parkeer gelegenheid voor het restaurant

5. Betalen Visa Master Card pin

1207526553 16
1220474161 16
1382319265 76
1421162090 47

1. Sehr geehrte Damen und Herren,

Ich kann keine Bewertung abgeben, da das Bleiben mit unserem kleinen Kernterrier nicht erlaubt war. Aus der Seite geht leider nicht hervor, dass Hunde nicht erlaubt sind. Wir waren ziemlich vor den Kopf gestossen, als wir an der Türe direkt abgewiesen wurden. Das war für uns das erste mal. In Restaurante mit Büffet haben wir vorher angefragt, ob das mitbringen von Hunden gestattet ist und waren sehr erstaunt dass das kein Problem war. Für diese Lokalität gibt es ein ganz fettes "minus" von uns. Schade, vielleicht ist sie Küche ganz exzellent.

Bettina

2. Normaal lekkere pizza's vandaag teleurgesteld pizza 6 doorbakken besteld en krijg een pizza slap plakkende aan de bodem van de doos waarvan alles eraf valt pfffff

3. Bart kuijpers

Wij eten hier regelmatig. Niet voor niets. Het is er gezellig. De bediening is hartelijk en het eten heerlijk!

4. pizza champignon was slecht eten was er gewoon op geflikkerd en smaakte nergens na
    pizza haway was wel te eten maar ook deze pizza was alles opgeflikkerd

slecht gehumeurde bediende en we ze wilde ons eigenlijk niet helpen maar had drukker met vriendschappen
    telefoon word genegeerd dus als je aan eten bent word je gek van die telefoon echt irritant
    ik kom hier nooit meer terug

5. Met een vriendin een pizza besteld,smaak was matig, erg veel vocht op de pizza en rauwe ui. Garnalen zagen er bleek uit. Niet aantrekkelijk klein stuk gegeten. Toen we er iets van zeiden mocht hij terug in de oven? Geen trek meer.helaas geen succes.

6. Pizza Calzone afgehaald. De pizza was klef en zat vol met vocht dat eruit liep toen ik hem open sneed. Door het vele vocht (waarschijnlijk van de tomaat) was de hele bodem drappig en zacht geworden. Dit is de eerste keer dat ik pizza haal bij deze zaak en als dit het is blijft het voor mij zeker bij deze ene keer.

7. Heerlijk gegeten!! Wij hebben 2 pizza's en 1xde gegrilde biefstuk afgehaald. Bij terugkomst in het vakantiepark was alles nog lekker warm en hebben we gesmuld.

8. Erg lekker gegeten voor een betaalbare prijs! Vriendelijke bediening en sfeer was goed. flinke porties, mag wel ietsje minder. met bewondering naar het decor gekeken.

9. Goede grote pizza's met ruim voldoende beleg en een lekkere bodem. Ovenschotel was wat flauw, en ook aan de prijs voor wat je er voor krijgt.

10. Vriendelijk ontvangen, leuke sfeer en betaalbaar.

11. Prima gegeten, lekker eten, goede bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding! Echt een aanrader.

12. Annemiek en Eddy

Heerlijk Italiaans restaurant, we komen er vaak ff geen zin om te koken, en lekker dichtbij.
    Het eten is er prima, met een heerlijke lambrusco erbij ...jammmm.

14. Erg koud in de zaak, heb mijn sjaal om gehad en vond het zelf ongemakkelijk om mijn jas aan te doen. Liever wel gedaan. Eten was matig. Bediening ronduit slecht. Doordat het koud was, weinig klanten en slechte bediening viel alles tegen zo ook de sfeer. Bediening weet niet wat de gerechten zijn en vraagt of je het nummer weet. Toen Gianni eigenaar was kwamen wij hier heel vaak, altijd prima. Goed eten en bediening. Nu een dieptepunt. Wij gaan iig niet meer heen.

15. Na een tijdje niet te zijn geweest, maar weer eens een keertje naar de "Italiaan" in het dorp gegaan. Wat een tegenvaller... Zelfde inrichting nog, niets verandert, zelfde kaart, maar... allemaal nieuw (jong) personeel. Slechts 1 persoon zichtbaar die op een Italiaan leek in de keuken. Zeer rumoerig in de zaak, felle, sfeerloze verlichting. Bediening, niet professioneel, geen aandacht. Wij aten vooraf de tomatensoep, zat niet veel smaak aan. Daarna een vleesgerecht en een Lasagne. Vleesgerecht was drie kleine lapjes met een hoop saus (bij mijn buurman telde ik er overigens 5...). De Sla (als je het zo mag noemen) werd later geserveerd. Deze stond al een tijdje gelet op de kleur. Bij het vleesgerecht hoorde gebakken patatjes. Deze werden niet geserveerd. Hier nogmaals om gevraagd, zouden gebakken worden. Deze echter nooit gezien! Lasagne dreef in het vet, was klef en smaakloos... Toetje hebben we maar niet genomen.

