Het eindcijfer is 4. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1196173783 100
1203747675 98
1249191030 88
1271912707 82
1302208277 84

1. Via social Deal voor het eerst een ervaring. Super super slecht.
    Niet de keuze die wordt aangegeven, hoofdgerecht alleen pasta met hier en daar een stukje ossenhaas kaas als kauwgom en alsof er een kop soep er was overgegoten. Daarnaast was alleen de bovenkant warm en binnen in koud en smakeloos. Echt geen aanrader.

1,3
  2. Derrick gijsbers

Zeer slecht geen woorden voor hadden een schotel voor 2 personen besteld en we kregen een klein schaaltje wat 1persoon makkelijk op kon eten heel weinig vlees en niet alles lag erop wat wel op de kaart stond klein bolletje rijst en warme sla wat niet te eten was bediening ook matig wc echt smerig walgelijk geen woorden voor.

3. Hier wezen eten met de AH actie. Helaas was het voorgerecht (brood met tzatziki) 10 euro! 2× water besteld weer 10 euro! Op de site van de ah actie stond onder menu meerdere keuzes voor nagerecht, dit hebben ze echter aangepast. Je kan nu twee eetlepels griekse yoghurt met honing en 2 walnoten of koffie/cappuccino krijgen. De gastvrouw was wel erg vriendelijk, maar erg teleurgesteld over de uiteindelijke rekening! Voor ons niet nog een keer.

4. Hele aardige gastvrouwen! Helaas desondanks geen goede ervaring gehad. We aten via de AH restaurantactie.
    Weinig keus, geen sfeer in het restaurant, slechte prijs/kwaliteitverhouding, geen smaak aan het eten (gyrosschotel en garnalencocktail)... ik kon beter naar de shoarmatent gaan!

5. Ronald Schoneveld

Eten was goed. Desert summier.

Hygiëne ver beneden peil. Vanuit het restaurant kijk je in de deuropening van de keuken waar een brandblusser hangt welke dik onder het stof zit. Wc heel erg smerig, als er stof in de wc aanwezig is zegt dat iets over hoe vaak het schoon gemaakt wordt.

Geen aanrader.

6. Het aanbod van het eten was summier.
    Het voorgerecht bestond uit een coupe met olijven met vlees. Helaas waren het alleen olijven uit een pot. Zonder vleugje vlees, met pit. Andere voorgerecht was dungesneden zalm met olijfolie en feta. Hier zat geen feta in.
    Het hoofdgerecht was pasta met wat vlees. Een enkel stukje gyros vond ik erin. Het andere hoofdgerecht bevatten wederom geen feta.
    Nagerecht: baklava, Griekse yoghurt of koffie. De baklava bestond uit 2 mini dobbelsteentjes baklava. De koffie was net slootwater.  Koffie bleek toch afgerekend te moeten worden.
    Dit was eens maar nooit meer! Werkelijk waar zonde van mijn geld!

Ik kan me voorstellen dat voor zo'n rustig tarief voor de klant het restaurant ervoor kiest de porties iets kleiner te doen. Maar dat Social Deal ook zeker een middel is om de restaurant onder de aandacht te brengen. Dat is gebeurt, maar zeker niet positief.
    Een ware gemiste kans voor Olympia.

7. R. Noordstad

Samen met een vriendin via socialdeal een driegangendiner gehad. Ik mocht mij verheugen op een heerlijk voorgerecht en de verwachtingen van de pastamaaltijd met gegrilde kip was hoog. Het betrof helaas een magnetron verwarmde maaltijd met veel olie, reststukjes kipfilet en gesmolten kaas die door de magnetron was omgetoverd tot kauwgom. Ook de vriendin kreeg een opgewarmde pasta met mosselen die zo zuur was dat ze niet verder durfde te eten. De eigenaresse bood een salade aan ter compensatie. Deze was summier, wederom met veel olie, maar verder prima. Waar wij dachten aan compensatie moesten we uiteindelijk deze salade wel volledig betalen. Geen discussie over mogelijk. Dat was een minder sociale deal.

8. Prima.
    Unieke Pasta Carbonara.
    Goede sfeer (ook met dank aan gezelschap).
    Mooie en schone glazen.

9. Via social deal geboekt. Op social deal werd een uitgebreide keuze beloofd maar die werd ons in het restaurant niet geboden. Van de "vieze " menukaart konden we kiezen als voorgerecht uit 2 soorten soep. Als hoofdgerecht alleen uit de pizza's en uit 2 nagerechten. De hele maaltijd werd er in sneltreinvaart doorheen gejaagd. We hebben redelijk gegeten in een sfeerloos restaurant. Nooit weer!

1,7
  10. Zeer goed gegeten, snel personeel en geen problemen gehad!

11. Diep trieste ervaring. Duurt extreem lang voordat je überhaupt je eten krijgt. Krijg je deze heeft deze erg lang onder de warmhoudlamp gelegen: was ingedroogd.

Denk echt dat het een stuk beter zou zijn als ze wat meer mensen voor de bediening hebben, hoeft je niet zo lang te wachten op je eten en verpietert het niet onder de lamp.

We komen er nooit weer in ieder geval, hoe deze zaak vol kan zitten is me een raadsel.

12. 2 Personeelsleden op ca. 50-60 Gasten! Lange wachttijden.
    Ondanks reservering, vroege komst (zodat we ruim 2 uur de tijd hadden) en herhaaldelijk melden, dat we op tijd in het theater moesten zijn hebben we het dessert dat in het arrangement zat moesten laten schieten. Weggelopen!

13. We hebben hier gegeten met de AH restaurantactie. Zouden een broodje van t huis krijgen… (op de rekening bleek van niet!) omdat we dus een 3 gangen diner zouden hebben, begonnen met tomatensoep, nou dat was nog niet eens de helft van t kopje. Daarna alle 2 een varkenshaas als hoofdgerecht, nou dit zou worden geserveerd met salade, aardappeltjes, rijst en tzatzikie. Nou dit was echt zo enorm weinig. Beide lustte we de desserts niet (hadden keuze uit 2 opties) we vroegen om iets vervangends maar dat kon niet. Nou dan maar niks dachten we. Moesten we betalen, 41, - voor dus 1 hoofdgerecht en 1 voorgerecht. Want het dessert wouden we niet. Toen ik er naaar vroeg, kreeg ik te horen, dat brood vooraf was 6 euro, de soep, het hoofdgerecht en het nagerecht maakt samen 41. Nou rond uit schandalig dat ze ons niets anders hebben aangeboden dan de 2 opties voor het dessert, wat we dus niet namen, maar ons er wel voor laat betalen!

WIJ KOMEN NOOIT WEER!

En voor de vrouw die ons hielp: je haar hoort vast in de horeca ;) en klantvriendelijkheid helpt je zaak echt verder. Je was gewoon echt brutaal en arrogant. En dat je dan ook nog zegt; dat is jullie keus geen desser te nemen maakte het helemaal compleet.

Ik zal dan ook deze recensie overal delen.

14. Voor een grieks restaurant was het eten niet heel grieks, voorgerecht voor twee personen had wel feta en gevuld druiven blad. Ook een smurrie goedje en geraspte kaas in zalm en vage gekruide zilveruitjes. Gyros van varkensvlees zonder gyros kruiden. De tzaziki was goed, aardappelen heel droog. Turkse baklava? Koffie niet te haggelen. Dit was de tweede kans die Olympia Zwolle ook vakkundig wist te verprutsen.

15. Afgelopen vrijdag met vriend wezen eten. Eten was bedroevend slecht. Vlees en vis smaakloos, te ver doorgekookt en saus te vet. Direct beklag gedaan bij eigenaresse, die vond een beetje bijkruiden de oplossing maar wij niet. Ze werd boos en dwong ons alles te betalen. Toen werd mijn vriend boos, we hadden maar 1 hap genomen (de bijlagen aardapoels/ sla waren werkelijk over t bord gevlogen) er wordt je weinig geboden voor 20 euro per persoon. En t kan zich bij lange na niet meten ten op zich te van andere restaurants in Zwolle. Iedere thuiskok kan beter koken dan de kok daar. Echt… zelfs van een patatje wordt je gelukkiger. Wij komen er zeker nooit meer. Uiteindelijk toch maar een klein deel betaald maar de houding van de eigenaresse deed voor ons de deur dicht. Wij hebben maar 1 advies… laat dit restaurant links liggen, het is t geld gewoonweg niet waard. Als klant verwacht je genoeg en lekker eten!

16. Diep diep triest… eten en locatie erg vies en onverzorgd.

17. (Via Social Deal)

Nooit doen! Nooit eerder een slechte recensie geschreven, maar nu is het hard nodig.

