Dionysos in Leeuwarden

Gezellig Grieks eten in het hartje van Leeuwarden!

parkeergarage voor de deur aanwezig.

5 minuten lopen tot bushalte en treinstation.

Dionysos laten bezorgen?

Wilt u gezellig Grieks eten in het hartje van Leeuwarden? Bij ons bent u dan aan het goede adres.Wij hebben authentieke Griekse gerechten maar ook voor een mals biefstuk bent u bij ons op het juiste adres.

Eet u liever thuis? Wij bezorgen ook!. Uw heerlijke Griekse maaltijd kan bij u thuis bezorgd worden tussen 17.00 uur en 22.00 uur. U ontvangt 10% korting als uzelf afhaalt. Afhalen is mogelijk tussen 17.00 en 22.00 uur.

Bedrijfsuitje, familiefeest of iets anders te vieren? Laat het ons weten. Voor groepen en partijen beschikken wij over een aparte ruimte waar u intiem met uw eigen gasten kunt dineren. Tevens kunnen wij uw feest thuis of op uw bedrijf voorzien van een uitgebreide Griekse catering.
Eet smakelijk en graag tot ziens bij Dionysos!

4. Betalen American Express Master Card pin

1192714637 46
1199904453 48
1207094270 50
1293372072 79
1401219324 58

1. Weinig sfeer. Leek net alsof we weg moesten terwijl we gereserveerd hadden. Alles moest snel, voorgerecht kwam al op tafel terwijl we nog nauwelijks zaten en terwijl we nog half in het voorgerecht zaten stond het hoofdgerecht al op tafel. Spareribs waren in plaats van hot-sweet meer hot-zuur. Het dessert hebben we maar overgeslagen wat betekend dat we al met al na een half uur na binnenkomst alweer buiten stonden. Dit was voor ons eens maar nooit weer!

2. Bianca Stanley

Gewoon op en top, zoals altijd! 👍👍

3. Fam Dijkstra

Zoals altijd heerlijk gegeten.

4. We hebben het heel gezellig gehad. En erg goede bediening.

5. Samantha

Eten was heerlijk.

6. Toon Blok

Eten was goed. Bediening viel tegen, m.n. dat het slordig was. Gerechten die niet gebracht werden, waar we zelf om moesten vragen.

7. Wij zijn nu 2 keer bij Dionysos geweest en hebben het all you can eat arrangement gekozen. Niet om ongegeneerd te eten maar omdat je dan al die verschillende Griekse gerechten kan proeven. Als we volgende keer Leeuwarden bezoeken staat dit restaurant weer in de agenda!

8. Lekker eten goede service, kort om leuke avond gehad.

9. Laatst hier wezen eten met een drietal collega's. De zaak was op 1 ander stel na, nagenoeg leeg. Gekozen voor het "all you can eat" aanbod. Verschilt eigenlijk nul van de 'gewone' kaart. Smakeloze hapjes, de typisch Griekse keuken wordt geweld aangedaan; smakeloos, koud en duurt te lang voordat je de volgende ronde kunt bestellen. Neem daarnaast nog een eenzijdige kleine menukaart voor dit concept en je kómt ook niet verder dan 3 rondes. En als je dan verschillende soorten vlees bestelt wordt dit op 1 bordje geserveerd en dan zoek je maar uit wie wat had en wat er precies op tafel ligt.
    Dan nog het irritante belletje wat de keuken laat horen zodat de verveelde ober - die beter cipier had kunnen zijn, zo dicht staat 'ie op je tafel, weet wanneer die weer aan moet komen sjokken. "Get him to the Greek" is een film... Maar hier kun je beter niet naartoe.

10. M de Vries

Kwaliteit van het eten was goed. We hadden het all you can eat. Je besteld dan 5 kleine gerechten per ronde. Helaas kwam wat je besteld had niet altijd volledig op tafel. En waren de spare ribs op. .. Voorheen kreeg je van te voren en glaasje uzo als begin. Ook dit was er niet meer bij. . Heel jammer want de kwaliteit en service was voorheen heel goed. Voor ons een gemiste kans. .

