Op dit adres zit nu: Moeke

1. Wisselende ervaring... Ik was nog nooit bij tante Loes geweest en nu toevallig 2x in 8 dagen. De 1e keer was op zaterdagavond. Goede, vriendelijke ontvangst en bediening van ervaren personeel. Met onze tafel van vier personen de proeverij besteld en er van gesmuld. Eigenlijk nergens iets op aan te merken.
    De 2e keer, een zondagavond en een tafel voor acht. Redelijke maar geen bijzondere ontvangst. Geen ervaren personeel, zeer onervaren zelfs. Blunders bij de bediening: geen nieuw bordje bij de 2e gang, geen vraag of we iets wilden drinken en er uiteindelijk lang op wachten. Schaaltjes werden verkeerd neergezet. Heel vies toilet die, na mededeling van ons, niet werd schoon gemaakt maar afgesloten. Bij het andere toilet was het toiletpapier op. Jammer... Deze recensie geeft dan ook een gemiddelde weer van beide ervaringen.