Menukaart: slecht, verkreukeld oud papiertje.
    Het duurde minimaal een kwartier voordat er iemand bij ons kwam.
    - Voorgerecht: soep - koud en slecht van smaak
    Het duurde minimaal een half uur voordat we onze soep kregen. Later, toen de lege borden opgehaald waren kwam er nog een serveerster vragen of we onze soep wel hadden gehad (?). Zeer slechte bediening!
    - Hoofdgerecht: gyros en kip - koud (vooral de gyros), de kip smaakte aangebrand, gyros flauw. Smaakte beide alsof het uit een supermarktbakje kwam.
    Het duurde lang voordat ons hoofdgerecht kwam, hiernaar gevraagd en daarna werd het gebracht. We hadden er friet bij besteld: dit kregen we niet (stond wel later op de rekening!).
    - Nagerecht: griekse yoghurt, hierbij hoorden de walnoten bij te zitten... Geen walnoot te bekennen. Twee kleine bolletjes yoghurt (lauwwarm, niet eens koud) met een klein beetje honing.

Sfeer: het is een heel donker restaurant, weinig lichtinval. Niet gezellig.

Bij het afrekenen gaven we aan dat de friet niet gebracht was, waarop gereageerd werd: "ja, maar de rijst en de paar aardappeltjes die jullie kregen bij het hoofdgerecht zou er officieel niet bijhoren".

Later ergens anders nog een dessert gegeten, want we zaten nog niet vol.

Al met al: NIET HEEN GAAN!

18. Henk 25 punten

Via social deal een etentje bij olympia geregeld. Hadden we dat maar nooit gedaan, wat een desillusie! We konden kiezen uit de speciale social deal 'menukaart', een verfomfaaid a4-tje en kozen tomatensoep, gyrosschotel en een baklava als dessert.

We hebben ook een broodje vooraf gekozen. Werd geserveerd met iets wat op tzaziki moest lijken, maar dit van geen enkele kant deed.

De soep was matig, wel enorm pittig.

Toen kwam het hoofdgerecht, een schaal met gyros, die gewoon vies rook. Het leek wel bedorven vlees, een beetje zurig en zo smaakte het ook. De friet zit er niet standaard bij, die wordt apart geserveerd. Zagen er vies uit: bleke frieten met zwarte spikkels omdat ze in oud frituur zijn gebakken.

We hebben hooguit twee happen gegeten, maar dit was echt vies!

We hebben de rest niet eens meer afgewacht, we hebben alles gelijk maar betaald. Toen kwam er nog eens €16,- bovenop, voor twee cola, stokbroodje en een friet! Belachelijk!

In totaal €46,- uitgegeven aan ons meest verschrikkelijke etentje ooit. Wij komen nooit meer in restaurant Olympia, wat ons betreft: OlympiNEE!

19. Na een dagje shoppen wilden wel even lekker eten. Nou, wat een tegenvaller! Het drinken werd geserveerd in hele kleine glaasjes en het eten, wat in no-time op tafel stond, was echt beneden alle peil. Alleen de geur al deed onze trek verdwijnen. Tel daarbij dat ook de smaak vreselijk was en het kan retour keuken.
    Aangegeven dat wel het echt niet lekker vonden (was ook duidelijk te zien aan de nagenoeg onaangeroerde borden). Werd niks mee gedaan. We mochten betalen en dat was het. Stonden binnen een half uur weer buiten😤.

20. Sanne de boer

Vet slecht restaurant. Zaten 2 mensen in het restaurant. Slechte bediening wat haast alles vergat. Eten was er al binnen 6 minuten. Haast geen gezelligheid. Aan het vlees zat geen smaak. En de borden waren koud. De bediening zat zelfs met z'n allen aan een tafel te eten, hoe klantonvriendelijk. Gelukkig waren wij hier gauw vandoor.

21. Wij kozen voor het "speciale menu" hierin krijg je 2/3 soorten vlees, rijst, tzaziki en patat of aardappels. De verhoudingen klopten helemaal niet. Onze borden zaten vol met vlees met een karige rijst en tzakiki, hooguit 1 klein schepje. Waardoor we extra hebben besteld om het te droge vlees weg te kunnen eten. Naast de patat verwacht je mayonaise, maar ook hiervoor moesten we extra betalen. Voor ons nooit meer!

22. Jacqueline

Het stokbrood was hard en niet vers. Toen kregen we ons hoofdgerecht en al het vlees was koud. Werd weer meegenomen en daarna had het een aangebrande smaak. In vergelijking met de prijs kreeg je weinig te eten. Vond het enorm tegenvallen. We zijn maar een ijsje bij de Mac gaan eten.
    Aan het eind kreeg ik ook nog de rekening van de buurman voor mijn neus die er met 8 man zat. Geen aanrader. Wij komen er niet terug.

1,7
  23. Voor het eerst gegeten. Ook gelijk voor het laatst!
    -Ons voorgerecht werd vergeten. Geen sorry, stond wel op de rekening.
    -De kip was rauw van binnen. Aangegeven. Wederom geen excuses!
    Dezelfde kip werd weer opgebakken.

Eten was te doen, maar zeker geen hoogstaande kwaliteit! Voor het geld, had ik ook meer verwacht!

24. Drinken in veel te kleine glazen, lauwe soep vooraf. Zonde want het was wel een lekkere pittige soep. Biefstuk wel goed medium gebakken, maar was ontzettend taai. De tzatziki kan ik als Hollander zelf nog lekkerder klaarmaken. Na het hoofdgerecht even recensies gelezen op Facebook. Op dat moment was het enige wat ik wilde, wegrennen naar huis, maar ik moest nog wachten op mijn bij de Aldi-gehaalde vanille-ijs met een beetje caramelsaus.

Wat ik wel ontzettend raar vond, is dat er helemaal geen menukaart aanwezig was bij dit restaurant?? Alles werd opgelezen en je moest gelijk een keuze maken. Niet echt fijn, want de bediende ratelde 6 hoofdgerechten op en ik wist niet eens meer wat ze allemaal gezegd had toen ik mijn keuze door moest geven.

Ik ga hier noooit meer heen en ga het ook iedereen zeker afraden.

25. ze hadden heel veel dingen die op de kaart stonden niet. Pizza hadden ze niet, verschillende toetjes en fruit waren op, pitabroodjes hadden ze niet ect ect. Serves was uittemate slecht. Drinkje was klein, en heel lang op de bediening gewacht. Niet wat we verwacht hadden. Heel jammer. Mijn aanraden is hier niet te gaan eten.

26. Prijs niet naar verhouding van wat je krijgt. Met honger gevoel weggaan terwijl je net uit eten bent geweest. Klopt iets niet lijkt me.

27. Miranda

- Verkeerd eten geserveerd
    - Het was niet lekker, leek alsof het opgewarmd was
    - ook niet opgegeten
    - Prijzen zijn erg hoog vergeleken met wat je krijgt..

28. Alle aardigste gastvrouw, heerlijk eten en warm sfeer. We komen zeker weer terug

29. Lekker eten, leuke bediening. We hebben met z'n vieren heerlijk gegeten. Van alles wat zoals tapas maar dan Grieks.

Een dikke 8

30. Efkar Veel

Zelden zo slecht grieks gegeten. Bij toeval hier terecht gekomen. Onze favoriet elders, stoofschotel, stond ook op de kaart. Na 1,5 uur wachten (was wel gezegd dat het lang zou duren), kwam die nog half bevroren... Na 10 minuten opnieuw, hopeloos. Drukte? In ieder geval veel te weinig personeel. Later andere recensies gelezen. Dit blijkt helaas vaker voor te komen.

31. In één woord gezegd, slecht!! Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo slecht gegeten heb!! Prijs /kwaliteit verhouding lijkt nergens op!!

32. Ronduit een drama, Ik kreeg een verkeerde combinatie, in plaats van ossenhaas kreeg ik gehakt. Wat een verschil. Ik dacht dat ik fout besteld had, maar de fout lag bij de keuken. Gyros vlees was minder dan lauw, dat werd wel vervangen en was toen ook smakelijk. De rijst was minder dan lauw en minimaal. Je kon wel bij krijgen, maar het stond ook zielig op de Plate. De discussie hierover was vervelend. Klant is koning en heeft gelijk (en dat had ik) kennen ze niet.
    Vreemd dat de kersen bij het dessert zo vreemd smaakten. Eigenaresse liet het potje zien en uit dat potje smaakten de kersen goed? Wat hadden ze ermee gedaan. Kortom, niet ontspannen, niet lekker, niet gezellig. Wij komen er nooit meer!
    Zonde, want de zaak ziet er goed uit, gezellig met een open vuur en lekker ruime zitplaatsen, echt jammer! Dessert stond uiteraard niet op de rekening, maar de €58,00 die we betaald hebben was weggegooid geld.

33. Gerechten werden niet tegelijkertijd uitgeserveerd, slechte bediening (sprak geen Nederlands), slechte kwaliteit eten.

