Op dit adres zit nu: Moeke

Tanteloes in Rhenen

1471997840 66
1520374696 64
1704206752 63

1. Caroline

We waren met 8 personen (paaslunch met familie). Er was ruime keuze voor ieder en iedereen was erg tevreden over zijn/haar gerechten. Allemaal uitstekend van smaak. Ook de prijs/kwaliteit verhouding over het geheel goed, maar de hamburger Tante Loes is eigelijk wel bizar duur ondanks het feit dat het een lekkere hamburger is, blijft het wel gewoon hamburger...

2. Heerlijk gegeten, afgelopen zondag. Vrolijke dames in de bediening, snelle service, prima eten. We komen zeker terug!

3. Niet echt vriendelijke bediening. Prijs vergeleken met de kwaliteit klopt helemaal niet. Risotto was echt niet te eten, maar de vis was wel ok. Maar wel mooie locatie.

3,4
  4. Groep collega's

Een erg leuke plek aan een vierkante tafel. De bediening niet erg vriendelijk. De tonijn op de salade veel te gaar en droog. Na klagen een nieuwe salade die beter was. In plaats van de bestelde witte broodjes werden er bruine geserveerd. Na klagen wel omgeruild. Verder hebben we lekker gegeten.

5. Helen hyum

Vandaag opnieuw geprobeerd na eerder tegenvallende avond. Wat een verbetering! Eten heerlijk en prima bediening; die doet duidelijk haar best om de avond perfect te laten lopen. Gerechten lekker, goede porties, hoge kwaliteit.

Gaat zo door!

6. We hebben gisteren kennis gemaakt met het mooie buitenterras van tante Loes. Erg gezellig. We hebben super gegeten en zeer vriendelijke bediening. De mensen die op een site negatief over een restaurant zijn moeten dat ter plekke regelen en niet dat digitaal schrijven. Vind ik er flauw en onprofessioneel. Wij vinden het een toprestaurant op een toplocatie.

7. Ik was met mijn vriend en schoonouders wezen eten bij Tanteloes. Ze hadden een grote kaart, maar erg weinig keuze. Het meeste wat er op de kaart stond waren wijnen. De ober zag er niet uit als een ober dus wist ik ook niet dat het een ober was omdat hij anders gekleed was dan de rest dus was het moeilijk te zien dat ie bij het restaurant hoorde. De tonijn filet van mijn schoonvader was koud van binnen. Ik had twee keer appelsap besteld en maar 1 keer gekregen.

1,4
  8. Jaap De Kort

9. Jolien van Klaveren

Afgelopen dinsdag lekker wezen borrelen bij Tanteloes met mijn vriend. We werden snel en vriendelijk geholpen door het personeel. Drinken was prima. Bittergranituurtje besteld, duurde een tijdje voordat het kwam, maar smaakte zoals het hoort. Ontzettend mooie locatie, zeker leuk om nog eens te gaan!

10. Vrouwvakker

Ik kwam afgelopen donderdag aan bij Tante Loes. We werden netjes opgevangen door een bedieningsmedewerker en ze vertelde ons dat door het mooie weer het hele terras vol zat, maar dat als we even zouden wachten in het restaurant we snel een tafeltje op het terras zouden krijgen.

Nou we hebben hooguit 10 minuutjes gewacht maar hadden wel het mooiste plekje op het terras.

Wat een prachtige plek en wat een vriendelijk personeel.

We hebben echt heerlijk gegeten en genoten van een middag op het terras bij Tante Loes.
    We komen zeker terug.

11. Een heerlijk terras met een mooi uitzicht over de rijn, leuke bediening en lekker eten! :)

12. Vincent H.

Locatie is echt perfect. Buiten op het terras is het heerlijk om te dineren. Het eten zelf valt tegen. Het eten is best duur, maar je krijgt kleine porties en de presentatie is ook niet mooi. De bediening is prima.

13. R.V. 15 punten

Slechte ervaring hier opgedaan na zeker 5 bezoekjes. De vraag om op het afgesloten deel van het terras even rustig te kunnen vergaderen daar het enorm druk is in het andere deel wordt lomp van tafel geschoven.

Prijs ten opzichte van kwaliteit en wat je krijgt is geen juiste verhouding. Prijzen mogen wel iets gaan zakken. Op het terras heerst een absolute bladiebla sfeer bij lekker weer. Mensen zijn nadrukkelijk aanwezig en willen graag gezien worden. Gesprekken worden zo luid mogelijk gevoerd, kennelijk is het belangrijk dat een buitenstaander het ook kan volgen.

Ik geef deze uitspanning een magere 6.

14. isabelle schepers

Wat een super tent . Super lekker gegeten. Een mooie plek aan het water. Een groot en goed ingericht terras. Het is zeer de moeite waard om daar een keer te gaan eten. Ik ga zeker nog een keer terug met zonnig weer .

15. Ik heb hier een paar keer gegeten. Leuk restaurant met mooi uitzicht over het water. Eten is erg lekker en goed betaalbaar. De sfeer is ontspannen. Ook leuke locatie voor feesten & partijen.

16. Afgelopen zondag gegeten bij Tanteloes. Mooie sfeervolle locatie en prachtig terras. Jammer dat het geen mooi weer was en we hier niet konden zitten, wel mooie tafel bij het raam gekregen van een vriendelijke serveerster. Het eten was lekker. Sushi vooraf zeker een aanrader net als het kaasplankje, super! Als hoofgerecht de ossenhaas genomen, deze was heerlijk en mooi rosé gebakken.
    Kortom wij hebben genoten en komen zeker terug zodra het mooi weer is zodat we op het terras kunnen eten.

