Op dit adres zit nu: 't Smikkeltje

1206433377 37
1321969820 66
1479519513 68
1532036078 55

1. Wat een aanfluiting spareribs waren niet te eten niet gaar en marinade is niet gebruikt.
    Garnalen waren droog en smaakte echt smerig bediening weet niet wat vriendelijkheid is.
    Mij zul je daar niet meer zien en ik Raad het ook niemand aan om daar te gaan eten.

1,5
  2. Nog nooit zo slechte tent meegemaakt. Bestek en servies was vies. Het eten leek wel opgewarmd. Vlees was droog salade was slap en nat. Friet was koud ga zo maar door. Ook duurt alles super lang na 2 uur ben ik maar weggegaan en heb mijn dessert nog niet gehad. Al met al veel te duur voor de kwaliteit wat ze leveren. Had ik de referenties maar gelezen.

1,6
  3. Rowena

4. TheiWatersjlei

5. Via sd vouchers gekocht voor onbeperkt spare ribs. Ontvangst was niet echt top, maar gewoon oké. Op tafel stond al een salade klaar (aan de komkommer te zien al een tijdje). Vervolgens kregen we iets te drinken en gingen er 15 a 20 minuten voorbij voordat we konden aangeven dat we voor het spare ribs menu kwamen. Spare ribs kwamen vrij snel en waren redelijk. Niet top maar dat kun je ook niet verwachten met sd vouchers. Nadat de helft van de rib op was kwam de bediening al vragen of we de volgende wouden hebben. Netjes aangegeven om even te wachten totdat het bordje leeg was. Bordje was leeg, maar dan. Ongeveer 45 minuten gewacht tot een nieuwe rib en wat te drinken. Speciaalbier wat op de kaart staat is bijna allemaal op, en als ze iets hebben, Tip: check de datum! Tot 3 flesjes toe over datum, eentje zelfs 14 maanden! Glazen worden niet goed gespoeld dus voor een schuimkraag op je glas zit je in de verkeerde tent. Al met al kun je voor 9.50 Geen top kwaliteit verwachten, dan moet je wat meer uitgeven en naar een duurder restaurant gaan. Maar wat meer aan de bediening doen scheelt toch wat in klanten die terug gaan komen. Helaas een te slechte eerste indruk om nog een keer te gaan eten bij deze zaak.

6. Ontvangst slecht.
    Ongezellige muffe tent.
    Groente salade papperig.
    Brutale klanten.

Nette bediening.
    Friet en spare ribs goed.
    Geen handoek op toillet.

5,5
  7. Lekker gegeten, goede prijs kwaliteitsverhouding.
    Leuke sfeer.
    Ik lees veel gemopper maar het komt niet overeen met onze ervaring.
    Bediening zeer vriendelijk.

8. Gebruik gemaakt van Social Deal om restaurant uit te proberen. Spare-ribs zonder enige smaak, niet gemarineerd. Mosselen veel te lang gekookt waardoor deze super droog waren. Vervolgens maar geprobeerd een frikandel te bestellen omdat hier ten aanzien van kwaliteit nauwelijks iets mis kan gaan. Echter na half uur nog steeds geen frikandel gezien en daarom maar opgestapt. Dit restaurant ontbreekt het aan organisatie. Was overigens niet de enige die opgestapt is. Tafeltje naast ons bestelde een 3 gangen diner maar zijn na de soep ook maar vertrokken omdat het hoofdgerecht maar niet wilde komen. Al met al een totale mislukte avond. Hier zullen ze mij nooit meer zien. Een echte aanfluiting

9. Vanavond heerlijk gegeten met Social Deal: Spare- ribs prima, 3-gangen menu heel lekker, bediening super vriendelijk en alert.

10. Jacqueline

Nog nooit zo 'n smakeloos eten gegeten! Deze mening werd gedeeld door de rest van onze groep (11 pers)
    ook liep er veel mis met de bestellingen en werden verkeerde gerechten geserveerd.
    Na twee uur kregen we ons hoofdgerecht.
    Prijs /kwaliteit verhouding is heel ver te zoeken!
    Kortom : NOOIT MEER!

11. Zeer slechte ervaring:

-komkommersoep bestelt. Serveerster wist niet dat deze op de kaart stond. Bij navraag in de keuken bleek deze niet te kunnen worden besteld.
    - Tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht ruim een uur. Was men vergeten tijdig door te geven.
    -Zeer langzame bediening.
    -Verkeerde bestellingen werden geserveerd.
    -Van de 11 hoofdgerechten waren er 8 niet lekker (smakeloos, niet haar, koud)
    - onvoldoende friet bij serveren.
    -Geen bakjes meer om extra friet in te doen.
    -Geen verlichting op herentoilet.
    - Urinoir op herentoilet loopt over.
    Kortom: een drama qua eten en service voor een vrij dure prijs. Een afraden!

12. Via SD gaan eten, spare-ribs.
    Gewoon lekker, bediening doet echt haar best. Sfeer is gezellig. Waarom al dat geklaag, ga dan naar een toprestaurant en betaal meer.
    Mijn zoon en ik waren op zondag 13 augustus daar en hadden veel honger na een lange dag. De bazin had zelfs geduld voor mijn gestuntel met de telefoon, mooi toch.
    Wij waren vol tevreden, buikje vol en zijn lachend en voldaan (3 spare-ribs en schnitzel p.p. ) na een uurtje huiswaarts vertrokken.

13. We zijn er gaan eten met 4 personen, nou ik bestel me de 3 verschillende stukjes vlees, toen het gebracht werd had ik gelijk de vraag of de ober mss de helft verloren was… erg weinig! In verhouding veel te duur voor wat je krijgt! Wij gaan niet meer! Jammer, we gan voor te eten en niet voor te kijken wat voor borden ze hebben…

14. Zin in een lekker avondje uit. Sfeer matig. Personeel straalt weinig enthousiasme uit. Eten echt geen hoogstandje. Prijs kwaliteit echt niet!!! In verhouding. Jammer dat we onze dinnercheque daar aan verkwanseld hebben. Ga echt nooit meer.

4,1
  15. Vreselijk! Wij hadden via social deal een all you can eat spare ribs menu gereserveerd. Zelfs dat was nog te veel geld voor hetgeen dat ons voorgeschoteld werd. Allereerst is de bediening alles behalve enthousiast. De spare ribs waren smakeloos. Ze waren niet gekruid of gemarineerd. Als je dan klaar bent met de botjes komt de ober met een ijzeren bak waar je zelf de botjes van je bord in moet vegen. Je krijgt dus geen nieuw bord en als je pech hebt is deze beste jongen net bij een andere tafel geweest en krijg je zo de botjes van de buren onder je neus geschoven. Vervolgens komt hij nog even een afvalbakje brengen. Dit was gewoon een gebruikt sla kommetje. Echt heeel ranzig! Uit ellende bestellen we ons dan maar een kroket en een frikandel. Eenmaal de kroket op mijn bord, blijkt deze nog geheel bevroren te zijn. Vervolgens na 3 keer proberen de aandacht te trekken van het personeel komt er iemand aan onze tafel en reageert hier ontzettend nonchalant op en vraagt aan ons wat hij dan met de kroket moet doen. Het is overduidelijk dat dit restaurant ontbreekt aan passie, smaak en hygiene. Nooit meer!

16. Yvonne goris

Ik ben zojuist met een vriendin gaan highteaen , wij hadden ons verheugd op een heerlijke hightea .
    Wij kwamen bedrogen uit .
    Er werd ons niet uitgelegd wat de bedoeling was . De theeglazen waren harstikke vies . Het aanbod was zeer karig ( GEEN harde broodjes , vlees , kaas ,)
    We zagen drie bakken sla Maar helaas allemaal dezelfde alleen beetje variatie in farmersalade seadonsalade.
    De gastvrouw zei dat er continu aangevuld zou worden . Sorry maar dat hebben we dan gemist .
    Mijn vriendin en ik hadden geluk dat we een kroketje zagen liggen die we ons gauw hebben gepakt en hebben gedeeld . Erg gewoon.
    We hebben met mensen gesproken daar dus ook zeer ontevreden waren .
    Vervolgens wilden we betalen .
    Ze konden nog niet eens teruggeven van een briefje van 20.
    Uiteindelijk echt moeten gaan wisselen.
    Nog even na het toilet , zelfs deze was smerig . Wcborstel vies , closetpapier stond gewoon op de grond en op het prullenbakje .
    De gastvrouw vertelde ons dat een hightea gewoonlijk 26 euro per persoon kost . Uhhmm begrijpen we echt niet .
    7,50 zou de maximum zijn .
    Ik hoop dat deze recensie veel gelezen wordt en dat d,n aezel zelf wirdt wakker geschudt . Want dit kan echt niet .

