1. Slecht, na een dag zeilen met het gezin rond half 8 aangeland aldaar, dochter (8 jr) had nog een half flesje sportdrank in haar hand en er direct duidelijk gemaakt dat dit niet genuttigd mocht worden op het terras (ik dacht eerst aan een grap) daarna duurde het een half uur voordat we iets te drinken hadden, vervolgens komt de eigenaar met de kaart en begint dat het toch wel laat is om met een kind van 8 om 20:00 uur nog uit te gaan eten, daarna een verhaal over zijn eigen kinderen vervolgens verteld hij dat een goede maaltijd veel tijd kost dus met andere woorden: geen zin om wat te gaan maken. Na nog meer ergernis over het afrekenen wat lang duurde afgedropen naar de MacDonalds om onze honger te stillen.
    Samengevat: Meneer denkt een 3 sterren restaurant te hebben, gastvrijheid heeft hij nooit van gehoord.
    Jammer voor de mooie locatie, in afwachting van nieuwe uitbaters.