17. Vandaag met een aantal zakenrelaties gaan lunchen bij tanteloes. We hadden een prima tafel waar we eerst even konden overleggen. De medewerkers hielden er goed rekening mee dat we rustig konden overleggen, de lunch werd snel geserveerd en smaakte prima.

18. Met vier vriendinnen heerlijk geluncht na een leuke fietstocht in de omgeving. Tante Loes is het start en eindpunt van die tocht. Mosselen en witte wijn waren een prima keus. We komen zeker terug.

19. kurien roeme

Wat een prachtig terras: topper! Heerlijk gegeten en gezeten. Attente bediening.

20. Heerlijk gegeten. Klein foutje in de bediening, netjes en adequaat opgelost.

Een aanrader

21. Lekker geluncht, leuke sfeer, en vriendelijke bediening

22. Frederik van de Craats

Heel gezellig en heerlijk gegeten. Vakkundig en vriendelijk personeel. Geweldig terras met uitzicht over de Rijn.

Een echte aanrader.

23. Tijdens een weekendje weg hier terecht gekomen. Wat een fantastische plek, een heerlijk terras met een leuke lunch kaart. Ik nam een burger en mijn vriendin een salade nicoise. Beide zagen er smakelijk uit, we hebben er echt van genoten. De bediening is attent, extra mayonaise stond bijvoorbeeld binnen enkele ogenblikken op tafel. We komen zeker een keer terug als we in de buurt zijn!

24. Prachtig terras, nette bediening. Mooie gerechten.

25. Sanne van Mierlo

Erg naar mijn zin gehad. Lekker gegeten en een goede sfeer :)

26. Gisteren met een collega gegeten. Carpaccio vooraf was lekker. Entrecote was heerlijk. Echt een heerlijk terras om lang te zitten.

27. sjaakie

Heerlijk geluncht op een geweldige plek!!! Goede service... Voor herhaling vatbaar!

28. Tim Rijhnen

Top locatie! Prima eten en borrelen en vriendelijk personeel.

29. c.bruinstroop

Zijn zondag op een regenachtige dag rond twaalf uur naar binnen gegaan.. We wilden een kopje koffie drinken voor we gingen wandelen. Gevraagd of we de lunchkaart wilden hebben.. Dat wilden we niet, omdat we even de bui wilden afwachten onder het genot van een kop koffie. We werden nog net niet weg gekeken. Voelden ons niet welkom. Koffie was goed trouwens..

30. Gisterenavond gegeten bij Tanteloes. Het was een mooie zomeravond en het terras is fantastisch. Het eten was goed maar niet bijzonder en staat in verhouding tot de kosten. De wijn die werd geserveerd was van goede kwaliteit. Persoonlijk zou ik op deze locatie wat exclusievere kaart willen zien zodat ambiance van deze locatie en kwaliteit van eten dichter bij elkaar komen. De bediening was vriendelijk en snel aan tafel. Wat wel opviel was dat er diverse keren op de avond eten en drinken en daarmee veel glasgerinkel over de grond ging. Lijkt op onervaren personeel en zou ik wel iets aan doen, staat klungelig.

31. Gj smeeing

Mooie locatie. Het weer zat niet mee en dat kermislawaai deed ook niet veel goed. Heerlijke wijnen, goed eten. Ik had er iets meer van verwacht.

32. Niet te geloven. Bier niet koud; duurt en duurt voor je wat krijgt. Er loopt veel bediening rond. Wat zonde van deze mooie zaak; beetje meer aandacht had ik i.p.v. 50 euro 100 euro achter gelaten

33. Ondanks de hitte hebben wij heerlijk kunnen lunchen. Het eten en drinken duurde iets langer dan normaal, maar met deze hitte is dat niet onlogisch. Het personeel had het zwaar, maar toch hebben zij onze lunch perfect verzorgd. Petje af!

Een heerlijk broodje carpaccio gegeten. Deze moesten wij echter wel snel opeten omdat de volle zon erop brandde.

Tante Loes is er stukken vooruit op gegaan!

34. Hovestad

Gezellige avond. Eten was goed en bediening nog beter.

35. Jeannette

Vreselijk!!
    Op tijd een tafel gereserveerd voor een zonnige middag. Toen we binnen kwamen werd er niet gereageerd op het feit dat we gereserveerd hadden en werd een tafel aangewezen ergens in een hoek op het terras. De mensen voor ons kwamen voor een lunch zonder reservering en kregen een super tafel aangeboden.

We moesten vreselijk lang wachten op een drankje, lauw biertje, lauwe witte wijn, toen ik om ijs vroeg werd er zeer geïrriteerd gereageerd. Onvriendelijke bediening; toen het eten werd geserveerd kon er nog geen eet smakelijk vanaf!

Jammer, jammer, jammer, wat is tante Loes achteruit gegaan... en dat op zo'n toplocatie!

1,9
  36. GertJan

De locatie en de wijn was goed en redelijk. Jammer is dat de sausjes ( die niet echt geweldig waren) de basis ingrediënten tot ondefinieerbare smaken maakte. Ik bedoel hiermee dat je geen flauw idee had wat je nu op je broodje had. Rauwe of gerookte zalm? Het zag eruit als gerookte zalm. Dat voelt dat je teveel betaald voor het broodje. Kwaliteit en prijs staan niet in verhouding. Dit wordt versterkt als de bediening iedere vraag als teveel ervaart en ook niet zo goed weet wat er nou op het broodje zit. Als je van basis smaken houdt verwacht dan niet teveel.

37. Met 4 personen heerlijk gegeten bij Tante Loes in Rhenen. Het dagmenu was echt perfect, heerlijke rode wijn, merlot. Mooie locatie aan het water en een prachtige inrichting. Voor herhaling vatbaar. Ga zo door Tante Loes!!

