1. Sebastiaan Nieuwenhuis

Inmiddels kind aan huis bij Yume Sushi in Assen, wauw wat kan ik iedereen die van sushi houdt dit restaurant aanbevelen. Alles vers, de sushi die je krijgt is allemaal even goed op smaak en vers gemaakt. Voor ieder wat wils. Vlees, vis, vegetarisch, ook als vegetariër of als je niet van vins houdt, kun je bij yume voortreffelijk eten.

In het begin (nu ruim een jaar geleden) waren er de opstartproblemen met personeel en bestellingen wat niet altijd even goed op elkaar was in gespeeld. Daar zat, zit en zal altijd ruimte zijn voor verbetering. Dit is in elk restaurant het geval. Maar na enkele tips en opmerkingen is dit in mijn ogen echt 200% verbeterd!

Het concept is "all you can eat". Dit is een concept waar niet iedereen van houdt, including me, maar bij Yume merk je hier echt niks van. Door de sfeervolle inrichting en de manier van serveren en service merk je van dit concept 0,0

Wat betreft de afhaal, de kwaliteit hiervan is gelijk aan de kwaliteit van wanneer je bij Yume zelf gaat eten, gewoon TOP!

Voor goeie sushi kom naar Assen, kom naar Yume!

Vorige recensies van Sebastiaan Nieuwenhuis

• Sebastiaan Nieuwenhuis

Voor Yume Assen is eigenlijk maar 1 woord nodig. WAUW! Ik ben hier sinds de opening vaste klant, voor zowel afhaal als daadwerkelijk eten in het restaurant zelf. De eerste keer is mij niet goed bevallen, omdat de bediening zeer traag en onzorgvuldig was, bestellingen per rond niet compleet, of verwisseld met een andere tafel naast ons. Echter het eten is meer dan super bij Yume, dat heeft mij dan ook doen besluiten om terug te komen en gelukkig maar.

Ik ben nu groot fan van Yume Assen, het eten is echt heerlijk geen gerecht op de kaart uitgezonderd. Alles wordt vers bereid en elk gerecht heeft z'n eigen smaak. Ditzelfde geldt voor afhalen en lunchen bij Yume, meer dan aan te raden!

Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam, als klant word je echt gewaardeerd. Soms kan de bediening nog wat sneller en zorgvuldiger, vandaar ook de 8 voor service. Yume Assen doet z'n uiterste best om alle tips en opmerkingen ter harte te nemen en die te verbeteren waar mogelijk, dus ik heb zeker het vertrouwen dat ook de service een hoger cijfer gaat krijgen in de toekomst.

Prijs kwaliteit kan ik kort over zijn, dit kan niet beter. Alles smaakt gewoon even goed en is even vers.

Wat betreft de sfeer, het is en blijft een all you can eat concept wat niet mijn voorkeur heeft, echter bij Yume Assen valt het massale heel erg mee en kun je er erg gezellig zitten.

Deze recensie komt voort uit mijn eigen ervaring en die van vele vrienden en familie die ik al eens heb meegenomen naar Yume en ook zeker terug gaan komen.