547195830 90

1. Al jaren komen gezellig lunchen en dineren bij Le Papillon. Steeds weer een bijzonder en mooie belevenis.

2. Na een lockdown weer eens uit eten kunnen gaan.
    En wat wordt je door het personeel van dit restaurant verwend. Heerlijk gegeten, paksoi op een heerlijke manier bereid, risotto met verse truffel erover en alles zo mooi opgediend. Overal uitleg bij. Super gedaan.
    Wat ons betreft een hele mooie avond op een heerlijk terras. Zeker voor herhaling vatbaar.

3. Erik van Duijn

Eindelijk weer op terras gezeten van dit top tentje in Elburg en genoten

4. Harpe Peter

Na 1,5 jaar lock down eindelijk weer gezellig uit eten geweest bij Le Papillon in Elburg. Weliswaar op het terras (binnen mag nog even niet) maar het was echt weer genieten. Mooi weer, heerlijke rosé en lekker eten.
    Wij komen weer terug.

5. Geweldig lekker eten. Ziet er prachtig verzorgd uit. Zoals altijd goed en zeker het geld waard!

6. Jack Dekker

Heerlijke stoofpotjes zowel vlees als vegetarisch. Smakelijk toetje.
    Hartelijke ontvangst bij het afhalen.
    Ook op afstand voel je je te gast.

2 vorige recensies
  7. Weer heerlijk gegeten!! Ondanks de regen en de temperatuur 10grC hebben wij, ivm Corona heerlijk warm onder de heater buiten kunnen lunchen. De Steak tartaar is een echte aanrader! Ook de amuse was een leuke en lekkere verrassing!!

8. madeleine Vink

Het afhaal menu voor 7 personen was erg goed verzorgd. Handige verpakkingen en goede beschrijvingen hoe het bereid en gepresenteerd kon worden. Wij hadden zeer verschillende drie gangen maaltijden besteld met zowel vlees, vis als vegetarisch. Alles perfect en super lekker! Een absolute aanrader.

9. Roderick Philips

We hebben het menu opgehaald. Het was heel netjes per portie verpakt. De meegeleverde instructie was duidelijk.
    Het eten zelf was erg lekker en de sfeer thuis werd verhoogd door de "Papillon-playlist".

10. Liset Hamminga

Wij hadden het 3-gangen menu besteld met extra kaasplankje! Wij hebben heerlijk gegeten! Het was zeer eenvoudig au bain-marie op te warmen en met de uitleg zag het er mooi uit op het bord. Alles was zeer netjes en professioneel verpakt! Wij zijn heerlijk thuis uit eten geweest! De Spotify playlist op de achtergrond maakte het plaatje compleet!
    Bedankt!

11. Heerlijke oven schotel!

2 vorige recensies
  12. Take away werd op tijd gebracht en was makkelijk af te maken. Smaken waren heerlijk en porties groot genoeg.

13. Een oven schotel besteld voor 2 personen. We hebben de Boeuf Stroganoff genomen. Het was erg lekker, we hebben genoten. Duidelijke beschrijving erbij wat je nog zelf moet doen om t heerlijke eten te bereiden en op tafel te zetten.

14. Vanavond genoten van heerlijke gerechten. Even opwarmen in de oven en smullen maar.
    Het eten deze keer laten bezorgen vanwege werkzaamheden in de stad.

3 vorige recensies
  15. Louis en Anneke

Wij hebben confit de Canard besteld en het kwam keurig op tijd. We hebben heerlijk gegeten.
    De beschrijving was duidelijk en het eten lekker. Kaarsjes er bij de tafel gezellig gedekt met het mooiste servies. Het resulteerde in een culinair gezellig avondje.

Het is voor herhaling vatbaar.

16. Joop en Josee Kat - Verwer

Le Papillon in Elburg is ons zeer goed bekend. Wij eten er altijd bijzonder goed. De ambiance is gezellig van dit intieme restaurant en de bediening uitstekend. Gisteravond hebben wij van de "Corona" afhaaldienst gebruik gemaakt. Werkelijk prima! Een goede uitleg wat nog te doen, wat vrijwel niets was dan het hoofdgerecht opwarmen (Confit de Canard) en alles, incl voor- en nagerecht op de borden leggen. Erg smakelijk gegeten!