11. We hebben heerlijk gegeten, het All you can eat menu is niet duur en de bediening is top!

12. We hebben er heerlijk gegeten, bediening was vlot. We gaan zeker nog eens hier eten

13. Geweldig lekker eten en vlotte bediening, alleen het welkomstdrankje moet elke keer weer met een hint gemeld worden, maar als je vaker komt zoals wij dan moet het toch bekend zijn dat wij dat erg op prijs stellen en lekker vinden.

14. Wij hadden van te voren een tafel gereserveerd. We hadden een mooie tafel bij het raam. Heel sfeervol ingericht. Het eten was heerlijk. Ik heb een allergie. Ook daar had ik een paar dagen van te voren over gebeld en dat was geen probleem, ze zouden er van tevoren rekening mee houden. Normale prijzen voor het eten en drinken. We komen zeker weer een keer terug. Wij hadden de tweede maaltijd gratis met een actiebon. Dus dat was helemaal leuk. Tot de volgende keer!

15. Het eten was lekker, en het all you can eat buffet voor 23 euro is zeker niet duur. Maar de service en bediening is waardeloos. Het personeel komt niet langs, dat hangt maar wat rond bij de balie en als je wat te drinken wil bestellen, moet je naar ze toe lopen want ze reageren nergens op, ze zitten maar wat te kletsen of op hun mobiel te kijken. Het personeel komt ongeïnteresseerd en onverschillig over.

16. Heerlijk eten voor een goede prijs, vlotte en vriendelijke bediening! In een woord top

17. Bijzonder slechte bediening! Het eten is goed te doen

18. bep de vries

Heerlijk gegeten, vlotte bediening, echt een aanrader.

19. Behoorlijk slecht restaurant. Koud eten, chagrijnige en klunzige bediening. We waren vandaag met 4 personen all you can eat. Ik werd bedroeft van de sfeer, bediening en prijs kwaliteit. Was blij dat ik weer weg kon.

Ongemakkelijke sfeer, bulten ui op de overwegend lauwe gerechten. Eigenlijk nog nooit zo slecht gegeten.

20. Eten was uit de kunst. Sfeer goed. Service goed. Kwaliteit goed en prijs redelijk.

21. Prima Griek! Mix Grill vind ik wel een aanrader. Mals vlees, niet te hard gegrild of te zout zoals ik dit weleens tegenkom. De stoofpot lamsvlees kan wel iets langer stoven, was nog iets te stevig. Verder alles prima verzorgd. Bediening vriendelijk en snel. Kortom: lekker gegeten!

22. Fantastisch restaurant! Als je binnenkomt voel je de gezellige sfeer al van het restaurant. Dat komt mede door het vriendelijke personeel die wel weten wat ze doen. En als je gaat zitten voel je je al meteen thuis, en wanneer je die menukaart aangeboden krijgt, gaat er een culinaire wereld van Griekse gerechten voor je open. En wil je niet aan 1 gerecht vast zitten, dan kan je gewoon kiezen voor het All You Can Eat menu. En als je dan het eten krijgt, dan kan je je gewoon nergens op focussen dan het eten, echt heerlijk! En de prijs is echt goedkoop voor de kwaliteit die je krijgt.
    Ik kom er zeker vaker en beveel ook anderen om het eens een gokje te wagen.

23. Wij hebben ons bedrijfsuitje bij deze Griek in Leeuwarden gedaan, we waren met een groep van 20 man. We hebben het all you can eat gedaan met zijn allen, omdat we de Griekse keuken graag wilden leren kennen. Ik kan niet anders zeggen namens de hele groep dat we genoten hebben van het eten. Ondanks dat we met een grote groep waren was alles perfect in orde, leuk concept ! De bediening was ook heel vriendelijk! Wij gaan hier zeker nog eens naar toe! Vandaar dat ik het zeker 5 sterren waard vind.

