Wij beschikken over een privé parking naast ons restaurant.

• OV

Alleen s' zomers stopt er voor ons restaurant een bus.

Bezorgrestaurants in de buurt van De Zeeuwse Kust

• High-tea
  • All-inclusive

1. Personeel
    • Chef: Roan Dellaert
    • Eigenaar: Carina Fremouw
    • Rolstoeltoilet

do lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00
vr lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00
za lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00
zo lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1281949096 75
1320014201 81
1434209518 75
1453242071 66
1519856005 75

1. W buiting

Het was vol dus druk maar het eten is er goed ook voor de kinderen was het leuk daarna nog even over het strand gewandeld

2. Hoofdgerecht kwam te vlug na aperitief.
    Lekker eten maar niet top.

3. Wat een heerlijke avonden hebben wij deze week, met de hele familie, beleefd bij de Zeeuwse Kust in Nieuwvliet-bad. Vriendelijke gastvrouwen en gastheer met kennis van zaken, heerlijke wijnen en coctails en fantastisch eten. Wat een cadeautjes op je bord. Echt oog- en tongstrelend. Wij komen zeker terug, want we hebben genoten. Groetjes  familie Van Krevel

4. Hanneke van Es

Heerlijk gegeten van prachtige gerechten met buitengewoon vriendelijke bediening.

5. Jammer van de oude slechte recensies.
    Dit is echt achterhaald.
    Door Corona hebben we afgehaald
    6 verschillende gerechten en stuk voor stuk heerlijk, met liefde bereid.

6. Bo de Schreef

Paar weken geleden wezen eten met mijn gezin. Heel veel vegan en veganistische opties! De bediening was gezellig, en het eten was top. Bedankt Restaurant de Zeeuwse Kust!

7. Jeannine

We hebben superlekker gegeten.

8. Irma Ophoff

Heerlijk gegeten op 11 november 2016. Vooral de scholfilet voor mijn man (die meestal niet zo'n visliefhebber is) en mijn visschotel uit de oven met frites en salade.
    Kortom gewoon lekker. En de service aan het eind was geweldig. De twee mensen van de bediening hielpen ons met de trap naar buiten te begeleiden. Het was een beetje glad en wij lopen niet meer zo soepel.
    Hulde. Wij hadden een heerlijke avond. Bedankt mensen van dit restaurant.

9. marleen

Voorgerecht was prima (salade met geitenkaas) maar het hoofdgerecht... voor €20 een visschotel besteld die bestond uit fijngesneden groenten (ui?), wat garnalen en kabeljauw en maar liefst 2 tijgergarnalen. Dit alles in een niet schoongemaakt kommetje badend in de gesmolten kaas. Duidelijk gewoon even in de oven gezet! Zo jammer en liefdeloos.. zonde van m'n geld!

5,7
  10. Zeer vriendelijke bediening. Super lekker eten. Kortom super ervaring, voor herhaling vatbaar.

11. Ach, en ik had niet zulke hoge verwachtingen. Ik begrijp het verschil heel goed of je je een avondje laat verwennen in een restaurant met een Michelin ster of dat je in het Zeeuws Vlaamsche achterland met je kindjes gaat eten. Zij wilden graag pizza en ik een stukje vlees.
    Na een klein online onderzoekje bleek restaurant De Zeeuwse Kust het uitgelezen etablissement om ieders wensen te gaan vervullen en na een enthousiaste telefonische reservering was ik blij dat we iets gevonden hadden op de avond voor oudjaarsdag.
    De volledig in kerstlampjes gehulde buitenzijde van het mooi gelegen pand van De Zeeuwse Kust kon rekenen op een enthousiaste reactie vanaf de achterbank. “Wauw pap, dit is een vet restaurantje zeg!”, nog niet wetende dat dit meer dan profetische woorden zouden blijken. Over smaak valt te twisten: ik had zelf niet voor de epileptisch knipperende sfeerverlichting op de vensterbanken gekozen, maar ook ik zag dat de uitbaters hun best hadden gedaan om er wat van te maken. So far so good.
    Een uitermate vriendelijke serveerster behandelde ons adequaat en kordaat door de kindjes van een kindermenu te voorzien en mij van een grote kaart. De serveerster stond alleen in de zaak maar was prima in staat om het half gevulde restaurant te verzorgen. Nadat onze drankjes werden gebracht bestelden mijn kinderen allebei een pizza. Ik nam vooraf de scampi’s in lookboter en als hoofdgerecht de spare-ribs met gepofte aardappel, met de opmerking daarbij dat de pizza’s tegelijk met mijn voorgerecht mochten worden geserveerd.

