Toko Eddo in Voorburg

1346208594 87
1476842020 70
1511219237 73

1. Ben 25 punten

Vandaag na een middagje Scheveningen even bij Toko Eddo geweest... Zondagavond om 19.30 uur. Er stond dat ze tot 20.00 uur open waren en we zeiden dat we snel zouden eten. Toch ging het niet van harte, terwijl er tijdens het eten er nog allemaal klantjes eten kwamen afhalen... Wij eten in 20 minuutjes meestal en da's ruim.
    Afijn, ik wilde wel een nasi kuning en mijn vriendin een nasi goreng rames pedis. Gaat de dame achter de bali alles wat ze schepte opnieuw wegen. Met gevolg dat we 23 € voor 2 bordjes moesten afrekenen. Zien we op het menu-kaartje wat op tafel stond de nasi kuning incl kip/rund 4 groenten en half eitje maar € 9 kost.
    Wij hebben hiernaar gevraagd en toen kwamen de excuusjes van... maar sommige klanten willen aparte dingen etc... en dan word het duurder. Wij hebben normale gerechten besteld en ik vind dat ze zoiets van tevoren had kunnen aangeven. Ik weet heus wel dat niet alles even duur hoeft te zijn, maar dit is ronduit belachelijk...
    Ik heb zelf jaren in horeca gelegenheden gewerkt in mijn jeugd... maar wat bij Toko Eddo achter de Bali staat zijn net robots... Jammer dat die slechte bediening de naam Toko Eddo naar de filistijnen helpt!
    Ik kom hier niet meer...

2. Nasi rames speciaal gehaald, weinig smaak lijkt in de verte op Indisch eten.
    4 soorten groente volgens de prijslijst. Helaas krijg je die in een kant en klaar bakje en kan je niks kiezen.
    Voorgebakken rijst gekozen, helaas gewoon te zacht gekookte rijst.

Voor mij de laatste keer dat ik hier wat afhaal...

3. Tijdje niet geweest omdat we niet zo tevreden waren over de kwaliteit van het eten (geen authentieke smaak) en altijd erg lang moesten wachten tot we aan de beurt waren (half uur tot drie kwartier). Dachten dat het na de verbouwing vast verbeterd zou zijn. Helaas is het nog hetzelfde gebleven. Het eten smaakte goed maar allemaal een beetje hetzelfde. De rijst was niet helemaal gaar. De kip cashew was nog steeds lekker.

4. Eten is buiten gewoon goed. Is mijn eerste keer. Alleen jammer als je na 45 minuten wachten ziet dat er iemand binnen komt. Geen nummertje trekt even smoest met het personeel en gelijk wordt geholpen. Na een kort gesprek met iemand die er vaak komt blijkt het de eigenaar te zijn van het pand. Die wordt gewoon voorgetrokken. Jammer.

5. R de Bruin

Op zondag 30 augustus eten gehaald bij Toko Eddo, er is maar 1 woord voor; Indo Belazer. De bediening was op het onbeschofte af, niet te geloven, je bent tenslotte een klant die geld komt brengen. Voor authentiek Indonesisch eten kan ik, gelukkig, nog steeds terecht bij mijn schoonmoeder.

6. yvonne padmos

Zelf wonen wij in Leeuwarden en ik ben altijd super blij als mijn dochter eten meeneemt van Toko Eddo! Ook krijgt ze altijd iets extra mee, wat een verwennerij! Wat een smaak sensatie. Jullie verdienen een dikke 10!

7. De kip cashew en sate is erg lekker. Alles steeds vers, je beland even in Indonesië. Terima kasih
    mvg
    Peter

8. Saté babi was grijs en niet fris. Na gebeld te hebben konden we de volgende dag de saté omruilen, nu sate ajam genomen maar ook weer niet lekker. We hebben alles weggegooid. Even geen Toko Eddo.

9. Vegetarische maaltijd besteld via catering. Smaak was goed, verhouding ook top. Ben een vrij grote eter, maar kreeg dit niet op.

Zou er zeker weer bestellen.

