1. Hallo allemaal,

Mijn Indische vrouw kookt altijd heel erg lekker, maar als ze een keer geen zin heeft om te koken of we hebben onverwachts veel visite gaan we standaard naar Toko Eddo in Voorburg.

Dit is op aanraden van onze dochter geweest, nu inmiddels al 5 jaar geleden. Het eten is van constante smaak en er wordt de hele dag door vers gekookt, wat je dus zeker aan de smaak proeft.
    De kipcashew is een grote aanrader, die krijgt de kans niet om te blijven liggen. Dit gerecht wordt dan ook diverse keren per dag gemaakt. Is wel aan de dure kant, maar het is het zeker waard. Vooral onze zoon lust daar wel een hele bak vol van. Dus als jullie een keer lekker Indisch willen eten ga naar Toko Eddo.
    Peter, dit is voor jou, mijn vrouw vind de sajoer Lodeh niet zo smaakvol, kan je daar iets aan doen?
    Ga zo door mensen en jullie blijven nog wel 25 jaar bestaan.

Wij wonen trouwens niet in Voorburg maar 25 km er vandaan, maar toch gaan we erheen voor het eten.

Succes en tot de volgende keer.