1. Jan den Dolder

Enkele jaren geleden dit restaurant bezocht tijdens ons bezoek aan het mooie Zeeuws-Vlaanderen.
    Toen meerdere malen kunnen genieten van diverse specialiteiten van dit etablissement.

In de nazomer, die overigens prachtig was, weer met mijn vrouw dit restaurant aangedaan en moet bekennen dat wij schrokken.

Blijkbaar is het restaurant verandert van eigenaren. Dit is in vele dingen op te merken.
    De toén rustige en gezellige entourage is verwisseld voor een drukke barokstijl wat zowel mijn vrouw als mij erg deed afschrikken bij binnenkomst.

Nog maar te zwijgen over de onprofessionele bedienende krachten die in deze zaak rondlopen.
    Ongeïnteresseerd en weinig vakkennis. Zo weet op de avond van ons bezoek de gastvrouw ons niet te vertellen uit welke druifsoorten de huiswijn bestaat en na onze vraag ook niet de moeite neemt deze te beantwoorden.

Uiteindelijk toch gekozen om een hapje te eten.
    Naar ons idee is er ook een andere chefkok in dienst getreden want de gerechten bevatten weinig ziel, weinig smaak en zeker geen inspiratie.

Op de prachtige lokatie (wij denken, uniek voor de regio) waar dit restaurant zich bevind, zal wellicht nog hard gewerkt moeten worden om het niveau weer als vanouds te laten zijn.

Zowel mijn vrouw als ik hopen bij ons volgende bezoek, een stuk positiever te kunnen schrijven.

J. den Dolder, Dordrecht

5,3