38. Gisteren gegeten bij Tante Loes en wij waren erg tevreden. De bediening was jong en enthousiast, alleen bij binnenkomst werden we niet zo snel geholpen. Het eten was op zich lekker, alleen had ik soep die lauw werd geserveerd. De hoofdgerechten waren daarentegen wel heerlijk, al vond ik ze nogal duur.

40. 22 maart, prachtig weer voor het terras van Tante Loes. Maar wij werden geweigerd, terwijl er tafeltjes genoeg vrij waren, zowel binnen als buiten. Reden: wij laten mensen binnen, die we zelf willen toelaten...

Onbegrijpelijk.

41. Lunch bij Loes, na een tijdje weer terug. Wat een verandering in sfeer en aankleding. Zaak hangt vol met gordijnen die open gaan als er meer gasten komen, wat een welkom...!! Tomatensoep met grote twijfel of deze nog goed is, hele scherpe smaak en dus niet opgegeten. Soepje werd opgediend in Piazza koffie kopje... De rest van het eten was vergelijkbaar. Bij snackbar waarschijnlijk allemaal beter. Voorts gaf de zaak een shabby gevoel, lampen boven de tafel vies, lampjes in vloer kapot. De Loes die we kenden is niet meer, heel jammer maar kom waarschijnlijk alleen maar terug voor een glaasje wijn op geweldig terras.

42. CCP Gremmen

Heerlijk eten en vriendelijke, alerte bediening

43. Eline

44. Een verjaardag gevierd bij Tanteloes. De grote zaal met terras was mooi ingericht en de ontvangst was heel vriendelijk. De bediening was uiterst gastvrij en alert. De (koude en warme) buffetten zagen er niet alleen prachtig uit, maar alles smaakte ook heerlijk. Er was erg veel keus, zodat er voor een ieder wat wils was. Iedereen was na afloop dan ook vol lof. Echt een aanrader dus.

45. Vandaag weer eens bij tante gegeten. O o wat is dit restaurant er op achteruit gegaan. Kom er al jaren maar na vandaag zien ze ons niet meer. Om te beginnen werden we extreem onvriendelijk behandeld door humeurig en nors personeel.We wilde graag op het hoofdterras zitten maar dat was vol. We vroegen of er binnen afzienbare tijd misschien een plekje vrij zou komen. We kregen toen een zeer klantonvriendelijke opmerking: "Dan had u op een andere tijd moeten komen."
    Daarna moesten we 35 minuten wachten op ons eerste drankje. De soep duurde daarna maar liefst 40 (!) minuten en was niet warm maar een beetje lauw. En toen het hoofdgerecht. Hiervoor moesten we nog een half uurtje wachten, maar we kregen een verkeerd gerecht. Grrrrr. "O sorry, we gaan het herstellen." We hebben toen nog dik 20 minuten gewacht op deze "herstelling" maar er kwam niets. Toen was ons geduld op en zijn we opgestaan.
    Even naar de kassa om af te rekenen. Maar men was ontdaan dat we waren opgestapt. Maar natuurlijk. Men was duidelijk kwaad en ik kreeg wisselgeld terug zonder iets te zeggen. Niet alstublieft oid. Geen woord. We waren het aanzien niet meer waard. Nou lekker en gezellig. Niet dus. Dit is, of liever gezegd, was een klasse restaurant. Kan na dit voorval alleen maar de volgende tip geven. Laat dit restaurant links liggen.

46. Wisselende ervaring... Ik was nog nooit bij tante Loes geweest en nu toevallig 2x in 8 dagen. De 1e keer was op zaterdagavond. Goede, vriendelijke ontvangst en bediening van ervaren personeel. Met onze tafel van vier personen de proeverij besteld en er van gesmuld. Eigenlijk nergens iets op aan te merken.
    De 2e keer, een zondagavond en een tafel voor acht. Redelijke maar geen bijzondere ontvangst. Geen ervaren personeel, zeer onervaren zelfs. Blunders bij de bediening: geen nieuw bordje bij de 2e gang, geen vraag of we iets wilden drinken en er uiteindelijk lang op wachten. Schaaltjes werden verkeerd neergezet. Heel vies toilet die, na mededeling van ons, niet werd schoon gemaakt maar afgesloten. Bij het andere toilet was het toiletpapier op. Jammer... Deze recensie geeft dan ook een gemiddelde weer van beide ervaringen.

47. De locatie is heel mooi gelegen aan de rijn, het terras is zeker een aanrader voor een borrel bij zonnig weer. Wij hadden een smakelijk voorgerecht: gazpacho en een gebakken tonijn. Smaakte prima. Ons hoofdgerecht viel zwaar tegen. Ik had zelf landhoender als hoofdgerecht. Op China town wijze klaargemaakt. De hoender was gerookt en van ketjap smaak voorzien. Voor mij smaakte het alsof ik bij de supermarkt gerookte kip had opgewarmd in de magnetron. Mijn partner had een eendenborst, die smaakte beter. De bediening is vriendelijk maar niet erg betrokken bij de gasten, ik vind het zelf wat onpersoonlijk. Maar dat kan ook komen door de omvang van het restaurant. Een nagerecht hebben we niet meer genomen ivm het slechte hoofdgerecht.

Per saldo wat cijfers:
    Ontvangst: 6
    Bediening: 6
    Voorgerecht: 7,5
    Hoofdgerecht: 4
    Wijnen (huiswijn rose en wit): 7

Conclusie: tanteloes is voor mij een leuk terras voor een borrel!

48. Wat een bagger service!! Zit je een half uur te wachten op een goede plek en bediening. 2 keer poging gewaagd te gaan zitten op een plek die vrij kwam en wordt je gewoon onvriendelijk afgewezen door het personeel omdat deze toevallig net weer bezet is. Toen maar gegaan.

