Q-park het eiland op slechts 4 minuten lopen

1299291953 82
1319193548 66
1412067657 79
1431969252 73

1. Omstreeks 13:00u. vandaag geluncht bij Het Vliegerhuys. Lange tijd niet geweest.
    Mijn man herkende de ober als iemand die al langer werkt bij Het Vliegerhuys; wellicht de eigenaar (?).

Echter hebben wij nog nooit zo'n ongeïnteresseerde nonchalante ober meegemaakt. Zijn kleding kon beter, maar goed service is belangrijker maar daar wist hij nou net niets van.

Hij gooide de borden (broodjes eiersalade) nog nèt niet op tafel, en bij het afruimen pakte hij de borden zonder iets te zeggen. Geen 'heeft het gesmaakt?' of 'kan ik u nog ergens mee van dienst zijn?'

De dame in de bediening was vriendelijk en correct en keek goed rond of er mensen geholpen konden worden. Niets op aan te merken.

De broodjes eiersalade tot slot? Flauw en geen zout of peper op tafel... Voor de aardigheid kerrie erdoor, maar voegt aan smaak niks toe. Niet rijkelijk belegd en zag eruit alsof het op het broodje was gekwakt.
    Kortom, niet voor herhaling vatbaar. Jammer.

Tot slot: In de grote ruimte (met de tijdschriften tafel, waar wij zaten) mag die oude scheve plakkerige planken vloer best vervangen, doet namelijk af aan het prachtige oude pand.

2. Helaas kwam de uitstraling van het pand niet overeen met de kwaliteit van het eten.
    En de rekening was aan de hoge kant, geen salade maar een paar blaadjes groen en zeer weinig friet (was wel van goede kwaliteit) er hoorde bij 3 menu's friet, kregen 1 schaaltje
    Jammer!!

3. Vroeger was Het Vliegerhuys leuk, maar tegenwoordig een erg slechte bediening. Toen ik buiten aan tafel zat heb ik heel lang moeten wachten tot er iemand kwam en toen ik vroeg naar een kinderstoel hadden ze deze niet. Ondertussen liepen er nog twee mensen weg die maar niet geholpen werden.
    Focus je dus meer op kwaliteit en betere bediening.

4. Mijden deze zaak, is het nadrukkelijke advies! Mensonwaardige bejegening, vieze tafel en vies serviesgoed. Personeelslid en bedrijfsleider zijn er niet voor u; u bent er voor hen. U bent geen gast, maar 'klant'. Het Vliegerhuys heeft zijn tijd gehad. Zoveel is glashelder.
    Zelfs 'klanten' moet je verdienen.

5. Ik zal de recensie zo kort en bondig mogelijk proberen te schrijven, als is dat een hele opgave na de meer dan teleurstellende ervaring die wij eerder vandaag opdeden in het Vliegerhuys. Begrijp me niet verkeerd, het restaurant ziet er leuk uit, de muziek is goed en de serveersters glimlachen alsof hun leven ervan afhangt.

Maar helaas bleef het daar ook bij, we kregen geen drinken noch eten aangeboden, wat in onze optiek toch wel wat vreemd was omdat wij toch echt de indruk hadden dat we in een restaurant zaten.

Hierdoor hebben we besloten om een van de serveersters aan de blousse te trekken en te vragen om een glaasje prik, die wij na een kleine twintig minuten ook daadwerkelijk kregen.

Met een uitgedroogde mond hebben wij na een 15 minuten wederom een serveerster gesmeekt om een hapje eten. De serveerster nam onze bestelling op en ging weer verder met 'bij de ingang staan' waarmee haar mede-serveersters al druk bezig waren.

Na wel geteld 50 minuten wachten kregen we dan eindelijk ons eten, wat lauw-warm was maar gelukkig wel goed van smaak. Helaas heb ik mijn eten solistisch moeten verwerken omdat mijn levensgezel inmiddels een tragische hongerdood was gestorven.

Het geen wat mij het meeste verdriet heeft gedaan vandaag was wel dat de andere klanten, die later binnen kwamen lopen, eerder een bord met voeding op hun tafel hadden staan. Ik merk dat de tranen mij weer in de ogen springen nu ik eraan terug denk. Gelukkig besloot 1 stel om voortijdig te vertrekken, vermoedelijk omdat zij een half uur naar hun lege tafel hebben moeten staren. Jammer dat wij dat wel zagen en de lieftallige bediening niet.