En toen werd het een gekke avond. €6,75 voor een pizza Margaritha is een sympathieke prijs, waarom een pizza met 6 plakjes salami dan €2,00 duurder moet zijn snap ik niet zo goed. Maar als dat beleid is, dan leg ik me daar graag bij neer. Maar waarom je in hemelsnaam een prefab diepvries bodem belegt met tomatensaus, Goudse kaas (!!!) en klonterige brokken gedroogde oregano gaat mijn geloof te boven. Ik vermoed dat deze kok nog nooit in Italië een echte pizza heeft gegeten. Op een pizza hoort mozzarella, anders hadden we wel tosti’s besteld. Maar ondanks dat, wilden we de sfeer erin houden en probeerde ik de -van het vet druipende- pizza’s in stukken te snijden met de meegeleverde rolmessen. Dat viel nog niet mee, dat de bodem hard was is een understatement. Ik denk dat het eenvoudiger was om het bord in stukken te snijden dan de pizza, maar wellicht verklaart het feit dat de randen van bodems van de onderkant zwarter waren dan een gemiddeld schoolbord dit wel. De verkoolde stukken fabrieksdeeg bleken sterker dan het meegeleverde snijmateriaal. Buiten dat dit volledig onverantwoord is om te serveren, is dit vooral tekenend van de totale onverschilligheid van de keukenbrigade. Ik weet zeker dat ze thuis geen aangebrand voedsel tot zich nemen, maar ze verwachten dat hun gasten dit maar voor lief nemen. Mochten ze dit niet gezien hebben, dan is dat nog erger, compleet en wanhopig amateurisme.

Dan door naar de scampi’s. Voor €9,50 had ik echt niet verwacht dat er Tiger Prawns a la Plancha werden geserveerd, overgoten met een mooie knoflookboter met verse kruiden en huisgemaakt brood. Maar de scampi’s in lookboter van De Zeeuwse Kust lieten me radeloos en verward achter. Begeleid met groot bord met een grove salade: stukken tomaat, droge salade en een stukje afbakbrood. Qua portie was dit een prima hoofdgerecht geweest. Zo zuinig zijn die Zeeuwen niet… Qua kwantiteit. Mijn eerste associatie toen ik de scampi aan mijn vork proefde en door mijn mond liet walsen was: Texaco. De beloofde lookboter bleek vervangen door een instant jus. Vet en smakend naar gehaktbal. Ik moest nog een garnaal proeven om mezelf ervan te overtuigen dat ik diepvriesgarnalen opgewarmd in vette jus zat te eten. Geen knoflook, geen verse kruiden in de boter. Helemaal niks. Fabriekssmaak. Kansloos. Ik sprak de vriendelijke serveerster aan op het feit dat ik iets had gekregen wat ik niet had besteld. Mocht De Zeeuwse Kust “Diepvries garnalen met gehaktbal jus en grove salade zonder dressing en zielig afbakbrood” op de kaart hadden gezet, dan had ik waarschijnlijk een andere keuze gemaakt. Hoe moeilijk is het om -als je dan toch in Zeeuws Vlaanderen een restaurant bestiert- verse garnalen te kopen (ongepeld), deze in geklaarde boter te garen, in een diep bord te leggen, boter te smelten in de pan (zonder vuur), verse knoflook en peterselie te hakken en dit over de garnalen te gieten? Vol ongeloof sprak ik de serveerster aan op het feit dat ik geen lookboter had gekregen bij de garnalen, waarop ze wederom kordaat mijn bakje meenam en terugkwam met dezelfde gehaktballenjus met nu wat wat aangebrande knoflook en sjalot, zwemmend in de vette ellende rondom de diepvries vrienden. Aan haar heeft het niet gelegen. Ik heb mijn hoofdgerecht maar niet afgewacht. Ik ben nog nooit weggelopen uit een restaurant, maar dit zou mijn eerste keer worden.