49. Als ik de onderstaande recenties lees schrik ik een beetje, maar ben toch gaan kijken bij Tante Loes. Je wordt vriendelijk ontvangen, de bediening neemt de tijd voor haar gasten, ook als het terras vol zit. De dinerkaart wordt duidelijk uitgelegd. Dat is fijn, want er staan voor gerechten, maaltijd salades, hoofdgerechten, maar ook sushi en taco's op de kaart.
    Jammer dat als je de taco's besteld je móet kiezen voor 1 soort; je kan niet 1 van een, 1 van ander en nog 1 andere taco bestellen. Fijn dat de wijnkaart de achterkant van de dinerkaart, op deze manier kun je de wijn uitzoeken naast je eten.
    Kortom, een mooi zaak, leuke spontane bediening en lekker eten.

50. Slechte ervaring, vrienden wilde ik Tante Loes voorstellen vanwege een mooie locatie.
    Wat een ongeïnteresseerd personeel, vreselijke harde muziek binnen, kwaliteit eten en prijs komt van geen meter overeen.
    De damestoilet had geen toiletpapier en zeep, daarbij lagen er allemaal papieren handdoekjes op de grond omdat de afvalbak uitpuilde. Dat men met deze (mooie zomer zondag) drukte geen personeelsrooster maakt om ieder uur te kijken of de toilet nog aantoonbaar is voor de volgende gast. Geen fijn restaurant meer om je geld aan uit te geven.

2,8
  51. M Menkveld

Waardeloze ervaring; kom met een gezelschap van 6 personen en maak mee dat na het bestellen, het ruim 1 1/2 uur duurt voordat het eten wordt uitgeserveerd. En dan nog, na dat lange wachten moet vastgesteld worden dat voor slechts 4 van de 6 mensen in mijn gezelschap er eten op tafel komt. Oeps, vergeten, maar een oplossing is er niet. Duurt eerst 15 minuten wachten voordat blijkt dat er een fout in de keuken is gemaakt. Oplossingen worden moeizaam aangereikt, wachten en wederom wachten. De onbeholpen bedrijfsleider, met de empathie van een oester, komt vervolgens met de onnozele vraag "Is er een probleem?"
    Dit was, na een eerdere slechte ervaring die vergelijkbaar was (wachten, wachten, en een slechte service) voor mij de laatste keer. Hoe mooi ook gelegen, dit restaurant / management is niet voor zijn taak berekend. Jammer, maar er is zoveel te kiezen, dus waarom zou je je ergeren aan deze klungelige tent.

52. Romy 19 punten

Heerlijk terras, mooi aan het water maar daar is ook alles mee gezegd!! Heel erg teleur gesteld!! Je wacht lang op eten en drinken, het personeel werkt totaal langs elkaar heen, er zit totaal geen organisatie in!
    Eten was koud (waarschijnlijk omdat het al een half uur koud staat te worden voordat je het uberhaupt krijgt). Je moet overal naar vragen, wij waren met 4 en elke keer werd er wel iets voor iemand vergeten.
    De eindrekening klopte ook voor geen kant, er stonden dingen op die wij niet eens besteld hadden. Ik weet niet wie de manager of eigenaar is, maar die moet zijn tent eens lekker een keer goed na gaan kijken. Nog nooit zoiets slechts meegemaakt! Ik zie meer dezelfde klachten hier en van tafels rond om hoorde ik ook steeds hetzelfde. Nou nooit meer!

53. J.Bakker

Vanmiddag geluncht op het terras van tante Loes. Wat een vreselijke tegenvaller was dat.
    Mijn man had de tante Loes lunch: kop soep met broodje kroket en broodje ei. Soep en ei alle 2 koud.
    Ikzelf had saté met friet. Saté niet gaar en koud en ook de friet koud. Bediening was erg traag en onvriendelijk.
    Deze mensen moeten het duidelijk hebben van hun mooie terras, want voor de rest kun je véél beter naar een ander adres gaan.

1,2
  54. Van middag heerlijk van 14.00 tot 18.00 op het terras gezeten met heerlijke rosé, ERG lekker die kleine gerechtjes de hele middag door, super gezellige vakkundige bediening (EVA) en een goede prijs kwaliteits verhouding. Super terras op het zuiden, echt loungen!!!

55. Vandaag tussen de middag bij Tante Loes gegeten. Het is eens maar nooit meer.
    De bediening laat je 20 minuten wachten voor ze komen vragen wat je wil drinken. Daarna weer wachten voor er eindelijk een menukaart gebracht wordt en de bestelling opgenomen wordt en dan weer wachten voor je wat krijgt.
    Ik had een "Loes Salade" met vijf kleine flink doorbakken ossenhaaspuntjes en drie scampi's. En dat voor "maar" 12 euro. Op de Tosti met geitenkaas van mijn moeder moest de geitenkaas gezocht worden net als de zongedroogde tomaat.
    De bediening is traag, kortaf en niet erg klantvriendelijk. Niet bepaald een plek voor een snelle lunch. Voor de kwaliteit die men levert is de prijs veel te hoog. De locatie is leuk, maar daar is ook alles mee gezegd.

1,1
  56. Wij komen al jaren bij Tante Loes en waren altijd erg tevreden. Vandaag geweest voor de lunch wat zeer is tegengevallen. Slechte en rommelige bediening, erg duur geworden en hele slechte kwaliteit. Kregen koude patat met een hamburger in een soort plastic wasknijpermandje en een keihard stokbrood met nauwelijks beleg en droge kip. Heb het broodje teruggegeven want er was geen doorkomen aan maar het 2e broodje was niet veel beter. Was altijd weg van dit restaurant maar denk dat ze nu hun beste tijd hebben gehad. Ik zal het niemand meer aanraden wat ik tot nu toe met regelmaat heb gedaan. Jammer!