34. Afgelopen zaterdagavond hier gegeten. Moesten even vlug ergens hapje eten en hadden beiden wel zin in een Grieks 'vlees-feestje'. Een feestje is het helaas niet geworden. Allereerst de drankjes, de witte wijn was lauw en zat geen smaak aan, bier van de tap was lauw?? Gelukkig beiden alleen een hoofdgerechtje besteld. Redelijk snel uitgeserveerd, maar helaas bleek het eten flink tegen te vallen. De varkenshaas van mijn vrouw was zuur van smaak en donkergrijs en de geur was ook niet echt de geur van vers vlees, vermoedelijk zelfs ietwat aan de datum. Uiteraard wat van gezegd, maar dit zou aan de kruiden liggen. Gelukkig werd er wel een ander stukje vlees aangeboden, maar dat smaakte niet veel beter. Helaas. Rest van het vlees was matig, Gyros slechte kwaliteit, droog, slecht gekruid. Gehakt was droog, weinig smaak aan. Mijn eigen bord was niet veel beter. Ossenhaas was te doen, Gyros ook niet best en gehakt ook droog en slecht op smaak. Op beide borden was de garnering erg droog, stond al even waarschijnlijk. Sinaasappelschijfje zelfs vochtloos. Ook de aardappeltjes waren karig en heel erg donker. In ieder geval niet vers uit de pan, eerder even warm gemaakt. Tzatziki smaakte ook niet echt 'grieks', beetje te romig of zo. Het bolletje rijst beiden niet aangeraakt, konden er geen zin in krijgen. Ook de algehele setting in het restaurant is niet meer van deze tijd, sfeerloos, heel veel mensen aanwezig die druk met van alles zijn, maakt het erg onrustig. Als ze nu allemaal wat drukker waren geweest met schoonmaken, dan hadden er in ieder geval geen stoflagen op de rugleuningen van de bankjes gelegen. Ook de grote dossierkast in de gang richting herentoilet is niet handig, je kunt daar niet normaal langslopen, meer dan de halve gang is geblokkeerd. In onze herinnering hebben we hier 1,5 / 2 jaar terug keer heel lekker gegeten, maar voor nu was het zeker de allerallerlaatste keer, wat zonde is, want een GOEDE Griekse maaltijd kan heel lekker zijn.

35. Man en ik

Gistermiddag aan het eind van de middag met mijn man wezen eten bij de Griek. Toen we bij het bord aankwamen waar alle gerechten opstonden, wisten we meteen dat we beide giros wilden eten, daar zijn we beide hartstikke dol op.

De vrouw in de bediening was een aardige en vriendelijke vrouw. We namen eerst wat te drinken, een kopje thee en het kopje thee en mijn toiletbezoek waren ook de hoogtepunten van de tijd die we door hebben gebracht in het restaurant.

Toen we de girosschotels voor ons kregen, dachten we beiden; hmmm heeerlijk, aanvallen! Maar bij de eerste hap viel dit vies tegen! Normaal als ik giros eet, heb ik bij de eerste hap zoiets van; heeerlijk... ik verlang naar meer! Maar deze giros was totaal niet te vreten! Het was ook niet dat deze giros iets minder lekker was dan de giros die ik eerder had gehad, deze was gewoon echt smerig. Er zaten voor mijn gevoel veel vetstukken in, dat vind ik zo goor.. dat heb je vaak al wel, maar dit was een en al vetstukken er door heen en er zat gewoon geen girossmaak aan het vlees. Ik heb het ook niet opgegeten, ik deed nog alsof ik in het programma 'Fear Factor' zat en vieze dingen moest eten voor veel geld, maar ik kon het niet! Heb het mooi laten staan. Hier nooit weer eten!

En dat is gewoon zonde voor mensen die voor het eerst naar een Griek gaan: als zij hier voor eerst gaan eten, zullen ze een slechte indruk van Grieks eten krijgen, terwijl dit restaurant gewoon slecht was en Grieks eten normaal superfijn is!

Lekker wegblijven van dit restaurant!

36. Ik hou van Grieks eten, namelijk lekker vlees en met een volle buik vertrekken. Dus ik zei tegen mijn vrienden we gaan bij de Griek eten vanavond. Jammer genoeg viel het heel erg tegen, koude gyros, weinig smaak aan het vlees. Ik ben bang dat ik mijn vrienden niet opnieuw naar een Griek krijg door deze slechte ervaring. Teleurstelling!

37. Ik heb nog nooit zo slecht geten als vandaag. Ik had voor € 15,50 het hoofdgerecht Giros. De aardappeltjes en het vlees waren koud. Zat geen smaak aan, kortom het was niet te eten.

38. H de Jong

Geen Grieks eten, en ook niet echt lekker. Waarom toch? Niet echt bestand van zaken. Ouzo zonder water serveren dat kan toch niet, jammer toch het kan zo anders. Advies ga naar Griekenland om te kijken hoe het moet...

Henk de Jong. 15 jan. 2014 hier gegeten, koppel.

39. De bediening was prima. We hadden 3 kindermenu's van euro 10,50 p.p en 2 schotels van de kaart buiten. Het was erg, erg weinig. We konden frietjes bijbestellen als we niet genoeg hadden. Gelijk gedaan, op de rekening zagen we dat we voor deze halve portie frietjes extra moesten betalen. Het eten was best goed, maar nogmaals erg weinig.

40. Afgelopen weekend wezen eten in dit Grieks restaurant. We zagen een mooie website. Het viel erg tegen.

Het eten was aardig maar wel met grote missers. Zo leek het alsof de tzatiki gemaakt was met room die verzuurd was. De salade met zalm was matig, het Griekse was ver te zoeken. Het gerecht met kabeljouw, een stoofgerecht, werd geserveerd met pangafilet, hoewel men volhield dat het tongfilet was. De kabeljouw werd alsnog nageleverd, niet als gestoofd maar gebakken. Smaak wel goed maar... sommige stukken waren nog echt rauw. Echt een grote misser.

Conclusie gezien de prijs, de geboden kwaliteit en de wat kale sfeer: wij komen hier niet weer.

41. Zaterdag wezen eten daar met een vriendin. We zijn dol op Grieks maar hier hadden we echt een nare ervaring.

Er wordt eerst gevraagd of je huisgemaakt brood wil met tzaziki prima lekker. Maar voor 6 euro! Zeker als je zag wat het brood was. Een dun pannenkoekje. En er mag bij gezegt worden wat het kost.

We hadden zin in allemaal verschillende voorgerechten ipv voor en hoofd etc.
    Keftedakia, spanakopita, gevulde champions en feta saganaki bestedt.

Het was echt smakeloos. Spanakopita spinazie in bladerdeeg met beetje kaas bovenop. Eigenlijk iets te lang in de over gezeten. Totaal niet op smaak. De feta was binnenin nog koud van de koelkast waarschijnlijk. De gevulde champignons waren schijfjes met paprika drijvend in de saus. Ik schrok er gewoon van.

Ik ben dit jaar nog in Griekenland geweest en zou er onze Griekse vriend niet mee naar toe durven nemen! Toen men vroeg of het smaakte dit ook eerlijk gezegt. Oh wat raar onze kok komt uit Rhodos!? Werkelijk waar ik zou zo zeggen dat er een Nederlander die heel slecht kan koken in stond.

En het drinken 2 euro nog wat in het smalste longdrink glas wat ze konden vinden. Echt slecht.

Ze wilde nog gratis koffie aan bieden we zouden liever zien dat er iets met de rekening gedaan kon worden dat kon de eigenaresse zelf niet! Tuurlijk! 71 euro...we hebben spijt dat we niet eerder zijn weg gegaan. Maar helaas niet alles tegelijk opgedient gekregen en toch van gegeten en wat doe je dan als brave burger.....betalen.

Wij komen hier noooooooooit meer terug. Wil je echt lekker eten en echt Grieks zoek verder naar iets anders geloof me.

42. "Hier word je niet vrolijk van!" Zou Rob Geus zeggen, bij deze is dit restaurant zeker genomineerd voor het programma @ SBS! Vanavond zijn wij met 4 personen bij Olympia geweest, eerste indruk was een gepimpte shoarmatent, met ontoepasselijke kleding van de serveersters! Wel erg vriendelijk, maar later bleek ook waarom!

Er hing een beknepen sfeertje en we zagen de eerste mensen teleurgesteld het pand verlaten! Maarja je hebt trek en wilt wat eten! Bij het drinken was het al mis, het bier was zo lauw als pis! We kregen eerst een broodje vooraf dat was nog redelijk eetbaar.

Na een half uur in de onoverzichtelijke menukaart gekeken te hebben, toch een keuze kunnen maken! De carpaccio was lauw, veel te dikke plakken, droge sla zonder dressing (geen smaak of kraak)! Maar toch nog de hoop op het hoofdgerecht! De pizza salami, het zelfde brood in het voorgerecht met kaas en salami, niet pizza waardig! Twee personen hadden tapas: het vlees was lauw, de aardappelen half gaar (hard), en als toppunt lag er nog een heerlijk bladerdeeg cadeautje dat aan de onderkant helemaal zwart was!