10. Kortweg de beste van de hele omgeving!!!
    Een absolute aanrader als je van écht Indisch eten houdt.

11. licapiet

12. thierry liotard

De beste toko in Den Haag, alles is lekker en de kip cashew is top. Een absolute aanrader.

13. Geweldige zaak, super lekker eten, alles vers, ga zo door .. de best in town!

14. Geweldig eten.
    Mijn vrouw komt uit Voorburg en als wij langs haar moeder gaan halen wij nog altijd eten bij Eddo.
    Schoonmoeder komt van Java en laat altijd eten bezorgen voor de slamatan (sorry voor de spelling), echt genieten.
    Ze brengen het eten en halen de volgende dag de bakken weer op, die gaan altijd leeg mee.
    Zelfs gaan wij soms vanuit Haarlem naar Eddo om eten te halen (55 km enkele rit), en halen meteen genoeg om ook in te vriezen.

15. Beste indische toko die er is. Heb iig nog nooit zo lekker indisch gegeten. Haal ook nergens anders meer dan bij toko eddo. Vooral de kip cashew

16. Eric Kommer

Geweldige kip cashew, niet te vergeten al de goede andere gerechten, neem het altijd mee op doorweg naar Belgie, beste toko met Peter als super kok

17. Reeds meer dan 25 jaar halen wij hier eten.

Ik heb nog nooit beter Indisch eten gevonden.

De bediening is prima en vriendelijk.

Ook heeft toko Eddo mijn 30 jarig huwelijk tot een super feest gemaakt, perfecte catering.

18. Komen al ruim 20 jaar, zo niet langer bij Toko Eddo. Geweldig eten, bestaat niet beter, altijd bijzonder goede kwaliteit, zowel de rijsttafels als de aperitief hapjes. Top kwaliteit en heel goede en aardige bediening.

19. Zo leker toko eddo eten.

Mijn favorieten zijn natuurlijk kip cashew.

20. hans & henriette

Op zaterdag 28 mei hebben wij de volgende producten afgehaald:

Rendang, waarvan we 50% hebben kunnen weggooien ivm zenig vlees en taai.

Daging smoor, niet slecht.

Varkensvlees met pate bonen, niet slecht.

Gado gado, te veel sla en te weinig bonen en helemaal geen bloemkool, sate saus ok.

21. willem spendel

De lekkerste Indische toko in de hele omgeving.

Mijn favorieten zijn natuurlijk sate, kip cashew en de gemengde groenten; niet te overtreffen.

22. Ja geweldig! We komen er al jaren en ik bel dol op de kip cashew en de kippelevertjes, maar echt alles is lekker. Op verjaardagen laat ik Eddo vaak de catering verzorgen en iedereen is er dol op. Op dit moment ken ik geen betere toko.

23. Rico uit wateringen

Voor een feest hebben wij buffet besteld voor 25 personen.

Het warme eten wordt in rechauds gebracht; je hoeft niets te doen! Een hele goede Indische maaltijd met alles erop en eraan. Je kunt er met meer dan 30 van eten! 1 woord, geweldig. Iedereen laaiend enthousiast.

De volgende dag komen ze alles weer ophalen en je hoeft het niets eens schoon op te leveren. Voor iedereen aan te bevelen en voor de sceptici: ik ben een echte indo, dus ik kan het weten!

24. Heerlijk eten, alleen moet er meer vegetarisch eten komen.

25. Gosen Tom Bos

Ik kom hier al jaren en ken momenteel geen betere toko. Ik vind het eten super lekker, als ik vraag om een beetje pittige rendang krijg ik hem ook. De sayur lodeh vind ik ook top, lekker vers. Alles is vers in de toko. Als je buiten loopt en je ruikt de gerechten dan krijg ik honger en ben dan niet te houden, dus ga ik gewoon lekker zitten eten.
    Je kan ook "gewoon" Maleis babbelen met het personeel!

26. Jonito

maaike

27. Toko Eddo is echt super lekker!

Absoluut geen vette stukjes vlees!

De prijs is veel goedkoper dan elders en de kwaliteit is tevens ook beter dan elders.