57. Nieuwenhuijs

Wij dachten even lekker zondag van het zonnetje te genieten op het terras van Tante Loes. Met onze mini-chihuahua werd de toegang ontzegd, zelfs op het terras. Wat een verschutting !!

58. Gistermiddag gegeten bij Tante Loes. Start van het nieuwe seizoen met nieuwe bediening. Ze bakten er niets van helaas. Van het bestelde eten en drinken kwam een derde niet aan. Soep (Pomodori) was zo zout dat ik voor de rest van het jaar genoeg zout heb gegeten. We hebben er 2,5 uur gezeten en hadden een lunchmenu, we gingen er met nog meer trek en 150 euro armer (voor 4 personen) vandaan en zijn toen maar elders gaan eten.

3,5
  59. Ankie Roelvink

Gisteren met 7 personen gegeten: zwaar teleurgesteld! Zeer slechte bediening, 25 minuten wachten op een glas wijn! Wachten, wachten, wachten! Niet bestelde gerechten werden geserveerd en gerechten van de kaart waren niet zoals op de kaart stond. Aan het einde van de maaltijd geen vraag of er iemand koffie of thee wilde. Bestek was smerig, soep geserveerd in een wijnglas zonder lepeltje: moeilijk eten. Ikea en Hema servies en dat voor zulke prijzen! Geen aanrader!

60. Marcel van der Venne

Geachte Ls.,
    Vorig jaar gebruikten mijn vrouw, ik en onze dochter de Kerstbrunch bij u en waren hierover zeer enthousiast. Hoe anders was het dit jaar! Een zeer teleurstellende ervaring voel ons ten deel. Vooral het warme gedeelte van de brunch viel ons tegen: de groenten te gaar, kabeljouw te zout, kipfilet te droog en het omhulsel te vet. Jammer! Over de bediening wederom zeer tevreden (vriendelijk en voorkomend).
    Over het dessert kunnen we wel enthousiast zijn.
    Met vriendelijke groet,
    Familie Van der Venne

61. Speciaal voor de lunch naar Rhenen gereden. Sfeer en entourage prima. Niets op aan te merken maar ook niet bijzonder. Maar dan het eten: nooit zo'n smakeloze uitsmijter gezien. Als je als kok nog geen fatsoenlijke uitsmijter op tafel kunt zetten kun je beter een andere baan zoeken. Ook het belegde broodje (iets Italiaans) was nauwelijks hanteerbaar; het smaakte wel maar werd één knoeiboel. Helaas geen goede keus om hiervoor naar Rhenen te rijden. Dat was dus eens maar nooit weer.

62. Vriendelijke bediening, goed eten. Wij hadden een proeverij. Voorgerechten waren heerlijk net als het nagerecht. Hoofdgerecht een tournedos. Prima kwaliteit en goed klaargemaakt. Al met al heerlijk gegeten. Een groot minpunt vond ik toch dat er niet gevraagd of we water wilden. In verband met het warme weer en de alcoholhoudende drankjes is water, t.w. plat water (kraanwater uit een fles met losse kurk) wel lekker. Maar om per fles van 3/4 liter nu 4,25 euro te rekenen vind ik toch wel een domper. Dit zou toch gewoon service moeten zijn, zeker als er wijn en koffie op tafel komt. Ook omdat het bij het aanbieden niet verteld werd dat het water op de rekening komt. Jammer.......

63. Toevallige passant

Ziet er leuk uit van buiten en staat op een mooie plek maar kom er niet binnen om er een kopkoffie of iets anders te drinken. Het was niet toegestaan om aan de vele lege tafels te mogen zitten (gereserveerd?) we moesten plaats nemen op een bank. Van een drankkaart hadden ze nog nooit gehoord en een juiste bestelling opnemen is schijnbaar ook moeilijk. Personeel weet van elkaar niet wat ze doen. Neeeee nooit weer.

64. Schitterende locatie, altijd fijn om te zijn! Maar het eten valt me steeds meer tegen, dat is toch zo'n tegenvaller! Dan gaan we toch liever naar de concurrent! Ook heb ik het idee dat ze het 'iets te hoog in hun bol' hebben bij tante Loes! Jammer! Wijn is overigens heerlijk! (Huiswijn)

65. High tea voor 4 personen was een aanfluiting. Er werd niet gevraagd of we koffie of thee wilden. Ieder had 2 kleine sandwiches. Koekjes waren r voldoende maar van alles maar een. Scones waren door midden gesneden dus ieder maar een halve scone. Nog nooit zoiets meegemaakt! Water was niet goed gekookt of het heeft een tijd af staan koelen. Dit was eens maar nooit meer!

66. Gistermiddag naar tante loes gereden voor een zonnige lunch. Prachtig terrras aan het water, vlotte bediening met een glimlach en ciabatta met tonijn / wakame als prima lunchgerecht. Witte huiswijn is het proeven waard. Kortom : tevreden terugreis naar Soest.

67. We hadden een 5 gangen verrassings diner. Prijs E 49. Elke gang viel tegen. Prijs kwaliteit is niet okay. De akoestiek maakt het erg lawaaierig je moest echt je stem wat verheffen om met elkaar te kunnen praten. Bediening was redelijk, veel verschil per persoon, klein puntje vergaten een bestelde fles water te brengen. Na herinnering wel gebracht. De gerechten waren licht zodat je na 5 gangen niet een voldaan gevoel had. Al met al een mooi gelegen restaurant aan het water maar het eten viel tegen.

