1. Wij hebben de maand juni op de camping De Noetselerberg gestaan . Daarbij namen wij een verwen arrangement , met iedere ochtend vier warme broodjes en een krant , plus eenmalig een diner voor twee personen . De avond ervoor hebben we gereserveerd , graag de tafel bij het raam en voor vier personen een 3 gangen menu met schnitsel en alles wat er bij hoort en tot slot ijs toe . Op de avond zelf was de afgesproken plaats al bezet . Wij kregen schnitsel , onze vrienden kregen varkenshaas ( dus geen schnitzel ). De rest van het menu was hetzelfde , alleen het toetje was afwijkend , want vier maal ijs werd twee maal ijs en wij kregen perfait van bosvruchten inclusief zomerkoninkjes . Wij waren er verbaast over en hebben dat ook laten merken . Je kan dus geen afspraak maken . Wij en onze vrienden , vonden het erg jammer , dat het zo gelopen was .

6,3