17. Slechte ervaring. onbeperkt spare ribs proberen te eten maar waren niet lekker en duurde lang voordat die kwamen.

Stoeltjes zaten wel lekker

2,6
  18. Vandaag gezellig high tea gaan doen. Gezellig was het, vanwege mijn gezelschap maar de rest? Deze zaak is afgelopen jaar hard achteruit gegaan (vandaar ook de continu social deals aangezien ze alleen zo nog mensen binnen krijgen). Vieze glazen, zaak niet netjes en veel stof. Onhygiënisch personeel (bak met bestek valt op de grond en het wordt gewoon terug gezet en op het buffet gezet). Weinig keuze, paar salades , een soepje en kant en klaar zoetigheid. En als klapper kroketten (hoezo bij een high tea?) die keihard waren. Met honger weggegaan, en met ons meer mensen die we daarna bij de friture tegen kwamen (en nee niet de kabouter). Mensen spendeer je geld elders kan ik alleen maar zeggen!

1,3
  19. Onbeperkt spare ribs eten via Social Deal.
    Vlees en frieten waren oké. Salade was een stapeling van sla, tomaat en komkommer en zag er niet erg aantrekkelijk uit door een dressing (?) met een vreemd kleurtje...
    De borden waren vettig met vegen en vingerafdrukken, leken gewassen zonder ontvetter.
    Bij het afrekenen van de extra kosten kwam de vraag of het naar wens geweest was, was het antwoord mwa. Als reactie een lachje van "dat horen we vaker". Er werd niet gevraagd wat er beter kon o.i.d.
    Als deal van 8,50 p.p. excl. extra kosten was het redelijk (al is een vies bord zelfs dan niet acceptabel), maar de echte prijs is het zeker niet waard.

20. Drama.
    Bon via social deal, voor een 3-gangen menu.
    1e gang: een fantasieloze salade met 3 flinterdunne reepjes eendenborst, met dressing uit een zakje erover heen. Droop behoorlijk
    2e gang: Droge spare ribs en een flauwe steak. Geen mayo bij de friet. Meerdere keren gevraagd maar niet gekregen. Toen we er wat van zeiden heeft de ober zich op een gegeven moment maar omgedraaid. Uiteraard stond de mayo wél op de rekening voor 1,85.
    3e gang: dame blanche met een keiharde brok chocolade op de bodem.

Koffie durfden we niet meer aan.

Gewoon slecht dit.

3,1
  21. Eten was gewoon niet goed. Zigeuner schnitzel was veel te zoet, de vrouw had een vleesschotel die nagenoeg niet smaakte, alleen de ribjes waren lekker. Het bier was ook al niet op de goede temperatuur maar daar stond tegenover dat de friet wel weer goed waren. Dit restaurant was ons aan bevolen, maar ik zal dit restaurant niemand aanbevelen.

22. Salade gegeten 2x wijn en 1 biertje voor €42.
    Wijn €4,5 waarvoor je een hele fles kunt krijgen van die kwaliteit.
    Geitensalade is veel te duur voor datgeen wat je krijgt
    Bediening niet geschikt, vergeten je bestelling en komen niet bekwaam over

2,6
  23. Maria 305 punten

Het beste kun je altijd positief beginnen, alleen het personeel is vriendelijk. Hier is ook alles mee gezegd. We hadden eerder al een mindere ervaring met dit restaurant, maar toch weer overstag gegaan met een Social Deal voor onbeperkt spare ribs te eten. Een grote fles water besteld (a € 6,25) hier zat geen dop op, dus dan vraag ik me af, waar komt deze fles vandaan? En een biertje kost maar liefs €2,90! De spareribs smaakte naar helemaal niks. Sauzen komen uit een pakje en ook helemaal geen smaak aan. Uiteindelijk heeft dit grapje ons ongeveer €30,- gekost.

2,3
  24. kimberly

We waren met 4 personen met een Social Deal, all you can eat spareribs.

De spareribs die we kregen leken wel te lang in de diepvries gelegen te hebben. Waren absoluut niet lekker en leken ook wel diverse keren opgewarmd te zijn. De spareribs moesten ook een marinade bevatten maar deze was nergens te bekennen. Spareribs waren gewoon vies.

De bediening was ook ontzettend slecht. Zo kregen wij het brood en boter pas toen we de spareribs halverwege op hadden. De gasten naast ons kregen dit meteen voorgeschoteld toen ze net kwamen zitten om te eten.

Gasten links van ons vroegen om chili saus, zij kregen te horen dat deze op was, even later krijgen de gasten naast ons chili saus geserveerd! Deze was blijkbaar spontaan weer aangevuld.
    En de sausjes die geserveerd werden leken rechtstreeks uit een potje te komen, waren ook niet echt smaakvol.
    Bediening was verder ontzettend traag en had totaal geen product kennis of kennis van het restaurant.

Verder vonden we de prijs van een pilsje €2,75 van de tap absoluut niet in verhouding staan met het resatuarant.

De Social Deal hield in all you can eat spareribs, en de kaart die je kreeg bevatte ook nog andere gerechten waar je voor moest bijbetalen, wat ook qua prijs kwaliteit en hoeveelheid niet met elkaar in verhouding was.

We wonen al jaren in Geleen en het leek ons leuk om den Aezel uit te proberen met een Social Deal. Maar eens maar echt nooit meer!!!

1,2
  25. Geen aanrader. Prijs kwaliteit verhouding klopt helemaal niet. Alles kost extra geld. Geen kennis over hun producten. Ze schieten op veel plaatsen tekort. We zijn daar niet fijn weggegaan. Ze zouden ons de avond erna bellen voor een oplossing, maar we hebben nog altijd niks gehoord. Naar onze mening is het echt een aflopende zaak als ze zo door gaan.

2,2
  26. Via Social Deal bonnen gekocht voor onbeperkt spare-ribs eten. Gisteravond zijn wij gaan eten. Ik was eigenlijk een beetje huiverig gezien sommige "negatieve" recensies. Maar wat was het een geweldige ervaring. We werden vriendelijk ontvangen. Aan tafel werd ons uitgelegd hoe het menu werkte. Allemaal heel duidelijk. Na ongeveer 15 min. kwam de eerste portie spare-ribs. Lekker mals vlees en niet te pittig gekruid. Peper en zout kun je dan nog naar eigen behoefte toevoegen. En zo is het de hele avond doorgegaan, ondanks dat de zaak vol zat hebben we niet lang op een volgende ronde hoeven te wachten. En onze twee jongens die behoorlijk goed kunnen eten, zijn met een vol gevoel van tafel gegaan. Bediening is ook heel vriendelijk.
    We hebben met zijn vieren voor € 45,00 heerlijk gegeten en gedronken. Het was een super ervaring hier bij dit restaurant en we zullen zeker nog een volgende keer komen eten.

27. Via socialdeal een bon gekregen voor onbeperkte spareribs. Nou, wat een tegenvaller! Het vlees was waterig en compleet smakeloos. Zeer grote teleurstelling. Ik kom hier nooit meer terug.

28. Wij hebben een vreselijke ervaring bij D'n Aezel, met ernstige voedselvergiftiging! na het eten van Kip sate. Ik heb er geen woorden voor dat er na een lange rij van slechte reviews nog niets veranderd is bij hun.

29. Offermans

We waren t eerst bij jullie we hebben een leuke avond gehad eten was goed en gezellig vol geboekt dat is een goed teken voor een zaak we komen zeker terug met vrienden 👍

30. louis van hees

Super, bedankt voor het eten. Het ging er zeer goed aan toe. Ook de bediening, zeer vriendelijk en netjes.