Bij het afrekenen nog even aangegeven dat we niet tevreden waren en dat we niet hadden gehad waar we voor betaald hadden. Geen reactie, gewoon volle pond betalen (een jonge knul deed het afrekenen en bleef nog even naast me staan toen ik ging pinnen). Al met al een hele, hele slechte ervaring !! Wij komen niet meer terug en rijden voortaan weer lekker door.

16. Onlangs hebben we hier een pizza gegeten. De bediening was niet geweldig, niet professioneel, ongeïnteresseerd. Ook zijn zij (in ieder geval een aantal van hen) de Duitse taal niet (of nauwelijks) machtig terwijl hier erg veel Duitse toeristen zijn. Bij het opnemen van de drankbestelling, waar wij behoorlijk lang op moesten wachten, kon er zelfs geen goedemiddag vanaf. Ook duurde het erg lang voordat de bediening de bestelling van de pizza opnam. Terwijl de bediening al lang had gezien dat wij onze keuze hadden gemaakt. Als het druk zou zijn geweest snap ik dat, maar er was nauwelijks wat te doen. De pizza van mijn tafelgenoot was prima, maar mijn pizza, met bolognesesaus, was erg nattig en de paprika en ui waren hierop niet terug te vinden. Jammer.

Toen we wilden betalen werd een mandje neergezet met de rekening. Ook daarna duurde het erg lang.. Er kwam maar niemand de betaling ophalen. Vervolgens hebben wij er maar afgepast geld in gedaan en op de balie gezet zodat wij eindelijk weg konden. Wij komen hier echt nooit meer.

17. Bistecca Valdostana, het vlees was erg droog, de champignons die normaal aanwezig zijn waren afwezig zoals ook de kaas en ham, de kruidenboter bij het brood was gewoon boter de kruiden die er in horen te zitten zaten er niet in.

18. teleurgesteld

Soep en involtini laten bezorgen, bezorger was niet prettig en de involtini muf. Erg jammer, 32 euro uitgegeven. Gaat helaas vaker mis de laatste tijd, dus zeker geen aanrader meer.

19. Helaas erg slecht!! Het lekkerste was nog de salade. De bediening is totaal niet made for the job, je vraagt iets en krijgt wat anders, vreemde dingen in het eten en een fabrieks smaak ofzoiets... Helaas niet vers en op de goede manier smaakvol. Na een paar happen van het hoofdgerecht zijn we opgestapt maar een excuses of wat dan ook kan je wel vergeten, totaal geen klantgericht restaurant, zakkenvullers! Bedankt hoor.

20. Matig Restaurant! Op Koningsdag 2014 hier wezen eten. Slechte, trage bediening. Het duurt allemaal erg lang voordat je op je tafel krijgt wat je besteld hebt. Wij hebben een mixed grill en een pizza besteld. Tot onze grote verbazing kreeg mijn man een gegrilde diepvrieshamburger bij zijn mixed grill. De rest van het vlees was ook van matige kwaliteit. Goedkope biefstuk etc. De pizza was alleen aan de rand knapperig en in het midden nat en volgens mij niet gaar. We moesten vreselijk lang wachten op alles wat we bestelden. Uiteindelijk een ijsje van de kaart besteld als dessert, kregen we van de serveerster te horen; 'dat hebben we niet'. Pfff. Toen maar 2 koffie besteld, waar we ook weer een half uur op moesten wachten. Bediening is chaotisch en erg jonge meisjes. Er staan ook jonge knullen in de keuken. Geen aanrader en we komen er niet nog een keer. Zonde van het geld en de moeite.

21. Stefan Hart

Drie kwartier wachten voor je mag bestellen is te lang. Ambiance is leuk, er was net een hele drukke groep. Daar ontsnap je niet aan in deze open ruimte. Personeel is niet geschoold lijkt het. Waarom zijn ze niet wat gastvrijer in hun houding, ipv poeh, wat moet ik hard werken. Gasten moeten dat niet kunnen merken. Prijs kwaliteit is naar verhouding, het is een goedkoop restaurant. Maar als je Lambrusco bestelt moet je dat wel schenken, en niet een goedkope variant daarvan serveren.

22. Tijdens onze vakantie heerlijk gegeten. En Pizzeria dekt de lading totaal niet. Ja, uiteraard serveren en bezorgen ze Pizza's; maar verder ook ontzettend veel vlees, vis en pasta gerechten. We hebben heerlijk gegeten, er was voldoende bediening en zelfs een leuke speelhoek voor de kinderen. Op een gegeven moment kwamen er wat toeristen met een hond binnen, maar geen zorgen deze werden direct uitgelegd dat er geen huisdieren welkom waren in het restaurant. Al met al heerlijk gegeten en een gezellige avond.

Mille grazie!