Toen we hier klaar waren werd er gevraagd of het had gesmaakt! Onze gezichten zeiden al genoeg, maar goed toch maar even laten weten dat het niet te eten was! Toen de mensen die achter ons zaten hoorden dat we teleurgesteld waren, bleek ook dat hun zeer ontevreden waren! (zacht uitgedrukt) "Dit is toch geen eten meer, ik betaal wat ik heb gehad en we gaan ergen anders heen." Geen smaak, lauw bier, lauw/koud vlees, verbrand voedsel, werd water bij de wijn in gegooid! Al met al, slecht! Ga hier niet heen als je een leuke gezellige avond wilt met goed eten! Olympia ga je goed!

43. Vanavond heerlijk gegeten, de service was erg goed, en het eten heerlijk. Het restaurant was overvol, met een gezellige sfeer. De broodjes vooraf; super lekker! Wij komen hier zeker terug.

44. We zijn vanavond met zijn vieren wezen eten bij Olympia in Zwolle.
    Het voorgerecht. De carpaccio was niet te eten, het smaakte nergens naar. Het leek een schoenzool en dan overdrijf ik niet. De carpaccio hebben we dan ook niet opgegeten. De tapas voorgerechten waren te eten maar daar bleef het ook bij. De enige reden dat we het hebben opgegeten was omdat we reuze honger hadden.
    We dachten oke dit kan gebeuren en keken uit naar het hoofdgerecht. We bestelden nog een wijntje en wat bier. Het bier was lauw en toen ze de wijn inschonken zagen we bij toeval dat ze bij de bar er wat uitschonken en er water bij deden. We vroegen of ze er water bij had gedaan, ze ontkende dit echter.
    Het hoofdgerecht, de bladerdeeg, was aangebrand. Maar ze hadden de goede kant boven gelegd zodat dit niet te zien was. Dit is echt schandalig en niet 1 stuk maar op beide borden was dit het geval. De gyros was koud en de aardappeltjes niet gaar. De pizza zag er niet uit en was ook niet te eten. We hebben het eten niet opgegeten en moesten 130 euro betalen voor dit schandalige en vieze eten!! Nooit hier gaan eten. Verschrikkelijk.

45. Iemand enig idee of er een andere eigenaar op dit restaurant zit?
    Waar is het fantastische restaurant van 4 jaar geleden gebleven?

Een week geleden hier wederom na lange tijd weer eens geweest, en vroeger reden we hier zelfs speciaal een uur voor naar Zwolle! Nou: Nu dus nooit meer!

- Een ontzettend ordinaire geklede dame in de bediening
    - Een vieze gore troep achter de bar (tja, daar let ik dan weer op)
    - Een ontzettend rommelige kaart
    - Alles duurt super lang, en het was niet eens druk.
    - Slecht eten, de gemiddelde shoarma tent serveert beter vlees
    - al met al: een welverdiende 1!

46. Spontaan besloten gisteravond eens lekker uit eten te gaan met m'n vriend. We kwamen binnen en werden welkom geheten door zeer vriendelijk personeel, wat het donker beschilderde restaurant goed compenseerde. We werden snel geholpen en we bestelden een zoete witte wijn. Verstandig werd ons direct een grotere karaf aangeboden (0,5 liter) zodat we zelf bij konden schenken. Onzettend goed plan! We kregen de kaart en gingen op zoek naar een gerecht. De kaart was zeer uitgebreid, er waren veel gerechten te bestellen, zelfs meer pizza's dan je in menig italiaans restaurant kunt vinden (en dit was een Grieks restaurant!) Ik ben zelf nogal een azijnpisser als het om typografie gaat, dus mij viel direct op dat het allemaal een beetje rommelig en druk las. Zo was de uitleg van het gerecht hetzelfde lettertype en grootte als het gerecht, en stond er direct onder. Uiteindelijk maakten we onze keuze. Voordat onze bestelling werd opgenomen hoorde we bij de tafels naast ons dat er ook brood besteld kon worden, dat leek ons natuurlijk een super plan! Wij bestelden dit daarna direct samen met ons voor en hoofdgerecht. En toen, wachten...

Na een kwartier kwam ons brood er aan met kruidenboter wat ons erg goed smaakte, het was het wachten waard. Daarna kwam het voorgerecht wat er iets sneller was. Ook dit, de soep, was heerlijk. En toen heel, maar dan ook heel lang wachten. Na een half uur wachten op ons hoofdgerecht was onze wijn op. En we werden erg moe, het was zo donker in het restaurant dat we bijna in slaap vielen. Dit deed ons geduld niet ten goede. Tijdens het wachten werden we niet gezien, en werd ons niks aangeboden. En we bleven wachten, het duurde echt heel erg lang. Na in totaal bijna anderhalf uur wachten kwam onze pizza er aan. Wij stonden nog steeds droog, maar ook bij het serveren van het eten werd er niks aangeboden of gevraagd of het naar wens was. De pizza's die we hadden besteld waren prima naar wens, en we hadden het eten ook door onze honger al snel op. Tijdens ons eten viel ons het geklaag van andere gasten ook op, die ook lang moesten wachten, kwam helaas de sfeer niet ten goede. Chappeau voor de serveerster die in haar eentje het hele restaurant bediende, en alles over haar heen kreeg maar toch vriendelijk en rustig bleef. Ons eten was op en werd gehaald, we wilden geen desert of koffie, wat ons netjes werd aangeboden maar graag de rekening en betalen. Daarna, wederom, lang wachten. Na een half uur wachten op de rekening was ik er klaar mee, en ben maar naar de balie gegaan om te betalen. De serveerster had het erg druk, dus begrijpelijk dat ze geen tijd kon vinden. Beter was geweest dat de na het halen van ons bord direct de rekening bracht, zodat ze zich daarna kon richten op andere gasten.

Al met al lekker gegeten, maar het wachten en de sfeer in het restaurant geeft dit allemaal toch een wat bittere nasmaak, om in culinaire termen te blijven. Ik zou het restaurant adviseren om sowieso de kaart in te korten (en strakker te maken) zodat gerechten voorbereid kunnen worden (Ik hoorde de serveerster een gast vertellen dat het vlees al aan het ontdooien was!). Daarnaast zou het echt beter zijn als er iets wordt gedaan aan de verlichting, dat maakt de sfeer echt beter. Mocht dit gaan gebeuren, en dat hoor ik dan ook graag, kom ik graag weer eten :)

47. Gisteravond bij Olympia wezen eten met mijn vriend. Helaas was dit voor ons ook 1x en nooit meer. We kwamen binnen en we werden geholpen door een dame uit de bediening, wij vonden haar erg ordinair gekleed voor een restaurant (uiteraard verschillen de meningen hier over).

We kwamen voor de tapas aanbieding die buiten op het bord stond. Nadat we ons drankje besteld hadden (een lauw biertje en een klein glas cola, geserveerd in een domelsch glas), kregen we ons voorgerecht.

Er stond helaas nergens vermeld wat het voorgerecht was.
    * Er was geen kaartje aanwezig met de gerechten.
    * De bediening kwam ook aan de tafel niet uitleggen wat we op ons bord hadden.
    Het was onbeperkt bestellen, maar ja als je niet weet wat het is, is het bestellen ook een beetje lastig ;-)

Ruim 45 minuten later werd het hoofdgerecht (tapas) opgediend.
    * Een stukje kip gyros en aangebrande spareribs.
    We hebben aangegeven dat we de aangebrande spareribs niet accepteerden. Als reactie kregen we "Ja mevrouw, dat is de saus, als u die niet wilt moet u die er maar afschrapen." (Pardon?)

Ondertussen maar even een bezoekje aan het toilet gebracht, aangezien het eten helemaal verkeerd viel. We hebben meteen de rekening gevraagd en zijn naar huis gegaan.

Helaas kunnen we niemand dit restaurant aanraden!

48. Bij binnenkomst kwam er een erg vrolijke vrouw van de bediening naar ons toe, en vroeg of wij wat te drinken wilden hebben, en brood met kruidenboter. Toen we het opgediend kregen zat er ook een schaal met tzatziki bij. Bij vragen om de rekening kwamen mijn vriend en ik er achter dat dit niet van het huis was en dat we voor twee bolletjes kruidenboter en de tzatziki saus in totaal 10 euro moesten betalen, dit vonden wij erg veel. Achteraf heeft ze ons tzatziki gegeven zonder dat wij er vanaf wisten dat wij dit hadden besteld.

Verder was het eten goed en niks op aan te merken. Ook toen we besloten om naar binnen te gaan omdat het buiten te koud werd, was dit geen probleem. Wel ergerden wij ons aan de vrouw uit de bediening die iets te vaak kwam vragen of alles naar wens was en zich net iets te vrolijk en overklantvriendelijk deed.

Al met al was het eten lekker, maar erg prijzig. Geen aanrader!

49. Ga hier niet naar toe! Op 29 mrt 2014 hier met 5 man gegeten. Kleine glaasjes drinken voor veel geld, hoofdgerecht duurde een uur, vlees was koud terwijl de rest heet was (kok had zich in vinger gesneden en er was nu een vervanger..en de baas was er niet..jaja). Eten ging terug maar kwam net zo koud weer op tafel, er was teveel drinken gerekend, en de bediening was ook klunzig en vergeetachtig in hun voordeel. Ik lees veel van onze ervaring terug in andere recenties dus mensen: ga hier niet naar toe!