2,5
  68. Na 2x lekker gelunched te hebben bij Tante Loes werd het tijd voor een diner met vrienden. Onze verwachtingen zijn helaas niet uitgekomen. Het verrassingsmenu viel verrassend genoeg flink tegen! Een dikke pompoensoep uit een wijnglas, zonder lepel bijna niet te nuttigen, en ravioli gevuld met scampi waarbij de pasta wel erg aanwezig was, het hoofdgerecht bestond uit visfilet op een beetje hutspot met een nietszeggend schaaltje salade.
    Het dessert was minimaal, maar wel heel smakelijk.
    In het restaurant was het heel rumoerig en er is zeker 3 maal een dienblad vol glazen over de vloer gegaan.
    De uitleg aan de tafel was zeer beperkt en door het rumoer slecht verstaanbaar. Jammer, we hadden ons meer voorgesteld van deze avond....

5,1
  69. Op het terras gezeten, geweldige locatie. Het eten was buitengewoon goed en de bediening erg aardig en we werden goed geholpen. We komen zeker terug.

70. Peter Eberg

Wij keken er erg naar uit om te gaan eten op deze mooie locatie. Bij binnekomst werden wij ontvangen door de manager ( zij was niet erg vrolijk en vooral kortaf tegen ons ). Het eten was verder heerlijk en wij hebben dan ook erg genoten van deze lunch. Wij komen zeker terug,

71. Prachtig gelegen restaurant. Eten is redelijk tot goed.. Klantvriendelijkheid is om te gillen. Water is daar erg duur. Men ziet mensen liever gaan dan komen. Veels te duur zeker met zulke bediening.. Eens en nooit weer daar.

72. Rob en Ria

Uitstekend restaurant. Prima kwaliteit van het eten en zeer goede en vriendelijke bediening. We hadden het proeverij menu en dat was uitstekend verzorgd met grote varieteit en lekker bereid.
    Ook prima restaurant voor zakelijke lunches of diners

73. Perfecte locatie, heerlijk terras aan de Rijn.

Het eten is ook heerlijk, maar wel prijzig.

74. Vanmiddag met vrienden geluncht bij Tanteloes! Wat een feest om hier te zijn,bediening attent en zeer vriendelijk.We aten het proeverij menu en dat was echt uitstekend met zorg bereid en leuk dat kok aan tafel uit komt leggen wat het inhoud.Al met al weer een super middagje Loes. !

75. We hadden weinig tijd om te eten, nadat we dat hadden aangegeven heeft het personeel daar prima rekening mee gehouden Prima, het personeel deed zijn best! Over het eten waren we minder te spreken: - voorgerecht: kubus van gepekelde zalm bleek te bestaan uit 3 brokken zalm zonder verdere bereiding en/of smaak. De zwezerik met appelcompote bleek vergezeld te gaan door een paar bruine schijfjes appel. De zwezerik had ook weinig smaak. - hoofdgerecht: het speenbig had in ieder geval smaak, weinig over te klagen. De gegrilde tonijn was redelijk goed gebakken, maar miste peper en zout. Al met al: weinig tot geen smaak, en je krijgt niet wat er op de kaart staat. Ook is het jammer dat er kraanwater verkocht wordt in een Tante Loes-fles met een rubber stopje. Geef toch gewoon lekker een karaf met ijsblokjes....

4,1
  76. Sfeer is goed, mooi terras. lekker speenbig gegeten. Gegrilde tonijn smaakte helaas niet naar vis heel flauw. Qua service is de bediening goed. Maar 1 uur wachten op t hoofdgerecht na het voorgerecht is toch wel te gortig. Hoop dat dit volgende keer beter is

77. 2 keer gegeten bij Tante Loes, 2 x teleurgesteld. De bediening weet werkelijk niet hoe met gasten om te gaan. Vooraf vertelt geen paddestoelen en ja hoor ook de 2 de keer weer paddestoelen. Natuurlijk krijg je dan een ander gerecht maar de tafelgenoten zijn dan al bijna klaar ongezellig. En als je dan een gerecht word voorgezet dat nagenoeg alleen maar vet is dan word je niet blij. Als dan door de bediening gevraagt wordt of het gesmaakt heeft en je zegt nee dan is het antwoord" dan had u dat moeten zeggen. Maar 2 maal een fout menu is toch schandalig. Er wordt niets mee gedaan dus neem ik geen gasten meer mee naar Tante Loes. Dit was verleden jaar het zelfde dus geen toeval!!! Lezen de eigenaren deze recenties niet??

3,6
  78. Laatst bij Tante loes geweest met mijn buurvrouw. Harstikke leuke locatie, het was mooi weer. Geen vriendelijk ontvangst, maar oke. Lekker gezeten voor een drankje, wijntjes en wat snacks. Om 17.30 kwam er een werknemer uit de bediening die ons nog niet eerder had geholpen vragen of wij mee kwamen eten. Dit wilde wij niet en bedankte vriendelijk. Een minuut later kwam hij om te vragen of wij nog iets wilde drinken, terwijl wij ons glas pas 1 seconde terug hadden gezet. Wij bedankten en zijden dat we nog een karaf water hadden staan. Vervolgens kwam hij 1 minuut later terug om te vragen of alles naar wens was. Kortom: Een nette manier om te zeggen dat we op moesten rotten, aangezien we niet bleven eten. Heel ongemakkelijk, en puur op de service van dit restaurant ben ik echt ontzettend ontevreden.