17. Anita & Ruud

Gisteren zijn we verwend met de overschotel Confit de Canard en wat een feestje was dat! Een persoonlijke noot bij de bezorging, prachtig verpakt allemaal, mooi opgemaakt met duidelijke instructies en wat een heerlijk gerecht was het! Zeker, zeker, zeker voor herhaling vatbaar!!!

18. Kees en Annemarie

Je moet er wat van maken in deze tijd!
    En daar helpt een dinertje van Le Papillon zeker bij!
    Het was weer erg lekker Liesbeth en Frank!
    Service dik in orde!
    Annemarie en Kees.

19. Ook thuisbezorgd was het eten heerlijk! De ovenschotel met burrata en ei is een echte aanrader. Gezellige verpakking, een feestje om uit te pakken. We kunnen niet wachten tot we weer in jullie restaurant mogen komen!

20. Wat een aanrader! Het menu lieten wij bezorgen. Wij kregen een berichtje dat het onderweg was, konden volgen waar het was en kwam precies aan op de afgesproken tijd. Het menu was mooi ingepakt met een duidelijke beschrijving betreft de voorbereiding en opmaak. Het voor en hoofdgerecht kregen van ons de wauw factor. Het dessert was lekker, maar niet zo bijzonder als het voor en hoofdgerecht.
    Kortom een bijzonder leuke en lekkere avond gehad.

21. Zowel de 3-gangen menu's als ovenschotel die we bestelden waren heerlijk!
    Het thuismenu werd op tijd bij ons bezorgd en er zat een duidelijke beschrijving bij om de gerechten te garneren en op te warmen.

22. Douwe Wienke

Al meerdere keren een heerlijk ovengerecht thuis laten bezorgen.
    De gastheer levert het keurig in pak af aan de deur, toch een beetje restaurantsfeer.
    Een aanrader!

Eén vorige recensie
  23. Zelfs de take-away is magistraal goed en leuk geregeld! Alle lof voor Papillon!!!

24. H Meppelink

We hebben van een fantastische afhaalmaaltijd genoten. Goed voorbereid en met goede instructie zodat het zelf makkelijk te bereiden was. Heerlijk en ruim voldoende.

25. Thuis gedineerd. Prima verzorgd, keurig afgeleverd. Een aanrader.

26. Een jaar of acht geleden hier heerlijk geluncht bij bezoek aan Elburg en op ons lijstje blijven staan. Omdat we nu wederom in de buurt waren opnieuw geprobeerd in corona take away tijd en oh wat was het wederom genieten! Zeer duidelijke instructies (fijn vooraf!) en makkelijke handelingen. We hebben genoten van de verrassende smaak combinaties en ook de wijn suggestie was helemaal passend.... heel erg bedankt! 👏🏻

27. Jim v/d Linden

Het eten werd keurig op tijd geleverd. Via de app kreeg je een live locatie doorgestuurd zodat je je eten kon volgen. Het menu was goed voorbereid en makkelijk te volgen door de duidelijke handleiding. Dit eten afhalen is net even anders. Er word een “avondje uit” gecreëerd in je eigen huis. Super leuk gedaan en super lekker. Een echte aanrader.

28. Heerlijk driegangen take away menu.
    Duidelijke beschrijvingen en smaakvolle gerechten!!

29. Een driegangen menu voor thuis besteld. Dit werd gratis thuisbezorgd. Ik kreeg een live locatie via Whatsapp doorgestuurd, zodat ik in de gaten kon houden hoelaat ze op locatie zouden arriveren.

Alles was heel zorgvuldig verpakt en er was duidelijke instructie bij inbegrepen. Deze instructies maakten het gemakkelijk om de laatste stappen van de gerechten te doorlopen. Het was heerlijk!

30. Ina en Henk Molenaar

Een geweldig drie-gangen (take-away) menu, dat met heel weinig moeite op tafel stond. Mooie gerechten die met zorg zijn bereid.
    Van harte aanbevolen en wij doen dit snel nog eens!!

