1. 16-08-14 hier weer gegeten. Rijden speciaal voor dit restaurant 1x per jaar tijdens onze vakantie naar Lettele.. Je bent fan of niet. Voor het eerst in aangebouwde stuk gezeten wat buffet om staat. Oude gedeelte vind ik toch wat gezelliger om te zitten.

Het buffet was weer geweldig. Wat is Chinees toch lekker als het vers en mals is. Voor 19,95 kun je nu all-in eten van buffet inclusief bier, wijn, fris en dessert bolletjes ijs. Kinderen tot 9 jaar 8,95 euro.

De afhaal was ook weer mega druk dus meer mensen weten dat dit een top restaurant is. Alleen moeten ze de smalle longdrink glazen vervangen door grotere glazen.

Volgend jaar kom ik zeker weer.

Vorige recensies van Paul

• Paul

Op zaterdag tussen 18.00-20.00 uur hier gegeten. Gezellig en gemoedelijk Chinees restaurant, zat voor 95% vol en ook bij de afhaal voortdurend klanten. We hebben gekozen voor het lopend buffet voor € 11,95 pp. Kinderen tm 9 jaar betalen € 6,50 pp. Het buffet is werkelijk heerlijk, warm en diverse gerechten waar je uit kunt kiezen. De mini loempia is super lekker. Voor de kinderen alleen mini frikadellen. De bediening is prima, stralen rust uit ondanks drukte! De meeste sorbets zijn € 4.00 en chocolade apart voor de Dame Blanche zoals het hoort.

Hier gaan we deze vakantie zeker nog een keer eten! Top!