31. Een keer, nooit meer! Het restaurant bezocht middels een socialdeal, onbeperkt spareribs. Spareribs waren erg smakeloos en vol vet. Deze zelf middels koude "bijbehorende" sausjes op smaak gebracht, zonder was het helaas niet te eten. Vervolgens nog een kroket besteld, men mag ook kiezen voor een ander all inclusive recept, maar schijnbaar was het moeilijk voor de kok om een kroket te bakken. De kroket was bevroren van binnen en na opmerking aan het personeel toch een nieuwe gekregen. Hoewel de eerste dus compleet was mislukt, was het bij de tweede net zo erg gesteld. Ook deze kroket was helaas bevroren van binnen! 2 kroketten, waarvan de eerste al met een klacht is teruggekomen BEVROREN! Sorry, gelukkig hebben wij niet de volle prijs voor de socialdeal betaald, wij komen hier nooit meer!

32. Anja Franssen

We hebben via Wowdeal een paar vouchers gekocht voor onbeperkt spareribs te eten. We werden vriendelijk ontvangen en we werden na een tafeltje gebracht. We kregen ook nog een a4tje met meerdere dingen die je nog kon bestellen tussendoor in plaats van spareribs aan een gereduceerde prijs. We hebben de ribjes gegeten maar ze waren vrij smakeloos. Toch nog een kleine portie genomen maar die waren nog minder. We hebben een van de mannen aangesproken en hij zou het doorgeven aan de kok. De andere hebben een schnitzel genomen met champignonsaus dat uit een pakje kwam en er misschien een champion in zat. Voor de saus moest je ook nog eens apart betalen. Als het nu een goede saus was met alle plezier maar voor zo'n rotzooi dat is erg. Ik zelf had voor 2,25€ een portie gyros. Nou echt was meer sla dan gyros en dan ook nog koud. Als mensen al geklaagd hadden dan had ik opgelet met wat ik had gegeven. De mensen waren heel vriendelijk maar het eten was smakeloos. Spijtig, het slechtste wat ik en mijn man ooit gegeten heb.

3,5
  33. Met een grote groep van ongeveer 40 personen gaan eten, dat krijgen ze niet geregeld. Het personeel is traag, let niet op, je zwaait je wat af als je nog een drankje wil, want niemand let op.
    Als voorgerecht calamaris besteld, ja uit de diepvries, in het frituurvet op een bedje van sla met knoflooksaus, makkelijker kan het niet. Hoofdgerecht hertenbiefstuk: saus was lekker, het vlees was koud van binnen, had dus iets langer gebakken mogen worden. Frietjes erbij. Tot 2maal toe gevraagd voor mayo, zou komen, ja, toen we klaar waren en de tafels afgeruimd waren kwam deze jonge dame aanzetten met de mayo, waar ben je dan met je hoofd? Nagerecht crème brûlée, dat was een dunne custardpudding met bruine suiker. Sorry, maar nooit meer.

3,7
  34. 2 x gegeten bij de eazel, matig te gejaagd, t eten de spareribs waren lekker, de wijn veel te weining voor die prijs 4,50 mayonaise 1,75 en de koffiemachine mag wel eens gereinigd worden koffie is bitter dat hebben we ook gezegd,na de eerste x de 2 de weer koffie gedronken maar nog steeds t zelfde er zijn betere restaurants via social deal dus voor ons niet meer.

35. Hupkens

We zaten lekker buiten te eten. Het eten was goed en de bediening vriendelijk

36. Cornelia Haex

Goed eten, leuke en gezellige sfeer. Komen hier al jaren en blijven komen.

37. Gegeten met Intratuin bon van Couverts. Goede ontvangst en prettige bediening. Het eten was goed. Keuze uit verschillende voor-, hoofd- en nagerechten. Geen poespas maar gewoon smakelijk zoals het hoort. Leuke kennismaking met dit restaurant.

38. Samen met collega's gaan eten bij D'n Eazel in Geleen. Mijn collega had gereserveerd voor woensdagavond, bleek het restaurant eigenlijk gesloten te zijn! Ze wilden een uitzondering voor ons maken, dit hield in dat we dus helemaal alleen waren!

Het concept was all you can eat. Geen kleine portie maar meteen een heel bord vol! De keuze was beperkt, scampi's, steak, schnitzel of spareribs. Bord was niet mooi opgemaakt, scampi's waren volgens mij letterlijk op het bord gegooid.

Tijdens het eten werd gevraagd wat we de volgende ronde wilden eten, zodat de chef daar rekening mee kon houden. Ik besloot voor een schnitzel met champignon roomsaus te gaan. De schnitzel was flinterdun en smaakte totaal niet, saus was heel erg zoet en niet lekker... laten staan dus!

Met dit bericht naar D'n Eazel gebeld, de man die ik aan de lijn had beloofde mij hierover terug te bellen... ik wacht nog steeds!

Wij komen hier nooit meer eten, al krijgen we het voor niks...waardeloos! Ik snap niet dat deze tent nog bestaat!

39. Eten was heerlijk, alleen sommige friet was hard gebakken en sommige goed gebakken zoals het hoort. En te veel kleine stukjes friet. IJs moest men snel aan beginnen want het was al aan het smelten. Toilet slecht toegankelijk voor mensen in rolstoel, terwijl op site staat dat er een rolstoel toilet aanwezig is.

40. jolanda de wit

Al ben je zo gek als een deur, je bent van harte welkom. Lachen mag je zo veel je maar wilt, maar zo'n groep als ons moet nog geëvenaard worden, maar wat kun je hier geweldig eten en drinken. Als je hier met honger de deur uit gaat, ben je het absoluut zelf schuld. Zelfs met rolstoel goed te doen, toppie.
    Lieve mensen van D'n Aezel, bedankt voor de gastvrijheid xxx

41. yvonne dreissen

Met vriendengroep gaan eten was gezellig. We konden met 11 man goed zitten. Ik was met rolstoel en daar was goed rekening mee gehouden. Het eten was lekker. Alleen moest je het ijs snel eten omdat het al smolt. Rest was alles prima.

42. "all you can eat" deal gekocht voor 6 personen. Ambiance is gezellig en het eten is van een acceptabel niveau. Echter blijft de 2e bestelling (all you can eat!) lang achter, worden de bijbestelde frietjes niet gebracht, zijn de steaks rauw van binnen en kloppen de sauzen niet (verkeerde saus op steak, schnitsel). Daarnaast worden alle extra's zoals sausjes en mayonaise a 1,75 gerekend waardoor je naast de rekening voor het eten bijna zoveel kwijt bent aan drank en "extra's". Extra bestellingen zoals drank en frietjes laten lang op zich wachten cq. worden vergeten. En dat bij een bezetting van 4 tafeltjes... Ben niet echt tevreden.

43. Vriendelijke ontvangst. Wij hadden een social deal en we hadden ruime keuze in de gerechten. Ik ben visliefhebber en dat stond niet op de kaart. No problem, kreeg een voorstel voor vis. Lekkere uien en tomatensoep. De vis was redelijk en aangekleed met koude groenten en frites. Toetje was heel lekker, soft ijs met vers fruit. Hier moesten we wel iets bijbetalen.
    Er was genoeg ruimte in tijd tussen de gerechten. Gastvrouw en personeel bedankt. Reden om nog eens terug te komen om de kaart uit te proberen. De wijn vond ik wel een beetje aan de dure kant.

44. BBQ pakket is een aanfluiting!! 3 broodjes ontvangen i.p.v. stokbrood, vlees niet lekker en dun. We hadden beter naar een supermarkt kunnen gaan. Prijs niet waard en zeker niet met de Social Deal. Nooit meer

1,5
  45. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, oplettende bediening, sfeervol en niet te duur. Dit vertelde mijn neefje mij nadat hij met zijn vriendin bij D'n Aezel was gaan eten. Voor mij een reden te meer om ook dit jaar weer mijn verjaardag met mijn familie bij D'n Aezel te gaan vieren. Zeer handig zo'n goed adres lekker dicht bij huis! D'n Aezel weer bedankt! XX

46. Voor de tweede maal een ontbijt besteld. Bij de eerste keer ontbrak er een muffin, was de jus d'orange aan het gisten en werd te laat bezorgd. Maar goed, we wilden ze nog een 2e kans geven. Ter ere van een huwelijk hadden we ruim van te voren een ontbijt van €80 besteld en hadden zelfs nog gebeld en aangegeven dat het ontbijt op tijd geleverd moest worden in verband met dagplanning.