Als je met zo weinig liefde in de keuken staat, als je totaal geen trots hebt op wat je doet, als je totaal onverschillig bent en smerige ellende serveert, dan moet je jezelf eens aankijken en wat anders gaan doen met je leven. Ik heb betaald wat ik heb gegeten en de lieve serveerster een fooi gegeven. Zij kan er ook niks aan doen dat er compleet zielloze en ongeïnspireerde mensen in haar keuken staan. Mijn handen jeuken om daar eens mee te praten en te laten zien hoe je met liefde kookt. Sowieso was ik mijn keuken uitgekomen als een gast opstaat en wegloopt. Typerend voor het totaalbeeld hoe afgestompt deze mensen zijn waarschijnlijk. Ik zou dit restaurant maar even overslaan. Tenzij je de totale verloedering van de horeca eens van dichtbij wilt meemaken, dan kun je lachen.

2,2
  12. Marc 861 punten

Heerlijk gegeten. Alles goed op smaak. Mooie voorgerechten en zowel vis als vlees gerechten van goede qualiteit. Grote porties dus geen nagerecht. Enige opmerking is de bediening aan een tafel voor 8 personen. Je moet zelf de borden en de drankjes aannemen. Ik zou hier zeker weer gaan eten.

13. P. Bisschop

Het was een jaar geleden dat we de Zeeuwse kust hadden bezocht en waren toen niet zo tevreden. Zondag 6 september gingen we voor de herkansing. Wat een wereld van verschil. Het voorgerecht de huis gemarineerde zalm werd ervaren als het bekende engeltje over de tong. Het hoofdgerecht de kabeljauw zeer smaakvol en met een prettige begeleiding op het bord. Het nagerecht- niet op de kaart- maar kwam als geste van de eigenaresse. Een mooi opgemaakt bord met lekkere mondhapjes. Een minpuntje: de door mij gekozen wijn bleek niet (meer) in voorraad; waarvoor duizend maal excuses. Een maal excuus was voor mij ook voldoende geweest en ik werd wel begeleid naar een andere keuze. Deze werd door mij omschreven: Dit is geen katten....
    Kortom deze keer met een heel goed gevoel huiswaarts gekeerd en met de toezegging: Tot gauw.

14. Caroline

Heeeerlijk gegeten. In een leuke sfeer, ambiance. Vriendelijke bediening.

15. In de voorjaarsvakantie (2014) met gezin het restaurant bezocht. Het interieur ziet er allemaal netjes uit. De gastheer was vriendelijk. Het eten was eveneens goed. Zowel de vlees-, als visgerechten waren prima van smaak. De hoeveelheid is ook goed.
    De kwaliteit van het eten is t.o.v. zomer 2013 sterk verbeterd. De invloed van de nieuwe kok, die begin 2014 is begonnen, is duidelijk merkbaar. Het is nu echt een aanrader!

16. Jan den Dolder

Enkele jaren geleden dit restaurant bezocht tijdens ons bezoek aan het mooie Zeeuws-Vlaanderen.
    Toen meerdere malen kunnen genieten van diverse specialiteiten van dit etablissement.