6,5
  79. Scherpenzeel

Heerlijk gegeten. Wensen van de klant worden goed gehonoreerd. Personeel wat jong en onervaren, maar bij gelegenheid komt de kok e.a. Uitleggen. Prima geregeld. Goed rolstoeltoegankelijk op 1 punt na. De toilet wordt als opslag gebruikt. Er stonden kledingrekken, in geen handdoek beschikbaar, er lag een gebruikte tandenborstel op de vloer en papier.. zeer onvriendelijk en niet klantvriendelijk!!
    Tip : Zorg dat ook het invalidetoilet kwaliteit uit straalt en niet eerst door personeel leeg gehaald moet worden als iemand naar het toilet moet!!

80. Zeer goed restaurant, al vaak wezen eten met verschillende mensen en ook de ervaring van de andere mensen waren meestal goed.

De menukaart wordt regelmatig gewijzigd waardoor het altijd weer een verassing is wat je gaat kiezen om te eten.
    Goede huiswijn, goed personeel (met name John is erg leuk), de dames zijn soms wat arrogant -zij voelen zich heel wat zeg maar- echter wel vriendelijk.

Altijd goed ontvangst en super gezellige bar om vooraf even te borrelen, echt een aanrader!

De carpaccio vond ik altijd erg lekker, behalve de laatste keer was het iets aan de vette kant (teveel olie gebruikt denk ik) en te dik gesneden.
    Als voorgerecht is: salade tante Loes ook een goede aanrader! Fantastisch geserveerd.

Hoofdgerecht is de zeetong een enorme aanrader, wanneer je meer van vlees houdt in de tournedos erg goed!

Verder over het algemeen een goed en chique restaurant, prachtig uitzicht, fantastische inrichting en voldoende ruimte om te zitten, ze houden rekening met je wensen ( voorkeur tafel aan het raam, wordt bijna altijd naar geluisterd.)

Een restaurant om met een voldaan en goed gevoel een top avond te hebben.

81. Erg goed eten van goede kwaliteit, maar soms moet je wat langer wachten. Maar het spreekwoord luidt niet voor niets: geduld is een schone zaak.
    De sfeer is prettig. Het is erg luxe, maar prachtig ingericht!

Tot weerziens!

82. Op 2e paasdag al vroeg gereserveerd dus het was nog rustig. Als ik zo de recensies hier lees zijn ze er op vooruit gegaan maar ik kan niks zeggen over het terras (jammer genoeg slecht weer en geen borrel vooraf!). Sfeer: vriendelijk ontvangst, modern ingericht, ruim opgezet en een prachtig uitzicht! De ligging is echt super. Eten & Drinken: ze serveren een amuse, leuke smaakmaker. Bij de voorgerechten werd er extra brood geserveerd ondanks dat we niet allemaal een voorgerecht hadden besteld. De menukaart (a la carte - geen paasmenu) is niet super uitgebreid maar er staan originele gerechten op ook voor vegetariërs (de vegetarische special van de chef was heerlijk). Smaak van het eten was prima, porties voldoende maar niet voor grote eters. Nagerechten ook prima. Tijdens het uitserveren van elke gang werd er gevraagd of we nog wat wilden drinken en na afloop werd ook gevraagd hoe het had gesmaakt. Bediening was vriendelijk. De prijzen passen wel bij de originele samenstelling van de gerechten maar daar kunnen ze zich nog meer in ontwikkelen (smaak verfijning!). We komen zeker terug om te borrelen op het terras!

6,7
  83. Geweldig restaurant met goede service en een prachtig uitzicht op de Rijn.

84. Erg lekker gegeten en leuke bediening!

Wij komen hier zeker weer!!!

85. Afgelopen weekend gegeten bij Tanteloes. Na een zeer vriendelijk ontvangst eerst geborreld in de bar. Leuk en gezellig. Daarna heerlijk gegeten in het restaurant. Bediening top, en kwaliteit eten goed. Wij komen zeker terug en dan maar hopen dat de zon schijnt, kunnen we nog even van dat mooie terras genieten.

86. Afgelopen zondag gegeten.

Ik had me verheugd op het terras maar helaas zat het weer niet helemaal mee....

Lekker gegeten. Bediening was gezellig als vanouds! Tot de volgende keer!

Jacco en Simone.

87. Afgelopen weekend met vrienden gegeten bij Tante Loes. Bij binnenkomst gevraagd om de cocktailkaart, duurde een half uur voordat ik deze kreeg. Uiteindelijk na een uur na binnenkomst mijn cocktail gekregen die naar water met munt smaakte (geen drank dus). De ober aan zijn jasje getrokken, maar die kon toch echt de alcohol ruiken. Uiteindelijk kreeg ik gelijk want iemand in de keuken had de kant en klare cocktail aangelengd met spuitwater. Ik kreeg een nieuwe, maar de mededeling dat die kant en klaar van bacardi was, vond ik niet kunnen, dat kan ik zelf ook serveren en dat voor 7 euro per cocktail, niet ok dus! Wij hebben meerdere malen om stokbrood verzocht en na lang wachten gekregen. De kaart klinkt heerlijk, maar op het bord valt het tegen. Ik had biefstuk met truffelsaus, maar die truffelsaus heb ik niet terug kunnen vinden op mijn bord. Geen zin meer gehad om daarover te klagen na de cocktail, brood en verkeerde uitservering van het voorgerecht en hoofdgerecht. Het kaasplankje was lekker, maar ja daar kun je ook weinig aan vernagelen. Als dessert 2 maal kim's coockies besteld en gevraagd of dat gelijk uitgeserveerd kon worden met de koffie, tuurlijk was de reactie, maar de realiteit was dat ook dit teveel gevraagd was. Geen fooi gegeven, maar niemand die dan nog vraagt of het naar wens was, want daar wilden wij wel feedback over geven maar dat interesseert ze blijkbaar niet. Bijvullen van de drank moet je zelf maar iemand voor zien te strikken en het personeel staat in groepjes en kliekjes bij de deur, van alles te doen behalve wat zij moeten doen. De lokatie van Tante Loes is wel helemaal top!

