1. mevr. Ans van Dijk

Ik wilde jullie net een mail sturen! Afgelopen vrijdagavond hebben wij in jullie restaurant gegeten. Ik reserveer niet weer bij jullie. Waarschijnlijk zijn jullie beter in lunches. Het eten op zich was heerlijk en puur. De frietjes waren veel te bruin, hadden te lang in de frituur gezeten. Maar we hebben èèn uur en een kwartier moeten wachten op het eten. Van 18.15 tot 19.30!! Leg uit wat is er gebeurt dat het zo lang heeft moeten duren? Bediening, erg aardig meisje.

1. Geachte mevrouw van Dijk, wij verzorgen meer 25 jaar lang diners tot 150 personen en onze diner kaart is de gehele dag beschikbaar ook tijdens de lunch.
    Helaas gaat het bij ons ook wel eens fout, onze welgemeende excuses ik had het graag van u vernomen toen ik vroeg of alles naar wens was geweest. Ik kan helaas nu niet meer nakijken waar het fout ging. Ik ben blij dat het eten en de bediening wel naar wens is geweest en hoop u toch nog eens bij ons te mogen verwelkomen.