In de nazomer, die overigens prachtig was, weer met mijn vrouw dit restaurant aangedaan en moet bekennen dat wij schrokken.

Blijkbaar is het restaurant verandert van eigenaren. Dit is in vele dingen op te merken.
    De toén rustige en gezellige entourage is verwisseld voor een drukke barokstijl wat zowel mijn vrouw als mij erg deed afschrikken bij binnenkomst.

Nog maar te zwijgen over de onprofessionele bedienende krachten die in deze zaak rondlopen.
    Ongeïnteresseerd en weinig vakkennis. Zo weet op de avond van ons bezoek de gastvrouw ons niet te vertellen uit welke druifsoorten de huiswijn bestaat en na onze vraag ook niet de moeite neemt deze te beantwoorden.

Uiteindelijk toch gekozen om een hapje te eten.
    Naar ons idee is er ook een andere chefkok in dienst getreden want de gerechten bevatten weinig ziel, weinig smaak en zeker geen inspiratie.

Op de prachtige lokatie (wij denken, uniek voor de regio) waar dit restaurant zich bevind, zal wellicht nog hard gewerkt moeten worden om het niveau weer als vanouds te laten zijn.

Zowel mijn vrouw als ik hopen bij ons volgende bezoek, een stuk positiever te kunnen schrijven.

J. den Dolder, Dordrecht

5,3
  17. Niks op aan te merken. Erg vriendelijke mensen. Heerlijk gegeten. Prachtige omgeving.

18. Andy en Els

Overheerlijk restaurant, zeker als het om visgerechten gaat (wij eten bijna geen vlees dus daar kunnen we niet over oordelen). Scampi gerecht is perfect en ook op de huid gebakken zeebaars was uitstekend. Wel begrijp ik de kritiek van een andere gast dat er bijbetaald moet worden voor extra frites (of mayo, ook zo iets). Ik denk dat je beter een of twee euro in de gerechten rekent en alle bijgerechten a volonté doet. Maar wat betreft eten en bediening hebben wij werkelijk niets negatiefs te melden: een aanrader!!

19. Vorig jaar zomer hebben we hier overheerlijk gegeten. Dit jaar zijn we er speciaal voor naar Nieuwvliet gereden, maar helaas is de kwaliteit erg achteruit gegaan. Jammer.

5,3
  20. Toon van der Galien

De afgelopen jaren tijdens onze vakanties in Nieuwvliet naar volle tevredenheid regelmatig gegeten in dit restaurant.
    Kennelijk eind 2012 begin 2013 overgenomen.

Deze overname hebben wij niet als een verbetering ervaren.
    2 puntzakjes friet voor 5 personen en als je er één bijbestelt moet je 2 euro dokken.

De pizza-maandag is ook al van zijn charmes ontdaan, nu alleen nog maar voor meenemen??

21. Het leek er op dat we de enige bezoekers waren die geen pizza bestelden. Gezien de prijs kwaliteit verhouding van de gerechten was dat ook logisch geweest. Eten was goed maar ook niet meer.

22. Peter hogeboom

In het verleden al vaker een bezoek gebracht aan dit (toen) erg fijne restaurant. Op een woensdagavond zonder reserveren binnengewandeld,was helemaal niet druk maar kan de tijd van het jaar zijn. Aan de wat onwennige heer des huizes die enigszins zijn best probeerde doen , heeft het niet gelegen maar wat een verandering....het was voor ons totaal niet vergelijkbaar met eerdere ervaringen..in wat en hoe is moeilijk uit te leggen,maar hoorden later dat het overgenomen is na de zomer...hier moet duidelijk nog een hoop gebeuren om de oude lijn op te pakken...voor ons gaat het toch even duren...wij wachten de reactie van anderen eerst even af voor we het weer eens proberen...

