1. Zaterdag een broodje gegeten bij Pigalle. Ondanks de drukte hadden we erg snel contact met een meisje van de bediening om onze bestelling op te nemen. Eerst kregen we onze drankjes en de broodjes duurden wat langer, maar dat was begrijpelijk omdat er ook zo'n 100 mensen in de zaak zaten.

Als je binnen 2 minuten wilt eten moet je hier ook niet op zaterdag gaan eten, maar op een moment dat het niet zo druk is!!! Als je daar wel voor kiest terwijl je ziet dat het druk is moet je daar niet achteraf over gaan zeuren op internet!!! Heerlijke verse sapjes en de broodjes waren ook goed belegd.

Wij komen in elk geval zeker weer, ook al moet je soms iets langer wachten!

Vorige recensies van Fred

• Heerlijk gegeten op een zaterdag middag. Heerlijk aardbeien gebakje met koffie, waar ik ook nog eens een heerlijk koekje bij kreeg. Mijn vriendin had een broodje dat nog warm was omdat het net vers afgebakken was. Ik kan me dus geenszins vinden in het commentaar van Kim. Ik kom zeker weer hier als ik in Groningen ben!