1. Lang gewacht op eten (1 uur), mensen die na ons kwamen werden eerder bediend.
    Er was nauwelijks aandacht voor onze tafel. Volgens de eigenaar lag dit aan keukenpersoneel en drukte (maar er waren misschien 7 van de +/-20 tafels bezet).

Na het arriveren van het gerecht bleek de ossehaas rauw te zijn. Na dit te melden aan de eigenaar schoffeerde hij ons door agressief met verhoogde stem te zeggen dat dit normaal is in Nederland! Alsof ik en mijn vrouw niet weten wat rauw vlees is! Hij behandelde ons als een stelletje onwetende mensen. Door te zeggen dat wij niet gediend waren van zijn gedrag mochten wij opdonderen zonder te betalen en nooit meer terugkomen.

Kortom deze man is zeer klantonvriendelijk.

Ga dan ook nooit naar deze tent! Bediening is slecht, eten is slecht, kortom je geld niet waard.
    Er zijn dan ook zeker veel betere Griekse restaurants in Groningen te vinden!