23. maartje

Lekker gegeten met de familie.
    Voor iedereen wat wils en dat is fijn, ook voor de kinderen.
    De supersaté was erg lekker. De biefstuk van mijn man was nog iets te rood, maar die kon nog even terug in de pan, dus ook goed geregeld.
    Tip voor de bediening: misschien kun je tijdens het eten nog eens vragen of men nog iets wil drinken en of er voldoende frites zijn.
    Verder prima, een aanrader!

24. Vorig jaar kochten we een bonnenboekje bij het VVV en voor dit restaurant zat er o.a. ook een kortingscoupon in. Het 2e voorgerecht gratis. Prima actie! Heerlijke scampi gegeten in een romige knoflooksaus. Er is een speciale koffiekaart waarop o.a. koffies staan met (non) alcoholische likeuren. Heel uitgebreid dus. De inrichting is wat gewoontjes. En er is geen airco. Wij aten gelukkig buiten op het leuke terras. Vriendelijk personeel.

25. lmathijssen

Erg langzame bediening. We namen brood (met zout, peper, olie en klein beetje kruidenboter 5 euro 50) vooraf en kregen na één uur ons eten.. Toen bleek ook nog dat de dames het verkeerde eten kregen. Toen we dat zeiden, bleef het heel lang stil. Tenslotte zei de serveerster dat ze het zou veranderen. We kregen bij de friet die er al stond ineens twee bakjes friet extra erbij voor het ongemak... De saus was lekker maar zwaar en de paling was niet geweldig.
    Toen een van ons een kinderijsje bestelde, vroeg de serveerster of ze er ook een lolly bij wilde en even later of ze er ook nog een andere kinderverrassing bij wilde..
    Voor de prijs die je hier moet betalen, is het niet voor herhaling vatbaar.

26. Das Essen war sehr gut und hat uns positiv überrascht, besonders der Kaffee war spitze.

Wir kommen gerne wieder.

27. Rosita Brukx

Uitstekend restaurant waar de klant nog echt koning is. Er is veel aandacht voor detail voor de zeer smaakvolle en creatief geserveerde gerechten. Speciale wensen vinden een gewillig oor en wordt zorgvuldig mee omgegaan. Bijzonder jammer dat voor ons de 400 km afstand "net" even te ver is anders waren we er vast heel regelmatig te gast.

Nogmaals dank voor de uitstekende voorbereiding en het heerlijke diner.

28. We hebben lekkere pizza's en voor ons zoontje een pannenkoek gegeten. Er is voor vermaak van de kinderen genoeg te doen, zodat we lekker en rustig kunnen eten. Zeer aardige bediening! Komen zeker weer terug, al is het maar voor de thee en de koffie met heerlijke zoetigheden!

29. Wij hebben met 6 volwassenen gegeten, het was heel erg lekker, en de bediening was ook prima.

Chapeau.

Groetjes. Leo, Wilma, Frans, Marty, Harrie en Ina.

30. Op de eerste plaats, geweldige tent op een super lokatie! Al meerdere malen blij verrast, na een bezoek bij dit leuke tentje. Staat voor ons altijd garant voor zéér vriendelijke en ongedwongen bediening en een leuke menukaart voor jong en oud, met vooral lekkere en betaalbare gerechten. Misschien niet al te uitgebreid, maar je bent er wel altijd verzekerd van smakelijke gerechten. De zoals ze zelf noemen "pizzadag" (op maandag) is naar ons weten altijd superdruk! Wij hebben 1 keertje gegeten op de maandag, gewoon al a carte, dan is het behoorlijk rommelig vanwege de afstormende toeristen op deze avond. Eten in de dan normale ongedwongen sfeer is er dan eventjes niet bij, maar ons gaan ze hier zeker nog vaak terug zien!
    Wat we ook nog even kwijt wilden: wat een geweldige koffiecreaties hebben jullie altijd, ook 's zomers, petje af!