31. Het was zoals altijd weer geweldig! Duidelijke instructies om alles klaar te maken, en ook de muziek erbij was echt de beleving van Le papillon.

2 vorige recensies
  32. Woensdag 27 januari 2021 hebben wij een 3 gangen menu opgehaald. Echt perfect.
    Leuk verpakt met duidelijk omschreven van wat alles is en makkelijk thuis verder af te maken.
    Nadat wij er vorige vakantie 2 maal uitstekend hebben gegeten gaan wij nu speciaal in de buurt van Elburg naar hotel of huisje om bij Papillon te eten zelf komen wij uit Capelle a/d IJssel.
    Dit keer dus de Take- Away, smaken echt voortreffelijk, sterren kwaliteit voor een zeer goede prijs.
    Hoop wel dat we weer snel in het restaurant kunnen eten.
    Papillon tot snel.

33. Jan van Dijken

Afgelopen zaterdag hebben mijn vrouw en ik genoten van het bij Le Papillon in Elburg bestelde ovenschotel "Gildehoen". Keurig op tijd werd de stoofschotel aan huis afgeleverd voorafgaand door een mail met duidelijke instructies hoe we een en ander konden opwarmen. En, luisterend naar de muziek van de door Le Papillon meegeleverde afspeellijst op Spotify, hebben wij genoten van deze overheerlijke ovenschotel. Zeker voor herhaling vatbaar.

34. Kees en Ans van der Beek

We hadden een 3 gangen diner thuis bezorgd.
    Een zeer duidelijke bereidingsvoorschrift was erbij aanwezig.
    Zowel het voor als ook het hoofdgerecht was uitstekend van smaak.
    Het dessert was een heerlijke afsluiting van het diner.

35. Wietze en Lucie

We hebben voor de 1e kerstdag een heerlijk kerstmenu gegeten. Het was in één woord geweldig. Bedankt.

36. Lies van de grijp

Kerstbox Formidable opgehaald.
    De uitleg over hoe het klaar te maken was prima.
    Het eten was heerlijk, een explosie van smaken.
    Het was smullen!
    Leuke Franse muziek erbij.

37. Heerlijke kerstbox!

38. De kerstbox was geweldig!! Goed georganiseerd, duidelijke beschrijving en er was zelfs aan een amuse en wat lekkers voor bij de koffie gedacht. We hadden nog nooit zo goed 'gekookt' thuis ;). Het was echt heerlijk!

Ps. ook nog recyclet plastic gebruikt, goed idee!

Eén vorige recensie
  39. De Kerstbox is bij het uitpakken al een feest. Wat is het allemaal overzichtelijk verpakt met een duidelijke korte beschrijving. Daarbij een te scannen code die je door linkt naar een duidelijke beschrijving hoe het bord opgemaakt moet worden. Ja.. makkelijker kan het niet!
    Over de kwaliteit en smaak van de gerechten kunnen we heel kort zijn. Heel erg goed! Zelden zulke mooie combinaties geproefd. De Hertenstoof was echt voortreffelijk.
    Het maken van de gerechten is, omdat het zo duidelijk in stappen is uitgelegd, een peulenschil en leuk om met de kinderen te doen.
    Ik hoop dat de boxen een blijvertje worden.
    Erg goed; bedankt team van Le Papillon!

40. Kerstdiner opgehaald. Alles klopte. De verpakking, de uitleg, de palliatieve. En natuurlijk de bereiding en de smaak. Klasse

41. Eddy en Karin

De inhoud van de Kerstbox heeft ons allen voortreffelijk gesmaakt. Het was smaakvol. Jam jam

42. Fam van Damme

Zowel zittend en genietend in jullie restaurant als nu dankzij het afhaalmenu zijn en blijven jullie ons favoriete restaurant. 👌
    Oog voor detail, duidelijke uitleg, service gericht, sfeervol, t muziekje erbij en uiteraard t geweldige lekkere eten maken dat het keer op keer ruim de moeite waard is. We steunen jullie dan ook graag zoveel mogelijk ook op deze manier tijdens de lastige Corona periode.
    Blijf alsjeblieft zo op deze manier jullie passie delen met iedereen, want dat wordt echt zeer gewaardeerd! Succes en tot snel weer!

