Op deze locatie zit nu 'De Griek'

1. Dennis

Grieks eten, met een moderne twist.

Deze keten van Griekse restaurants combineert de authentieke Griekse gerechten met wat modernere styling. Een combinatie die je niet vaak ziet bij een Grieks restaurant.

In dit restaurant voel je je thuis, terwijl je uit eten gaat. Een zeer toegankelijke gastheer voor welke het geen moeite te veel is om het zijn klanten naar de zin te maken.

De kaart is ruim en divers. De kwaliteit is uitmuntend. Hoewel je vaak meer krijgt dan een gemiddeld mens op kan, vind je het gewoon zonde om iets te laten staan. Door de overvloed aan hoofd- en bijgerechten sneuvelt het dessert nog wel eens en rond ik het diner af met een speciale koffie, maar deze zijn met recht speciaal te noemen, in de positieve zin van het woord.

De vaste staf van dit restaurant is uitstekend te noemen. Beleefd, goed verzorgd en vriendelijk. Bediening met een glimlach en pro-aktief, zoals je dat mag verwachten.

Als verbeterpunt zou ik willen aangeven dat de ruiten best vervangen mogen worden door dubbele beglazing. Op de plekken bij de ramen kan het namelijk wat frisjes zijn.