Op dit adres zit nu: 't Smikkeltje

1. Gegeten bij D'n Aezel in Geleen, we hadden bonnen gekocht via socialdeal we hadden telefonische gereserveerd voor 18.30uur. Bij aankomst konden we na gevraagd te hebben gaan zitten waar we wilde. We hebben buiten een tafel uitgezocht. De tafel zou wel nog even afgeveegd worden ivm de vorige gasten. Drinken besteld, na 5 minuten kregen we het drinken fout. Mijn vrouw had 7up besteld en kreeg Pepsi, kan gebeuren. Na het goede drinken gekregen te hebben, gevraagd voor de tafel af te vegen toen gebeurde dit.

We kregen de "speciale menu kaart van socialdeal", een a5 blaadje. De meeste gerechten waren bijbetalen, de standaard gerechten niet! Ik zie de socialdeal voucher altijd toch als binnenkomer? Dit was al geen goede binnenkomer! Uiteindelijk besteld. Voorgerecht koude soep, carpaccio. Als hoofdgerecht het schnitzel menu en als nagerecht de slagroomcoupe met aarbeien.

Ons voorgerecht werd verkeerd geserveerd bij onze buren, na 5 minuten werd dit opgehaald door dezelfde ober en dit werd ons door een andere ober weer geserveerd, op de koude soep na was de carpaccio goed. Het bijbehorend stokbrood met de kruidenboter was smaakloos. Daarna kregen we na +/- 60 minuten het hoofgerecht. De schnitzel kwam letterlijk uit de fritepan met de zigeunersaus eroverheen, toen waren we zeer teleurgesteld. Na dit gegeten te hebben kregen we ons nagerecht na +/- 30minuten. Het bestelde slagroomijs was softijs met aarbeien, schandalig. Ik snap dat een 3 gangen diner dat voor € 14.75 aangeboden wordt hier en daar bijgestreept moet worden maar dit hebben we nooit meegemaakt. De zaak straalt geen uitstraling uit, buiten waren een en al bladeren en sigaretenpeuken! Personeel onvriendelijk en niet deskundig.

Voor ons nooit meer, wij wonen zelf in Geleen we zullen niemand aanbevelen voor hierna toe te gaan!