1. Matig Restaurant! Op Koningsdag 2014 hier wezen eten. Slechte, trage bediening. Het duurt allemaal erg lang voordat je op je tafel krijgt wat je besteld hebt. Wij hebben een mixed grill en een pizza besteld. Tot onze grote verbazing kreeg mijn man een gegrilde diepvrieshamburger bij zijn mixed grill. De rest van het vlees was ook van matige kwaliteit. Goedkope biefstuk etc. De pizza was alleen aan de rand knapperig en in het midden nat en volgens mij niet gaar. We moesten vreselijk lang wachten op alles wat we bestelden. Uiteindelijk een ijsje van de kaart besteld als dessert, kregen we van de serveerster te horen; 'dat hebben we niet'. Pfff. Toen maar 2 koffie besteld, waar we ook weer een half uur op moesten wachten. Bediening is chaotisch en erg jonge meisjes. Er staan ook jonge knullen in de keuken. Geen aanrader en we komen er niet nog een keer. Zonde van het geld en de moeite.

5,3