Al met al blijf ik erbij dat het een erg leuk restaurant is met leuke muziek, een leuke sfeer en prima eten. Het enige minpunt is de bediening. Deze was er wel, maar maakten er een sport van om zo min mogelijk klanten te bedienen in een anderhalf uur tijd. Ik denk dat ze van de week bloemen ontvangen van een of andere organisatie omdat het record is verbroken.

6. Stijnie Hazeleger

Vanwege Albert Heijn actie gekozen voor het Vliegerhuys. Ik heb hier regelmatig gebruik gemaakt van de lunch of 's morgens lekker koffie met alles erop en eraan en altijd zeer tevreden, tot gisterenavond!
    Wat een teleurstellend diner met minimale porties! Na het eerste gerecht gelijk aangegeven dat de eendenborst? absoluut minimaal was, 4 flinterdunne plakjes (het had net zo goed fricandeau kunnen zijn!). Toen kreeg ik te horen dat het hoofdgerecht dit goed zou maken maar ook hier teleurstelling: 1 plak Procureur (wat overigens goed van smaak was) met een heel klein streepje aardappelpuree en wat groente. Frieten bij besteld want na 2 gangen had ik het idee nog niets binnen te hebben!
    Het dessert was prima en eindelijk een normale portie. Nee, als zij volgend jaar weer meedoen met de AH actie dan sla ik Het Vliegerhuys maar over.

7. Eva Jonker

Kan niet zoveel toevoegen aan de cijfers. We hebben vandaag weer heerlijk gezeten bij het Vliegerhuys! Erg goed en vlot geholpen door de bediening. Hier blijven we zeker komen!

8. Nog nooit zo slechte bediening gezien. Ongelofelijk.. Zaten buiten afgelopen week, moest zelf twee keer naar binnen lopen om iets te bestellen, personeel stond gewoon met elkaar te praten en totaal niet oplette en geen overzicht...
    We komen nooit meer. Dikke onvoldoende!

10. Ik heb een erg slechte ervaring gehad bij het Vliegerhuys. Ik ging hier speciaal heen voor de cheesecake en we bestelden alvast koffie. Ondertussen was er een klant die opmerkte dat haar avocado niet rijp was en een ander broodje wenste. De serveerster kwam terug met het antwoord dat 'het niet het seizoen voor avocado's was.' Lijkt mij dat je dan dat broodje niet op de kaart zet. De persoon die het klaarmaakt merkt dit toch?

Toen na dit alles een serveerster bij ons kwam om te melden dat er helaas geen cheesecake meer was en verder niks zei of een alternatief aanbood heb ik zelf maar aangedragen dat ik dit niet netjes vond. Wij zouden daar nl niet iets gaan drinken als er geen cheesecake was. De 'baas' wilde niks gratis weggeven. Nu word ik echt niet snel boos, maar de manier waarop dit alles gegaan is doet mij deze recensie schrijven. Als ik dan toch bezig ben wil ik ook opmerken dat ik het raar vind dat alle serveersters hetzelfde opgemaakt moeten zijn. Knalrode lippenstift en veel make-up. Ik snap dat je er respresentatief moet uitzien, maar dit vind ik te ver gaan.

Als 'baas' zou hij tenminste even kunnen komen naar onze tafel om een alternatief aan te bieden, zodat wij en die andere klant weer tevreden waren, maar het interesseerde hem volgens mij vrij weinig. Door deze ervaring zal ik daar niet meer snel heengaan.

11. Bart Koops

12. h.nederpel

Vaak langs gelopen, maar nog nooit naar binnen gegaan. Dus toch maar een keer proberen. Terras maakte een beetje een troosteloze indruk net als de bediening. Wel vriendelijk maar allemaal een beetje gezapig. Koffie besteld en een jus d'orange. Jus d'orange was op. Op een maandag! 2 broodjes pastrami besteld met huisgemaakte knoflooksaus, waarvan 1 met wit brood. Wit brood was op. Op maandag! Drankjes werden geserveerd op een serveerblaadje die waarschijnlijk al meerdere keren waren afgeschreven, kan echt niet! Serveer dan zonder serveerblaadje. Broodjes pastrami waren lekker en voldoende belegd. Garnering bestond uit bladsla, partje tomaat en plakje komkommer. Daar kon je eind vorige eeuw al niet meer mee aankomen! De saus werd geserveerd in een miniscuul klein plastic bakje. Zou bij mcdonald niet misstaan. Wat een afknapper. Met zoveel concurrentie in zwolle had ik toch wat meer verwacht,
    ook gezien de uitstraling van het pand en de internetsite.

