1. Ik zal niet snel een negatieve recensie plaatsen maar deze toko is werkelijk te bizar voor woorden! Fijn ook om te lezen dat meerdere mensen het 1 en ander is overkomen bij dit restaurant, ze geven je namelijk ook nog het gevoel dat het aan jou ligt! Allereerst de sfeer, er zaten 8 man, geen muziek, ik kon mijn wildvreemde buurman horen kauwen, sfeerloos, niet gezellig. Dan vervolgens de service, overduidelijk geen kaas gegeten van het horeca vak. Wij vroegen haar wat de daghap was, de aanbieding die wij bij ons hadden van het aanbiedingsboekje verkregen op Windesheim, zij gaf aan iets met gyros gehakt en kip, wij gaven aan dat graag te willen, echter een vegetarische variant voor mijn vriendin. Voorgerecht met brood en tzatziki, een brood dat voor de helft verbrand was, wie durft dat nou op tafel te zetten. Maar niet meteen oordelen, we hebben gewoon de helft maar opgegeten. Vervolgens kwam onze daghap, opeens een bord met spaghetti? Laat ik geen pasta liefhebber zijn en dit ook niet te eten. (Hoezo ga ik naar een grieks restaurant, zeker niet voor een bord spaghetti?!) Na aangegeven te hebben dit allemaal erg raar te vinden, dat we dit niet besteld hadden kregen, wij nul op het rekest. Rare asociale reactie van het keukenpersoneel en het bedieningspersoneel dat ons onjuist geïnformeerd had hield zich afzijdig. Na een discussie, een ongezellige avond, inmiddels maagpijn van de honger, zijn wij zwaar afgezet naar de mac donalds vertrokken. Gadverdamme wat een tent! Kortom, geen aanrader!

2,8