Helaas, het ontbijt is nooit bezorgd. De man belde later in de middag op met de mededeling dat hij zich in de dag vergist had. Een zeer kwalijke fout. Uiteindelijk overeengekomen dat het bedrag van €80 retour kwam. 4 weken later hebben we het geld nog niet binnen. Al met al was dit 't laatste ontbijt wat we bij hun besteld hebben. Je kunt met deze service geen fouten maken omtrent bezorging, mensen rekenen erop!

47. Restaurant De Eazel Geleen

Afgelopen vrijdag voor het eerst bij dit restaurant gegeten. Zeer vriendelijke medewerkers, snelle service en heerlijk gegeten. Vlees was lekker mals en saus overheerlijk! Een absolute aanrader!

48. Verkoeijen

Eten was gewoon erg lekker en mooi geserveerd (het oog wil ook wat). Maar wat het speciaal maakte was de attente en opmerkzame bediening op zondagavond.

49. Helaas geen ruimte om een recensie achter te laten. Dat zal ik dus elders doen hoewel ik het schrijven ervan dit keer echt een dilemma vind. Het was afwisselend hoogstaand en afschuwelijk en dat maakt dus het dilemma. Was alles waardeloos dan zou het makkelijk zijn net zo als wanneer alles prima of op zijn minst goed zou zijn geweest. We hadden gereserveerd met twee koppels en gekozen voor het vier gangen menu. We waren er allemaal al eens eerder geweest en hadden daar (uiteraard) prettige herinneringen bij dus, dan verheug je je op een mooie culinair verantwoorde avond. Echter: Een grote fles spa blauw werd in een enorme koeler aan de tafel gebracht maar bij het openen merkte ik dat de dop los zat. Bij nadere beschouwing was ook duidelijk dat er beduidend meer water in zat dan in een fles die door spa wordt afgeleverd. De juffrouw gevraagd naar een gesloten fles om ook zeker te weten dat ik voor ruim drie euro geen kraanwater kreeg. Hierop antwoordde zij dat zij de fles reeds voor mij geopend had voor het serveren. Toen zij geconfronteerd was met het feit dat het afvullen slecht gedaan was omdat de fles tot de nok gevuld was, verexcuseerde zij zich en begreep mijn verontwaardiging. Er bleek ook geen nieuwe gesloten fles blauw in voorraad!!!! Toen de kaart: vijf voorgerechten waaronder twee soepen. Door mijn visallergie en hekel aan asperges bleef alleen een soepje over. De rest was of bijbetalen, of asperge of vis. Hier begint dus het volgende dilemma want ik wilde graag weten waarom ze een menu aanbieden als je voor het merendeel moet bijbetalen. Maak dan het menu gewoon duurder. Ik kon echter direct en zonder bijbetaling een voorgerecht van de kaart kiezen en dat werd een heerlijke carpaccio. De soep van mijn tafelgenoten (aspergesoep) was echter weer van erbarmelijke kwaliteit. Men had niet op een liter water gekeken (was misschien nog over van de fles spa blauw) en de asperges waren er waarschijnlijk langs of over heen gevlogen. Er zaten drie minieme stukjes in en de soep was overduidelijke aangelengd tot op een een zeer bedenkelijk niveau. Hierover gereclameerd en men zou het doorgeven aan de keuken. Dat is waarschijnlijk gebeurd? Keuze uit zeven hoofdgerechten waarvan er vier, ja meer dan de helft, tegen bijbetaling. Hier heb ik dus een hekel aan. Als ik een menu bestel wil ik daar ook van genieten voor de prijs van het menu en niet de "aezel" van het dorp zijn om met een veel hogere eindafrekening te worden opgezadeld. Waarschijnlijk werden we niet als meest inschikkelijk klanten gezien want inmiddels was het hele personeel, inclusief, de kok, al aan de tafel geweest en iedereen was even vriendelijk en voorkomend. Een jonge ober (in mijn ogen erg jong voor de horeca, maar daar kan een mens zich in vergissen) serveerde de gerechten uit vanaf het hoofd van de tafel dus over de eerste mensen heen met alle risico's van dien. Zeker met hete borden is dit niet handig. Omdat we toch al aan het klagen waren de tip toch maar gegeven om te serveren zoals het hoort van achter de gasten uit. Awel: Het hoofdgerecht: Hoewel we twee keer bijbetaald hebben was dit weer prima. Echt lekker eten in goede hoeveelheid en ook de prijs zeker waard. De vierde gang, het nagerecht, had wederom weinig keus tenzij men weer bereid was om extra geld neer te leggen. We hebben gesmuld maar nogmaals dat had ik liever voor het oorspronkelijke bedrag gedaan. Ook als die duurder zou zijn geweest. Het is een goed restaurant met lekker eten maar door de vooromschreven acties doen ze zichzelf ernstig tekort. Van snel verdiend geld word je niet rijk. Het water is schandalig en strafbaar. De rest levert dus op dat mensen die ook bereid zijn om meer te betalen niet meer terugkomen.

50. Geert Geleen

Met mijn collega's, ter gelegenheid van mijn ambtsjubileum, een speciaal 4 gangen keuzemenu gegeten.

We waren met 15 personen en konden gezellig aan een lange tafel gaan zitten. Vooraf lekker onder genot van een drankje op het terras kunnen vertoeven, tot iedereen er was.

Daarna geweldig getafeld met zijn allen. Door het keuzemenu konden we ook fijn allemaal tegelijk eten. Iedereen heeft zonder moeite een keuze kunnen maken.
    De bediening was superieur. Ik kreeg veel complimenten van de collega's over de keuze van deze locatie.

Ik kan het iedereen die iets te vieren heeft zeker aan bevelen en als ik over een aantal jaren met pensioen ga, zal ik er zeker weer voor kiezen.

Gastvrouw en de bediening van harte bedankt. Deze avond zal ik niet meer vergeten. Geweldig!

51. Carla Janssen

Een familiedag met 13 personen gehad. Prima eten, super vriendelijke bediening. Ook zeer kindvriendelijk en behulpzaam bij de keuzes van het 3-gangen keuzemenu (ivm lactose-dieet). De keuzes waren zeer gevarieerd en ruim voldoende. Wij hebben een prima afsluiting van onze jaarlijkse familiedag gehad. Iedereen van ons was dik tevreden en komt beslist nog een keertje terug. Kortom lekker gegeten in een ongedwongen sfeer.

52. Met moederdag hier met de familie gegeten. Heerlijk 5 gangen diner. Erg gezellige sfeer. Aardig personeel. Reeds eerder hier geweest voor een high tea, ook absoluut aan te bevelen.

53. Tijdje terug hier met een social deal geweest. Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht gezien de reputatie altijd goed bleek te zijn hier in de buurt. Eten kwaliteit vond ik niet goed, de soep was water met een smaakje, we hadden een 3 gangen menu, maar ik vond het redelijk karig allemaal, een portie frituur kreeg ik nog wel binnen nadat ik van tafel ging. Maar aangezien ik de social deal kaart heb gekregen, en de dame in bediening zo haar best deed, heb ik mijn fatsoen gehouden en niet geklaagd.

54. Kreeg voor mijn verjaardag via de ontbijt service een ontbijt aangeboden, het was uitstekend verzorgt, zelfs de eitje's waren nog warm. Er was meer dan genoeg voor twee personen. De 5 sterren hiervoor zijn verdiend.