50. Eerst moet je 50 minuten (!) wachten op je maaltijd. Als dan eindelijk je eten op tafel staat, blijkt de gyros maar halfwarm. De aardappelen hebben te lang in de oven gestaan en de bifteki bestaat louter uit (droog) gehakt. Er hoort feta tussen te zitten, dat maakt het tot bifteki. Iets van gezegd tegen de bediening. Reactie: "Nou, toen ik het bracht zat er wel feta tussen hoor." Alsof je zit te liegen en de feta er stiekem tussenuit hebt getrokken en onder tafel gegooid. Schandalig restaurant! Nog nooit zoiets meegemaakt.

51. Ga hier nooit eten! Het slechtste Grieks restaurant waar we ooit gegeten hebben. Om 18.40 kwamen we binnen met de vraag of we nog een voor en hoofdgerecht konden eten voor 19.50 omdat we naar de schouwburg gingen. Dat was geen enkel probleem. Om 19.10 kregen we zeer onsmakelijke voorgerechten voorgezet. Ik had mosselen, waarvan de smaak overeenkwam met verschrompelde oude champignons mijn tafelgenote wat krulsla met daarop gesneden tomaat zonder enige kruiden of dressing. Oké kan gebeuren we keken uit naar het hoofdgerecht. Na meerdere malen dringende verzoeken omdat de tijd begon te dringen kregen we twee niet bestelde maaltijden voorgezet. Ik een vegetarisch, terwijl ik een gerecht met verschillende vleessoorten had gevraagd. De serveerster wist overtuigend op enkel ondefineerbare bergjes verkleurde groente te wijzen met de opmerking dat dat vlees was. De eigenaresse/ bedrijfsleidster er maar bijgeroepen. Het was een vergissing. Ik wilde verder van een hoofdgerecht afzien, maar deze wist me te overtuigen dat het vlees al op de gril lag. Dat hadden we beter niet kunnen doen. Mijn tafelgenote had haar hoofdmaaltijd bijna niet aangeraakt omdat het ronduit smerig was. De Griekse rijst zurig en al enkele dagen oud, de aardappels ook van de dag er voor, welliswaar goudbruin gebakken, maar koelkast koud en volledig rauw van binnen. Mijn vlees was van een slechte kwaliteit en volledig ongekruid. De maaltijden hebben we laten staan. Om 19.50 zijn we, het eten bijna onaangeroerd achterlatende, zo slecht dat ik het mijn hond nog niet zou geven, maar wel Euro 68,- lichter vertrokken naar een gelukkig uiteindelijk geweldige theatervoorstelling.

52. De bediening was wel aardig. Maar het eten erg on-Grieks. Zeker het geld niet waard.

53. Zeer slechte ervaring: Samen met een vriendin een leuk dagje in Zwolle, onbekende stad voor ons. Zien we op de Melkmarkt, meest drukke plek in Zwolle een Grieks restaurant met een aanbieding van onbeperkt spareribs en wat we nog leuker vonden onbeperkt Griekse tapas. Echt een levensgroot bord met de aanbiedingen in koeienletters erop. Wij naar binnen, werden meteen naar een tafel gedirigeerd. Voor de zekerheid maar even gevraagd wat die onbeperkte tapas inhielden. Dat was dus een bord met voorgerechtjes en een bord met hoofdgerechtjes. Ehh, maar dat was toch onbeperkt? En de vrouwelijke bediening met een stalen gezicht: "nee hoor, dat is niet onbeperkt". Vanaf de plek waar ze stond kon ze de aanbieding zowat met haar ogen dicht nog lezen, maar gewoon glashard ontkennen. Wij vonden dit erg raar, dus we zijn meteen weg gegaan, hoewel ze daar nog wat over stond te pruttelen. Niet ons probleem. Elders lekker gegeten en achteraf deze recensies bekeken en we zijn heel erg blij dat we vertrokken zijn hier. Zouden meer mensen moeten doen, dan leren ze die trucjes wel af.

54. Ronduit slecht. Veel voor weinig. Te veel geld betaald dus. En zo dien je geen vis op, in folie..

55. Gisteravond 'bij de Griek' gegeten....dat was eens maar nooit weer. Diverse gerechten waren niet te krijgen (en dat op zaterdagavond...). Eten was niet lekker, niet fris (de Griekse salade was onherkenbaar...). Bediening was onpersoonlijk, duurde lang en ongemotiveerd. Alle serveersters slecht gekleed, ongeïnteresseerd en onervaren. Ook rondom ons werden verkeerde gerechten opgediend, lang wachten op de bestelling. Sfeer is ongezellig, veel klanten terecht ontevreden. Kassabon bij afrekenen was niet te lezen (geen inkt meer in de printer??). Dus bereken eerst zelf maar hoeveel je moet gaan afrekenen!
    Bah! Wat een waardeloos restaurant! Loop echt toch maar een deur verder.....

56. Met zijn tweeën gisteren hier gegeten. Nog nooit de moeite genomen om een recensie te plaatsen, maar voel nu de behoefte om mensen te waarschuwen.
    Ons werd pas na een half uur de kaart gebracht. Toen was al gevraagd of we brood en/of tsatziki en kruidenboter wilden. Dit bleek later niet goedkoop te zijn.
    De tafel werd erg laat schoongemaakt.
    Er was keuze uit 2 vegetarische gerechten. Wij bestelden beide gerechten. Na enige tijd bleek er één gerecht niet mogelijk, want de groenten bleken op. ( op zaterdagavond!) Dus noodgedwongen beiden hetzelfde gerecht besteld.
    Toen het gerecht 11/2 uur na binnenkomst eindelijk kwam bleken er ingrediënten te ontbreken. (Op). Ook was het niet echt warm.
    Wij wilden zo snel mogelijk weg daarna en vroegen de rekening. Deze rekening was bijna onleesbaar. Er bleek ook het gerecht op te staan dat niet besteld kon worden. Dat hebben we natuurlijk niet betaald. We hebben niet moeilijk gedaan in het restaurant, maar wij zullen daar nooit meer komen.
    Een pluspunt was dat het kraanwater gratis was.

57. Olympia, wat een restaurant. Ik moet zeggen dat ze over de locatie niks te klagen hebben , maar over het eten ben ik zeker niet te spreken als eigenaar zijnde zou ik me schamen , ten eerste het horeca inzicht is daar zeer laag en de bediening daar vind ik niet professioneel en vooral de kleding waar ze in lopen past niet thuis in het restaurant. Het eten; er is zoveel keus dat je zou zeggen dat ze er verstand van hebben maar ook het eten was ik niet over te spreken. Een afrader dus!

58. Ik zal niet snel een negatieve recensie plaatsen maar deze toko is werkelijk te bizar voor woorden! Fijn ook om te lezen dat meerdere mensen het 1 en ander is overkomen bij dit restaurant, ze geven je namelijk ook nog het gevoel dat het aan jou ligt! Allereerst de sfeer, er zaten 8 man, geen muziek, ik kon mijn wildvreemde buurman horen kauwen, sfeerloos, niet gezellig. Dan vervolgens de service, overduidelijk geen kaas gegeten van het horeca vak. Wij vroegen haar wat de daghap was, de aanbieding die wij bij ons hadden van het aanbiedingsboekje verkregen op Windesheim, zij gaf aan iets met gyros gehakt en kip, wij gaven aan dat graag te willen, echter een vegetarische variant voor mijn vriendin. Voorgerecht met brood en tzatziki, een brood dat voor de helft verbrand was, wie durft dat nou op tafel te zetten. Maar niet meteen oordelen, we hebben gewoon de helft maar opgegeten. Vervolgens kwam onze daghap, opeens een bord met spaghetti? Laat ik geen pasta liefhebber zijn en dit ook niet te eten. (Hoezo ga ik naar een grieks restaurant, zeker niet voor een bord spaghetti?!) Na aangegeven te hebben dit allemaal erg raar te vinden, dat we dit niet besteld hadden kregen, wij nul op het rekest. Rare asociale reactie van het keukenpersoneel en het bedieningspersoneel dat ons onjuist geïnformeerd had hield zich afzijdig. Na een discussie, een ongezellige avond, inmiddels maagpijn van de honger, zijn wij zwaar afgezet naar de mac donalds vertrokken. Gadverdamme wat een tent! Kortom, geen aanrader!

59. Hoofdgerecht duurde lang en was koud. Tapbier was op en kregen ander bier wat voor een veel hogere prijs werd aangeslagen. Verder was het brood dat werd aangeboden erg duur. Naast dit alles was de bediening erg klunzig. Een drankje werd omgestoten bij het uitserveren, wat over een telefoon morste. Tot het lachwekkende toe bleek er later ook iemands stoel onder de tzatziki te zitten en daarmee zijn hele broek. Een helpende hand bleef uit. Toen we bij het betalen iets zeiden van onze ontevredenheid was de bedrijfsleidster niet erg meegaand en tamelijk onbegripvol.