43. Take away diner. Heerlijk gegeten, een aanrader!
    Met sfeermuziek!

44. Ida goede

Heerlijk twee verschillende 3 gangen menu's keurig thuisbezorgd. We missen het zo om lekker uit eten te gaan, maar in ieder geval komt dit in de buurt. Heerlijk gegeten en het bordklaar maken is een fluitje van een cent.

45. Joop de Jager

Van alle diners die we tot nu toe hebben opgehaald spring Le Papillon eruit, zowel qua keuze gerechten als de manier waarop ze het verpakken met een duidelijke instructie. Door de mogelijkheid van de bordopmaak dineer je echt. Klasse.

46. Jurrie Roossien

Erg lekker en ruim voldoende!

47. Gerlinde van Loo

Heerlijk gegeten na een duidelijke omschrijving. Wat is deze afhaal goed verzorgd! Natuurlijk is het eten op jullie locatie beter, maar met jullie hulp komt het thuis aardig in de buurt. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt. Voor herhaling vatbaar!!

48. i.m. hollemans-siemers

Was heel goed verzorgd allemaal en uitstekende kwaliteit. Wij hadden 2 verschillende 3 g menu’s. Ik heb hier mooi gedeelde bordjes van gemaakt.
    Kun je toch overal v proeven.
    Muziek erbij was top, wij kozen voor vive la France 😍

49. Bistro Le Papillon bezoeken was vanwege de Coronamaatregelen niet mogelijk, wij hebben daardoor gebruik gemaakt van de mogelijkheid van een take-away bestelling.
    De keuze was gevallen op een 3 gangen menu.
    Het afgesproken bezorgmoment was perfect en via WhatsApp te volgen op de minuut.
    Alle producten waren met zorg bereid en ingepakt. De kwaliteit en smaak van alle gerechten was perfect. Zeker voor herhaling vatbaar.

50. Susanne

51. Dirma & Ferdinand

Onze ervaring was top👌🏻
    Heerlijk gegeten van het thuisbezorgde 3-gangendiner. Was een uitdaging om de gerechten goed op de borden te krijgen, leuk om zo een kijkje te krijgen in de werkwijze van de kok. Door de goede omschrijving kwamen we er prima uit. We hebben genoten en de muziek maakte het helemaal af! Bedankt voor deze beleving in eigen huis🤗

52. Margrieta

Vanavond hebben we thuis heerlijk gegeten van het drie gangen menu. Thuis klaarmaken is eenvoudig want er is een prima beschrijving bij het eten. Een pan heet water, een pan voor op de kookplaat en de oven, dat valt allemaal reuze mee. Ook wij hebben in alle rust gang voor gang klaar gemaakt en gegeten. Zowel de steak tartaar als de eend waren heerlijk. Ook de koffie brownie viel goed in de smaak. We hebben daarvan zelfs een portie bewaard voor morgen.
    Wat we geweldig vinden is de persoonlijke en gratis bezorging door Frank of Liesbeth, heel fijn wanneer je de deur niet meer uit hoeft...
    Kortom, voor herhaling vatbaar!

53. In normale tijden is Le Papillon voor ons een favoriet restaurant. Eten, ambiance en service zijn top. In tijden van Covid wordt die kwaliteit voortgezet in de afhaalmaaltijden. Geen compromis in smaak, dus de laatste slag moet je thuis maken aan de hand van een goede handleiding. Doe net als in het restaurant en maak het klaar tussen de gangen en geniet. Typisch Papilllon is de afspeellijst voor Spotify. Het is net dat stapje extra dat het speciaal maakt. Daardoor krijgt sfeer ook thuis een 10.

54. Als je écht een avondje uit wil, moet je hier zijn. Hier is nog die echte persoonlijke aandacht en service die je zou willen in een restaurant!