23. Nu met de nieuwe eigenaresse heb ik twee slechte ervaringen bij Pizzaria Italia. De laatste was de druppel toen we pizzas gingen bestellen om deze te laten bezorgen. Dit duurde maar liefst 2,5 uur(!). Tussentijds hebben we paar keer gebeld waarom het zo lang duurde en werden we asociaal afgekapt. De bezorger kwam na 2,5 uur en vroeg om fooi(!), wij hebben laten weten dit niet te willen geven omdat we zo lang hebben moeten wachten. Een boze blik was wat we toen kregen. Toen we de dozen open maakte kregen we pas de echte schrik. De pizza's waren deze koud, slap en er lag er een plas water op. Bah.
    Wij komen er in ieder geval niet meer.

24. E. 302 punten

Zeer lekker eten, goede pizza's. Eigenlijk gewoon hoe het hoort.
    Lekkere verse tiramisu en goede cappuccino.
    De enige paar punten zijn: de glazen roken niet lekker (alsof er een tijdje water in had gestaan, dus niet goed en snel genoeg gedroogd) en de bediening was erg langzaam.
    Koffie voor de een, toetje voor de ander en het toetje was al op toen de koffie nog moest komen.
    Ook meer dan een half uur gewacht tot we konden vragen om de rekening (en knippen met de vingers doen we natuurlijk niet).

Dus: iets meer aandacht aan de glazen en de bediening, dan is het top. Aan het eten ligt het in ieder geval niet!

25. Heerlijke pizza's gegeten in een gezellige sfeer. Bediening vriendelijk. Heerlijke broodjes vooraf met lekkere kruidenboter. Goed verzorgd! Bij betaling schrokken we van de prijs. Ze zijn absoluut niet duur! Zeker een aanrader!

26. We zaten op het Landal park Ooghduyne, en we hadden een Pasta en Mix Grill besteld,
    Alles was apart verpakt het vlees, sla, en de patatjes en we kregen er zelfs een heel brood bij.
    Alles smaakte perfect en was van goeie kwaliteit! Wij vinden dit echt een aanrader!

27. Gewoon een prima italiaan waar je voor een normaal bedrag kan eten. Zeker in de zomerse dagen zit je heerlijk buiten in de tuin.

28. Tijdens ons vakantieweek in Julianadorp (week 50) gingen wij met de familie uit eten bij pizzeria Italia, van de 6 pizza's die op tafel gezet werden, waren er 2 bij waarvan de garnalen en de andere vissoorten en de groenten nog rauw waren. De eigenaresse heeft wel aangeboden om het weer in de oven te zetten maar daar hadden we geen behoefte meer aan.

Bij het afrekenen moest alles worden betaald ondangs de klachten, en onze kleindochter had nog een halve pizza over die meeging in een doos maar daar werd dan ook nog € 0.50 voor gerekend. Al met al een slechte ervaring rijker en een illusie minder.

29. GJ 391 punten

We hebben hier een tijd geleden gegeten. We kwamen binnen in een mooi en gezellig restaurant. Het ziet er ook gezellig uit. We moesten echter 1,5uur wachten alvorens we ons eten hadden. Wel kwamen ze erg vaak vragen of we nog wilden drinken. Uiteindelijk kwam het eten, echter voor 1 persoon was het er nog niet. Het duurde vervolgens nog 10minuten voordat zij haar eten kreeg. Erg slecht. Toen we hier iets over zeiden werd er slecht op gereageerd, erger nog. Er werd niets mee gedaan.

Het eten was echter wel voortreffelijk, de pizza's waren ook heel erg goed.

30. Heerlijke goedbelegde pizza's en ook de vleesgrechten zijn heerlijk, zo ook de kruidenboter. Toetjes redelijk, bediening jong en onervaren. Voor mij het ideale afhaalrestaurant, maar je kunt er ook gezellig zitten als het niet propvol zit.

31. Bediening was echt heel vriendelijk, eten was echt heel goed & snel en voor de prijs die je betaald hoef je het echt niet te laten!

Ik kom zeker weer terug!

32. Absoluut perfect.

33. SUPER!
    Wij eten hier al sinds dat hij bestaat.

Hij is nu sinds kort overgenomen en heeft dus andere eigenaren. Alles is perfect het enige is dat het wat langer duurt dan eerst en ze hebben de tafelkleedjes veranderen (hahah)...

1x glas in een pizza gehad. Dit hebben ze erg mooi opgelost door heel het personeel met plastic bekertjes te laten drinken.

Ik ben erg tevreden en het is een echt aanrader...

34. Met de klas uiteten, was lekker. Goeie pizza en het duurde niet zo gigantisch lang voordat de pizza klaar was. Vriendelijke bediening. Ook als je wat besteld hoef je niet langer te wachten dan drie kwartier.

35. Erg leuk, ook als je met kinderen heen gaat! Prima voedsel. Alleen vaak heeel erg druk! )wat op zich wel weer een goed teken is, haha!

36. zeer slecht gegeten absoluut geen aanrader, italiaan doet zeer druk en dringt zich zelf erg op, geeft personeel overal de schuld van