55. DHVdinnerladies

Gisteren met een gezellig groepje collega's en ex collega's heerlijk gegeten bij D'n Aezel. Gezellige ambiance, goede bediening en heerlijke gerechten. Zeker een aanrader. Top

56. R Meijers

Afgelopen zondag met 10 personen van onze vereniging gegeten in dit restaurant. Bij binnenkomst uiterst vriendelijk ontvangen door Anette die ons de gehele avond op een voortreffelijke manier heeft bediend. Een TOP gastvrouw. De menu kaart bood een ruime keuze aan gerechten. Het voorgerecht, hoofdgerecht en dessert werd door een ieder als heerlijk ervaren. Wij zullen zeker nog meerdere keren terugkomen.

58. Albert Dooren

Afgelopen weekend met mijn vriendin gedineerd bij D'n Aezel. De bediening was heel vriendelijk en persoonlijk, het eten vonden we voortreffelijk, complimenten aan de kok. Wij vinden dit restaurant een aanrader en gaan hier zeker vaker eten.

59. Lien Notermans

Vandaag voor de tweede keer bij d'n aezel gegeten. En voor de tweede keer heel erg tevreden over het totale pakket: hele vriendelijke service door een hele vriendelijke dame, lekker eten, prettige omgeving. Kortom: een dikke tien!!

60. Thea Boessen

Wij hebben tapas gegeten bij D'n Aezel. Deze was heel erg uitgebreid en super lekker. Ook een compliment voor de bediening, ze waren allemaal ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan zeker nog eens terug.

61. Verscharen

Lekkere tapas maar in het begin veel vis. Wat niet iedereen lust. Nadat we hier een opmerking over maakten, kwamen vleesgerechten. Kok kwam ook vragen of alles naar wens was. Gezellige ambiance.

62. Afgelopen week heb ik samen met vriendinnen heerlijk van de tapas genoten! Vooraf kregen we kreeftensoep en daarna allerlei lekkere hapjes. Jammie! De sfeer in het restaurant is aangenaam, prijs&kwaliteit is erg goed en de bediening is heel klant vriendelijk. Wij komen zeker terug.

63. Tiny Zinken

Genoten van een heerlijk 3 gangen deal menu, prijs/kwaliteit zeer goed. Vriendelijk personeel, zeker voor herhaling vatbaar.

64. Afgelopen zondag gegeten bij d'n Aezel. Helaas waren er niet veel klanten, wat de sfeer toch verhoogd. De indeling is sfeervol, de bediening zeer vriendelijk en het eten prima. Zeker een aanrader!

65. Heel lekker 3-gangen menu gegeten, prijs/kwaliteit is goed. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

Marij

66. Genoten met collega's van een heerlijk 3 gangen deal menu. Personeel is zeer vriendelijk. Minpunt: drankjes zijn te duur € 3 voor een flesje cola.

67. Afgelopen weekend met twee personen hier gegeten en gekozen voor het tapasmenu. Hetgeen erg teleurstellend was. Tapas mogen de naam tapas in dit restaurant niet dragen, het had dan ook weinig tot niets van doen met de welbekende Spaanse hapjes. Zo kregen we onder meer sperziebonen met satesaus voorgezet en kapotgekookte mie met gesmolten kaas erover. Smakeloos. Enige pluspunt van de avond was dat het jonge meisje dat ons bediende haar werk goed deed en zeer vriendelijk was. De kok kan echter beter ergens in de leer gaan.

4,1
  68. Vroncken Karel

Afgelopen weekend samen met mijn vrouw een avondje uit bij dit restaurant. We hadden gekozen voor de tapas. Heerlijk!! En wat we echt geweldig vonden, was dat het geen tapas was zoals we vaker meegemaakt hadden, want vaak krijg je 1 schaal op tafel en daar moet je het mee doen, ongeacht of je het lust of niet. Maar hier kregen we soep vooraf, en daarna in verschillende gangen iedere keer een schaal met verschillende keuzes. Ook complimenten voor de bediening, wat een heel vriendelijk en beleeft meisje was die vaak aan tafel kwam met de vraag of alles naar wens was of we nog iets wilde drinken. Het was ook echt duidelijk dat de tapas in trek was, want er zaten meerdere tafels te smullen ervan. Lang geleden dat we zo genoten hebben van een avondje uiteten!! Hier komen we zeker terug om ook de rest van de kaart uit te proberen !!

69. Vrijdagavond met zijn 3en heerlijk genoten van de gerechten op de nieuwe kaart. Ondanks de drukte was er een hele snelle service. Wij komen hier zeker terug!

70. Voor de eerste keer bij D'n Aezel gaan eten met een WOW deal voor een 3-gangen wildmenu. De inrichting is erg gezellig en warm. De aanwezige gasten waren van goede stand en niet luidruchtig. De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij.
    Het wild menu was goed bereid en erg lekker, ook de hoeveelheid was ruim voldoende. We voelden ons erg thuis en op ons gemak. Dit bezoek is voor ons de aanleiding om zeker nog eens (of vaker) hier te komen eten.

71. Zaterdag 23 augustus via social deal een 4 gangen menu genuttigd. Voorgerecht niets op aan te merken. Tweede gang bestond uit een champignon/creme soep. Na een half uur wachten werd een lauw waterig cremekleurig "soepje" geserveerd met 1 champignonschijfje. Smakeloos. Na twee en een half uur wachten werd, na klagen bij de bediening, het hoofdgerecht gebracht. Ondertussen was ons iedereen in het restaurant al voorgegaan (Heeft dit met een social deal te maken?). Mijn hoofdgerecht bestond uit tagliatelle met zalm en garnalen, deze was koud en bedekt met een waterig sausje. Meerdere garnalen bevatten nog het darmkanaal en waren niet goed schoongemaakt. De salade had, bij iedereen, geen dressing alleen een laagje spoelwater. Mijn gasten hadden tournado welke veel pezen bevatten. De wijn deed niet onder voor het eten en was even smakeloos.
    Samenvattend; een erg teleurstellende avond. De gemiddelde huisvrouw zet een beter en lekkerder gerecht op tafel dan deze keuken.

1,7
  72. Roomsebooms

Gisteren met zijn vieren via social deal 5gangen diner genoten. Gezellige ambiance, vriendelijke bediening. Eten ruim voldoende, eerlijk en goed. Voor herhaling vatbaar. Een dikke 8.

73. Peter Peters

Vriendelijk ontvangen, goede sfeer en een super service.
    Het eten is heerlijk en de bediening is correct.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

74. Met social deal voor het eerst naar d'n Aezel. Een grote teleurstelling.
    Soep werd lauw opgediend in een heet bord. Kwaliteit zalm dubieus, frites lauw en slap. Toetje was oke.
    Prijzen drankjes zijn voor een dorp als Lutterade wel erg pretentieus: 4.50 euro voor een bodempje wijn, 2.75 euro voor een klein pijpje bier.
    D'n Aezel, geen aanrader.

75. Zondag met 4 personen een High-Tea genoten via Social Deal. Een tomatensoep als voorgerecht en stokbrood met kruidenboter. Veel variatie van zoet en hartig en meer dan voldoende van alles. Het is opgesteld in buffetvorm zodat je kunt nuttigen wat je zelf wil en zoveel als je wil. Ik wil het niet zo zeer een High-Tea noemen, maar meer een combi van lunch en High Tea. Zelf vonden wij het zeer geslaagd en voor de prijs van € 11,00 een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Zijn zeker niet met honger naar huis gegaan. Wat ik wel als minpuntje wil aangeven: Misschien kan het buffet al opgesteld staan als de gasten arriveren, dat ziet er iets gezelliger en uitnodigender uit. Ook zouden de tafeltjes misschien een leuk tafelkleedje kunnen gebruiken, ook dat ziet er gezelliger uit. Wat de soep betreft, die had een beetje weinig smaak en niet iedereen lust tomatensoep. Dus misschien keus uit 2 soepen zou handig zijn. Verder de kok en bediening gecomplimenteerd, wat ook wel eens mag. Alles werd goed bijgevuld en iedere ronde was er wel iets anders te eten. Genoeg variatie. Tot slot werd ons verteld dat je ook bij hun een High-Tea kunt kopen voor maar € 10,00 pp. Maar dat kan alleen op de dag dat je een High-Tea hebt genoten. Van dit aanbod hebben wij dan ook meteen gebruik gemaakt en hier gaan wij dan hoop ik net zo van genieten als wat we zondag hebben gedaan. Dus, tot de volgende keer.

