Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Nieuweburen 118, 8911 GB, Leeuwarden

Op dit adres zit nu: Nihon 88

1. Ik was met 6 vriendinnen hier uit eten via een kortingsbon van groupon. We kregen 3gangen en dat voor 15€ p.p. Uiteraard niet duur dus de verwachtingen waar niet erg hoog.. Het voorgerecht zou gebonden soep moeten zijn, het was zo waterig als het maar kon zijn.. Op de tzatziki lag een groen plasje van iets geen idee wat dat was... Maar zag er ook niet echt fris uit. Toen het hoofdgerecht. De meeste van ons hadden mixed grill, het vlees was koud en uitgedroogd, veel te gaar dus. Niet te eten bah! Uiteindelijk het nagerecht, een bolletje ijs met slagroom en een bakje chocola dat was dan de Dame Blanche. Helaas is dit niet voor herhaling vatbaar, ik raad het niet aan om hierheen te gaan. Je bent niet vrij om te praten, je hebt het idee dat je constant in de gaten wordt gehouden en dat ze allemaal horen wat je zeggen..

2,3