24. Ik was met 6 vriendinnen hier uit eten via een kortingsbon van groupon. We kregen 3gangen en dat voor 15€ p.p. Uiteraard niet duur dus de verwachtingen waar niet erg hoog.. Het voorgerecht zou gebonden soep moeten zijn, het was zo waterig als het maar kon zijn.. Op de tzatziki lag een groen plasje van iets geen idee wat dat was... Maar zag er ook niet echt fris uit. Toen het hoofdgerecht. De meeste van ons hadden mixed grill, het vlees was koud en uitgedroogd, veel te gaar dus. Niet te eten bah! Uiteindelijk het nagerecht, een bolletje ijs met slagroom en een bakje chocola dat was dan de Dame Blanche. Helaas is dit niet voor herhaling vatbaar, ik raad het niet aan om hierheen te gaan. Je bent niet vrij om te praten, je hebt het idee dat je constant in de gaten wordt gehouden en dat ze allemaal horen wat je zeggen..

25. Onlangs weer eens heerlijk getafeld.. gewoon goede griekse keuken.. Vroeger voor bv. verrukkelijk lamsgerecht uit de oven, nu 'ayce' concept gedaan, om meerdere, gelukkig in wat kleinere porties, warme+koude gerechtjes uit te proberen.. leuk+lekker, en sommigen wel bijzonder smakelijk.. jammer dat je dan op een gegeven moment domweg genoeg gegeten hebt. Kortom, voor mij hier nog steeds plezierige culinaire belevenis. Niet echt goedkoop, maar prijs wel in verhouding met het gebodene.. service+sfeer vind ik gewoon goed, leuk hoekpandje met uitzicht op prachtig vernieuwde wilhelminaplein, saailand+fraaie nieuwe fries museun+slieker voor de betere films.. Overigens fraai hoor, dat nieuwe terras, kom bij zonnig weer zeker 'ns 'n wijntje doen, dus tot ziens..

26. Gister zijn wij hier wezen eten. Ondanks de slechte recensies van hiervoor toch gegaan. Waren we maar wat wijzer geweest. Om te beginnen was de gastheer vriendelijk en aardig maar slecht te verstaan. We gingen voor het all you can eat menu. De sfeer was een beetje ongemakkelijk en het praatte niet fijn. Ook was het restaurant zelf slecht afgewerkt. Na een uur kwam de eerste ronde. De tzatziki was vergeten. Binnen een halve minuut stond het op tafel maar om de saus heen zat groen water (??), niet heel smakelijk. Daarnaast waren alle 'warme' dingen koud. Toch maar tweede ronde besteld. De gyros was dit keer ontzettend koud en de sparibs waren dit ook. Ook zat er veel te veel een of andere tomatensaus over, niet lekker. De andere twee vleesjes waren redelijk warm. De porties konden wel wat groter. Het wachten had nu telkens zo lang geduurd dat we besloten geen derde ronde te nemen. We zaten nu al 2 uur na 2 rondes. Toen maar voor een ijsje van de kaart gegaan. De baklava was koud van boven en onderin warm. Het ijs had aan de buitenkant een hard laagje en van binnen zaten ook harde stukjes, ookal geen succes. Een paar uur na dat we daar gegeten werd een van ons heel erg beroerd en de volgende ochtend is dat nog zo. Door het vlees misschien?

Kortom de gastheer was vriendelijk, maar het eten was qua smaak lekker maar bijna alles was koud. Vond ook dat we veel te veel moesten betalen. Staat totaal niet in verhouding. Wij komen hier niet weer!

27. Vandaag voor de tweede keer wezen eten. Echt ontzettend lekker gegeten. Goede service en zoals eerder gezegd, erg lekker eten!

28. Alex m 154 punten

Wij zijn op bezoek in Leeuwarden en wilden grieks gaan eten. Onze keuze is op Dionysos gevallen omdat het all you can eat concept voor ons nieuw was bij een griek. Eenmaal binnen zagen we 5 andere gasten. Oh oh, dat voorspeld niet veel goeds. Normaal krijg je een ouzo van het huis bij binnenkomst, nu moest je erom vragen. Wij wilden een karaf wijn en all you can eat. Bij de eerste ronde ging het al mis. De keftedakia werd niet geserveerd. Ow? Vergeten. Bij de tweede ronde vergaten ze de gyros. Helaas was het of aangebrand, of koud. Bij elke bestelling waren ze wel een gerecht vergeten. Dit kan niet per ongeluk zijn. De bediening had er weinig zin in, maar ja wat wil je met totaal 7 gasten. Al met al een zeer matige griek waar ik niet meer naartoe ga.