Klagen op het internet is makkelijk, maar dit was simpelweg het slechtste restaurant waar we allemaal ooit zijn geweest. Bizar. Kortom: Mijdt deze plek!

60. Alles is heel chaotisch geregeld, eten heel vies en koud en niet van kwaliteit. Niet te eten gewoon. Personeel heel onervaren en zeer onvriendelijk. Ik ben een paar weken geleden geweest met mijn man en we wouden meteen weer weg. Vooral de eigenaar is erg arrogant en onaardig. Jammer dat je door personnel en karakter eigenschappen van de eigenaar je gasten verliest. Ik denk dat als het zo door gaat dat je dan snel failliet gaat.

61. Heel lang wachten op je voorgerecht, ze kwamen twee keer vragen wat we ook alweer besteld hadden en toen bleek het op te zijn. Hoofdgerecht was echt niet lekker en dus teruggestuurd. Ook was alles uitgedroogd en we vroegen ons af hoe lang het er al lag. Omdat de lust tot eten wel vergaan was wilden we niks anders maar ook zeker niet het volle pond betalen. Daarop werd met politie gedreigd. Uiteindelijk dessert op hun kosten gehad maar de hulptroepen werden wel ingeroepen voor het geval we weg zouden lopen. Bizarre situatie en hier gaan we nooit meer heen.

62. Wij waren voor een weekendje in Zwolle en kwamen op het terras van Olympia terecht. Het zag er erg gezellig uit, en de bediening leek vriendelijk. Maar wat viel het tegen. Er werd ons gevraagd of we alvast iets van brood wilden, bleek dit later op de kaart te staan voor 10 euro (Waarschuwing)
    Mijn man bestelde onbeperkt spareribs en ik tapas. Mijn man kreeg de dagschotel en ze vertelde dat ze ons gezegd had dat er geen spareribs waren. Dit was absoluut niet waar, anders waren we elders gaan eten of hadden iets van de kaart genomen. De tapas stelden ook niets voor, een bord met wat saus en een beetje salades met weer een heel rond brood. De warme tapa's bestond uit wat verschillende soorten vlees. Op onze klachten werd totaal niet gereageerd. Hier komen we zeer zeker niet terug.

1,3
  63. Wij kwamen hier om spareribs te eten, buiten staat op het bord dat er onbeperkt spareribs aanwezig waren. Eenmaal binnen bleken de spareribs er niet te zijn, net als andere gerechten van de kaart. Het duurde bijna een uur voor we ons gerecht kregen, terwijl het restaurant nagenoeg leeg was. Gasten die veel later dan wij binnenkwamen kregen veel eerder hun eten. De hoeveelheid leek meer op een kinderportie en het vlees was koud. De gastvrouw bracht later meer gyros omdat wij hierover geklaagd hadden. Toen zij vroeg of het gesmaakt had en wij aangaven dat het eten koud was, zei de gastvrouw dat dit onze eigen schuld was. Wij komen hier nooit weer!

64. Door het buiten aanzicht met terras met openhaart is het goed vertoeven bij Olympia Zwolle. Het eten is bijzonder goed van smaak. Ook het personeel is enorm prettig.

65. Ik heb bij Olympia aan de melkmarkt super gegeten en werd daar uitstekend bediend door personeel. Een echte aanrader.

66. In dit restaurant ontbreekt iemand met horeca inzicht.
    Ik ben zelf student en ga dan ook niet bij het duurste uiteten maar hoe het hier ging vond ik zelf vrij bijzonder.

Turkse muziek in een grieks restaurant, een bediende met een onwijs kort rokje en ladders in haar panty, bevroren ouzo, Pitten in de jus d'orange, kruidenboter die al gesmolten is wanneer die op tafel komt, gehakt wat nog rauw is, weggaan met honger en zo kan ik nog wel even doorgaan. Vroeger heb ik hier heel vaak gegeten en was het heerlijk maar vanavond was een aanfluiting. Echt een domper na een gezellig dagje uit, zonde!

Wij komen in ieder geval nooit meer terug.

67. Koopmans

Vanavond hebben we hier alweer (voor de vierde keer!) lekker gegeten. De gastvrouw is heel gastvrij en vriendelijk en past de hoeveelheid kruiden naar onze smaak aan. Het is zeker voor herhaling vatbaar!

68. Wij waren met z'n vieren via een groupon aanbieding naar dit restaurant gegaan. Toen we binnen kwamen en gingen zitten werd er direct gezegd dat als we boven de groupon waarde zouden bestellen we moesten bijbetalen. In de voorwaarden van de groupon stond echter dat er uit een aantal gerechten niet kon worden gekozen, maar niet dat er tot een bepaald maximum besteld kon worden. Wij met onze rekenmachine op de telefoon aan tafel uitrekenen hoeveel iedereen kon bestellen. Niet gezellig en ook totaal niet leuk! Helemaal niet leuk omdat ik het als een verjaardagskado had gegeven en we waarschijnlijk bij moesten betalen voor het eten. Het eten was redelijk, dat was dan nog iets.

De prullenbak in het herentoilet was de hele dag niet geleegd (stampvol) en het was niet druk dus dat was geen excuus. De verlichting is ook verre van gezellig, veel te fel op sommige plekken. Wij zeiden alle 4, 1 keer maar nooit weer!

69. Wij hadden 4 weken geleden via de website gereserveerd. Bij binnenkomst ging het gelijk al mis. Wij werden slecht ontvangen door een jonge dame, die ons zei dat onze tafel achterin te vinden was. Ze liep niet met ons mee. Onze tafel bleek een tafel voor 12 personen te zijn, pal naast de w.c. Toen wij in het midden van deze tafel gingen zitten, werd ons verteld op te schuiven, zodat er drie personen aan het andere eind van de tafel konden plaatsnemen. Deze drie personen wilden begrijpelijkerwijs ook niet aan deze tafel zitten en zijn ergens anders gaan zitten. Dit was het begin van een slechte avond. Het bestelde bier was lauw. Vervolgens kwam er een betere tafel vrij waar wij mochten zitten. Bij ons voorgerecht wilden wij nog brood bestellen, dit kwam echter pas toen het voorgerecht zo goed als op was. Toen na 45 minuten het hoofdgerecht geserveerd was bleek het vlees lauw tot koud. Dit hebben wij aangegeven en er zou nieuw vlees gebracht worden. Dit kwam pas na 20 minuten, zodat onze bijgerechten inmiddels koud waren. Het opnieuw geleverede vlees was veel te zout, maar nu wel warm. Toen wij vroegen waar ons bestelde brood bleef, was het onbekend. Dit duurde weer erg lang. De trieste vioolmuziek paste uitstekend bij de sfeer en het kwailiteit van het geserveerde eten. Bij het afrekenen werd ons gevraagd of alles naar wens was, waarna één van ons eerlijk antwoordde. De bediende reageerde hierop zeer verdedigend en ging in discussie: 'niemand in het restaurant heeft vanavond geklaagd behalve u, heeft u wel gezien hoe vol het hier was. De kok en de serveerster vonden het vlees warm genoeg.'
    Wij voelden ons als klanten totaal niet serieus genomen. Alsof wij met vijf personen hadden verzonnen dat het vlees koud was. Bij het afruimen van de tafel kwam de bediening nogmaals vragen of alles naar wens was. Op ons ontkennende antwoord werd niet gereageerd, maar wel 'tot ziens' gezegd.

Voor ons was dit een dieptepunt en word het nooit tot ziens.

70. Het eerste wat ons opviel waren de smerige ramen. Vervolgens het oubollige interieur - maar op zich als het dan gezellig is mag dat de pret niet drukken. Het eten viel ons erg tegen. Niets was echt bijzonder en niets leek vers. Zoals het voorgerecht griekse tapas: een paar kwakken salade uit een bak, wat sla, wat pepers uit een pot... etc.. Voor een mandje brood (wel lekker) met kruidenboter vroegen ze €10,-!
    Hoofdgerecht op zich lekker gekruid, maar vlees vrij droog. Komkommers (decoratie) op het bord waren uitgedroogd. En als uitsmijter het toetje: wij hebben echt nog nooit zo'n lelijk toetje gezien! Wel om gelachen trouwens - het was gewoon komisch! 3 bollen ijs op het bord met een kring van (geen verse) slagroom + een gekleurde prikker erin gestoken. Nee sorry - dit was niet voor herhaling vatbaar. Wij zijn zelfs van mening dat het overkomt of de kok er écht geen meer in heeft om te koken, wil je dit je gasten op tafel zetten. Helemaal niet gezien de prijs €100,= (incl. elk 2 drankjes + koffie). Bediening was wel erg aardig - dat is toch ook wat waard :-).

