1. Joost Bruijn

Ooit, jaren geleden waren we... Nee, dat was toen. Bij toeval zagen we dat er een nieuw restaurant was gekomen op een locatie die we kenden van vroeger. Donderdag 31-07-2014 trokken we onze stoute schoenen aan en gingen er heen. Net open. Twee jonge ondernemers openen een restaurant dat zeer de moeite waard is om te bezoeken.

Het was mooi weer, dus een tafel buiten. Al snel een vriendelijke dame die onze bestellingen op kwam nemen en wat uitleg gaf over het ontstaan van de Melodie. De kaart is klein, maar iedere 6 weken een nieuwe keuze. Klein is fijn! Dat bleek na het bestellen van onze keuzes.

Heerlijke, eerlijke smaken. 100% home made (zelfs zelf geschoten). Prachtig opgemaakte borden en een hele mooie smakencombinatie op het bord. Zowel de chef als de cheffin brengen de gerechten met passie naar de tafel. Dessert zeker niet overslaan (kaasplateau zeker combineren met een glaasje goeie port). Ook het ijs of Grand dessert is heerlijk.

Conclusie: Soest is zeker een waardig restaurant rijker. Durf en reserveer!

Joost

1. Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad en deze ervaring met ons deelt. We hopen je snel weer terug te zien op eet.nu met een leuke nieuwe eet-ervaring en een mooie recensie.

Greetz Dirk - eet.nu