1. Al paar keer gegeten hier. We vinden het concept wel leuk en verassend. Kiezen uit vegetarisch, vis, vlees of combi en dan maar afwachten. De ene keer hebben we goed gegeten, de andere keer minder (biefstuk was toen erg taai en draderig) erg jammer, die avond kregen ze daar veel klachten over. Ik raad ze dan ook aan goed naar de kwaliteit te kijken van de producten.

De andere keren was het wel goed, vegetarisch en vis gekozen. Maar gezien prijs, kwaliteit verwacht ik van de kwaliteit van het eten en de bereiding er ietsjes meer van. Ook hebben wij niet genoeg aan een 3-gangen menu, de gerechtjes zijn vrij klein. De sfeer van binnen vinden wij juist leuk, modern en stijlvol. Alle keren op doordeweekse avonden geweest, altijd meerdere tafels bezet. De bediening is erg vriendelijk en snel genoeg. Geen topper qua eten, ook niet erg duur, maar wel de moeite waard. Geen avondvullend programma want er wordt wel vlot geserveerd. We komen nog eens terug.