Hotel | Restaurant Rodenbach in Enschede

Verse en eerlijke producten, bereid op creatieve wijze

Eten & drinken 8,8

• vr 17:00 - 22:00
  • za 17:00 - 22:00
  • zo 17:00 - 21:00

Welkom bij Restaurant Rodenbach

Verscholen in het groen, maar ook dichtbij het centrum, ligt Hotel-Restaurant Rodenbach.

Rodenbach te Enschede is een begrip als het gaat om gastronomie gehuld in sfeer, rijke historie en gastvrijheid. Door de unieke ligging in het groene hart van de stad biedt Rodenbach het beste van twee werelden

Rodenbach is een à la carte restaurant met ruim 120 couverts. Gere­nommeerd vanwege de uitstekende keu­ken staat Rodenbach bekend om de hoog­waardige kwaliteit van de gerechten. Naast dineren in een ongedwongen sfeer van de grote zaal is het ook mogelijk om te dine­ren in de herenkamer. Deze ruimte is ideaal voor private diners en vergaderingen!

Genieten van de buitenlucht kan echter ook op het besloten tuinterras. Het terras van Rodenbach heeft in 2011 de 3e plaats gewonnen tijdens de Terrasverkiezing van de Volkskrant. “Iedereen in Enschede kent de terrassen aan de Oude Markt, maar het terras van Rodenbach is een té goed be­waard geheim”, schrijft Marieke de Voogt van de Volkskrant.

Onze gasten laten genieten”, dat is onze uitdaging. Restaurant ‘Rodenbach’ te Enschede is een totaalbeleving, waar­bij mooie seizoensgebonden producten centraal staan. Verse en eerlijke producten, bereid op creatieve wijze en resulterend in prachtige, smaakvolle gerechten, geserveerd in een stijlvol restaurant met klassieke de­tails. Wij nodigen u graag uit voor een heer­lijke lunch of sfeervol diner in ons restau­rant. En natuurlijk op ons gezellige terras in het voorjaar en de zomer.

Restaurant Rodenbach heeft een goede bereikbaar­heid, het ligt op loopafstand van het trein­station en is gemakkelijk te bereiken met de auto, het is gelegen aan de toegangswegen richting het centrum vanaf de A1 en A35. Logisch dat vele gasten dit gastvrije on­derkomen weten te vinden. Ook parkeren is geen probleem: de parkeerplaats kan 60 auto’s herbergen.

Feesten en partijen:
Restaurant Rodenbach is ook beschikbaar als locatie voor feesten & partijen. Hierbij kunt u denken aan bruiloften, reünies of jubilea. In overleg kunt u uw feest samenstellen zoals u dat wilt.

• Buffet: € 22,50
  • High tea: € 19,50
Diëten Vegetarisch, glutenvrij, koosjer, suikervrij en lactosevrij
Bekijk onze menukaarten
Foto van Hotel | Restaurant Rodenbach in EnschedeFoto van Hotel | Restaurant Rodenbach in EnschedeFoto van Hotel | Restaurant Rodenbach in EnschedeFoto van Hotel | Restaurant Rodenbach in EnschedeFoto van Hotel | Restaurant Rodenbach in EnschedeFoto van Hotel | Restaurant Rodenbach in EnschedeFoto van Hotel | Restaurant Rodenbach in Enschede

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang, rolstoeltoilet en invalide parkeerplaats
Ambiance
Rustig, luxe, romantisch, zakelijk, klassiek, huiselijk, gezellig en nostalgisch
Voorzieningen
All-inclusive, terras, Wi-Fi, rookruimte en high-tea
Kinderen
Kinderstoel aanwezig, magnetron (voor kindervoeding) en verschoontafel
120 zitplaatsen en maximaal 60 personen in één groep
Betalen