1. 18.30 uur gereserveerd en keurig op deze tijd een gezellige "hoge" tafel voor 2 personen.

Meteen de kaart en iets te drinken. Prima allemaal.

Vooraf had ik gebakken mosselen. Heerlijk! Mijn vrouw had carpaccio, op zich lekker alleen bijna tot geen dressing aanwezig. Na de ober hierop geattendeerd te hebben kreeg mijn vrouw een schaaltje met dressing.

Daarna hoofdgerecht. Ik een dubbele New Yorker (heerlijk), mijn vrouw een varkenshaas. Was in twee delen gebakken. Was echter niet te eten! Veel te lang gebakken en was zodoende gortdroog!

Ober erbij gehaald en nam ter controle de varkenshaas mee naar de keuken. Kwam terug van de keuken met de mededeling dat Mw. een nieuwe varkenshaas kreeg. Na tien minuten een nieuwe, nu wel prima gebakken en zachte varkenshaas. Ik had echter het eten reeds op dus zat mijn vrouw nog alleen te eten. Niet leuk/gezellig.

Ter compensatie kreeg ik een gratis biertje omdat ik moest wachten. Mijn vrouw kreeg echter niets te drinken aangeboden. Van kwaadheid geen toetje genomen en €75,00 "armer" vertrokken. We gaan al niet vaak uit-eten en wat dan een gezellig etentje moest worden draaide uit op een deceptie. Jammer!