55. Heerlijk gegeten.
    Vooral het voorgerecht (de steak tartaar van hert) was een ware smaaksensatie.
    Bediening is vriendelijk en professioneel, je krijgt een goede uitleg bij elk gerecht.
    Goede bijpassende wijnen en ondanks alle coronamaatregelen een gezellige, gemoedelijke sfeer.
    Frank, Liesbeth en team ga zo door!

56. Chris herderschee

Top restaurant, perfecte service, heerlijke wijnen en eten zal ik beschrijven als een perfecte Gebalanceerde smaken sensatie! Maar recensie lezers blijf vooral weg zodat er altijd een tafel voor mij vrij is!

57. Jos en Irma Janssen

Weer eens prettig en sfeervol eten in vestingstadje Elburg. De reerugfilet was uitstekend met natuurlijk de bijbehorende frieten. Altijd een feestmaal bij Frank en Liesbeth. De nieuwe kok is uitstekend!

3 vorige recensies
  58. De bediening was vol persoonlijke aandacht. Eten werd geserveerd door de kok met een mooie uitleg bij de gerechten. Het eten smaakte heerlijk, verrassende smaakcombinatie’s en toch de mogelijkheid om bij het hoofdgerecht mooie frieten erbij te krijgen (lekker vertrouwd). De combinatie’s wijn-spijs, met het bijhorende wijnarrangement, was fantastisch. Kortom, een geweldige avond, gezellig en met veel smaak. Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker nog een keer terug...

59. Zoals we gewend zijn van dit restaurant, onze jaarlijkse bezoek stelde weer niet teleur. Een vriend meegenomen die deze stijl van eten niet gewend is, hij is meermaals stilgevallen en heeft met met veel waardering zich uitgelaten over het eten en het bijbehorende wijn-arrangement.

Tot volgend jaar!

60. Ton Wieringa

Vanaf reserveren tot ons vertrek was alles prima geregeld. Een mooie plek voor ons Family Dinner en een leuke attentie!
    De gerechten en het bijpassende wijnarrangement was perfect.
    We voelden ons welkom en de bediening was zoals het “ heurt “. Van harte aanbevolen! 👍

61. Babs ten Teije

Erg lekker gegeten. Lekkere gerechten, mooie opmaak en goede wijn.

2 vorige recensies
  62. Heerlijk verrassingsmenu. Uitstekend gegeten in prettige sfeer. Attente en zeer vriendelijke bediening.

63. We hebben ontzettend genoten van onze avond bij le Papillon! Lekker eten, ook voor een vegetariër keuze genoeg en bijzondere smaakcombinaties. Wat ons het meeste bij zal blijven zijn de wijnen gekozen bij de gerechten: echt geweldig! Als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug.

64. We hebben ons laten verassen met het Chef’s choice 5gangen menu. Het was een heerlijke avond met bijzondere gerechten.

65. Echt een avond uit geweest. Het eten was geweldig, zoveel smaken bij elkaar en met heel veel zorg gemaakt. Prachtig ook om te zien. Ik heb heerlijk vegetarisch gegeten. De bediening verliep in een hele ontspannen sfeer en echt met aandacht. Wij hadden het 3 gangenmenu. Ook de bijpassende wijnen die je per half glas kunt bestellen waren heerlijk. Kortom een aanrader voor een heerlijke avond tafelen!

66. 20.9.2020 bij Le Pappillon gegeten. Een onverwacht groot genoegen. Zeer smakelijke gerechten met steeds een mooie balans tussen de ingrediënten. Zeer voorkomende en adequate bediening, met goede uitleg van hetgeen wordt opgediend.
    We hadden 3 gangenmenu a slechts € 38,= op. Daarnaast een goed wijnarrangement. Een alleszins goede prijs-kwaliteitverhouding. Voor wat je krijgt betaal je relatief weinig. En dat alles in een prachtig oud en sfeervol pand. Le Pappillon heeft het goed voor elkaar. Een absolute aanrader.

67. We hadden een prachtige plek op het terras voor de lunch, uiterst vriendelijke en vakkundige bediening. Gekozen voor een 3 gangen lunch, heerlijke gerechten waar veel vakmanschap in zit, lekkere wijnen, kortom wij hadden een top middag.

