Op dit adres zit nu: Chique

1. Vrijdagavond bij Evviva gegeten. Gekozen vanwege de goede recensies op het web en de keus in Heerlen is mager. Echter, na een tegenvallend voorgerecht (bruchetta's met een vreemde groentencombinatie inclusief zure kappertjes) kreeg ik een veel te zoute tagliatelle waarin een enkele garnaal terug te vinden was en die smaakte niet eens meer naar garnaal vanwege de veel te zoute saus. We vroegen om een glaasje prosecco maar kregen een hele fles (die dan wel weer redelijk smaakte, ook al om het zoute eten weg te spoelen). Het toetje, een cafe sorpresa was daarentegen prima. Kleine chocoladetaart, mini creme brulee en een toefje slagroom bij de espresso. Mijn tafelgenote had overigens een lekkere carpaccio, een matige pasta met truffel en een vreselijke tiramisu, geserveerd in een aardewerken bloempotje. Het enige dat niet tegenviel was de rekening. Het menu is prima geprijsd. En de bediening doet goed zijn best. Ik kom hier echter nooit meer terug.

5,1