76. Christiane Ploem

Gisteren ben ik met een vriendin bij d'n Aezel geweest voor een High Tea via Parkstad Deal. De uitleg was oké, alleen moesten we zelf in de gaten houden wanneer het buffet geopend was. De aangeboden gerechten waren prima. Jammer dat de sandwiches zo snel op waren. In plaats daarvan kwamen tevens weer andere gerechten. Al met al (eten, sfeer, service en het verblijf op het terras) was het een geslaagde middag. Wij gaan er zeker nog een keer heen.

77. Conny en Frits

Hebben met drie personen een lekker 3 gangen menu gegeten. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening. We komen zeker terug!

78. Het personeel was erg vriendelijk, antwoordde netjes op vragen en was klantvriendelijk. Het eten zag er niet alleen goed uit maar smaakte ook goed. De porties waren voor ons helemaal goed en het vlees was precies goed gemaakt. We hadden de mogelijkheid om nog extra friet te bestellen, maar dit was voor ons niet nodig. Het is een net restaurant, waar je rustig kan zitten. Hier gaan we zeker nog eens terugkomen!

79. a. den Rooijen

Vorige week een champagne ontbijt besteld voor 2personen a 60 euro! Doe dit niet! Niet aan te raden voor zo'n bedrag! Geld echt niet waard. Supermarkt krentebolletjes en slechts 1 witte zachte bol ook supermarkt kwaliteit! 1 hard wit broodjes en ook maar 1 hard bruin. Vleesbeleg ruim voldoende. Op borden gelegd met folie eromheen. Helaas bij aankomst hier was t n propje, m.n. de zalm en garnalen. Echt een teleurstelling...

80. Gegeten via Social Deal. Zijn zeer tevreden en gaan beslist nog een keertje terug!

81. Gisteren samen met mijn man heerlijk een 3 gangen diner gehad via social deal. Bij het voor, hoofd en nagerecht kunnen kiezen uit 5 gerechten. Mijn man heeft graag biefstuk, maar deze stond niet op de kaart. Gevraagd of het mogelijk was om deze toch te krijgen en dit was helemaal geen probleem. Zonder bijbetaling. Heerlijke warme groente en frisse salade erbij. Lekkere zoete wijn en even een andere wijn proeven, was geen probleem.

Hele vriendelijke, attente bediening. Kwam geregeld vragen of alles naar wens was. Ik ben al eerder hier geweest met een vriendin en toen andere gerechten gegeten en dit zag er goed uit en smaakte heerlijk.

Conclusie, een gezellige, heerlijke, smakelijke avond gehad. Wij komen zeker terug, met of zonder social deal.

82. Vandaag voor het eerst bij restaurant D'n Aezel gaan eten met mijn moeder. We hadden via Social Deal tickets besteld voor een High Tea. Op de website van D'n Aezel wordt vermeld wat de High Tea inhoud. Ik moet eerlijk toegeven dat ik mijn twijfels al had toen ik reserveerde. Volgens de website is een High Tea van 14.00 tot 16.00 uur. Wij konden toevallig alleen vandaag om 12.00 uur ermee beginnen (en de bediening kon niet uitleggen waarom).

We kwamen om 11.50 uur aangelopen. De bediening was druk bezig met de tafels klaarzetten en opmaken. Onze tafel moest nog opgemaakt worden en het duurde even voordat verteld werd wat de bedoeling was. Het zou fijn zijn geweest als we binnen kwamen en het buffet stond klaar en de tafels zouden gedekt zijn.

Soep was een voorafje en erna zou het buffet geserveerd worden. De soep duurde 20 min. Het was aspergesoep die qua smaak goed bereid was (ik miste alleen de asperge in de soep).

De communicatie wanneer wij en de andere gasten mochten beginnen was onduidelijk. Er werd gezegd dat we mochten beginnen als het bestek op de tafel lag. Kennelijk kon niemand zien waar het bestek lag, want niemand begon met eten. We hebben het uiteindelijk maar even gevraagd.

Het buffet zelf was erg gewoontjes. Alle duurdere etenswaren waren uit het buffet gehaald. Er wordt wel vermeld op de website dat het assortiment kan verschillen, maar dit was wel erg verminderd. Er waren geen alternatieven voor de zaken die weggelaten waren.

Ik verwacht dat we niet om 14.00 uur mochten komen, omdat diegenen die de volle pond betalen ook de volle High Tea krijgen.

Er waren geen bladerdeeghapjes, geen brie, geen roomboter maar margarine, geen fruitsalade en geen garnalensalade. De ham, parmaham en kaas waren niet van de hoogste kwaliteit en dit geldt ook voor de meeste zoete waren.

We hadden extra gevraagd naar de bladerdeeghapjes. De serveerster is eerst naar de keuken gelopen voor te vragen (als het normaal erbij hoort hoef je dit toch niet na te vragen). Toen ze terug kwam, kregen we als antwoord dat de etenswaren in fases neergezet zouden worden. Dit was wel heel raar, want het gebak stond er al vanaf het begin. Uiteindelijk werd alleen nog wat stokbrood belegd met krabsalade en tonijnsalade neergezet (vraag me sterk af of dit door onze vraag kwam).

Hetgeen dat we gegeten hebben was in orde, maar ik kan net zo goed zelf naar de Plus gaan en dezelfde artikelen halen. Door Social Deal was het qua prijs-kwaliteit verhouding wel oké, maar ik kan niet geloven dat iemand er € 24,95 voor zou geven (als het dan ook dezelfde High Tea is).

Conclusie: voelt misleidend, erg gewoontjes.

83. Gister avond na een heerlijke avondwandeling bij restaurant D'n Aezel naar binnen gelopen. Mijn man en ik werden heel vriendelijk ontvangen toen we het terras opliepen. Het was al vrij laat, dus vroegen wij of het nog mogelijk was om een hapje te eten. De bediende zei dat dit geen probleem was en vertelde ons dat we een plekje mochten uitzoeken.

We wilden graag witte wijn drinken. De bediening bracht ons de wijnkaart. We hadden keuze uit heel wat soorten wijn. De wijn die wij kozen was erg lekker. Ons eten stond erna ook al snel op tafel. Het bord zag er mooi uit en het eten was heerlijk. We wilden nog wat extra frietjes, dit was geen probleem en werd vlak erna al meteen gebracht. De extra frietjes werden zelfs niet in rekening gebracht. De bediening was klantvriendelijk en maakte aan tafel zelfs een praatje met ons.

Kortom een gezellige avond gehad met lekker eten.

84. Vandaag weer heerlijk genoten van een driegangen diner via social deal. We konden kiezen uit 5 voorgerechten, 5 hoofdgerechten en 5 nagerechten, voor elk wat wils dus. Alle drie de gangen waren weer heerlijk en goed verzorgd. De bediening was uitmuntend en klantvriendelijk. Menige zaak kan hier een voorbeeld aan nemen. Thuisgekomen meteen weer vier bonnen besteld en volgende week zijn wij weer van de partij.

85. Nikki 511 punten

We hadden al meermaals heerlijk en gezellig gegeten bij D'n Aezel, daarom gingen we onlangs terug. Ditmaal voor een 4-gangen menu. Wat een teleurstelling!

Opsomming van wat er mis ging: diverse gerechten/wijnen niet te bestellen (haal ze dan van de kaart!), kleine/lauwe porties, twee keer werd het verkeerde gerecht gebracht, het voorgerecht (3 soorten vis) bestond uit 2 soorten vis, er werden kosten in rekening gebracht voor diverse zogenoemde extra's (?!), een halfvol glas wijn kostte 5,25 euro.

Na afloop hebben we aangegeven die extra kosten niet te betalen, want dat was vantevoren niet aangegeven. En een glas wijn van 5,25 euro verwacht ik in een Michelinrestaurant, niet bij D'n Aezel.

Dit is dus de laatste keer dat we er hebben gegeten. Heel erg jammer, eigenlijk is het een leuk restaurant met een mooi buitenterras. Na deze laatste ervaring gaan we echter liever elders uiteten, want dit riekt bijna naar afzetterij.

