D'n Aezel in Geleen

D'n Aezel...Ontbijtservice, lunch, Diner, Catering en meer..

Eten & drinken 6,7

• do 17:00 - 21:00
  • vr 17:00 - 21:00
  • za lunch 13:30 - 17:00 diner 17:00 - 21:00
  • zo lunch 13:30 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

Sinds april 2002 een begrip in Geleen en omstreken... ’Lekker uiteten in een ontspannen ambiance’. In onze formule herkent u direct de ongedwongen sfeer, een spontane bediening en koks die nog met passie koken. Een plekje in Geleen net buiten het centrum waar iedereen zich thuis voelt en waar je terecht als gast behandeld wordt!

Terras

Ons terras heeft gedurende de namiddag veel zon en wordt afgeschermd door moderne windschermen. U zit er op riante stoelen bekleed met zit- en rugkussens. Met een lekker glaasje ‘Rosado’ rosé en een schaaltje huisgemarineerde olijfjes is uw zomerdag compleet… Op ons terras hebben wij plaats voor 56 personen en natuurlijk kunt u ook buiten eten.

De kaart
Onze keuken voert een Nederlandse kaart, met enkele mediterrane invloeden. Op onze uitgebreide menukaart staat voor ieder wat wils. Naast de bekende carpaccio van ossenhaas, kunt u bijvoorbeeld ook kiezen voor de tagliatella met scampi’s en zalm…Bent u een echte vleeseter…probeer dan ons vleesplateau van 4 soorten vlees maar eens, voor de fijnproever raden wij de tournedos met een saus van gorgonzola aan. Ook visgerechten ontbreken niet, denk maar eens aan een heerlijke zeetong afgeblust in citroen. En als afsluiting zeggen wij alleen maar:’Hemelse modder…’ Naast ons enthousiasme staan prijs, kwaliteit, persoonlijke aandacht en creativiteit hoog in ons vaandel. De ingrediënten zijn dagvers en vrijwel alles wordt in de eigen keuken bereid. Ieder jaar wordt de kaart tweemaal aangepast aan het seizoen, daarnaast presenteren wij een tweewekelijks wisselend menu van de chef. Natuurlijk ontbreken de mossel-, asperges- en wildspecialiteiten niet.

Sfeer...

Het restaurant is ingericht in de sfeer van een Engelse huiskamer: warm, huiselijk, maar toch modern. Het restaurant telt 58 zitplaatsen. Door de grote openslaande deuren naar het riante terras is de verleiding groot om bij het geringste straaltje voor– of najaarszon toch nog heel even plaats te nemen op het luxe terras.

Gezelschappen

Ook grote gezelschappen hebben hun weg naar D’n Aezel gevonden. Vooral de combinatie van een informele borrel aan de sfeervolle bar, gecombineerd met een keuzemenu van 3 of 4 gangen blijkt een geslaagd arrangement. Zo kunnen al uw gasten hun eigen keuze maken en kan de wachttijd acceptabel blijven! Informeer gerust naar de mogelijkheden.

Kinderen

Kinderen zijn van harte welkom. Voor de allerkleinsten hebben wij kinderstoeltjes, deze kunt u vastleggen bij reservering. In de speelhoek kunnen zij rustig tekenfilmpjes kijken, kleuren of spelen met elkaar. Natuurlijk bakken wij voor hun graag een varkenshaasje of kroket met lekkere frietjes! Ieder kindje wordt na afloop verrast met een kleinigheidje. Zo kunt u lekker genieten samen met uw kinderen!

Koffietafel (tot 75 personen)

In ons restaurant worden steeds meer koffietafels gehouden. Vooral de informele warme sfeer, voldoende parkeergelegenheid aan het nabijgelegen NS-station, de centrale ligging met de Randweg naast de deur en gecombineerd met heerlijk verse broodjes, huisgemaakte soep en perfecte service blijken een groot succes. U hoeft nergens aan te denken, de financiële en organisatorische zaken kunnen wij rechtstreeks met uw verzekering of uitvaartorganisatie afhandelen.

Cadeautip…?! Ontbijtservice!

Verras vrienden en familie met een wel héél smakelijke wekservice…Een groot succes bij verjaardagen, jubilea en trouwerijen! Vers geperste jus d’orange, warme eitjes, croissantjes net uit de oven en veel meer… Wij bezorgen in heel Zuid-Limburg, vanaf € 15,90 per persoon!
Wilt u gebruik maken van de ontbijt service, klik dan door naar onze website en stuur ons een mail!

Bekijk onze menukaarten
Foto van D'n Aezel in GeleenFoto van D'n Aezel in GeleenFoto van D'n Aezel in GeleenFoto van D'n Aezel in GeleenFoto van D'n Aezel in GeleenFoto van D'n Aezel in GeleenFoto van D'n Aezel in GeleenFoto van D'n Aezel in GeleenFoto van D'n Aezel in GeleenFoto van D'n Aezel in GeleenFoto van D'n Aezel in GeleenFoto van D'n Aezel in GeleenFoto van D'n Aezel in Geleen

Overnachten
Hotels in de buurt »
Ambiance
Kindvriendelijk, romantisch, rustig en zakelijk
Voorzieningen
Terras en high-tea
Kinderen
Vermaak, kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
65 zitplaatsen

180 recensies voor D'n Aezel