1. Ik heb hier 5 november gegeten met 3 andere meiden. Vond het wel tegenvallen. We moesten wachten op de kaart en vragen of we drinken mochten bestellen. Iedereen kreeg een mandje stokbrood met kruidenboter maar wij kregen niks. Ja, na vragen kregen we het! Ik had een schnitzel met champignonsaus. Ja dat moest het zijn, de saus moest je zoeken en de schnitzel was ook niet erg groot. Er staat dat er warme groente bij worden geserveerd, maar je krijgt een klein schaaltje bij op het bord met rode kool. Je krijgt een klein schaaltje patat waar dan ook het schaaltje mayo bij opstaat en die halen ze er niet netjes af als ze het neer zetten. Ze komen niet aan de tafel vragen of je nog drinken wil, je moet ze zelf wenken. En dan, als je het bijna op hebt vragen ze of er nog wat bij moet komen, ja dat is dan wel erg laat.
    En als ijs hadden we een sorbet. Dat moest het zijn, een beetje siroop onderin en dan vanilleijs erbovenop.
    Maar ja, het kan ook niet goed gaan als je maar met zijn 2-en in de zaak loopt en de zaak zit gewoon bijna vol. Dan lukt het in mijn ogen ook nooit om de mensen op tijd te bedienen.

Nee, ik kom hier niet gauw weer terug. Vind het te duur in verhouding wat je krijgt.

5,1