2,5
  86. T. Bovens

Met 3 personen gedineerd vandaag via Social deal. Goed en gastvrij ontvangen, zelfs nog een tafeltje buiten snel gereed gezet, zodat we onder een stralend zonnetje konden vertoeven.
    Vooraf/amuse van het huis was heerlijk, keuze uit voor-, hoofd- en nagerechten was ruim. Onze carpaccio en meloen/parmaham: heerlijk ondanks dat ik niet zo'n liefhebber ben van balsamico. Het hoofdgerecht bestond uit 3x tournedos van normale grootte. Ook deze 'smolt in de mond', geen harde/taaie stukken. Het toetje Dame Blanche was zoals vanouds: heerlijk zacht ijs (zonder harde stukjes) met warme chocolade.
    Kortom: heerlijk en op zijn gemak bediend door het vriendelijke personeel. Een vol terras met zelfs nog klanten binnen geeft een gemoedelijke sfeer. Zoals ik de bediening reeds meedeelde: het terugkomen waard (ook zonder social deal).

87. Erik Verstraeten

Heerlijk weer afgelopen dagen, dus besloten we om later op de dag een stukje te gaan fietsen als het wat afgekoeld was en ergens een terrasje te doen. Ik had van vrienden zo een lovende woorden over het restaurant gehoord dat ik besloot om onze fietsroute zodanig uit te stippelen dat we er voorbij kwamen.
    Kom je uiteindelijk langs het restaurant gefietst, en geloof me, met het warme weer is is het echt uitnodigend als je mensen op het terras ziet zitten met ijs en drank voor hun neus.

We liepen het terras op met ons twee en kozen zelf een tafel uit om te gaan zitten. Tafels waren netjes ingedekt en nog voor ik eens goed om me heen had gekeken sprak al een vriendelijke stem me aan. Een blonde jongedame, netjes gekleed en heel beleefd. Mijn vrouw nam uiteindelijk een aperitief, lekker fris en fruitig als je van de fiets komt, en ik zelf een biertje. De jongedame vertelde ons ook dat de tapasschotel heel erg in trek was , en ja je hebt wel honger van het fietsen ... niet een grote honger dus dachten we; ja doe maar lekker !

De tapas... een mooie schaal met verschillende schaaltjes werd ons op tafel gezet met brood en kruidenboter, kruidenboter trouwens waar mijn vrouw maar geen genoeg van kreeg haha. Ruim voldoende tapas ook voor 2 personen.

Ik kan zo blijven vertellen maar uiteindelijk om een lange avond te omschrijven: we waren van plan nog verder te fietsen maar omdat het zo gezellig zijn we gewoon blijven zitten. De bediening was geweldig, ze nam zelfs tijd om even een praatje te maken aan tafel. Super!! En de prijs die je ervoor betaalt op het eind van de avond is het meer dan waar! Prima service, lekker eten, en de drank was zeker verfrissend met het warme weer. Alles zag er netjes uit en als we het ergens over eens waren met ons twee: de volgende keer als we weer de fiets op stappen, dan weten we waar we stoppen onderweg. Wij komen zeker terug !

88. Miep Driehuijs

Heerlijk eten. Veel keuze voor een 3 gangen diner. Prijs kwaliteit, zeer goed. Bediening vriendelijk en belangstellenden en niet opdringerig .

89. Zonet weer eens een bezoekje gebracht bij D'n Aezel in Geleen. Het was alweer een tijdje geleden dat we daar geweest waren, maar de ervaring was weer vertrouwd goed. Vooral vanwege het feit dat ik een glutenintolerantie heb.
    Als er een plek is waar echt meegedacht wordt als het op glutengevoeligheid aankomt, dan is het wel bij D'n Aezel! Ook vandaag kwam de kok weer bij ons aan tafel en dacht met me mee over de te maken keuzes. We hadden namelijk een driegangen menu via Social Deal en dan is de keuze logischerwijs beperkter dan bij een vrije keuze van de kaart. Maar geen probleem: zowel de kok als de bediening wisten hoe ermee om te gaan.
    Na een heerlijke carpaccio als voorgerecht en een smakelijke zalmfilet met glutenvrije frietjes met mayonaise (wat had ik die allang niet meer gehad!) als hoofdgerecht, stond er nog een toetje op het programma. Diegene die een glutengevoeligheid of -intolerantie heeft, weet dat je niet zomaar ijs kunt eten, en dat je vaak alsnog een koekje in de slagroom aantreft bij het dessert. Maar zo niet bij D 'n Aezel. Daar was ook bij het dessert nog aandacht voor de glutenintolerantie. Mijn ijs was aangepast en werd met zorg geserveerd.
    De bediening was vriendelijk, de sfeer aangenaam rustig, wat misschien ook het resultaat is van onze keuze om op een doordeweekse dag te gaan uit eten.
    Met tot slot de aangename prijs van de Social Deal vouchers, is het al met al een heel geslaagde avond voor 'zomaar een doordeweeks verwenavondje'!

90. Anja Groot

Zonder reservering togen wij 4 naar d'n aezel omdat ik laatst nog iets gelezen had over de connectie met de glutenvrij Super in Geleen. 1 van 4 coeliakie en 1 ander van 4 zonder tarwe. Resterende 2 goede eters en genieters. Bij binnenkomst nog gevraagd ivm glutenvrij en inderdaad geen probleem en ook gv-brood aanwezig. We waren op doorreis en kwamen alleen voor een hoofdgerecht. We kozen voor de asperges, een varkenshaas met roomsaus, een tournedos(medium) met stroganoffsaus en een salade met pittige kip. De salade pittige kip moest glutenvrij zijn. De kip zou ook nog warm zijn. De roomsaus bij het varkenshaasje kon ook glutenvrij gemaakt worden door de chef. Alles werd op het bonnetje geschreven en dan zou het goed komen. De gerechten werden geserveerd. Bij de asperges was het erg jammer dat de hamplakjes in brunoise waren gesneden en samen met de boter en wat fijn gesneden ei over de asperges lagen. Bord was wel warm. De tournedos was al in stukken gesneden en er lag een prutje ( excuseer het woord) saus bij. Bij aansnijden van het eerste stukje was deze doorbakken en er zat een zeen in. De kok werd er bijgehaald en zei dat ze de tournedos altijd in stukjes serveerden en dat er niet op het bonnetje gestaan had dat hij medium moest zijn. Ze nam wel het bord terug en er kwam later een tournedos aan 1 stuk , wel op goede gaarheid maar helaas met zelfde kwakje saus. Bij de gerechten waar al aardappeltjes ( deze overigens mooi gekookt/gestoomd, geen peterselie trouwens bij de asperges over de aardappelen) bij geserveerd waren kwamen nog 2 puntzakken met friet en mayo. De boontjes als groenten waren goed van kleur maar hadden een onaangename smaak. Nu echter nog mijn glutenvrije salade. De kip was niet warm. Ok....de jongen uit de keuken had hem zelf gemaakt en hij was zeker glutenvrij. Het brood kwam er zo aan en hij bracht het vol overgave. Brood zag er mooi uit...erg mooi. Laten proeven door anderen, ja smaakte goed...hmmm. Nog eens nagevraagd aan serveerster. Nee, het brood bij de salade was niet glutenvrij !!!!!! Fantastisch, ik had het al op kunnen hebben....! Ze ging in de keuken kijken of er glutenvrij brood was. Nee, dat was op. Brood terug gegeven en gevraagd of de frietjes dan wel glutenvrij waren. Ja, die wel en ook de mayo. Het gezelschap had de frietjes al aardig opgesoupeerd en er resteerden nog wat harde restjes onderin. Afijn, nieuwe frietjes ipv het brood werden niet gebracht en we hebben het zo gelaten. Tot 3 keer toe werd gevraagd of alles naar wens was geweest. Nee dus. De prijzen liegen er niet om en staan echt in contrast met de kwaliteit die wij geserveerd kregen. Voor ons een dikke tegenvaller. Alle goede bedoelingen daar gelaten maar het kwam gewoon echt onprofessioneel over. De kok verweet het ook de bediening en ging toen daar helpen, terwijl het probleem volgens ons toch echt ook in de keuken lag. Het was zaterdagavond maar wellicht reserveren de meeste mensen en kan er dan makkelijker geanticipeerd worden. Van ons voor deze avond in ieder geval een dikke onvoldoende.