68. Sabine Bender
    Vertaal van English naar Nederlands

Food was delicous and so surprisingly different. We agreed that it was the best eating-out experience we've had for a long time. We will definately come back and already looking forward to an extraordinary culinary experience.

69. Leuke locatie, Goede en vriendelijke service, Lekker eten! 👌

70. Germien Kamphorst

Het is altijd genieten als je hier komt eten. Je bord ziet eruit als een plaatje. De kwaliteit van het eten is uitstekend. De smaak is tongstrelend en verrassend.
    De bediening is gastvrij en vlot. Kortom een verwennerij om hier te eten!

71. Een perfecte combinatie van lekker eten, goede wijn, uitstekende service en zeer vriendelijk en kundig personeel.
    We komen hier graag eten en genieten elke keer weer.

72. Weer heerlijk gegeten, allemaal smaak sensaties, vriendelijk personeel en een gezellige sfeer.

73. Ferdinand Bijzet

Heerlijk gegeten van het verrassingsmenu van de chef. Wij zijn voor het zes-gangenmenu gegaan. Elke gang een nieuwe verrassing. Heerlijke combinaties en super gastvrije bediening.

74. Zeer lekker gegeten op donderdag 27/08. Bediening nam uitgebreid de tijd om alles te vertellen over de eigentijdse combinaties op ons bord, gerechten waren mooi opgemaakt. Top avondje uit met z'n 2en.

75. Eline en Peter

Heerlijk gegeten. Meerdere gangen, met heel verrassende combinaties zoals zeebaars met limoenijs of geroosterde avocado met komkommerrolletjes! Ook het bijpassende wijnmenu was goed. Een aanrader.

76. Geert-Jan de Boer

Heerlijk gegeten met 4 personen, op gepaste afstand. Mooie gerechten, duidelijk uitgelegd door vriendelijk en attent personeel. We voelen ons altijd welkom bij de Papillon en worden heerlijk verwend.

77. Gert en Willemien Mulder

Gisteravond 25-8-2020 met z'n zessen gegeten. Wij kozen voor een zelf samen te stellen 4 gangen menu met bijpassende wijnen.
    Het was uitermate smakelijk en verfijnd. Zeer vriendelijke en voorkomende gastvrouwen en heren.
    Wisten deskundige uitleg te geven bij alle gerechten en de wijnen. Kortom… wij hebben allemaal weer GENOTEN!

78. Heerlijk en verfijnd gegeten.
    Beide kinderen (11 en 13 jaar) hebben gesmuld.
    Borden zijn mooi opgemaakt en smaken passen uitstekend bij elkaar.

Bediening is vriendelijk. Alleen wisselen de obers en serveersters wel snel. Dus je hebt niet een of twee vaste medewerkers die je helpen. Op zich niet heel storend, maar fijner zou wel zijn als je door een vaste medewerker geholpen wordt.

We komen zeker nog eens terug!!

79. Verrassende smaken, en heerlijk ontspannen!
    Verrukkelijk gegeten.

80. fam. Rebel-van As

Een goede keuken, prettig personeel en een uitstekende locatie(plekje buiten),
    kortom een hele fijne avond!
    We hopen zeker voor de 4e keer weer terug te komen.

81. Steeds weer als wij bij Papillon eten worden wij letterlijk verrast met heerlijkheden in het verrassingsmenu. Gezellig eten in een fijne relaxte sfeer. Het eten (en ook de huiswijn) is van uitzonderlijke kwaliteit en een echte culinaire aanrader. Wij komen zeker weer terug voor de 6e keer :)

82. marieke

Sfeervol gezeten, heerlijk gegeten, en een hele fijne, vriendelijke service.

83. Petra Feikema

Gisteravond weer fantastisch gegeten bij de Papillon! In een ontspannen sfeer waar personeel aan het werk is die er echt zin in heeft om de gasten er een top avond van te maken!

84. Hilvert Wijnholds

Zeer vriendelijke intvangst.
    Uitleg bij alle gerechteb.
    Rustige sfeer zonder harde muziek.