71. Wij gingen er laatst voor de eerste en laatste keer heen. Normaal ben ik niet kritisch, maar dit restaurant was echt geen euro waard.
    Ten eerste was de tomatensoep niet te eten, dit was jammer. Het hoofdgerecht van verschillende seafood bleek gefrituurd te zijn ( wat niet op de kaart stond vermeld) en smaakte echt zuur, 2 happen gehad!
    Er werd voordat de soep werd geserveerd ons nog gevraagd of we ook ziziki wilden, ik zei ja is goed. Blijkt het bij het afrekenen 10 euro te kosten!!! 10 euro voor 1 platte pannekoek met kruidenboter!!! Afzetterij!
    We hadden een menu en ik wilde ipv het ijs een cappuccino. Zelfs hier moest ik voor betalen terwijl ik dat IPV ijs wou.
    Het gaat om het principe niet om die paar euros!
    Zelfs was het gratis dan ga ik nooit meer heen!

72. Vanavond samen met mijn echtgenote bij Olympia gegeten en het was absoluut de laatste keer. Wij komen er al vanaf het begin en het was altijd prima voor elkaar maar de laatste tijd vinden wij het steeds minder worden. Karige porties, vroeger bestelde je baklava als nagerecht en dan kreeg je ook baklava, tegenwoordig mag je er wel een loep bijhalen om te zien wat je op je bord hebt. Vanavond een eeuwigheid gewacht voordat we ons bestelde gerecht kregen en toen kwam de mededeling dat de gyros op was en dat die later zou komen. Nou dat was ons al opgevallen dat er bijna niets op het bord lag. Wij hadden ons eten al op en ja hoor daar kwam de gyros aanzetten, die hebben we dus geweigerd en om de rekening gevraagd. De vrouwelijke "leiding" verontschuldigde zich want ja de rol met vlees was op en ja dan moest er een nieuwe op enz. enz. Een nagerecht hebben we ons niet meer aan gewaagd. Thuisgekomen hadden we nog Griekse yoghurt in de koelkast en die was wel snel op tafel. Wij proberen volgende keer toch de buren maar eens.

73. Wat een treurigheid.
    Nooit meer! Ik wil iedereen waarschuwen. Wanneer alle zaken vol zijn gaat men dan maar naar Olympia? Koud eten, maar aangebrand. Thuis kun je echt al snel veel beter. Kritiek doet ze niets.

74. Sinds lange tijd hier weer eens gegeten. Herriner mij dit restaurant als gezellig, goed en absoluut voldoende lekker eten!

Helaas is onze ervaring van vandaag slecht; de bediening is niet goed, te veel ongeintresserde mensen die als een 'lomp paard' door het restaurant renden. Vooral met hun zelf bezig in plaats van met de gasten.

Het eten was niet lekker en eigenlijk onvoldoende; droog en smaakloos, zelfs de gyros is lekkerder bij een snackbar. De rizi is niet lekker en de sla oud. Aardappels niet echt gaar en zurig.

De sfeer lijkt op een ouderwetse snackbar met TL-balken; te fel licht en de muziek te hard, vol met tafels.. Vooral niet gezellig.

Dit was de laatste keer dat we hier gegeten hebben!

75. We kwamen hier met een Groupon aanbieding, een 3 gangen keuze menu voor 2 personen.
    Ten eerste klopte de aanbieding niet. Er kon uit 10 gerechten niet worden gekozen (toch wel de lekkerste gerechten) en we moesten bijbetalen wanneer we over een bepaald bedrag kwamen. Het was dus geen keuze menu, zoals op de Groupon actie wordt vermeld.

De sfeer was niet bepaald gezellig te noemen, laat staan restaurantwaardig. Erg felle verlichting met 100 kaarsjes.

Het voorgerecht was 'wel oké' maar daar is ook alles mee gezegd. Mijn partner kreeg trouwens het verkeerde gerecht geserveerd.

Toen we vroegen of het vlees in het hoofdgerecht goed doorbakken kon worden (zwanger) werd er vreemd gekeken en gereageerd met, 'aangebrand dus?'. Uhm nee!
    Maar ze zouden er rekening mee houden na uitleg van ons. Toen het hoofdgerecht er was....was er helaas geen rekening mee gehouden.

Het dessert was ook wel 'oké'. Echter na betaling kwamen we erachter dat ze de kaart prijzen hebben aangepast aan de kassa prijzen. Om een voorbeeld te noemen, cola koste op de kaart 1,80 maar stond op onze bon aangeslagen voor 2,20.
    Hetzelfde gold voor het bier. Erg jammer en onbegrijpelijk waarom dit wordt gedaan, helaas kwamen wij er in de auto achter, anders waren we zeker teruggegaan!

Helaas een negatieve beoordeling, voornamelijk omdat we willen voorkomen dat anderen net zo worden teleurgesteld als wij.

Er zijn veel betere Grieken te vinden in Zwolle!

76. Ik ben hier geweest met een vriendengroep van mij het was heel erg gezellig en we hebben hier lekker gegeten het eten ziet er voor het oog mooi uit en het stond snel op tafel, en het personeel is heel goed en mooie meiden lopen er rond dat is wat mijn beste vrienden zeiden, ik vind dat die daar gelijk in hebben ze zijn heel vriendelijk en je wordt hier goed ontvangen, zoals het hoort klant is koning en daarom is het zeker een keer waard om daar te gaan eten.

77. Mijn man en ik zijn er met ons familie gaan eten. Er hing een hele gezellige sfeer. En het zag er hel leuk had uit. De bediening was ook zeker heel vriendelijk en gastvrij. Ook vonden wij het fijn dat de manager ook kwam vragen of alles naar wens was. Het eten was heerlijk! En de rekening was zeker betaalbaar voor wat wij gekregen hadden.

Een aanrader voor iedereen.

78. Eveline en Lotte

Zeer slechte ervaring, eten waarschijnlijk direct uit de vriezer en leek wel bedorven. Na hier wat over gezegd te hebben ging de manager enkel met ons in discussie, zonder te luisteren naar wat we te zeggen hadden. Wij raden eenieder af hier te gaan eten.

79. cor en lise

Wij hebben na reservering hier heerlijk gegeten. De service was uitstekend en voor een redelijke prijs krijg je hier een prima maaltijd. Wij gaan hier zeker weer heen.

80. everdien horstede

Heerlijk gegeten.
    Prima sfeer en uitstekende bediening.
    Een aanrader

81. Ruime keuze aan gerechten. Vlees (lam en giro's) erg droog. Griekse aardappelen prima. Groenten karig.
    Auberginesalade blijkt een mousse van yoghurt en onherkenbare ingredienten. De aubergine was niet te traceren.
    Bediening was vriendelijk, de sfeer matig net als de presentatie van het eten.
    Menukaart voor vele gasten moeilijk leesbaar vanwege het kleine lettertype en dimlicht. Je moet van het soort eten houden. Met Groupon het proberen waard. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

82. Natascha & Robert

Weinig bijzonders. Matig interieur en geen ontvangst. In het begin was de bediening wel prettig en vriendelijk. Het was leuk tot het volgende gebeurde:
    We vroegen het verschil tussen twee verschillende zalmgerechten op de kaart, waarop de serveerster antwoordde dat de ene met graat is. Dat wilden wij niet en kozen dus voor de ander.. Toen het hoofdgerecht eenmaal op tafel stond, bleek er erg veel graat in de zalm aanwezig te zijn. De serveerster was het hier niet mee eens en wees ons op de grote, dikke graat, die volgens haar makkelijk zichtbaar en verwijderbaar was. Maar door het hele stuk zat graat. Al met al verwachtten wij dat we het zalmgerecht niet hoefden te betalen. Echter kregen we slechts een glas jus d'orange kado.
    Wij komen hier niet meer terug.

83. ina 11 punten

Ben er nu 2x geweest, beide keren met een Groupon-bon. Een uitstekende bediening. Vriendelijk, correct, gezellig. Het eten en drinken was heerlijk. Ruimte tijd tussen de verschillende gerechten door. IJs zonder ijskristallen er in en heerlijke verse vruchten. Een heerlijke avond in een restaurant waar ik het gevoel had dat ik welkom was. Kortom: voor mij een echte aanrader waar ik zeker vaker terug zal komen.

84. Hallo,

Zeer slechte ervaring! Geen aanrader! Slechte bediening. Ze waren vergeten ons eten door te geven aan de keuken. Personeel wist van elkaar niet wat men moest doen. Zijn er weg gegaan omdat het erg lang duurde met alles. Naar de buren geweest verderop geweest. Binnen een kwartier het eten op tafel. Dus wij komen hier niet weer. Jammer voor Olympia!

85. Ramon en Jan

Ook wij hadden gereserveerd ivm een groupon bon.
    Wij hadden geluk dat we wel gelijk een drankje kregen, maar verder hebben we op veel erg lang moeten wachten.
    Het personeel was echt ontzettend aardig, maar vanuit onze plek zagen we dat veel mensen geërgerd om zich heen keken.
    Een stel moest echt ruim 20 minuten wachten voordat ze uberhaupt gevraagd werden wat ze wouden drinken.
    Wij kregen het hoofdgerecht ongeveer 3 kwartier nadat we ons voorgerecht op hadden.
    Toen ik om de rekening vroeg zei het meisje dat het eraan kwam. Nog geen 5 minuten later zag ik haar glazen afwassen. Omdat we wel heel erg graag weg wouden ben ik zelf maar weer om de rekening gaan vragen.
    Pin apparaat was kapot dus moest (gelukkig zat deze ernaast) naar de bank. Jammer dat dit niet gelijk kenbaar gemaakt werd.
    Al met al was het eten prima, bediening aardig maar ook wij moeten helaas bekennen dat we hier niet meer terug zullen komen.