29. Het all-you-can-eat concept is wat ons heeft doen besluiten naar Dionysos in Leeuwarden te gaan om kennis te maken met de Griek. Helaas zijn er vele teleurstellende aspecten, daarom eerst maar even wat wel goed was. Het concept werkt hier hetzelfde als bij de Japanner, 4x (ik geloof dat je hier wel meerdere gangen kunt eten met een nieuw briefje) 5 gerechtjes. De grill gerechtjes, kleine stukjes vlees of vis, zijn lekker als ze niet koud zijn. Je krijgt bij aanvang een gratis glaasje (met water aangelengde) Ouzo. Salades en olijven waren fris en smaakvol. De moussaka was goed bereid (trots van het huis?)

Dan wat slecht was. Ten eerste is het merendeel van je gerechtjes koud bij aankomst. Dat komt omdat niet het eten wordt gebracht als het klaar is, maar pas als de bediener zijn dienblad vol is. Dus: bijna alles veel minder van smaak. De bladerdeeghapjes en gefrituurde feta smaken als kant-en-klare hapjes uit de diepvries. De stoofgerechtjes van kalfsvlees waren van taaie doorgegaarde runderlap ("ze proeven het verschil toch niet"). Onharmonieus van smaak ook. De gyros was koud. Sauzen ontbraken grotendeels.De sparerib was opnieuw opgewarmd (stond eerst bij iemand anders op tafel?).

Daarnaast probeerde de gastheer ons meerdere malen te bedonderen. Eerst door niet geleverde gerechten bij een nieuwe ronde te willen leveren (indien er slechts 4 ronden zouden zijn geweest dus gemiste culinaire kansen), daarna dezelfde en verkeerde/ andere vleessoorten door de stoofpotjes en last but not least meer drankjes aanslaan dan geconsumeerd.

Al met al zeer slechte bediening die helaas een 1 moet krijgen. Onsmakelijke lui in zweterige witte hemdjes (bekend van de minder hygiënische kebabtoko's) assisteren de bediening.

30. Helaas is deze Griek enorm achteruit gekelderd . Voorheen gaf ik het een 8 nu niet meer. De man van de bediening was erg onvriendelijk. Hij keek erg intimiderend. Het eten was niet heel goed. Zo was de rode rijst erg slecht. Aan het sausje van een stoofgerecht zat een tomatenpuree achtige smaak. Er was niet genoeg drinken ingekocht. Kortom we komen hier niet graag weer.

31. D 11 punten

Leuke ontvangst en prima bediening. We hebben gegeten met het all you can eat menu. Was de moeite waard. Je kiest wat je wilt eten en per ronde krijg je allemaal kleine schaaltjes zodat je allemaal kleine verschillende gerechtjes kan proberen.
    Het eten was goed bereid en erg lekker, goed op smaak en met de juiste garing.
    Het enige minpuntje is denk ik de inrichting die wat verouderd is, kan wel opgeknapt worden en het toilet kan schoner en ook wel een opknap beurt gebruiken.

32. De mensen waren aardig toen we binnen kwamen, we dachten eerst dat we voor het drie gangen menu zouden gaan (aanbieding 22,50) alleen na het kijken wat de opties waren, hebben we dat maar niet gedaan. (weinig keus)
    We werden geholpen door een jonge meid, die kwam over als of het haar eerste dag was... ik heb een plank meer emotie zien tonen. En ze was ook erg langzaam.
    Het eten was niet slecht, best lekker te eten, alleen een beetje duur.
    Wat het vervelendste was, is de muziek die ze daar draaien, het moet wat sfeer geven, alleen het is best een beetje luid en na een tijdje best vervelend.
    Al met al niet slecht, alleen ik zou liever ergens anders heen gaan.