28. Kip cashew is heer uitstekend. Tip - bel even van te voren om je bestelling door te geven en dan voorkom je de lange wachtijden, want die zijn er wel!

Ik kom hier al jaren. Het eten is echt lekker.

29. Toko Eddo is prima. Niet meer, niet minder.

Het is lekker eten, maar niet uitzonderlijk. Aan de andere kant, als je het vergelijkt met andere toko's in de regio, dan staan ze wel in de top 5. Het is gewoon niet veel beter in de buurt.

Als je echt Indisch wil eten, dan moet je zorgen dat je Indische vrienden of familie hebt/krijgt, dan leer je pas wat echt lekker is. Geen enkele toko zal dit ooit kunnen evenaren!

Maar als je nou echt niet ander kan en je moet het buiten de deur zoeken dan is Toko Eddo niet eens zo'n heel slecht alternatief. In ieder geval is het voordeel dat het blijkbaar erg voldoet aan de boerenkoolliefhebbende Hollandse smaak en Hollanders dit dus vaak erg lekker vinden. En doordat de doorloop goed is, het eten altijd vers is.

30. s@s 9 punten

Toen we in 1982 in Voorburg kwamen wonen hebben we 1x eten gehaald bij Eddo en zijn er altijd blijven komen.

We zijn verslaafd en vinden alles heerlijk.

Je kunt alles krijgen zoals je wilt en de catering thuis: meer dan lof!

Hoop dat jullie er nog heel lang blijven in dat leuke oude pandje.

Een verslaafde klant..... ;)

31. Lekker eten en ik kom vaak terug.

32. Wij hebben al meerdere keren bij Eddo de Kip Cashew gegeten, en het is zeker een heel lekker gerecht!

De smaak en kwaliteit van het eten is goed en lekker, zeker een aanrader!

Wij nemen er ook meestal sate bij en deze is ook goed te eten, lekker mals en genoeg saus. De hoeveelheden zijn nooit te weinig dus ik raad zeker Eddo's Toko aan om uw avondeten te bestellen.

33. Meer dan prima eten, constante kwaliteit. De bediening zou inderdaad wat vlotter en minder sloom kunnen. Maar ja, de mensen komen toch wel.

34. Hallo allemaal,

Mijn Indische vrouw kookt altijd heel erg lekker, maar als ze een keer geen zin heeft om te koken of we hebben onverwachts veel visite gaan we standaard naar Toko Eddo in Voorburg.

Dit is op aanraden van onze dochter geweest, nu inmiddels al 5 jaar geleden. Het eten is van constante smaak en er wordt de hele dag door vers gekookt, wat je dus zeker aan de smaak proeft.
    De kipcashew is een grote aanrader, die krijgt de kans niet om te blijven liggen. Dit gerecht wordt dan ook diverse keren per dag gemaakt. Is wel aan de dure kant, maar het is het zeker waard. Vooral onze zoon lust daar wel een hele bak vol van. Dus als jullie een keer lekker Indisch willen eten ga naar Toko Eddo.
    Peter, dit is voor jou, mijn vrouw vind de sajoer Lodeh niet zo smaakvol, kan je daar iets aan doen?
    Ga zo door mensen en jullie blijven nog wel 25 jaar bestaan.

Wij wonen trouwens niet in Voorburg maar 25 km er vandaan, maar toch gaan we erheen voor het eten.

Succes en tot de volgende keer.

35. Hallo genieters van het Indisch eten,

Wij komen al 30 jaar bij deze toko met veel goede ervaringen. Het eten is altijd naar onze zin en naar onze smaak, bijzonder en uniek. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en geven goede adviezen. Natuurlijk is het hier druk en moet je soms wachten. Dit wachten wordt altijd goedgemaakt met de kwaliteit van de producten en de zeer goede smaak. Keuze ten overvloed. Verschillende specialiteiten waarvoor men van heide en verre naar Voorburg komt. Zelf hebben wij 8 jaar in Brabant gewoont, maar waren nog regelmatig te gast bij de Toko en namen wij de rijsttafel in een koelbox mee naar Steenbergen.