86. Afgelopen zaterdag hier gaan eten, omdat ik nog een Groupon had liggen. Helaas was dit geen succes en ziet dit restaurant ons niet meer terug. Bij binnenkomst moesten we 20 minuten wachten tot we de kaart kregen/drinken konden bestellen. Vervolgens zijn ze ons drinken vergeten en kregen we dit pas toen we ernaar vroegen. Drie kwartier later kwam het voorgerecht en een uur nadat dit op was, kregen we het hoofdgerecht. De gyros was schijnbaar op, dus dat moesten ze eerst ergens anders vandaan halen. Jammer dat ze dat niet eerder lieten weten, dan hadden we een ander gerecht gekozen. Bediening liep af en aan, maar niemand die vroeg of we nog wat wilde te drinken. Wanneer we daar zelf om vroegen, moesten we daar steeds zo'n 15 min. op wachten.

Het eten was heerlijk, als de service wat beter was geweest, waren we misschien nog terug gekomen. Misschien dat de service zo slecht was, omdat ze toch niets aan een Groupon klant verdienen, maar vindt het alsnog geen stijl. Op deze manier bouw je geen klantenkring op.

87. 21 januari 2012
    Na een dagje beurs en met veel trek op doorreis richting Doetinchem, met nog 2 uur treinreis voor de boeg, beland bij dit restaurant. De tonic van mijn vrouw zat geen prik meer in. Vervolgens correct door ober opgelost. Daarop het diner: gyros kinderhoeveelheid en lauw, souflaki nare bijsmaak en suzuki klein en rare smaak, bolletje rijst smaakloos, kool bruin en de tzaziki was tzaziki onwaardig absoluut smaakloos en leek in de verste verte niet op tzaziki. Eigenaresse probeerde e.e.a. goed te maken door hoeveelheid gyros aan te passen. Maar ook die gyros was lauw. Bij afrekenen probeerde zij iets aan te bieden van het huis maar dat kon de rest niet meer goed maken. Heel jammer, maar hier komen wij niet meer terug. Absoluut geen aanrader dus.

88. familie Martinus

Het eten was fantastisch, de bediening erg goed en het personeel was heel vriendelijk.
    We hebben een heerlijke avond gehad!
    Een goede reden om nog een keer te komen.

89. De ontvangst is prima, jas wordt aangenomen, vriendelijke serveersters/gastvrouw.
    Bediening is eenvoudig, alleen een bord per persoon. De rode huiswijn is eenvoudig.
    Het eten, ik had een Gyros-maaltijd besteld met patatjes i.p.v. gebakken aardappelen.
    Het vlees was niet warm, zou gegrild moeten zijn, stond op de menu-kaart, vlees was slap en duidelijk 'opgewarmd'en niet goed gekruid.
    Het garnituur, niet te eten, het rijstbolletje smakeloos.
    de tjatjiki niet herkenbaar, slap, geen komkommersmaak.
    De patat niet of nauwelijks krokant gebakken, niet warm.
    Al met al zéér teleurstellend.
    Zeker ook vanwege de reis naar Zwolle. Wij komen uit Groningen en hadden in het verleden(2 jr.) heerlijk gegeten bij dit etablissement.
    Jammer!!!

90. Ik ken de ober (die meneer) persoonlijk en at vaak daar, hij is werkelijk heel goed! Een zeer vriendelijke, gastvrije meneer, die altijd voor zijn gasten er is om het naar hun zin te maken....tjah, je kunt soms je dag niet hebben, kan ons allen overkomen, maar hij is een van de beste met ruime ervaring in de horeca en heel veel kennis van het vak!

91. Dat van die ober zal wel mee vallen. Ik ken deze man als een zeer vriendelijke man en kan me niet voorstellen dat hij de gasten in de steek laat. Pluimpje voor de ober.

92. Hebben hier gisteravond met het gezin gegeten. Het ontvangst was er simpelweg niet. De bijzonder onvriendelijke ober voorzag de tafel van een berg bestek en wat glazen en heeft vanaf dat moment, tot aan het betalen van de rekening geen glimlach laten zien. Het eten was (na een goed uur wachten) wat taai en de porties bijzonder klein. Het bord was voorzien van meer tzatziki en rauwkost dan dat er fatsoenlijk eten te vinden was en bovendien was het ook nog eens lauw.

Al met al was de service bijzonder slecht, we adviseren de ober een andere baan te zoeken. Het eten was matig bereid en aan de lauwe kant, maar zeker goed op smaak. De sfeer is het best te omschrijven als sfeerloos en de prijs/kwaliteit verhouding is in z'n totaal gezien dus gewoon bagger.

Helaas geen aanrader.

93. Eten was gemiddeld, vlees iets te taai, toetjes niets speciaal. Daarentegen was de bediening zeer vriendelijk en de zaak was proper. De inrichting was netjes maar minder sfeervol, dus gemiddeld een 7!

94. Hallo lieve mensen, dit restaurant is een echte aanrader.

Wij komen hier al jaren en vinden het nog steeds een top restaurant. Je kunt er goed eten en drinken en de bediening is top.

En als er iets toch niet goed is (gewoon zeggen) dan wordt ook dat goed geregeld.

O ja, kun je de kaart niet zo goed lezen, vraag dan gewoon een brilletje aan de ober. (dat hebben wij ook gedaan, haha)

Verder nog dit personeel van Olympia, ga zo door.

We hopen nog vaak bij jullie te komen eten. (tafel 8)

Wim en Dicky.

Henk en Nel.

95. Gastvrij zoals de Grieken zijn.

Geweldige kwaliteit.

Heerlijke wijnen.

Super tzatziki.

Zeer jofel glaasje likeur bij de koffie....dat smaakt naar meer meneer!

We komen er regelmatig, worden begroet als oude vrienden, voelen ons er ook als oude vrienden. Welkom!

Aanrader, of je nou alleen, samen of met een groepje gaat, jong of oud, dat maakt niet uit.

Gewoon erg goed!

96. Wij komen regelmatig bij dit restaurant en zijn altijd zeer tevreden, ook omdat de prijs/kwaliteit verhouding erg goed is! Wij nemen meestal een mixed grill en dat is absoluut genoeg en is heerlijk!

Bediening zeer vriendelijk!

97. Vind het wat tegenvallen, met de name de grootte van de porties is erg aan de zuinige kant. Waar je in andere Griekse restaurants genoeg hebt aan alleen het hoofdgerecht, heb je hier een voorgerecht nodig om niet met een knorrende maag te vertrekken. Voor de rest is het in orde.

98. Heb gisteravond met mijn vriendin hier gegeten, wij zijn zeer gastvrij ontvangen, hebben fantastisch gegeten en de bediening was erg vriendelijk.

Absoluut een aanrader, bedankt en tot snel.

99. Tijdje terug voor het eerst hier gegeten, samen met mijn vriendin. De inrichting oogt gezellig en straalt warmte uit. Dit geldt ook voor het personeel; zij zorgen er mede voor dat je een gezellige avond hebt. Het eten - niet geheel onbelangrijk - is meer dan prima. Zeker een aanrader voor een ieder!

100. Allereerst wordt je vriendelijk ontvangen en ook je jas wordt aangenomen. Wat gelijk opvalt is dat er een klimaatregeling aanwezig is, dus niet te warm.

Ruime kaart van opzet, met de nodige fantasie is er vanalles, mogelijk. Zoals een Grieks restaurant betaamd beginnen we met een ouzo. Proost.

Wij gingen voor een rondje van de kok, dit is zoiets als maak maar wat en loop door de hele kaart heen.

Nou, dat hebben we geweten, perfect van (verse) kwaliteit, goed van smaak, hoewel het wel een biertje extra vergde, goede uitleg van (vreemde voor mij..) producten.

De salade kon iets beter naar mijn mening, kwam volgens mij zo uit de koeling, dressing erover en serveren maar.

Tussen door werd er ook nog attentie gegeven aan ons, wat ik altijd wel op prijs stel.

Overall gezien zeker een restaurant voor een tweede bezoek, verzorgd en schoon, ook de toiletten!

Wat ik wel een beetje miste is de uniforme uitstraling van het personeel, allemaal in net, zwart maar geeneen het zelfde.

Wellicht bedrijfskleding als verbeterpunt net als de verlichting in de zaak. Personeel was zeker behulpzaam in alles!

Rekening wordt duidelijk gepresenteerd en er wordt gevraagd indien alles naar wens was.
    Tenslotte een koffie van de zaak, afrekenen en naar huis....

We komen er terug.....

Volgende pagina