31. Wim 26 punten

Wij zijn maar liefst 3x wezen eten met z'n vieren (2 bejaarden erbij). Zulke aardige mensen heb ik maar zelden gezien in een restaurant... en de ambiance (met verweerd steiger hout; toepasselijk aan de kust!), hartstikke leuk.

En dan de menukaart: perfect, voor elk wat wils...en genoeg keus en met de broodnodige fantasie!

Leuk idee met die "ambachtelijke koffie/cappuccino.

En we we hebben tijdens de 3 zittingen alle soorten gerechten: vlees, vis, "warme" salades en de overheerlijke toetjes...uitgeprobeerd. En de prijs is echt schappelijk!

Ik ben er zeker van dat de mensen die hier werken "schik" hebben! Ons vertrouwen in de restaurant branche is weer terug!

32. Enige tijd geleden hebben wij ook kennis gemaakt met dit restaurant. We hadden niet gereserveerd en hadden geluk dat er nog 1 tafeltje vrij was waar wij met zijn vieren konden plaatsnemen. Als eerste werden we verrast met een heerlijke amuse en hebben onder andere genoten van een heerlijk malse hertensteak met cranberriesaus en kangaroobiefstukjes met een mangosaus. Nooit eerder gegeten, maar wat lekker mals zeg...De avond afgesloten met een kunstige cappuccino en een lekker Zeeuwsch dessert. Erg leuk allemaal en keurig verzorgd! Tot een volgende keer.

33. Wij hebben onlangs heerlijk gegeten hier. Bij het afruimen verteld dat wijzelf de aardappeltjes bij de Zeebaars van mijn vriendin misschien net wat aan de zoute kant vonden. Na overleg kregen we beiden een kop koffie van het huis aangeboden met een berg aan bonbons en zoetigheden waar je bijna niet overheen kon kijken. Dat noem ik nou nog eens een goedmaker! Wij zijn hier dan ook zeker nog eens naartoe gegaan de volgende dag en ook nu was het weer tot in de puntjes verzorgd! Wij kunnen dit gezellige restaurant dan ook zeker iedereen aanraden en namens onszelf dan ook zeker, Tot Ziens! Gerwin en Patricia.

34. Deze zomer meerdere pogingen gedaan om spontaan binnen te lopen. Ondanks een lege zaak was er geen mogelijkheid om te eten. Alles was gereserveerd... moet toegeven dat het er raar uit ziet een lege zaak waar je niet terecht kunt.. maar met een druk seizoen is het te begrijpen.

Eind van de zomer is het gelukt... en het eten was super. Al liet de bediening te wensen over. Ook de cappuccino was niet wat ik ervan had verwacht.

5,5
  35. 1 maal pizza gaan halen, was niet slecht.

Dan de volgende maal het restaurant geprobeerd.

De kelner van dienst wist niet te zeggen wat er allemaal in de wokschotel zat.

Dan maar iets anders genomen, zalmfilet met bieslookroomsaus en mixed grill. Allebei niet slecht, maar het kommetje frieten voor 2 personen was wel enorm klein uitgevallen, was nog niet genoeg voor 1 persoon. Er werd niet gevraagd of alles naar wens was en heb dan zelf maar om een extra portie gevraagd.

De cappuccino was niet slecht, maar zeker niet de beste van de streek.

36. Met z'n drieën heerlijk gegeten. De verschillende menu's (vis en vlees) keurig tegelijk geserveerd gekregen, goed op temperatuur en niet te snel achter elkaar, maar ook niet te lang hoeven wachten. De smaak was erg goed en verrassend.
    Het oog wil ook wat en dat daaraan gedacht was bleek uit de wijze waarop alles geserveerd werd.
    Kom ik nog eens in de buurt, dan kom ik ook vast weer langs en aan!

37. Mike van Dierendonck schreef op 12/08/2009:

Beste,

Allereerst willen wij het volgende even de wereld uit hebben,U had op donderdag gereserveerd voor buiten bij ons en als het slecht weer is, binnen.