13. Liesbeth Severins

Goed eten, heerlijk dessert, vriendelijke bediening.

14. Arnold van Wandelen

Via Google en eet.nu dit restaurant gevonden. Heerlijk gegeten. Prima huiswijn en heerlijke koffie na!! Mooie ambiance, goede sfeer en goede bediening. Personeel is zeer vriendelijk, verzorgend en attent. Dit restaurant is echt een aanrader!!

15. Een heerlijke kreeftensoep gegeten, de sfeer is super, de kerstboom en de hele entourage , subliem, wij zijn erg blij met dit adresje.

16. evert ranson

Eigenlijk door een artikel in de kampioen van de ANWB een reservering gemaakt. Het is ons voortreffelijk bevallen en zullen niet nalaten aan al onze bekenden te
    recommanderen. Eten was prima en de bediening charmant, verzorgend en vriendelijk. Wij komen zeker nogmaals terug. Complimet, ever ranson en echtgenote.

17. Uitstekende spot voor een lekkere koffie in mooie ambiance

18. mevr. Ans van Dijk

Ik wilde jullie net een mail sturen! Afgelopen vrijdagavond hebben wij in jullie restaurant gegeten. Ik reserveer niet weer bij jullie. Waarschijnlijk zijn jullie beter in lunches. Het eten op zich was heerlijk en puur. De frietjes waren veel te bruin, hadden te lang in de frituur gezeten. Maar we hebben èèn uur en een kwartier moeten wachten op het eten. Van 18.15 tot 19.30!! Leg uit wat is er gebeurt dat het zo lang heeft moeten duren? Bediening, erg aardig meisje.

19. Helaas we kwamen er met veel plezier altijd prima, na de laatste keer nooit meer.

Bestelling verkeerd op genomen doen ze alsof dat onze fout is. Daarna erg lang wachten op een zeer teleurstellende franse tartaar met rauw ei erover heen.

Wel betaald kwamen ons nergens in tegemoet niet gegeten.

20. De lekkerste appeltaart vind je hier!

21. My favourite! Jammer dat ze niet op zondag geopend zijn!

22. Sinds de dag dat we besloten eens binnen te kijken, zijn we min of meer fans van het Vliegerhuys.
    Oergezellig 'pandje' in het centrum van de stad.
    Heerlijke koffie en taart.
    Neem bijv. de cheesecake. Machtig maar erg lekker.
    De bediening is helemaal een feest - allemaal leuke meisjes. Wat wil je nog meer?

23. Nienke 147 punten

De koffie, capuccino en appeltaart hier zijn echt om je vingers bij af te likken...

24. michele van reijsen

Het Vliegerhuys is inmiddels de vaste stek geworden van mijn vriend en mij. Heerlijke cappuccino, wél afhankelijk van door wie hij gemaakt wordt. Geweldige sfeer, zeer uitgebreide leestafel, goede kaart, vriendelijke bediening en zelfbewuste bezoekers.
    Ik kan er úren doorbrengen.

25. E. Buitenhuis

Een geweldige locatie! De bediening is erg vriendeliijk en het eten is goed. Zeker een aanrader.

26. Heerlijk eten. Super mooi café en een uitstekende locatie!

27. joke proper

Een toplocatie, ze hebben heelrijke appeltaart en visssoep en een sfeervol terras bij mooi weer. Ze besteden aandacht aan kunst!Het zou fijn zijn als je niet meer aan de kassa hoeft te betalen,maar aan je tafel.

28. A.van der sluis

De eieren van bestelde uitsmijter waren bedorven en verbrand.Werd in mijn gezicht uitgelachen toen ik deze klacht in diende en niet wilde betalen.Om moeilijk heden te voorkomen heb ik maar betaald.