33. Je krijgt weinig eten voor de prijs. Het is ook slecht gekookt, soms aangebrand: soms niet eens gaar. De bediening is wat traag maar erg vriendelijk.

34. Bij dit restaurant heb ik alleen laten bezorgen, geen idee dus hoe de service is.

Ik weet wel, dat je een gigantische hoeveelheid aan eten krijgt, echt super! Het is wel vrij prijzig, maar als je dan kijkt naar de hoeveelheid, ben je dat zomaar weer vergeten!

Echt top, bezorgers zijn ook heel vriendelijk!

Keep on going.

35. Leuk restaurant met prima bediening en dito eten. Lekker bereid en geen poespas, wel ietwat duur.

36. We worden hier altijd weer heel leuk verwelkomd!:D.

Ze zijn altijd heel erg vriendelijk.

Het eten verveelt nooit! En is elke keer weer heerlijk en goed!

Er wordt goed gedacht om de klanten: 'smaakt het?' 'nog wat te drinken?' enzovoort. Je hoeft nooit droog te staan!

De sfeer blijft ook fantastisch! Verveelt nooit! Natuurlijk altijd Griekse muziek, maar het is nooit vervelend. En in tegenstelling tot in sommige andere restaurants, staat de muziek nooit te hard. Hier kan je jezelf nog horen denken.

37. Vandaag heerlijk gegeten bij dit restaurant, vriendelijke en vlotte bediening en heerlijk eten. Geweldig!

38. We zijn hier nu al enkele malen geweest en altijd hebben we heerlijk eten. We wonen in België maar als we op familiebezoek gaan en we willen Grieks eten komen we toch echt wel hier uit.

De bediening is altijd hartstikke vriendelijk en vlot.

39. J 95 punten

We waren met een groep en het duurt dan wel lang voordat je je eten krijgt. Smaakte wel goed. Inrichting wel massaal.

40. Het hoofdgerecht was lekker (de zalm).

Alleen; De bediening mag wel wat enthousiaster zijn. Het wachten duurde erg lang op het voorgerecht (!) en hoofdgerecht.

Eten wat warm moest zijn was ijskoud van binnen.

De presentatie is niet goed. Saaie borden, eten met wat komkommertjes en sla afgewerkt... Inspiratieloos.

Prijs - kwaliteit verhouding erg slecht. (duur!)

We komen hier niet weer in ieder geval.. Geen leuke ervaring.

41. Heb hier meerdere keren gegeten en het was altijd hartstikke lekker! ik kom hier graag, ga er speciaal voor naar leeuwarden! De bediening is goed, het eten heeeerlijk (tenminste een echte griek in de keuken, en dat proef je!!) en de sfeer is gezellig in griekse stijl! Prima restaurant, een echte aanrader!

42. Michiel

Altijd heerlijk eten hier. Meerdere keren geweest en zeer tevreden.

43. richard

De tomatensoep smaakte naar vis.

Geen vers vlees, werd gemaskeerd door bacon(?!?) & heel veel (vieze) kruiden. De Vlaamse frieten waren koud & slap. Het restaurant zelf was niet bepaald schoon te noemen; kortom geen aanrader!

44. Gerlof & Brian

Wij hebben eten besteld om het vervolgens thuis op te eten. De bezorger was laat doordat hij het niet kon vinden, terwijl hij wel een navigatiesysteem had. Ook wist de bezorger niet wat in welke zak zat, waardoor hij alle zakken open moest maken om te kijken wat erin zat. Het eten vulde verder goed en was goed te eten.

45. Na een goede ervaring met de bezorgdienst van deze zaak besloten wij hier te gaan dineren. Hadden we het maar niet gedaan. Personeel wijst je niet netjes naar een plaats, het gewenste drinken was "op", kaart is beperkt, de prijzen vielen zwaar tegen, personeel staat te roken achter de bar en de geluidsinstallatie hapert irritant. Zijn na ons eerste drankje maar snel weer vertrokken, eens maar nooit weer!

46. Heerlijk gegeten. Ideaal restaurant voor de vlees- en de niet-vleesliefhebbers. Ook de bediening/service is top geregeld. Dikke 10