Wij zijn zeer tevreden klanten.

Rob, Sonja en de kleine.

36. Toko eddo zit nu al zo'n 25-30 jaar op zijn plekkie en heeft zich dus in al die jaren gehandhaafd, crisis of geen crisis.

Ik kom nu al zo'n 25-30 jaar bij Eddo en moet zeggen dat zijn eten al die jaren van een constante goede kwaliteit is.
    Prijs/kwaliteit verhouding is prima en ja, soms is je voorkeur op. Dat heb je bij vers bereid eten. Wil wel eens op zijn.
    En ja, soms moet je wel eens lang wachten, tempo doeloe, echte Indische sfeer dus.

Vriendelijke (en erg hard werkende) dames achter de counter.

37. Heerlijk maar dan ook heerlijk eten. Vooral de kipcashew! Maarrr je moet geen haast hebben.

38. Charmaine

39. wim 7 punten

Zeer goede toko...eigenlijk de beste die ik ken...., maar...

Ik vind de bediening vaak slordig en arrogant en zeker te noemen zeeeeer sloom.
    Je staat hier gemiddeld dan ook 30 tot 45 min te wachten tot je aan de beurt bent.

Neem je dit voor lief, eet je wel lekkerder dan waar dan ook!

40. Gert-Jan

Verbaasd, teleurgesteld en niet begrijpend, zondagmiddag 15.30 uur hartstikke druk, (leuk voor die mensen) sate babi op.

Nasi op en als reactie alleen maar, ik weet het niet, rare zaak. Ik kom er niet meer (is bijna hetzelfde als een snackbar zonder patat of een kroeg zonder bier ).

Was nog duur ook, en 2 uur in de weer geweest.

41. De beste toko welke ik ooit ben tegen gekomen!

De winkel kan best een opknapbeurtje gebruiken, echter het eten is fantastisch! En altijd super-vers, het heeft niet eens de tijd om '(k)oud' te worden, zo druk is het daar. Prijs/kwaliteit-verhouding is goed.

Kortom een aanrader.

42. op aanraden van kennissen eens langs geweest om te "proeven". In een woord zalig!Gelijk een bestelling geplaatst voor 20 personen die er ook helemaal weg van waren. Perfect op tijd en zelfs de volgende dag nog heerlijk van genoten!

43. In een woord fantastisch. Heerlijk eten dat is thuis bezorgd! Ondanks dat het voor 20 man was was alles prima warm en merkbaar vers. Zoals al door meerdere mensen beschreven is de kipcashew echt helemaal te gek. Mensen zijn enorm vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader!!!

44. vrouwke van marion

Het is 13.15 uur en ik verlang naar de uitstekende kwaliteit van Eddo. En ook de bediening vind ik hartverwarmend. Moet alles zo snel, nee toch?

45. Bediening niet altijd super, maar ze zijn wel altijd vriendelijk. Verder is het eten ongelooflijk lekker! en zoals vele anderen al zeiden,, vooral de kip-cashew is een aanrader!

46. pascale van reijn

Vanuit wassenaar rijden wij graag om naar deze overheerlijke toko!

47. Vanwege verhuizing jaren niet meer geweest. Nu was ik weer eens in de buurt. Voor de ambiance kom je er niet, meer verder: wat een genot! En inderdaad: die kip-cashew is een aanrader. Wel moeilijk kiezen, de rest is net zo goed. Toko Eddo is (zelfs in toko-stad Den Haag) het omrijden meer dan waard.

48. Super! maak me maar wakker voor de Kip-cashew. Ze komen er uit het hele land voor. Recentie Peter 19 maart; is zeker de concurrent? Onbegrijpelijk!

49. 2 woorden:
    Kip Cashew.
    Proberen maar !

50. Eten is erg lekker, maar qua netheid hebben ze nog wel een hoop te leren

51. marieke

heerlijke indische toko,voor de echte genieter.

52. woorden schieten te kort. rond uit slecht. vlees taai. smaak niet lekker. ik kom nooit meer terug. dit was zeer triest