91. Ger van Bree

Dachten Monique en ik even lekker uit te gaan eten. Gaan we naar d'n Aezel op de Groenstraat in Geleen. Bah wat viel dat tegen. De Mix grill van mij ging wel, maar de schnitzel van Monique was zuur, en dat was niet van de citroen. Hier gaan wij dus nooit meer.
    Lang wachten op personeel om te betalen, ongezellig, 1 zakje frites voor ons alle 2. Wat een slechte tent. Absoluut geen aanrader. Ga maar ergens anders eten.

2,4
  92. Social deal:
    - eten/bediening prima.
    - drankjes extreem duur voor deze locatie.

Jammer dat op dergelijke wijze deel genomen wordt aan social deal.

93. Ontbijtservice: Zeer lastig om te regelen, eerst ben ik naar de friture bij de Zuydhof gegaan en daar zei een meisje dat ze daar niks van wist en verwees me naar het restaurant, staat wel op de website dat het bij de friture geregeld kon worden, online betalen was lastig, na telefonisch contact bleek dat de eigenaar het ook niet precies wist. Uiteindelijk ben ik maar naar het restaurant zelf gegaan. Het ontbijt was zeker genoeg, vanalles wat. Qua smaak erg middelmatig. Niet super lekker ofzo. Gewoon. Voor 25,- had ik betere kwaliteit verwacht. Jammer. Verder wel netjes op tijd geleverd.

94. Gangenmenu met voucher absoluut af te raden: waardeloos. Betaling 17 euro voor 4 gangen diner excl. drank: maar zeer beperkte keuze en dan veel gerechten nog extra bij te betalen.
    Voorgerecht 2 keuzes: 1 met bijbetaling, de andere daar moet je net van houden en stel je er vooral niet te veel van voor.
    Soep: 2 keuzes, een pakje cup a soup huismerk heeft nog meer smaak + ingrediënten en wordt warmer opgediend.
    Hoofdmenu: 1 kleine portie friet voor 2 personen. Je betaalt echter voor 2 personen (de 2e portie willen ze niet leveren vooraf, omdat veel mensen het niet OP krijgen: al eet ik 1 friet, ik heb mijn portie toch betaald, dan wil ik hem ook krijgen, anders halveer die prijzen). 1 hoofdgerecht waarbij ze hadden moeten vragen of je het rauw/medium/doorbakken wil, vroegen ze dat niet, achteraf verkondigen dat dat nooit ergens gevraagd wordt. Uhm, overal waar ik biefstuk of iets dergelijks bestel is dat een standaardvraag.
    De drank: ze hebben geen wijnkaart, ook maar 2 soorten rode wijn en je weet van tevoren niet wat je gaat betalen, geen prijzen worden medegedeeld. Dan durven ze €35 in rekening te brengen voor 1 liter wijn (dus ca. 6 glazen), gewoon doorsnee wijn hoor, niets speciaals. 1 glas tellen ze €5,25 voor en vullen ze voor de helft dan wat je gewend bent op andere plekken.
    Keuze uit 3 simpele nagerechten: aardbeienijs, 3 bolletjes ijs of een kop koffie met 1 bonbon. Nou, is dat iets speciaals?
    Ben blij dat ik niet de volle mep €34 excl. drank voor dit "4 gangenmenu" betaald had, want crisis of niet, daar jaag je je klanten de zaak mee uit. Terwijl deze zaak een aantal jaren tevoren als zeer goed rondgesproken werd, nu dus niet meer, wat ik ook begreep uit de reactie van het personeel: ze hoorden dit soort klachten de laatste tijd vaker. Al met al ben je nu ook ca. €45 p.p. kwijt (met voucher) voor zeer slechte kwaliteit en dan met zo'n voucher de mensen lokken naar die tent: je bent dan echt een enorme Aezel als je daar een 2e keer heen gaat. Gaat mij niet meer gebeuren: crisis of niet, dit ben ik in de omgeving en elders niet gewend. Ik had nog liever voor dezelfde prijs een 2 gangenmenu gekregen met meer keuze en wat wel smaakvol was. Overigens (een deel) van het personeel was enorm vriendelijk en begripvol. Dus aan hen ligt het niet.

95. Wij komen hier heel graag eten!! Wij genieten steeds van de wowdeal en socialdeal bonnen die ze vaak hier hebben :-). De bediening is erg vriendelijk en doet erg zijn best. Het eten is altijd top!! Nog nooit hier niet lekker gegeten.
    Echt een aanrader en wij blijven hier terug komen.

96. Met zijn 2-en een lekker 3-gangen menu gegeten via wowdeal. Tegenvallend was dat we maar één zakje friet kregen dat we moesten delen. En omdat dit zeker niet genoeg is heb ik daarna nog 2x een zakje bij moeten bestellen. Op de eindafrekening kwam er dan ook 2x2,50=5€ bij. Bij een 3-gangen menu vind ik dat één zakje friet p/p moet kunnen. Maar dat mag de pret niet drukken, a.s donderdag gaan we er toch weer eten.

gr. Wil

97. Fam Knoors

Wat een geweldig leuke bediening. Hier is de klant nog koning. Je ziet dat ze hier met plezier hun werk doen. Maar goed. Je komt toch uiteindelijk om te eten. Ook hier kunnen we kort en krachtig over zijn. Een goede prijs kwaliteit verhouding. We hebben heerlijk gegeten en komen graag nog eens terug. De mindere recensies kunnen wij dan ook niet onderschrijven.

98. Wij hadden 2 Wouw deals gekocht voor de High tea. Wij hebben 2 dagen van tevoren gereserveerd en het meisje aan de telefoon heeft een afspraak met ons gemaakt voor zaterdag 16.30 uur. Nou is de High tea van 14.00uur tot 16.00uur. Dus wij waren er te laat voor. Vergissing, oei.

Het meisje in de bediening is heel aardig en omdat wij van Roermond kwamen (dat zijn nogal wat kilometers), werd de Baas erbij gehaald! Hij kwam met een mooi voorstel. Wij konden een 3 gangen menu uitzoeken en met 5,00 euro bijbetaling de man. En voor ons kleinkind een kindermenu ! Mooi gebaar. Wij hebben verrukkelijk gegeten het was heel gezellig. Mooi restaurant, fijne bediening en niet te lang te hoeven wachten. Wij komen zeker nog eens terug en dan misschien wel op tijd voor de High tea! Een gezellig en gastvrij restaurant. De bediening was zeer correct en heel vriendelijk. Had leuke humor, top. En het 3 gangen menu was super, heel lekker.

Met vriendelijke groet Anne,Nico & Gaia uit Remunj.

99. Ingrid Coumans

Diverse malen high tea gehad. Omdat het in eerste instantie zo voortreffelijk was, zijn we terug gegaan. Maar in de loop van de tijd was de kwaliteit zeer verschillend. De laatst keer ben ik overgehaald om het nog 1x te proberen omdat de andere persoon weer een goede ervaring had in augustus. Helaas het was dus echt niet goed.. weinig variatie, enkele muffins waren doorgesneden en moest telkens gevraagd worden voor bij te vullen. Jammer. Dit was het voor mij. Overigens wel heel aardige bediening.

3,1
  100. Ontbijtservice uitgeprobeerd na al goede High Tea ervaringen te hebben gehad. Het was een grote doos met inhoud. De broodjes en chocomuffin waren heerlijk vers (gevarieerde broodjes hard, zacht, krentenbolletjes, croissants)! Er waren een middelgrote fles cava en Jus d'orange bij (ruim voldoende & meer als verwacht). Het beleg was ook royaal: verschillende vleeswaren, gerookte zalm, kaas, brie, kipkerrie, hagelslag, jammetjes, eitjes, tomaat en boter. Enige minpuntje was dat je de cava zelf nog even moest bijkoelen...
    Nou, over all dus een super ontbijt: gevarieerd, vers en ruim voldoende.... heerlijk!

Volgende pagina