85. Tom Roymans

Wat een fijne zaak. Ontvangst hartelijk. Ik was alleen en had het verzoek gedaan voor een rustig plekje in de hoek. Ondanks de drukte werd hier uitstekend in voorzien.

Mooie smaakbeleving, fijne sfeer voor mij en een knappe vriendelijke tafeldame die haar werk uitstekend verstond. (Haar ogen hadden veel goed gemaakt mocht dit niet zo zijn geweest)

een prima beleving in alle opzichten. 👌👌

Jullie verstaan je werk 😊!

86. Juan Plijnaar

Heerlijke franse keuken. Wijnarrangement past perfect bij menu. Service buitengewoon goed.

87. Fijne avond gehad met lekker eten, aangename bediening. Met een goed gevoel naar huis gegaan!

88. Lekker eten, goede bediening, gezellig en knus restaurant. Een aanrader.

89. fam Engeltjes

Klein en erg gezellig restaurant in hartje Elburg. Hartelijke ontvangst, vriendelijk en zeer gastvrij.
    Zoals gewend stond er weer een smaakkunstenaar in de keuken.
    Bediening is ok. Leuk volk.
    En, niet onbelangrijk: een lekker Belgisch biertje op de kaart. Primeur!!
    Ik zou er gewoon eens heen gaan, als ik u was. Je krijgt er geen spijt van!!

90. Heerlijk gegeten, prima sfeer.

91. We hebben heerlijk gegeten, met heerlijke bijpassende wijnen. De gastvrouw en de bediening waren top! Wij komen zeker nog eens terug.

92. Heerlijk in een gezellige ambiance. Met zeer vriendelijk personeel.

93. Jolanda en Peter van Bragt

Gezellig, goed eten en een eigenaar aan je tafel vol passie. We komen zeker terug.

94. Verrassing van de kok. Hrt was ook verrassend qua smaken het was erg lekker! Vriendelijk personeel.

95. Heerlijke avond gehad! Geweldig ontspannend personeel en heerlijk en verrassend gegeten. Eten wordt zeer mooi opgediend en er is meer dan extra aandacht voor de klant. Mogelijkheden tot 3-5 gangen menu en flexibiliteit hierin! Zeker voor herhaling vatbaar.

96. rob jansen

Voor ons was dit de eerste keer dat wij gedineerd hebben bij Le Papillon.
    Gelijk maar zeggen: dit zal zeker niet de laatste keer zijn.
    Na een heerlijke amuse hebben wij genoten van een zeer smakelijk voorgerecht en een even smakelijk hoofdgerecht.
    Leuk idee om bij het hoofdgerecht een combinatie te kunnen maken (bijv hertebiefstuk aangevuld met zwezerik).
    De fles rosé was heerlijk (voor het eerst een Roemeense rosé gedronken).
    Bediening vriendelijk en attent.
    Kortom: een aanrader voor een avondje genieten!

97. Heerlijk kerstdiner gegeten.
    Bediening zoals altijd vriendelijk en tijd voor een persoonlijk praatje.

98. Wij hebben ons prima geamuseerd. De sfeer is warm en gastvrij.
    Het diner was uitstekend en het wijnarrangement beviel ons goed.
    Wij komen gauw weer terug!

Eén vorige recensie
  99. Het was, zoals we van LePapillon gewend zijn, Top!!
    Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening en goede service.
    Het was een ietwat rommelige avond door het evenement in de binnenstad, maar ondanks dit toch een hele fijne avond gehad.
    Leuk was dat de eigenaar bij het opnemen van het dessert nog een lekker bijpassend drankje adviseerde buitend de kaart, welke goed in de smaak viel.
    Al met al gewoon weer top!!

100. Voor de eerste keer bij Le Papillon gegeten en we komen zeker terug. Een sfeervol restaurant met zeer vriendelijk personeel dat rekening hield met onze beperkte tijd. Een kaart met een variatie aan vlees, vis, wild gerechten en voor de vegetariër is er ook een keuze. Heerlijk gegeten met een glas goede wijn erbij. Kortom, een aanrader.

Volgende pagina