1. Het is al weer meer als een jaar gelden dat ik voor de eerste keer ben gaan eten bij Barbarossa part 2, en nu een dik jaar en vele bezoekjes later is het maar eens tijd voor een recensie.
    Ik kan niet anders anders zeggen dan: wat een Geweldig restaurant!!

Het is in een jaar tijd uitgegroeid tot ons favoriete restaurant. We zijn er zeker 1 tot 2 keer per maand te vinden. De sfeer, bediening en vooral het eten is altijd super en van een hoog niveau. Zelf ben ik iemand die altijd iets anders van de kaart besteld en ik moet zeggen dat het bij Barbarossa niet uitmaakt wat je besteld, het is altijd even lekker. En om de paar weken brengen ze veranderingen aan in de kaart dus dat is voor mij ook een pluspunt.

We gaan meestal met z'n tweeën eten, maar een week geleden hebben we een feest gehouden van ongeveer 20 personen. We hebben alles van te voren met Joanna en Marvin besproken en ze hebben alles boven verwachting waar gemaakt.
    We hebben het bewijs gezien, het maakt niet uit of je lekker met z'n tweeën gaat eten of dat je er een feest geeft, het team van Barbarossa zorgt er altijd voor dat je leuke en culinair fantastische avond hebt. Een echte aanrader dus!!

Wij gaan er in ieder geval weer snel terug.