88. jolanda

De bediening is onvriendelijk en verre van gastvrij...

Bij een eerder bezoek was de bediening al niet anders dus het is helaas geen momentopname.

Dit was de laatste keer dat ik geweest ben!

89. Toprestaurant op een toplocatie. Zeer moderne (veelal witte) inrichting van binnen en een ruim terras met uitzicht op de Rijn buiten. Ik verbaas mij iedere keer weer over de creativiteit van de kok(s) en ben ook enthousiast over de nieuwe menukaart. De aparte lounge/barruimte is overigens ook een aanrader voor als je alleen wat drinken wilt.

90. Na 2x een slechte ervaring toch weer eens geprobeerd, vooral vanwege de mooie ligging. Maar ook nu was het vooral het geld waar het blijkbaar over gaat bij de directie. Hoewel sommige personeelsleden echt hun best doen. Eten was zeer matig en behoorlijk prijzig. Lang wachten. En vegetarisch moet je er echt niet willen eten. Kortom, misschien nog wel eens een kopje koffie op het mooie terras, maar meer niet.

91. Gisteravond weer heerlijk gegeten bij restaurant tanteloes. Er was een goede ambiance en de bediening was alert en vriendelijk. Er is sinds kort een nieuwe dinnerkaart die ook weer erg goed was! Al met al, ze hebben ons een top avond bezorgd.

92. danielle

Afgelopen week lekker gegeten bij Tante Loes.

Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door een jongedame bij de deur, die ons de keuze gaf of gelijk aan tafel of eerst een drankje in de bar. Eerst even een drankje in de bar gedaan daarna aan tafel. Een vriendin, die vaker bij Tante Loes komt gaf aan dat ze al wist wat ze wilde, totdat bleek dat de kaart veranderd was. Van een aantal gerechten wilden we graag uitleg en dat kregen we dan ook. Bij het dessert hadden we wat moeite met kiezen en de bediening raadde ons een soepje van rood fruit aan, ze zei wel dat 't erg zoet was maar heerlijk...

We hebben een fantastische avond gehad met lekker eten, vriendelijke bediening.

93. Door Kees

26 mei geweest. Helaas gaat het niet goed met het restaurant Tante Loes. De bediening kan niet tegen kritiek. Als het eten niet naar wens is, gaat de sfeer volledig om. Zij nemen de gast nauwelijks serieus. Ik bestelde een broodje ciabatta met gebakken lamshaas. Dit stuurde ik terug omdat de lamshaas te rauw was.

Ook het garnituur op het bord (salade) is niet aangemaakt met een dressing. Heren koks alles moet hoog op smaak worden gebracht wat op het bord ligt. De lunchkaart en dinerkaart vind ik te groot en niet seizoen gebonden. Wat hier op staat kan nooit allemaal vers zijn. De trend is een kleinere kaart en meer aandacht voor gasten die vegetarier zijn. En vooral een vriendelijke bediening die niet mee kijkt als je staat te pinnen.

2,4
  94. Theus 24 punten

Op een zonnige Zaterdag geluncht op het terras. Lang wachten op de bediening ondanks veel aanwezig personeel. "Belegd broodje" besteld en nog gevraagd of dit vegetarisch was. Werd bevestigd. Na 20 minuten werden de broodjes gebracht en bleek mijn broodje toch NIET vegetarisch belegd te zijn, dus terug naar de keuken. Na ruim 20 minuten kwam de vervanging. Smaakte goed, maar dat mocht ook wel voor de zeer pittige prijs. Het prachtige uitzicht maakte veel goed, maar zeker niet alles. Royaal onder de maat.

95. Ramon 15 punten

Voorheen een prima adres voor lunch en diner. Na een een slechte ervaring 2 maanden terug afgelopen week terug gegaan voor de herkansing. Helaas. Bediening totaal niet scherp en alert. Voorgerechten niet in proportie en hoofdgerechten van een ronduit slechte kwaliteit. Heb voor het eerst in tijden een gerecht teruggestuurd. Diepvriesvlees vol vocht. Kant en klaar garnituren. Een aanfluiting, jammer van een eens zeer goed restaurant. De liefde is uit de gerechten verdwenen. De visie is ingeruild voor de kassa met alle gevolgen van dien. Goedkope en slechte kwaliteit inkopen, maar de hoofdprijs op de kaart wel vasthouden. Shame Shame Shame.

2,6
  96. Floor

97. Tanteloes is super! Mooie locaties, mooi ingericht (wit leer), sfeervol, prima personeel, heerlijke gerechten. Je bent écht 'n avondje uit. Prijs is er ook naar, dus denk niet ik ga gauw 'n hapje eten. Laat je verwennen en geniet van 'n hele avond tante Loes!

98. Martine

Heb hier 2 keer gegeten.

Een keer was vreselijk, slechte bediening, eten niet bijzonder voor de prijs.

Daarna nog een keer gegeten en dat was echt super. Heerlijk!

99. Zondag 20 februari van een heerlijke lunch genoten in een leuk restaurant op een geweldige lokatie langs de Rijn. Jammer dat het te koud was om op het terras te eten, maar dat gaan we deze zomer hopelijk nog eens inhalen. De bediening was zeer prettig.

100. Erg mooie lokatie.

Een keer op terras wat gebruikt.

Champignons met kaas op toast -lunchgerecht-

Hoeveelheid was voldoende, alleen was het gerecht erg zout en de ofijfolie droop uit het brood.

Dit gerechtje voor mij onvoldoende.

5,5

Volgende pagina