1. Kamphuis

Vanavond gegeten met mijn gezin in het restaurant van hotel Rodenbach. Ontvangen door een keurige nette jonge man in pak die ons de keuze liet om binnen of buiten te dineren. Uiteraard kozen wij met het heerlijke zachte weer van vanavond om buiten te dineren.

Onze tafel was al gedekt en de stoelen werden netjes voor de dames aangeschoven (waar zie je dit tegenwoordig nog?) Ik ben niet zo van de champagnes of bubbel maar de jongeman had mij over de streep gehaald met de prachtige magnum fles. Ook de inhoud mocht hier zeker niet van ontbreken want deze was voortreffelijk ! Na de eerste bubbel te hebben gehad kregen wij caviar met creme van mierikswortel en citroen met zeekraal op onze hand geserveerd ! Uniek en leuk om eens mee te maken.

Na deze verrassingen te hebben gehad, waren wij helemaal om en vertrouwden wij op de keuze van de chef ! Gelukkig goed hiervoor gekozen. Bij elk gerecht wat passeerde waren de borden verzorgd en netjes, daarnaast waren de wijnen bijzonder en leuk toegelicht door een jonge man die dat in onze ogen nog aan het leren was. Maar dit mocht de smaak niet drukken.

Het leuke van de gehele avond is de persoonlijke aandacht. Het koken aan tafel, het inspelen op behoeftes en ons niet alleen eten voorschotelen maar een avondje uit geven.

Helaas begon het te regenen, maar gelukkig had hier de jonge man al op ingespeeld door binnen de bon bon's klaar te zetten en de koffie snel naar binnen te brengen, hebben wij dit in het restaurant verder genuttigd!

Wat een ervaring om dit weer eens in Twente te mogen mee maken. Dit zie je alleen bij sterrenzaken waar je al gauw 150 euro per persoon kwijt bent. Kortom erg veel waar voor je geld bij Rodenbach!

Wij komen zeker weer ! Complimenten voor het team.