Aangezien deze week in Augustus de drukste week van het gehele jaar is, hebben wij géén twee tafels voor jullie gereserveerd en klaargezet! En omdat het droog was en het zonnetje scheen, hebben wij ervoor gekozen Uw tafeltje buiten voor u klaar te zetten. De gastvrouw heeft U vervolgens haar verontschuldigingen aangeboden en U proberen duidelijk te maken dat het eerst volgende tafeltje binnen dat vrij was voor jullie zou zijn. Dit was een tafel aan de terrasdeuren, dit was verteld aan u en werd niet als probleem gezien, waarna jullie je hoofdgerecht binnen hebben gegeten. Jammer dat U daar achteraf toch alsnog anders over dacht!

Wat het eten betreft, betreuren wij het ten zeerste dat U vond dat het niet warm was! Wel willen wij U vragen, als U dit ooit in de toekomst nog eens ergens heeft, dit direkt te melden aan de bediening, dan kan er nog wat aan gedaan worden, en nu na het plaatsen van een recensie hierover, dus niet meer!

Wij willen u namens restaurant "De Zeeuwse Kust"mededelen dat wij er iedereen op attent hebben gemaakt, dat er ook in deze drukke tijd van het jaar, op al deze punten gelet moet gaan worden, nogmaals onze welgemeende excuses van het verkeerde beeld dat U en eventuele anderen van ons hebt gekregen!

Mike en Corrien van Dierendonck....

38. Helaas heb ik gisteren wel een heel slechte ervaring opgedaan.

Allereerst hadden we gereserveerd maar door de drukte konden we niet binnen zitten terwijl je buiten bijna van het terras afwaaide. Halverwege ons eten kwam er een tafel vrij binnen naast de deur die open bleef staan waardoor we erg nog niet veel mee opschoten. De bediening was chaotisch. Door de drukte kon met het niet aan en ging en van alles mis, en niet allen bij ons aan tafel. Verkeerde drankjes, heel lang wachten enz.

Toen eindelijk het hoofdgerecht arriveerde, was mijn vlees koud.

Omdat we met vier personen waren en al zo lang hebben moeten wachten maar een koude mixgrill gegeten. Toen we klaar waren kwam de uitbaatster vragen of we nog frites wilde?

Wat echter alles sloeg was wel het schoonmaken van de tafels. Met een doekje werd een tafel waar net 12 mensen hadden gegeten zonder af te spoelen afgedaan, waarna ook nog even het peper en zout stelletjes werd afgedaan en de rest van de kruimels op de grond geveegd. Tja, je kunt er van de grond eten. Er ligt genoeg.

Voor mij een eens maar nooit weer ervaring.

39. Een gemoedelijk restaurant met een gezellige sfeer zowel binnen als buiten. Heel vriendelijk personeel en goede bediening. Ze maken er de beste cappuccino's.

Het eten is qua kwaliteit/prijs erg goed en het is dan ook zeker de moeite waard hier eens een hapje te gaan eten!

Ga zo door, wij zullen zeker vaker aanchuiven.

40. De servering van het menu (schol met patat en gegarneerd met groente en kabeljauwfilet met pasta) was wel heel erg snel, 5 minuten of zo. De Icetea had 5 á 6 ijsklonten, dus werd wel heel erg waterig. Voortaan maar weer gewoon een flesje icetea! Bediening was matig. Onze buren hadden een pizza, maar kregen met het overhandigde bestek de pizza niet doormidden. Toen ze betaalden, melden ze dit en toen zei de bediening dat ze wel pizzabestek hadden, dat kregen ze dan de volgende keer!

Toen we wilden afrekenen, lukte het maar niet iemand van de bediening te strikken voor dit karweitje.

De vuile vaat van het tafeltje naast ons werd maar even bij ons gestationeerd.

4,5